Файл қосу
Тамақ өндірісі. Тамақ өндірісінде қолданылатын ағынды желілер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ОӘК 042-16.1.61/02-2013 | |ПOӘК |№ ___ басылым | | |«Машиналар, автоматтар | | | |және ағынды желілер» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған бағдарламасы | | | 5В072400 - «Технологиялық машиналар және жабдықтар» мамандығы үшін «МАШИНАЛАР, АВТОМАТТАР ЖӘНЕ АҒЫНДЫ ЖЕЛІЛЕР» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасының доцент м.а. ___________ Абдилова Ғ.Б. « » 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедра отырысында қаралды « » 2013 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі ____________ М.М. Акимов 2.2. Инженерлі-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында « » 2013 ж. № хаттама Төрайымы _________ С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013 ж. № хаттама ОӘК төрағасы _______________ Г.К. Искакова Мазмұны |1 | Жалпы ережелер | | |2 | Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 | Курс форматы | | |5 | Курс саясаты | | |6 | Баға қоюдың саясаты | | |7 | Әдебиет | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер • Оқытушылардың аты-жөні - Абдилова Галия Бекеновна • «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы • Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 36-02- 15(3) • Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 107 • Берілген пән бойынша кредит саны – 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны: Тамақ өндірістің әртүрлі салаларында автоматтар мен ағынды желілердің әдістерін кеңінен қолдану мамандардан тамақ өндірісінің автоматтандыру туралы терең білімді қажет етеді. Машиналар, автоматтар және ағынды желілер әдістерін қолдану өндірістің прогрессивті құрылымын жасауға мүмкіндік береді және өндірісті автоматтандыру мүмкіндігін кеңейтеді. Тамақ өндірісніде автоматтандырылған желілерді қолдану аумағы үздіксіз өсуде. Сондықтан қазіргі заман маманы технология талабына сәйкес өндірістік процестерді ғана басқаруды біліп қоймай, сондай-ақ, осы саладағы ғылымның соңғы жетістіктеріне жауап бере алатын, жоғары техникалық деңгейде ұтымды жүруін қамтамасыз ете білуі қажет. 1.3. Пәнді оқыту мақсаты: – студенттердің тамақ өндірісінің машиналары, автоматтары және ағынды желілері туралы арнайы пәндерді одан әрі оқуға қажетті білім алу, автоматтандырылған жабдықтарды тиімді пайдалану. 1.4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: бақылау болатын барлық жеке тапсырмаларды орындау. 1.5. Оқытудан күтілетін нәтижелері: • тамақ өндірісінде қолданатын технологиялық процестерді, технологиялық жабдықтардың құрылысын, қолданылатын саласын және технологиялық өндірістің ағынды желісін жете меңгеру; • технологиялық өндірістің ағынды желісіне технологиялық жабдықтарды таңдай білу, ағынды желіге қойылатын талаптарын, ұйымдастыру, жобалау және негізгі есептелінуін үйрену; • технологиялық өндірістің ағынды желісінің эксплуатациясын және жөнделуін білу. • басқа пәндерді оқуда алынған білімді жоғары дәрежеде қолдана білу. 3.4 Курстың пререквизиті: «Инженерлі графика», «Тамақ өндірісінің кәсіпорындарын жобалау». 3.5 Курстың постреквизиті: «Дипломдық жобалау». 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырып|Тақырыптары |Сағаттар |Әдебиет | |тар № |ның аты | | | | | |ДС |ЛС|ПС |ОСӨЖ |СӨЖ| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1 Машиналар, автоматтар және ағынды желілер | |1 |Машина-автоматтардың жіктелуі. |1 | |1 |3 |2 |7.1.1. | | |Машина-автоматтар мен ағынды желілердің | | | | | |7.1.2. | | |жіктелуі, автоматтардың орындаушы | | | | | |7.2.1 | | |механизмдерінің сипаттамасы. | | | | | | | |2 |Ағынды желілердің жіктелуі. Тамақ өндірісі |1 | | |3 |3 | | | |автоматтарының атқару механизмдерінің | | | | | | | | |жіктелуі | | | | | | | |3 |Жұдырықшалы механизмдердің түрлері. |1 | | |3 |3 | | | |Жұдырықшалы механизмдердің геометриялық | | | | | | | | |сипаттамалары | | | | | | | | |Жұдырықшалар мен итергіштердің | | | | | | | | |конструкциялары | | | | | | | |4 |Даналық бұйымдары бар машиналардың |1 | | |3 |3 | | | |автоматты қоректендіргіштер. | | | | | | | | |Қоректенгіштердің құрылымы, жіктелуі және | | | | | | | | |негізгі типтері | | | | | | | |5 |Бункерлі бағдарлау - қоректендіруші және |1 | | |3 |3 | | | |қалталы бункерлі бағдарлау - қоректендіруші| | | | | | | | |құрылғылары | | | | | | | |6 |Саңылаулы бункерлі бағдарлау – |1 | | |3 |3 | | | |қоректендіруші, ілмекті бункерлі бағдарлау | | | | | | | | |- қоректендіруші және шиберлі бункерлі | | | | | | | | |бағдарлау - қоректендіруші құрылғы | | | | | | | | |құрылғылар | | | | | | | |Модуль 2 Құрылғылар | |7 |Майлылығы жоғары кілегейге арналған НРДМ |1 | | |3 |3 | | | |маркалы сорғы - дозаторы | | | | | | | |8 |Майлылығы жоғары кiлегейден жасалатын сары |1 | | |3 |3 | | | |майды өндiруге арналған П8-ОЛУ ағынды | | | | | | | | |желiсi | | | | | | | |9 |Қармауыш органдары бар -бункерлі бағдарлау |1 | | |3 |3 | | | |- қоректендіруші құрылғылары | | | | | | | |10 |Бағдарланған даналық бұйымдарға арналған |1 | | |3 |3 | | | |автоматты мөлшерлегіштер. | | | | | | | |Модуль 3 Өндірістерде қолданылатын ағынды желілер | |11 |Ағынды желінің компоновкасы. Траектория |1 | |2 |3 |3 | | | |сипаты бойынша өнделетін объектінің ағынды | | | | | | | | |желінің компоновкасы.Тамақ өндірісінде | | | | | | | | |қолданылатын ағынды желілер. | | | | | | | |12 |Ет өндірісінде қолданылатын ағынды желілер.|1 |5 |4 |3 |3 | | | |Тауықтарды, бройлерлерді және балапандарды | | | | | | | | |өндеуге арналған В2-ФЦЛ ағынды желісі. | | | | | | | | |Жабдықтардың классификациялары: әрекетіне | | | | | | | | |қарай жұмыс істейтін машиналар мен | | | | | | | | |аппараттардың классификациялары. | | | | | | | |13 |Ет өндірісінде қолданылатын ағынды желілер.|1 | |2 |3 |3 | | | |Шикі затқа байланысты өндіру тәсілдерінің | | | | | | | | |технологиялық кұрлымдары. | | | | | | | |14 |Сүт өндірісінде қолданылатын ағынды |1 |6 |4 |3 |3 | | | |желілер. Жабдықтардың классификациялары: | | | | | | | | |әрекетіне қарай жұмыс істейтін машиналар | | | | | | | | |мен аппараттардың классификациялары; шикі | | | | | | | | |затқа байланысты өндіру тәсілдерінің | | | | | | | | |технологиялық кұрлымдары. | | | | | | | |15 |Күнбағыс майын өндіретін өндірістік ағынды |1 |4 |3 |3 |3 | | | |желісі. Технологиялық жабдықтардың | | | | | | | | |классификациясы және койылатын негізгі | | | | | | | | |талаптар. Желіні ұйымдастыру, жабдықтар | | | | | | | | |таңдау және негізгі есептелінуі. | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Әрбір тақырып (бөлім) бойынша қысқаша конспекті өзін-өзі тексеру сұрақтарымен аяқталады. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдау. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтар немесе әдістемелік нұсқауларды тек оқып жатқан материал жоқ болған кезде немесе негізгі оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде оқулықта немесе кешенде көрсетілген мысалдарды талдау және өздігінен есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс қолдана білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан жүргізіледі. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір-бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға ала алмайсыз. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыруыңыз қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін ұпайлар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларыңызды тиянақты және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі Сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болуларыңыз керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6. Қорытынды аттестация (емтихан) компьютерлік тестілеу арқылы өткізіледі. Әрбір тесттік тапсырманың бес жауабы болады, оның біреуі дұрыс. Тесттік тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына сәйкес келеді және барлық тақырыптарды қамтиды. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-де тесттік тапсырмалардың мысалдары келтірілген. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Бақылау түрі бойынша ұпайлардың бөлінуі 2 кестеде көрсетілген. «Гидравлика» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Ауызша жауап беру |35 | | |3 |Есеп шығару |35 | | |4 |Аудиториялық бақылау жұмыс |35 | | |5 |Ауызша жауап беру |40 | | |6 |Есеп шығару |40 | | |7 |Аудиториялық бақылау жұмыс |40 | | |8 |Межелік бақылау 1 |45 | | |1-8 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |9-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |9 |Ауызша жауап беру |35 | | |10 |Есеп шығару |35 | | |11 |Аудиториялық бақылау жұмыс |40 | | |12 |Ауызша жауап беру |40 | | |13 |Есеп шығару |40 | | |14 |Аудиториялық бақылау жұмыс |40 | | |15 |Межелік бақылау 2 |40 | | |9-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | | |400 | | | |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1. Негізгі әдебиет 7.1.1. Шувалов В.Н. Машины, автоматы и поточные линии. - Л.: «Машиностроение», 1973 7.1.2. Ивашов В.И. Технологическое оборудование предприятий мясной промышленности. - М.: Колос, 2001. - 552 с 7.1.3. Основы расчета и конструирования машин и автоматов пищевых производств. Под редакцией А.Я. Соколова. - М.: «Машиностроение», 1969. 7.2. Қосымша әдебиет 7.2.1. Буланов Н.А., Гаевой Е.В. Переработка мяса птицы на поточно - механизированных линиях. М.: Пищевая промышленность, 1979. 7.2.2. Производство сливочного масла: Справочник. Андрианов Ю.П., Вышемирский Ф.А., Качераускис Д.В. ІІ др. Под ред. Ф.А. Вышемирского.- М.: Агропромиздат,1988. 7.2.3. Пелеев А.И. Технологическое оборудование предприятий мясной промышленности. М.: Пищепромиздат, 1971.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz