Файл қосу

ОСӨЖ және СӨЖ сабақтарының мазмұны




|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                                  |
|Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті                                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК                    |                                |
|                           |                        |                                |
|                           |                        |ПОӘК042-14.18-17.1.11/01-2013   |
|ПОӘК                       |Басылым № 1             |                                |
|Оқытушыға  арналған        |____ ________ 2012 ж.   |                                |
|«Тілі оқытылатын елдің     |                        |                                |
|әдебиеті және аударма      |                        |                                |
|мәселелері» пәнінің        |                        |                                |
|жұмыс-оқу бағдарламасы     |                        |                                |
















   «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»   пәні бойынша

                 050207 «Аударма ісі»  мамандығына арналған

                                     ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН






                          СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС


                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                 Семей  2013







                                   Кіріспе


1 ЖАСАЛЫНДЫ
   Құрастырған: _______________ «  1 »   09    2013ж.


   Aударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға
   оқытушысы _______________              Г.Д. Оразбаева





   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында


   Хаттама № 1  « 2 »         09           2013 ж.


   Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова




   2.2.  Гуманитарлық-зан факультетінің оқу- әдістемелік бюросында


   Хаттама №  1  «17 »       09             2013 ж.


   Оқу- әдістемелік бюро бастығы  ___________________  Ш. С. Кенесбекова




   3 БЕКІТІЛДІ
   Университеттің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
   басылымға ұсынылды.


   Хаттама №  1  « 18 »           09                   2013 ж.
   оқу- әдістемелік кеңестің бастығы,
    бірінші проректор
        Г. Искакова


   4. АЛМАСТЫРЫЛДЫ  №                                   2013 ж.






















                                   Мазмұны

1 Жалпы мәліметтер
2 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
3 Формат және  курс саясаты
4 Бағалау саясаты
5 Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу.
6 ОСӨЖ және СӨЖ сабақтарының мазмұны
7 Пән бойынша  оқу процесінің күнтізбелік графигі
8 Әдебиет











































1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР

1.1 Лектордың аты –жөні: Оразбаева Г.Д., аға оқытушы
 Кафедра - Аударма теориясы және практикасы
 Байланыс мәліметтері:  тел. 36-02-25,  
 Кафедра мекен – жайы: Глинки көшесі, 20 каб. 903
 Сабақ өткізетін орны- сабақ кестесі бойынша
 Кредит саны – 2

1.2 Оқу жоспарының көшірмесі (1-кесте)

|Курс                 |Семестр                        |Кредит   |Дәріс         |
|                     |                               |         |(сағ)         |
|A                    |Үздік                          |4.00     |95-100        |
|A-                   |Өте жақсы                      |3.67     |90-94         |
|B+                   |Жақсы                          |3.33     |85-89         |
|B                    |Жақсы                          |3.00     |80-84         |
|B-                   |Жақсы                          |2.67     |75-79         |
|C+                   |Қанағаттанарлық                |2.33     |70-74         |
|C                    |Қанағаттанарлық                |2.00     |65-69         |
|C-                   |Қанағаттанарлық                |1.67     |60-64         |
|D+                   |Өту балы                       |1.33     |55-59         |
|D                    |Төменгі өту балы               |1.00     |50-54         |
|F                    |Төменгі                        |0.00     |0-49          |
|I                    |Аяқталмаған                    |NA       |              |
|W                    |Шығару                         |NA       |              |
|AW                   |Әкімшілік шығару               |NA       |              |
|P                    |Жіберілді  (тек қана қорытынды |NA       |0             |
|                     |тестке)                        |         |              |



   ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Семестр 1

2-кесте: пән мазмұны және сағаттардың бөлінуі

|№    |Тақырып атауы және оның мазмұны         |Сағат   |Әдебиет                   |
|     |                                        |саны    |                          |
|1    |The Middle Ages. The Down of English    |1       |K.Abeltina, D.Z.Fellija,  |
|     |Literature. ”Beowulf”. Anglo-Saxon      |        |A.Misane “English and     |
|     |Literature. The Literature of Norman    |        |American Literature”.     |
|     |Period. The Romance, the Fable, and the |        |Riga, 2000. Zvaigzne.     |
|     |Fabliau.                                |        |                          |
|2    |The Pre-Renaissance Period in England.  |1       |Tumbina O.V. “Lectures on |
|     |Geoffrey Chaucer. His Life and Work.    |        |English Literature”. S-P  |
|     |“The Canterbury Tales”. Chaucer’s       |        |Karo, 2003.               |
|     |Contribution to Literature              |        |                          |
|3    |The Literature of the 15th Century.     |1       |T.D. Volosova “English    |
|     |Folk-Songs and Ballads. The Robin Hood  |        |Literature”,   Moscow,    |
|     |Ballads. “The Nottingham Execution”.    |        |2001                      |
|     |“Robin Hood and Allan-a-Dale”           |        |                          |
|4    |The Renaissance. The Renaissance in     |1       |K.Abeltina, D.Z.Fellija,  |
|     |England: First Period. Sir Thomas More. |        |A.Misane “English and     |
|     |His Life and Work. “Utopia”.            |        |American Literature”.     |
|     |Second Period of the Renaissance: Sir   |        |Riga, 2000. Zvaigzne.     |
|     |Philip Sidney (1554-1586), Christopher  |        |                          |
|     |Marlow (1564-1593).                     |        |                          |
|5    |XVIcentury. Theatre in England. William |1       |Teacher’s and students’   |
|     |Shakespeare. 1. The Life of Shakespeare.|        |Guide to the British      |
|     |The Dating of Shakespeare’s Plays.      |        |Literature.Moscow,2003.   |
|     |Shakespeare’s Comedies;                 |        |                          |
|     |Shakespeare’s Histories                 |        |                          |
|6    |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet CXLVII.  |1       |Tumbina O.V. “Lectures on |
|     |The Fourth Period. “The Tempest”.       |        |English Literature”. S-P  |
|     |Shakespeare’s Attitude to the People.   |        |Karo, 2003.               |
|     |Shakespeare’s Immortality.              |        |                          |
|7    |Рубежный контроль.                      |1       |                          |
|8    |XVII century. English Literature During |1       |K.Abeltina, D.Z.Fellija,  |
|     |the Bourgeois Revolution. John Milton.  |        |A.Misane “English and     |
|     |His Life and Work. “Paradise Lost”.     |        |American Literature”.     |
|     |                                        |        |Riga, 1976. Zvaigzne.     |
|9    |The Enlightenment. 1. The Literature of |1       |T.D. Volosova “English    |
|     |the Period. Daniel Defoe. His Life and  |        |Literature”,   Moscow,    |
|     |Work. “Robinson Crusoe”. Jonathan Swift.|        |2001                      |
|     |“Gulliver’s Travels”.                   |        |                          |
|10   |The Development of the English Realistic|1       |Teacher’s and students’   |
|     |Novel. Henry Fielding. His Life and     |        |Guide to the British      |
|     |Work. The Sentimentalists.              |        |Literature.Moscow,2003.   |
|11   |Literature of XIX century. The Romantic |1       |K.Abeltina, D.Z.Fellija,  |
|     |Movement. “Lake Poets”: George Gordon   |        |A.Misane “English and     |
|     |Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert     |        |American Literature”.     |
|     |Burns. Walter Scott. His Life and Work. |        |Riga, 2000. Zvaigzne.     |
|     |“Ivanhoe”                               |        |                          |
|12   |Literature of the Middle XIX century    |1       |T.D. Volosova “English    |
|     |National-historical features of critical|        |Literature”,   Moscow,    |
|     |realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W.|        |2001 Tumbina O.V.         |
|     |Thackeray, T. Hardy, Oscar Wild.        |        |“Lectures on English      |
|     |“Portrait of Dorian Grey”.              |        |Literature”. S-P Karo,    |
|     |                                        |        |2003.                     |
|13   |Problems of translation in literature in|1       |Tumbina O.V. “Lectures on |
|     |the XX century. W.Somerset Mom “Theatre |        |English Literature”. S-P  |
|     |“, “ The Moon and Sixpence”             |        |Karo, 2003.               |
|14   |Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry |1       |Teacher’s and students’   |
|     |Porter and The Sorcerer’s Stone”        |        |Guide to the British      |
|     |                                        |        |Literature.Moscow,2003.   |
|15   |Межелік бақылау.                        |1       |                          |


|Тақырып атауы                                                    |СӨЖ    |
|The Middle Ages. The Down of English Literature. ”Beowulf”.      |1      |
|Anglo-Saxon Literature. The Literature of Norman Period. The     |       |
|Romance, the Fable, and the Fabliau.                             |       |
|The Pre-Renaissance Period in England. Geoffrey Chaucer. His Life|1      |
|and Work. “The Canterbury Tales”. Chaucer’s Contribution to      |       |
|Literature                                                       |       |
|The Literature of the 15th Century. Folk-Songs and Ballads. The  |1      |
|Robin Hood Ballads. “The Nottingham Execution”. “Robin Hood and  |       |
|Allan-a-Dale”                                                    |       |
|The Renaissance. The Renaissance in England: First Period. Sir   |1      |
|Thomas More. His Life and Work. “Utopia”.                        |       |
|Second Period of the Renaissance: Sir Philip Sidney (1554-1586), |       |
|Christopher Marlow (1564-1593).                                  |       |
|XVIcentury. Theatre in England. William Shakespeare. 1. The Life |1      |
|of Shakespeare. The Dating of Shakespeare’s Plays. Shakespeare’s |       |
|Comedies;                                                        |       |
|Shakespeare’s Histories                                          |       |
|The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet CXLVII. The Fourth Period. “The   |1      |
|Tempest”. Shakespeare’s Attitude to the People. Shakespeare’s    |       |
|Immortality.                                                     |       |
|XVII century. English Literature During the Bourgeois Revolution.|1      |
|John Milton. His Life and Work. “Paradise Lost”.                 |       |
|The Enlightenment. 1. The Literature of the Period. Daniel Defoe.|1      |
|His Life and Work. “Robinson Crusoe”. Jonathan Swift. “Gulliver’s|       |
|Travels”.                                                        |       |
|The Development of the English Realistic Novel. Henry Fielding.  |1      |
|His Life and Work. The Sentimentalists.                          |       |
|Literature of XIX century. The Romantic Movement. “Lake Poets”:  |1      |
|George Gordon Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert Burns. Walter  |       |
|Scott. His Life and Work. “Ivanhoe”                              |       |
|Literature of the Middle XIX century National-historical features|1      |
|of critical realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W. Thackeray,  |       |
|T. 2222Hardy, Oscar Wild. “Portrait of Dorian Grey”.             |       |
|Problems of translation in literature in the XX century.         |1      |
|W.Somerset Mom “Theatre “, “ The Moon and Sixpence”              |       |
|Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry Porter and The Sorcerer’s|1      |
|Stone”                                                           |       |
|                                    Барлығы:                     |15     |






























  6 ОСӨЖ және СӨЖ сабақтарының мазмұны

|ОСӨЖ                                           |СӨЖ                               |
|Сыныптық               |      Сыныптан тыс     |                                  |
|17 ғасырға дейінгі     | ”Beowulf” поэмасының  |“Утопия» және оның әлем           |
|әдебиет                |мазмұның және          |әдебиетіндегі мәні.               |
|                       |көркемдік-ойының       |                                  |
|У.Шекспир және оның    |ерекшеліктерін оқу     |Король Артур туралы кельт         |
|шығармашылығы          |                       |әпсаналары                        |
|                       |                       |                                  |
|Елизавета дәуірі       |“The Canterbury Tales” |Робин Гуд туралы балладалар.      |
|әдебиеті               |өзіндік жанрын оқу     |                                  |
|                       |                       |У. Шекспирдің сонеттері           |
|                       |«Робин Гуд» балладасына|                                  |
|Ағартушылық   заманының|талдау жасау           |Әлем әдебиетіндегі робинзонада.   |
|әдебиеті               |                       |                                  |
|                       |Шекспир ісінің         |Александр Поп – ағылшын           |
|                       |хронологиясын жасау    |әдебиетінің жарық жұлдызы.        |
|19 ғасыр әдебиеті:     |                       |Г.Филдинг - өз заманының көрнекті |
|Романтизм.             |№66 сонетін аудару     |сыншысы.                          |
|19 ғасыр әдебиеті:     |                       |                                  |
|Сыншыл реализм         |Көркемдік презентацияны|19 ғасыр ағылшын әдебиетіндегі    |
|                       |оқу                    |әйел тақырыбы.                    |
|20 ғасыр әдебиеті:     |                       |                                  |
|Модернизм              |                       |Лейкистер және революциялық       |
|                       |                       |романтиктер.                      |
|20 ғасыр әдебиеті:     |                       |                                  |
|Соғыстан кейінгі       |                       |Шытырман оқиғалы романның дамуы.  |
|әдебиет.               |                       |                                  |
|                       |                       |20 – ғасыр драматургиясының       |
|                       |                       |ерекшеліктері.                    |
|                       |                       |                                  |
|                       |                       |20 – ғасыр поэзиясындағы соғыс    |
|                       |                       |тақырыбы.                         |
|                       |                       |                                  |
|                       |                       |Англияда қызық оқиғалы әдебиеттің |
|                       |                       |пайда болуы.                      |
|                       |                       |                                  |
|                       |                       |“Ашулы жас адамдар” және олардың  |
|                       |                       |әдебиетінің ерекшеліктері.        |


7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮН ТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

Апталар123456789101112131415Бақылау түріАС
ЖАО
АО
ГАС
ЖАД
А
ЖАМежбақылау 1О
АСЭ
Д
АС
ГО
ГД
АС
Меж бақылау
2Балл1
11
11
11
121
141
1221
11
1214
№
п/пАпта
Лекция1
52
53
54
55
56
5
7
58
59
510
511
512
513
514
515
51ПЗ2015151515151530202020202020252СРС
55555555555553СРСП10101010101010101010101010253535353535353540404040404030
Шартты белгілер:
 (АС)- аралас сұрау
(ЖА) - жазбаша аударманың жасау
 (Г) –   глоссарий құру
(О) – оқу
(Д) – дискуссияға қатысу
(Э) – эссе, жазбаша негіздеу

8. Әдебиет
8.1 Негізгі әдебиет :
8.1.1. K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane “English and American Literature”. Riga, 1976. Zvaigzne.
8.1.2.  T.D. Volosova “English Literature”,   Moscow, 1974 

8.2 Қосымша әдебиет
8.2.1. Tumbina O.V. “Lectures on English Literature”. S-P Karo, 2003
8.2.2. Teacher’s and students’ Guide to the British Literature.Moscow,2003.
Пәндер