Файл қосу
Студенттің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ. | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі АӘК құжаты |ОӘК | | |ПОӘК |Баспа |ПОӘК | |Студенттерге арналған |№1 28.08.2013 ж |042–14.01.20.62/01-2011 | |«Web-программалау | | | |технологиясы» пәнін | | | |оқыту программасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Web-программалау технологиясы» 050702 – «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2011 |ПОӘК |Баспа | | |042–14.01.20.62/01-2013 |№1 28.08.2013 ж |8 беттiң 2-сi | Кіріспе 1. ӨНДЕЛГЕН Құрастырушы Курушбаева Д.Т., «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының оқытушысы “_____” ________ 2011 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының мәжілісінде талқыланған. Хаттама № _____. «___» __________ 2011 жыл Кафедра меңгерушісі_________Золотов А.Д. 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялы факультетінің оқу әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланған Хаттама № _____. «___» __________ 2011 жыл Төрағасы ______________ Бекбаева Р.С. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданып, баспаға ұсынылған Хаттама № _____. «___» __________ 2011 жыл ОӘК председателі ___________ Искакова Г.К. |ПОӘК | | | |042–14.01.20.62/01-2013 |Баспа |8 беттiң 3-сi | | |№1 28.08.2013 ж | | Мазмұны 1 Қолдану аумағы 4 2 Нормативті сілтемелер 4 3 Жалпы жағдай 5 5 Студенттің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі 7 6 Пәнін оқу-әдiстемелiк картасы 9 7 Оқу-әдiстемелiк әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 10 8 Әдебиеттер 11 |ПОӘК | | | |042–14.01.20.62/2-2013 |Баспа |8 беттiң 4-сi | | |№1 28.08.2013 ж | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер • Оқутышының аты-жөні – Курушбаева Динара Талғатовна; • Кафедра – Автоматтандыру және басқару; • Хабарлау ақпараты – тел: 35-84-38, № 7 оқу ғимараты, № 701 кабинет; • Оқудың өту орны – № ___аудитория; • Несие саны – 3; 1.2 Жұмысшы оқу жоспарының көшірмесі 1 кестеде көрселген: 1 кесте - Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Несиелер | 1.7. Курстың пререквизиттері: - Информатика; - Бағдарламалар жазу технилогиясы. 2 ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Өздік жұмысқа бірқатар сурақтарды өзбетімен зерттеу және теориялық бөлімдердің оқылуы шығарылады. Рефераттардың зертханалық жұмыстардың қорғалуы және өздік жұмыстың бақылауы ауызша түрде жүргізіледі. Әр түрлі жұмыстарды орындау кезінде (теориалдық сурақтарды талқылауда, есеп шешкенде, реферат жазғанда) тәртіптік бағдарламада көрсетілген тізімдегі әдебиеттермен шектелмеу керек. Интернетпен ақпараттардықарастырған кезде, қарастырып отырған тақырыбына сәйкесінше келетін ақпаратты кездестеру әбден мүмкін. Мұндай ақпаратты міңдетті түрде сақтап, талдап шығу қажет. Олардың ішінде жорамдылары болуы мүмкін. Рефератқа титулдық бет, мазмұгы, кіріспе, негізгі бөлім, қортынды, қолданылған көздердің тізімі кіреді. Реферат жазуын қажет етпейтін өздік тапқыланатын тақырыптар, қолданылған көздердің көрсетілуімен конспект түрінде жеке дәптерге орындалады. Рефератторды дайындау университеттің стандартына сәйкес келу керек. Жазба құжаттарды дайындаудың жалпы талаптары СТУ 042-РГКП-СГУ-6-2005. Рубеждік бақылауға дайындық, оқылған тақырыптардың талдауынан тұрады. Рубеждік бақылау айтылған формалардың біреуімен ғана жүргізіледі. Олар: жазбаша сураныс, текст. 3 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ ПЕН САЯСАТЫ Аудиториялық оқулар өздеріне келесі түрлерді енгізеді: дәріс (Д), практиқалық жұмыстар (ПЖ), зертханалық жұмыс (ЗЖ) және ОСӨЖ бөлімі. Тақырыптардың бір бөлігі студенттермен сабақта, ал бір бөлімі өз бетімен орындалады. Сабаққа міңдетті түрде қатысу керек. Егер студент қандай-да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол барлық өтпеген материалдарға жауапты. Сабақ уақытында жиі тәртіп бұзушы сабақтан шығырылып немесе бүкіл курс бойы «қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады. Бақылау тапсырмалары міндетті түрде орындалуы керек және айтылған уақытында өткізілуі тиіс. Кешігіп өткізілген жұмыстардың автоматты түрде бағалары төмендейді. Рубеждік аттестация қортындылары сабаққа қатысуымен, студенттік өздік жұмысының орындалуымен, дәл уақытында, жазбаша немесе ауызша түрде сабақта жауап беру және рубеждік бақылаудың нәтижесімен қойылады. Кез-келген көшіру немесе плагиат (басқа студенттердің тамсырмаларын және шешімін көшіру алу және қолдану) аудиториядан шығарылып немесе «қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады. Оқу процесіне бөгет жасайтын мобилды телефондарды, пейджелерді және т.б. техникаларды сабақ үстінде өшіру керек. Тәртіпті бұзушылар аудиториядан шығарылып немесе «қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады. 4. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ |ПОӘК |Баспа | | |042–14.01.20.62/2-2013 |№1 28.08.2013 ж |8 беттiң 6-сi | Курстың жеке компонентері бойынша төмендегі бағалар (балдар) қарастырылады: Сабаққа 1 сағ. қатысу – 1 балл; Практиқалық сабақтарда жұмыс істеу (зертханалық жұмыстарды жасау және қорғау, сұрақтарға жауап және консультация)– 50 балл; ОСӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) – 30 балл; СӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) – 20 балл; Рубеждік бақылау– 50 балл. 5 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 3 кесте - Пән мазмұны. Оқудың түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Мазмұны |Сағатта|Әдебиет | | | |р саны | | |1 |2 |3 |4 | |Дәрістер | |1 модуль | |1 |1. Негізгі ұғымдар. |2 | | |Веб-программал|2. Браузер. | | | |аудың негізгі |3. Құжаттың құрылымы | | | |түсініктемелер|4. Гипермәтіндік сілтемелер. | | | |і. |5. Web-парақтарды құрудың негізгі| | | | |ережелері. | | | | | | | | | | | | | |2 |1.Құрылымы |2 | | |HTML-құжатының|2.Тегтер және атрибуттар | | | |анатомиясы. |3.Тегтердің синтаксисі | | | | |4.Символдар кодтары | | | |3 Мәтін |1.Мәтін. Бөліктер және абзацтар. |2 | | | |2. Логикалы разметка. | | | |4 Бейнелер |1.Бейнелер.Бейнелер форматтары. |2 | | |және |2.Видеокеңейтулер. | | | |мультимедиялық|3.Құжаттың түстері және фондық | | | |элементтер |бейнелер. | | | |2 модуль | |5 |1.Гипермәтін негіздері. |2 | | |Гиперсілтемеле|Құжаттарға сілтемелер. | | | |р және желәлер|2.Http-сервері, Http- порты, | | | | |Http-жолы, Http-фрагменті, | | | | |Http-де іздеу параметрлері | | | | |3.Гиперсілтемелерді құру. | | | |6 Форматталған|1.Реттелген және реттелмеген |2 | | |тізімдер. |тізімдер. Мәзір. | | | |Стильдердің |2.Стиль элементтері. Стильдер | | | |каскадты |приоритеттері. | | | |кестелері. | | | | |7 Формалар. |1.Формалар – негізгі ұғымдар. |2 | | |Фреймдер |Форманың жалпы атрибуттары | | | | |2.Фреймдерді қарастыру. | | | | |Фреймдердің тегтері. | | | |8 Орындалатын |1.Апплеттер және нысандар. |2 | | |құрамы |Нысандар моделі. Апплеттер | | | |Динамикалық |моделі. | | | |құжаттар. |2.Динамикалық құжаттарды | | | | |қарастыру. | | | |БАРЛЫҒЫ |15 | | |Практикалық сабақтар | |Практикалық |1. HTML - тілі. HTML-дің негізгі|2 |Әдістемелі| |сабақ №1 |тэгтері | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |2.Мәтін. Мәтінді форматтау. |2 |Әдістемелі| |сабақ №2 | | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |3 Түспен және бейнелермен жұмыс |3 |Әдістемелі| |сабақ №3 |істеу. | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |4 Түс схемасы, бейнелерді қою. |2 |Әдістемелі| |сабақ №4 | | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |5 Гиперсілтемелерпді және |2 |Әдістемелі| |сабақ № 5 |кестелерді қою. | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |6 FrontPage. Бірінші парақты құру|2 |Әдістемелі| |сабақ № 6 | | |к | | | | |нұсқаулар | |Практикалық |7 Microsoft FrontPage жұмыс |1 |Әдістемелі| |сабақ № 7 |істеу | |к | | | | |нұсқаулар | |БАРЛЫҒЫ |15 | | |ПОӘК |Баспа | | |042–14.01.20.62/2-2013 |№1 28.08.2013 ж |8 беттiң 6-сi | | |____________ № 2 басылым | | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ-ДІҢ МАЗМҰНЫ 6 кесте - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | |п/п | | | |1 |2 |4 | |1. |Өткен теориялық материал бойынша бақылау |Конспект жазу (Оқытушы берген| | |жұмысы |материал бойынша). | | | |Практикалық сабақтарға | | | |дайындалу | |2. |Рефераттар: |Конспект жазу (Оқытушы берген| | |«Шрифттік белгілеу»; |материал бойынша). | | |«Графикалық файлдардың форматы»; |Практикалық сабақтарға | | |«Бейнелердің карталары. Бейнелерді |дайындалу | | |масштабтау»; | | | |«Жүгіртпелі жол»; | | | |«XML, XHTML, DHTML технологиялары» | | |3. |HTML-құжатының анатомиясы тақырыбы |Конспект жазу (Оқытушы берген| | |бойынша бақылау сұрақтарға жауап беру. |материал бойынша). | | | |Практикалық сабақтарға | | | |дайындалу | |4. |Рефераттар: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Баннерлік жарнама»; |өзіндік дайындалу. | | |«Құжаттарды публикациялау және іздеу», | | | |« Стильдердің каскадты парақтары», | | | |«Java-апплеттері»; | | | |«Web-мастерлер». | | |5 |«Гиперсілтемелер және желілер» тақырыбы |Конспект жазу (Оқытушы берген| | |бойынша бақылау сұрақтарға жауап беру. |материал бойынша). | | | |Практикалық сабақтарға | | | |дайындалу. Практикалық | | | |сабақтарға дайындалу | |6 |«Формалар. Фреймдер» тақырыбы бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |бақылау сұрақтарға жауап беру. |өзіндік дайындалу. | | | |Практикалық сабақтарға | | | |дайындалу | |7 |«HTML тегтері» тақырыбы бойынша бақылау |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |сұрақтарға жауап беру. |өзіндік дайындалу. | | | |Практикалық сабақтарға | | | |дайындалу | |8 |Рефераттар: |Конспект жазу (Оқытушы берген| | |« Интернеттің даму тарихы» |материал бойынша). | | |«Интернет. Жалпы түсініктер» |Практикалық сабақтарға | | |«Деректерді жіберу протоколдары» |дайындалу | |ПОӘК 042–14.01.20.62/01-2013 |Баспа | | | |№1 28.08.2013 ж |8 беттiң 8-сi | 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕ ГРАФИГІ 7 кесте - «Web- программалау технологиясы» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбе графигі. |Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz