Файл қосу
дейінгі - апта - мектепке - саду - жасына - детском - тәрбиелеу
«Мектепке дейінгі педагогика» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5 В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының д.м.а., педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова Жүнісбекқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогика кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________2013ж. Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013ж. Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде талқыланды және бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013ж. Төрайымы (төрағасы)____________________ Искакова Г.К. ЕКІНШІ БАСЫЛЫМЫ (Хаттама №10 19.06.2012ж. орнына) Мазмұны 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 4 Курс форматы..................................................................... .. 5 Курс саясаты..................................................................... ....................... 6 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 7 Әдебиеттер ............................................................................ .......... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к. Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1 Ақпараттық қатынас: 42-25-33 Сабақ өтетін орын: № 2 оқу ғимараты, 420, 213 дәрісханалар Кредит саны: 3 1.2 Курстың қысқаша мазмүны: Қазіргі қоғамда болып жатқан өзгерістер әлемдік деңгейде мамандар даярлау мәселесіне жаңаша қарауды талап етіп отыр. Бұл талаптарға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мамандарын даярлауда «Мектепке дейінгі педагогика» пәнінің маңызы зор. Пәннің мазмұны студенттерді мектепке дейінгі педагогика ғылымының қалыптасу теориясымен, мектеп жасына дейінгі шақтағы балалардың даму ерекшеліктерімен, мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үрдістің ерекшелігімен, отбасымен жұмыс әдістемесімен, мектептегі оқу-тәрбие жұмысымен сабақтастығы мәселесімен таныстыруды қамтиды. 1.3 Пәннің мақсаты: Студенттерді тәрбиеші мамандығы және мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-тәрбие үрдісінің ерекшелігі туралы біліммен қаруландырып, практикалық дағдысы, кәсіби біліктілігін, құзыреттілігін, жаңаша жұмыс істеу қабілетін дамыту. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: - мектепке дейінгі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертіп, ғылыми дүние танымын қалыптастыру; - мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы педагогикалық білім жүйесін жетілдіру; - отбасымен, мектеппен бірлескен жұмыс формасын, әдістерін игерту; - өздігімен ізденуге және білім алуға дағдыландыру. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: - мектепке дейінгі педагогика ғылымының зерттеу әдістерін; - сәби шақтағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу заңдылықтарын; - мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үрдістің ерекшеліктерін; - мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориялық негіздерін білуі керек; - мектепке дейінгі педагогикадан меңгерген теориялық білімін практикалық мәселелерді шешуде қолданудың қажеттігін түсінуі керек; - мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерінің ерекшеліктерін білуі керек; - жаңа сұранысқа сәйкес оқу-тәрбие процесін жүргізетін, әдіс- тәсілдерді түрлендіретін, педагогикалық технологияларды меңгеруі керек; - кәсіби құзыреттілігі қалыптасқан, қазіргі заманның маманына қойылатын талаптарды меңгеруі керек. 1.6 Пәннің пререквизиті: «Мектепке дейінгі педагогика» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет: - Педагогика; - Психология; - Педагогикалық мамандыққа кіріспе; - Анатомия және физиология; - Балалар психологиясы. 1.7 Пәннің постреквизиті: пән туралы білім мамандық бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ Кесте 1 |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС |ТС | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Тәжірибелік |15 | | |2 | | | | | |СОӨЖ |10 | | | |Тәжірибелік |20 | | |3 | | | | | |СӨЖ |25 | | | |Тәжірибелік |15 | | |4 | | | | | |СОӨЖ |10 | | | |Тәжірибелік |20 | | |5 | | | | | |СӨЖ |25 | | |6 |Тәжірибелік |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |Тәжірибелік |15 | | |7 | | | | | |СӨЖ |25 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | | |300 | | |1-8 апта бойынша барлық | | | |балл саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Тәжірибелік |15 | | |8 | | | | | |СОӨЖ |10 | | | |Тәжірибелік |15 | | |9 | | | | | |СӨЖ |25 | | | |Тәжірибелік |15 | | |10 | | | | | |СОӨЖ |10 | | | |Тәжірибелік |35 | | |11 | | | | | |СӨЖ |25 | | |12 |Тәжірибелік |15 | | | |СОӨЖ |10 | | |13 |Тәжірибелік |15 | | |14 |Тәжірибелік |15 | | | |СӨЖ |25 | | |15 |Рубеждік бақылау |60 | | |8-15 апта бойынша барлық |300 | | |балл саны | | | |Емтиханға балл |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық балл | | | «Мектепке дейінгі педагогика» пәні бойынша дәріс сабағы, тәжірибелік сабақтар, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 1 ап та2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаДәріс-Тәжір-15201520201515151515151515ОСӨЖ-10-10-10-10-10-10--СӨЖ--25-25-25-25-25--25Рубеж6060Барлы ғы-254525453010045254025154060Барлы ғы-270270 Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды бақылауға 400 балл беріледі. Академиялық кезеңдегі баллдың жалпы жиыны - 1000 балл. Пән бойынша аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны оқытушы электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары бойынша балл берілмейді. Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі. 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Аралбаева Г.К. Мектепке дейінгі педагогика.- Алматы, 2012-220б. 2. Жұмабекова Ф. Балабақшадағы көркемдік тәрбие.- Алматы, 2000-151б. 3. Жұмабекова Ф. Мектепке дейінгі педагогика.-Астана, 2012-336б. 4.Аймағамбетова Қ.А. Мектепке дейінгі және бастауыш білім курсы бойынша семинарлық, практикалық сабақтар.-Алматы, 2002-262б. 5.Родинова Ж.Н.Формирование эстического воспрятия художественного текста у детей дошкольного возраста.-Барнаул,2010.-90б. 6. Балаларды міндетті мектепалды даярлау тұжырымдамасы – Алматы, 1999. 7. Едігенова А. Ж. Мектепке дейінгі мекемедегі педагогикалық кеңес: даярлық және өткізу.- Алматы, 2006.- 60 бет. 8. Едігенова А.Ж. Ойната отырып тәрбиелейміз. – Семей, 2011. 9. Балбөбек бағдарламасы. - Алматы, 2000. 10. Козлова.С.А, Куликова.Т.А. Дошкольная педагогика.- Москва, 2002. Қосымша әдебиеттер: 1.Баймұратова Б.Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы.-Алматы, 1990-144 б. 2.Дүкенбаева Г.Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.-Алматы,1992-59 б. 3. Дүкенбаева Г. Дамашева А. Шағын (құрама) балабақшада оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.-Алматы, 1991-106 б. 4.Жұмабекова Ф. Балабақшадағы тұрмыстық талғам.-Алматы, 1994-30б. 5.Қасымжанова М. Жол және бала.-Алматы,1992-69б. 6.Мейжанова Ә. Мектепке дейінгі педагогика.- Алматы, 1982-239б. 7.Жүнісбек Ә.Қазақ тілі балабақша бастауыш мектептеріне арналған ойын құралы.-Алматы,1992-23б. 8. Бакраденова А. Баймұратова Б. Орыс тілінде жұмыс істейтін балабақшада қазақ тілін оқыту методикасы.-Алматы,1992-208б. 9.Баймұратова Г. Балабақшада оқыту және тәрбиелеу бағыты бойыншы (әдістемелек нұсқау).-Алматы, 1992.-208б. 10.Күребаева Г.А. Мектеп жасына дейінгі балалрды ойлау әрекетінің диагностикасы.-Семей, 1999-46б. 11.Адашкявичине Э.И. Спортивные игры и упражнения в детском саду.-Москва, 1992-159с. 12.Артемова Л.В. Окружающий мир в дидактических гирах дошкольников.-Москва, 1992-96с. 13.Артемова Л.В. Театрализованные игры дошкольников.-Москва, 1991-127с. 14.Венгер Л.А. Педагогика способностей.-Москва, 1973-117с. 15.Галеева Г.С. Примеры с разработки занятия по русскому языку для национальных дошкольных учереждений и подготовительных классов.-Алма-ата, 1985-96с. 16.Демурова Е.Ю. Островская Л.Ф. О руководстве демском саду.-Москва, 1973-159с. 17.Шишикина В.А. Движение+движение: кн для воспитание детском саду.-Москва, 1992-95с. 18.Ветлугина Ж.А.Эстетическое воспитание в детском саду.-Москва, 1985-207с. 19. Чумичева Г.М. Дошкольникам о живописи.-Москва, 1992-126с. 20.Халезова Н.Б. Лепка в детском саду.-Москва, 1986-144с.. 21.Сакулина Н.Б., Камарова Т.С. Изобразительная деятельность в детском саду.-Москва, 1982-208с. 22. Пустынникова Л.Н. Коньки в детском саду.-Москва, 1988-80с 23.Ветлуги Н.А. Нраственно-эстетическое воспитание ребенка в детском саду.-Москва, 1989-79с. 24. Нисканен Л.Г. Методические рекамендаций к изучению курса, основы природоведения и методика ознакомления детей с природой.-Москва, 1990-80с. 25. Метшина Л.С. Математика в детском саду.- Москва, 1984-256с. 26. Марковекая М.М.Урок природы в детском саду.-Москва, 1989-144с. 27. Лучич М.В. Детя о природе.-Москва, 1989-143с. 28. Дошкольная педагогика. в 2-х ч.Ч.1.-М.,1988, Ч.2-М.,1988. Басылымдар: 1.Кереева А. Ерте жастан үш тілге қатар үйрету // Отбасы және балабақша, 2012, №6, 4-5б. 2.Данашева А. Заттың дамытушы ортаның мектепке дейінгі балаларды әлеуметтендіруге орны //Бастауыш мектеп, 2009, №10, 9-12б. 3. Жұсқабайев О. Балабақша бүлдіршіндерді әлеуметтендіру институты ретінде // Ұлт тағылымы, 2010, №3, 60-63 б. 4.Өтеген Б. Мектеп жасына дейінгі жастағы балардың танымдық процестерін анықтау әдістері // Білім=Оброзование, 2010, №2, 71-73б. 5. Пірашев С. Ұлтжандылыққа ұрпаққа салт-дәстүр, әдет-ғұрып негізінде тәрбиелеу ережелері // Білім=Оброзование, 2010, №2, 51-57б. 6. ЖиенбаеваС.Балабақшаның еңбек іс-әрекетіндегі тәжірибиесін қалыптастыруда даралығын ескеру // Қазақстан орта мектебі, 2008, №5-10, 7-15б. 7. Тіленбаева Н.Б Дидактикалық ойынның маңызы // Отбасы және балабақша, 2009, №2, 30-31бет. 8.ВолошинаА.Становление профессионилизма будущих педагогов дошколбного образование // Дошкольное воспитание, 2011, №6 , 93-95 с. 9.Феоктисрова Т. Из опыта духовно-нравственного воспитания старших дошкольников // Дошкольное воспитание, 2006, №4, 30-33 с. 10.ТрубайчукЛ.Учет гендерной специфики в образовании детей дошкольного возраста // Дошкольное воспитание, 2011, №7, 35-38 с. 12. Крулехт М. Инновационные программы дошкольного образования: Научно-методические и организационные методы их реализации // Дошкольное воспитание, 2003, №5, 74-79 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz