Файл қосу
Пәннің аталуы Қауіп - қатерді бағалау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-16-11.1./02-2013 | |ПОӘК магистранттарға арналған | | | |пәннің бағдарламасы «Тамақ |№ 1 басылым | | |өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау»|10.01.2013 | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау» 6М073500 – «Тағам қауіпсіздігі» магистранттарға арналған МАГИСТРАНТтарға АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеуші 04.12.2012ж., С.Қ.Қасымов Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасы доцент м.а. 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде 12.12.2012 ж., № 1. кафедра менгерушісі ______________ Б.К. Асенова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде Хаттама 27.12.2012 ж., № 3. Төрайымы ______________ С.С. Толеубекова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама 10.01.2013 ж., №3. ОӘК төрағасы _____________ Б.А. Рскелдиев АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 4.Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Магистрант рейтингісін санау саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер: • Оқытушылардың аты-жөні: доцент м.а., т.ғ.к. Қасымов С.Қ. • Хабарласу ақпараты: телефон: 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат • Сабақ өтетін аудитория: № 211, 207, 206. • Пәннің аталуы «Қауіп-қатерді бағалау» • Кредиттер саны –1 1.2Пәннің қысқаша мазмұны «Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау» курсы бір-бірімен тығыз байланысты екі түрден тұрады: дәріс және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ түрінде өңделеді. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Қауіп- қатердің сипаттамалары және оларды идентификациялау принциптерінің негіздері. Өнімдердің физикалық химиялық қауіп-қатері. Өнімдердің биологиялық қатері. Азық- түлік өнімдерін өндірудің қазіргі кездегі тәсілдерін үйрену. Сыртқы ортаның әсеріне байланысты қауіп-қатерді бағалауды меңгеру. Қауіп-қатерді бағалау нәтижелерінің стастикалық өңдеу. Курстың негізгі мақсаты: - бидай, ұн, жарма, жем, кондитер өнімдері, нан, крахмал, ашытқы өнімдерінің қауіпсіздік көрсеткіштерін анықтау әдістерін үйрену; - дайын өнім мен шикізат сапасы арасындағы байланысты зерттеу; - өндіріс орындарындағыы қауіпсіздікті бақылауды іске асыру. 1.4 Пәнді оқу барысында магистрант білу керек: - заңдастырылған және нормативті құкылы актілер ; - тағам өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау әдістерін; - өнім сапасын сараптау әдістері ; - шикізаттың жаңа түрінен алынған өнімдер технологиясы; 1.5 Курс пререквизиттері. - Қауіп-қатер менеджменті ; - Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау ; -Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық, микробиологиялық зерттеулері. 1.6 Курс постреквизиттері. Жоқ. 2. Магистранттарға арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы 1-кесте Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |Тақырып атаулары |Сағат саны | | |ДС |МӨЖ | |1. Қауіп-қатер түсінігі. |2 | | |2. Субъекті иеленуіндегі қатер тудыратын |1 | | |факторлардың ролі және олардың қатерге тигізетін| | | |әсері. | | | |3. Кәсіпкерлік қатердің шкалалары және оның |1 | | |градацияларының сипаттамасы. | | | |4. Қауіп- қатердің сипаттамалары және оларды |1 | | |идентификациялау принциптерінің негіздері. | | | |5. Өнімдердің физикалық химиялық қауіп-қатері. |1 | | |6. Өнімдердің биологиялық қатері. |1 | | |7. Азық- түлік өнімдерін өндірудің қазіргі |1 | | |кездегі тәсілдері. | | | |8. Сыртқы ортаның әсеріне байланысты |1 | | |қауіп-қатерді бағалауды меңгеру. | | | |9. Қауіп-қатерді бағалау нәтижелерінің |1 | | |стастикалық өңдеу. | | | |10. Қауіп-қатер туралы, оларды жою жолдары |1 | | |немесе азайту жолдарын жасау, тарату, қайтадан | | | |іске асыру және жою жолдары. | | | |11. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне әсер ететін| | | |технологиялық әдістер. | | | |12. ISO 9005 халықаралық сапа жүйесі. |1 | | |13. Тамақ өнімдерінің нормативтік құқықтық |2 | | |актілер жәнеФАО\ВОЗ « Кодекс алиментариус » | | | |кодексінде корсетілген қауіпсіздік талаптарына | | | |сәйкес келуі. | | | |Барлығы |15 | | |1.Зауыттарға келіп түсетін шикізаттың | |1 | |қауіпсіздігін анықтау әдістері. | | | |2. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне әсер ететін | |1 | |технологиялық тәсілдер. | | | |3.Тамақ өнімдерінің біркелкілігін бағалау. | |1 | |4.Тамақ өнімдерінің сапасын бағалауға | |1 | |қолданылатын зертханалық құрал- жабдықтар. | | | |5.Тамақ өнімдерінің биологиялық қауіптілігін | |1 | |анықтау әдістері. | | | |6.Тамақ өнімдерінің химиялық қауіптілігін | |1 | |анықтау әдістері. | | | |7. Өнімдердің сапасы мен стандартизациясы. | |1 | |8. Нан өнімдерінің үлгілерін анализдеудің реті | |1 | |мен құрастырылуы. | | | |9.Тамақ өнімдерінің физикалық қауіптілігін | |1 | |анықтау әдістері. | | | |10. Нан өнімдерінің сандық- сапалық есебі. Нан | |1 | |өнімдерін сақтау кезіндегі нан массасындағы | | | |табиғи убыльді анықтау. | | | |11.Тамақ өнімдеріне қойылатын | |1 | |санитарлы-гигиеналық талаптар. | | | |12. Азық- түлік өнімдерін өндірудің қазіргі | |1 | |кездегі әдістері. | | | |13. Тамақ өнімдерін витаминдендірудің | |1 | |кауіпсіздік талаптары. | | | |14. Ұн және жарма ылғалдылығын анықтау әдісі. | |1 | |15. Ет және сүт өнімдерінің ылғалдылығын анықтау| |1 | |әдісі. | | | |Барлығы | |15 | 3.ПӘНДІ ОҚЫТУДА БЕРІЛЕТІН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Пәнді оқуға арналған әдістелелік нұсқаулар мен танысып, магистранттар пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқауды құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері магистранттармен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістелелік нұсқаулар құрамына: 1) Пәнді оқуда қажеттті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); 2) Оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; 3) Әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; 4) Емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау» курсы бір-бірімен тығыз байланысты бес түрден тұрады: дәріс және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; практикалық сабақтарда зертханалық жұмыста жасалған диеталы өнімдердін биологиялық, энергетикалық ж/е аминқышқылды құрамдарын есептейді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ түрінде өңделеді. 4. КУРС ФОРМАТЫ • Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. • Ұялы телефон: Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі керек. • Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық магистранттар үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 5.КУРС САЯСАТЫ Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау: • Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер магистрант белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. • Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған магистрант аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. • Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы магистранттың сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Пәнді оқыту кезінде олардың білімін тексеру үшін әртүрлі бақылау әдістері қолданылады: • Ауызша сұрау; • Жазбаша тексеру; • Құрама тексеру; • Үй тапсырмаларын көрсету және қорғау; • Дискуссия, тренинг, дөңгелек үстел, т.б.; • Тест сынағы. Кридитті технология бойынша оқитын магистранттарды бағалау шкаласы |Әріп |Баллдардың цифрлық|Пайыз мөлшері |Дәстүрлі жүйе бойынша баға| |жүйесіндег|баламасы | | | |і бағалар | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1,33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | Әртүрлі жұмыстарды бағалау критерилері |№ |Магистрант жұмысы мен |Балл, % | | |сабақ түрі | | |1 |Сабаққа қатысу |5 | |2 |Дәріс сабақтарына қатысу |10 | |3 |Зертханалық жұмысқа қатысу ж/е қорғау |10 | |4 |Практикалық жұмысты есептеу, қорғау |10 | |5 |МӨЖ (реферат) қорғау |40 | | |Межелік бақылау №1, 2 |15 | |Барлығы: |100 | Осы критерилерге қарап магистранттың аттестациясы қойылады. Мысалы, магистрант Омаровтың аттестациясын есептейік. лекциятәжір.есеп шығарутестАуызша жауапМӨЖБелсенділікБарлығы«5»«4»«3»«2»Максимальді балл саны 7 14 9 40 20 - - - 6 4 100Омаровтың балл саны 5 10 6 32 6 3 - -2 3 - 63 7. Әдебиеттер. 7.1.Негізгі әдебиеттер 7.1.1Абчук В.А. Предприимчивость и риск. – СПб.: ВИПК РП, 2004, - 64с. 7.1.2Багиева М.Н. Комплексная оценка рисков коммерческого предприятия: Дис. к.э.н.: 08.00.05. – СПб., 2000. – 170с. 7.1.3Гранатуров В.М. Экономический риск: сущность, методы измерения, пути снижения. – М.: Издательство «Дело и Сервис», 2000. – 112с. 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1Грядов С.И. Предпринимательство в АПК. – М.: Колос, 2007. – 351с. 7.2.2Гумеров Р. Инвестиционный кризис в АПК: причины, последствия, пути преодоления // Российский экономический журнал. – 2000. – №2. – с. 45-56. 7.2.3Деева А.И. Организация и финансирование инвестиций: Учебное пособие. – М.: МАЭП, ИИК «Калита», «Собрание», 2009. – 160с. 7.2.4Дубров А.М., Лагоша Б.А., Хрусталев Е.Ю. Моделирование рисковых ситуаций в экономике и бизнесе. – М.: Финансы и статистика, 2009. – 176с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz