Файл қосу

Менеджмент және маркетинг негіздері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСТИЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК                    |ПОӘК 042-14.3.03.024/ 02     |
|                      |                        |-2012                        |
| «Менеджмент және     |№ 4 басылым             |                             |
|маркетинг негіздері»  |29.06.2012ж.            |                             |
|пәнінің               |                        |                             |
|оқу-әдістемелік кешені|                        |                             |

















                        5В070300 «Ақпараттық жүйелер»
                              мамандықтары үшін
                    «МЕНЕДЖМЕНТ ЖӘНЕ МАРКЕТИНГ НЕГІЗДЕРІ»


                СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


























                                    Семей


                                    2012



       АЛҒЫ СӨЗ


       Қазіргі нарықтық қатынас жоғары білікті мамандарды, олардың  бәсекеге
сай даярлануын талап етеді. Ол үшін әр білікті маман нарықтық  қатынастардың
механизмдері  мен   негізгі   қағидаларын,   экономикалық   конъюктура   мен
заңдылықтарды, әсіресе  өз  жұмысын  ұйымдастыруда  стратегиялық  жоспарлау,
бәсекелестердің қабілетін анықтау, нарықты зерттеу  ережелерін  білуі  шарт.
Осы сияқты нарыққа бейімделу ережелерін менеджмент  және  маркетинг  пәндері
үйретеді.


       1. ӘЗІРЛЕГЕН
       Құрастырушы  Шәкәрім  атындағы  Семей   мемлекеттік   универсттетінің
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының доцент м.а. Кушуков Г.С.
                                                   «__29__» ___06___ 2012 г.


     2. ТАЛҚЫЛАҒАН
 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Менеджмент және
 маркетинг» кафедрасының отырысында.
       «__29__ »_____06______  2012ж., №__11__хаттама




      Кафедра меңгерушісі, э.к.ғ.
 Орынбекова Г.А.




 2.2. Қаржы - экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Кеңесінің
 отырысында.
       «__05__ »_____09______  2012ж., №__1__хаттама


      ОӘК төрағасы
            Тойкин С.Х.






     3. БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.
 «______ »____09______  2012ж., №__1_хаттама




      ОӘК төрағасы, оқу ісінің проректоры
 Рскелдиев Б.А.





















                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
3. Курс форматы және саясаты
4. Бағалау саясаты
5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы











































   1.Жалпы ереже


 1.1.  Курстың қысқаша түсініктемесі
       «Менеджмент  және   маркетинг   негіздері»   пәнінің   курсы   050703
«Ақпараттық   жүйелер»   мамандығының   студенттеріне   арналғандықтан   аса
тереңдетіліп оқылмайды. Сондықтан бұл курстың мазмұны басқарудың ең  негізгі
теориясын, түрлерін, атқаратын функцияларын  үйретумен  қатар  студенттерді,
сондай-ақ қандайда бір ситуациялық жағдайларды дұрыс шешім қабылдай  білуге,
тиімді басқару жолдарын білуге  үйретеді.  Екіншіден  нарықтық  экономиканың
негізгі жүйесі нарықты және ондағы тауарларды өткізуге қатысты  маркетингтік
зерттеулердің  түрлерін,  жалпы  маркетинг  пәнінің  теориялық   негіздерін,
нарықтың жіктелуін,  тауарларды  өткізу  және  баға  саясатын  қалыптастыру,
оларды бақылау және басқару негізгі қажетті категорияларды өтеді.

1.2 Курстың мақсаты: басқару саласында және басқарудың әлеуметтік  саласында
қандай да бір дұрыс  көзқарас  қалыптастыру.  Сондай-ақ  тәжірибеде  басқару
қағидалары  мен  маркетингтік   зерттеудің   элементтерін   қолдана   білуін
меңгерту.

1.3Пәннің негізгі міндеті.  Менеджмент  сөзінің  түсінігін,  оның  қалыптасу
кезеңдерін,   жұмысшыларды   басқару,   қайшылық    жағдайларды    өршітпеу,
басқарушылық шешім қабылдау  мәселелерін  қарастыру;  маркетинг  функциялары
мен қағидаларын, олардың нарық талаптарына  сай  тәсілдері  мен  әдістерінің
теориялық негізін үйрету;

1.4Пәнді оқып үйрену барысында студент білуі тиіс:
1.  Студент білу тиіс: менеджменттің  мәні    және  мазмұны  туралы  негізгі
түсініктерді,  жүйелік  қағидаларын,   қалыптастыру   процестерін,   негізгі
атқаратын  қызметтерін,  басқару  шешімдерінің  мәнін,  басқару   шешімдерін
әзірлеу технологиясын, шешім қабылдау және жүзеге асыру мәселелерін
2. Студент топқа және  жеке  адамдарға  басшылық  ету,  өзара  қарым-қатынас
жасау, дау-дамай мәселелерін шеше  білу.  ұйымдастыру,  жоспарлау,  бақылау,
шешім қабылдау және оны жүзеге асыру. іскерлік  мәжілісті  ұйымдастыру  және
өткізу, келіссөздерді  жүргізуді тәжірибеде іске асыруы тиіс
      Бүл қасиеттер  студентгерге  болашақта,  жұмыста  және  жеке  өмірінде
қабылдайтын шешімдеріне сын  көзбен,  жан-жақты  қарауға  мүмкіндік  береді,
көмектеседі. Олардың  белсенді  өмір  көз  қарасынын  пайда  болуына  әсерін
тигізеді.
      Пәннің   басты   деректемелері:   экономикалық   теория,   социология,
психология
      Пәннің деректемелері: еңбек ресурстарын басқару, мемлекттік баскару

1.5 Пәннің аты: Менеджмент және маркетинг негіздері
Кафедра: «Менеджмент және маркетинг»
Кафедраның мекен- жайы: 8 ғимарат 305 кабинет
Дәріс оқушының аты- жөні: Кушуков Гинаят Саниязович
Байланыс ақпараттары: жұмыс телефоны: 530229
Несие саны:  2
Оқу жұмыс жоспарының көшірмесі (Кесте 1)

                 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс      |Семестр                                                       |Несие|
|                                                               |1         |
|Сабақтарға қатысу                                              |60        |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру, есептерді шығару, кейстер      |225       |
|бойынша жұмыс істеу                                            |          |
|Эссе                                                           |25        |
|Жазбаша жұмыс                                                  |15        |
|Реферат                                                        |75        |
|Дискуссияда қатысу                                             |5         |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру                           |115       |
|Межелік бағалау                                                |50        |
|Ағымды бақылау жұмысы                                          |30        |
|Жиыны                                                          |600       |

Кесте 4 - Студенттердің білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |


      Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
|Жұмыс түрі                                                     |Баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                                 |0,35      |
|Эссе (әрбір жұмысқа)                                           |0,3       |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                                  |0,2       |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                        |0,3       |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                             |0,3       |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)           |0,4       |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                                |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                          |5         |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс)                                 |4,75      |
|Емтихан                                                        |60        |
|Барлығы                                                        |100       |

                                                 5. Сабақ  түрлерні  бойынша
сағат санын үйлестіру
|№  |Тақырыптың аты                  |       |         |         |         |
|п/п|                                |       |         |         |         |
|   |                                |Дәріс  |Практика |СОӨЖ     |СӨЖ      |
|   |Модуль 1.                       |       |         |         |         |
|1  |Тақырып 1. Менеджмент пәнінің   |1      |1        |2        |2        |
|   |мәні, тәсілдері және міндеттері |       |         |         |         |
|2  |Тақырып 2. Ұйымдастыру формалары|1      |1        |2        |2        |
|   |және ұйым құрылымы              |       |         |         |         |
|3  |Тақырып 3. Менеджменттің басқару|1      |1        |2        |2        |
|   |әдістері                        |       |         |         |         |
|4  |Тақырып 4. Ұйымдағы             |1      |1        |2        |2        |
|   |коммуникациялар                 |       |         |         |         |
|5  |Тақырып 5. Шешім қабылдау       |1      |1        |2        |2        |
|   |тәсілдері                       |       |         |         |         |
|6  |Тақырып 6. Менеджмент           |1      |1        |2        |2        |
|   |қызметіндегі мотивация          |       |         |         |         |
|   |(ынталандыру)                   |       |         |         |         |
|7  |Тақырып 7. Менеджменттің басты  |1      |1        |2        |2        |
|   |функциялары                     |       |         |         |         |
|8  |Тақырып 8. Маркетингтің теориясы|1      |1        |2        |2        |
|   |мен тәжірибесінің негіздері     |       |         |         |         |
|9  |Тақырып 9. Нарықты сегменттеу   |       |         |2        |2        |
|10 |Тақырып 10. Тұтынушының         |1      |1        |2        |2        |
|   |сипаттамасы және нарық          |       |         |         |         |
|11 |Тақырып 11. Тауарлық саясат     |1      |1        |2        |2        |
|12 |Тақырып 12. Баға және баға      |1      |1        |2        |2        |
|   |саясаты                         |       |         |         |         |
|13 |Тақырып 13. Тауарды тарату      |1      |1        |2        |2        |
|   |әдістері                        |       |         |         |         |
|14 |Тақырып 14. Маркетингттік       |1      |1        |2        |2        |
|   |коммуникациялар                 |       |         |         |         |
|15 |Тақырып 15. Жарнамалық қызмет   |1      |1        |2        |2        |
|   |Барлығы:                        |15     |15       |30       |30       |

                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны


Кесте 3- СОӨЖ және СӨЖ жоспары


   |№   |Тақырыптардың атауы     |       СОӨЖ       |         СӨЖ             |
|рет.|                        |                  |                         |
|1.  |Менеджмент пәнінің мәні,|отандық бизнес    |Эссе: «Менеджмент арнайы |
|    |тәсілдері және          |қандай түрде      |қызмет түрі ме, әлде     |
|    |міндеттері              |әлеуметтік        |онымен «қоғамдық бастама»|
|    |                        |қолдауды жүзеге   |ретінде айналысу керек   |
|    |                        |асыруы тиіс?      |пе»?                     |
|    |                        |Фирманы мысалға   |                         |
|    |                        |алуға болады.     |                         |
|2.  |Ұйымдастыру формалары   |Белгілі бір       |Ұйымдастырушылық         |
|    |және ұйым құрылымы      |корпорациясының   |құрылымын құрудағы әр    |
|    |                        |ұйымдастырушылық  |түрлі  көзқарастар       |
|    |                        |құрылымын құру    |                         |
|3   |Менеджмент теориясы мен |Менеджмент        |Қазіргі менеджменттің    |
|    |тәжірибесінің дамуы     |теориясының       |қалыптасу жағдайын талдау|
|    |                        |жағымды және      |                         |
|    |                        |жағымсыз жақтары  |                         |
|4   |Менеджменттің басқару   |«Проктер энд      |«Тенғыз Шевройл»         |
|    |әдістері                |Гембел»           |корпорация бейнесінің    |
|    |                        |корпорациясының   |мәдениеті                |
|    |                        |басқару           |                         |
|    |                        |деңгейлерін талдау|                         |
|5   |Менеджмент қызметіндегі |«Маған, қандай    |                         |
|    |мотивация (ынталандыру) |ынталандыру       |                         |
|    |                        |әдістерін         |                         |
|    |                        |қолданған жөн»    |                         |
|    |                        |тақырыбында эссе  |                         |
|    |                        |жасып келу.       |                         |
|6   |Менеджменттегі          |Пайда болу        |Қазақстан экономикасын   |
|    |коммуникация            |кезеңдері бойынша |басқарудағы  ақпараттық  |
|    |                        |ақпаратты жіктеу  |қамтамасыз ату           |
|7   |Менеджменттегі          |Келіспеушілік     |Ұйымда  келіспеушілікті  |
|    |келіспеушілік және      |жағдайды  реттеу  |реттеу  әдістері         |
|    |күйзеліс кезеңін басқару|жолдарын  құру    |                         |
|8   |Маркетингтің теориялық  |Сұраныс жағдайына |«Қазіргі қоғамға         |
|    |негіздері және          |байланысты        |маркетинг не береді?»    |
|    |концепциялары           |маркетинг         |тақырыбына эссе жазу     |
|    |                        |түрлерінің        |                         |
|    |                        |кестесін құрастыру|                         |
|9   |Маркетингтің мәні және  |Нарықтың жіктелуі |Нарықтық  конъюнктура,   |
|    |мазмұны                 |                  |сұраныс көлемі, нарық    |
|    |                        |                  |үлесі                    |
|10  |Маркетингтің қоршаған   |Макроортаның      |Кәсіпорынның             |
|    |ортасы                  |негізгі           |корпоративтік мәдениеті  |
|    |                        |факторлары.       |                         |
|11  |Нарықты сегменттеу      |бизнестің қарқынды|Нарықты сегменттеу»      |
|    |                        |дамуына жағдай    |сөзжұмбағын құрастыру.   |
|    |                        |жасайтын,         |                         |
|    |                        |сеггменттеудің    |                         |
|    |                        |қажеттілігінің    |                         |
|    |                        |толық белгілерін  |                         |
|    |                        |көрсетіңіз:       |                         |
|12  |Тауар және тауар саясаты|Тауардың сапасы   |Тауардың өмірлік циклінің|
|    |                        |және бәсекеге     |түрлері және оның        |
|    |                        |қабілеттілігі,    |мінездемесі              |
|    |                        |оның маркетингтегі|                         |
|    |                        |мәні.             |                         |
|13  |Баға саясаты            |Бағаны құрудың    |Бағаның негізгі түрлері  |
|    |                        |негізгі этаптары  |және оның мінездемесі.   |
|    |                        |және оның         |                         |
|    |                        |мінездемесі.      |                         |
|14  |Тауардың жылжуы мен     |Франгайзинг:      |Тауарды орындау кезінде  |
|    |үйлестіруін ұйымдастыру |бөлшектеп сату    |лизингті қолдану.        |
|    |                        |формасы ретінде.  |                         |
|15  |Маркетингті жоспарлау   |Маркетинг бюджетін|Маркетинг жоспарының     |
|    |және бақылау            |құрастыру әдістері|құрылымы                 |










    7. «Менеджмент және маркетинг негіздері»  пәні бойынша оқу үрдісінің
                             күнтізбелік сызбасы


  Кесте 4- «Менеджмент және маркетинг негіздері» пәні бойынша оқу үрдісінің
                             күнтізбелік сызбасы
Жұмалар123456789101112131415Бақылау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Баллдар161616161616961616161616161696
Пәндер