Файл қосу

Жабайы аңдардың мінез - құлқы





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                   |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|Оқу әдістемелік кешенінің  |ПОӘК              |ПОӘК                       |
|құжаты  3 деңгейлі         |                  |УМКД 042-18-22-1.116/02    |
|                           |                  |-2013                      |
|ПОӘК                       |Басылым № __      |                           |
|«Жабайы аңдардың           |от «___»______    |                           |
|мінез-құлқы»               |                  |                           |
|пәніннің студентке арналған|                  |                           |
|жұмыс оқу бағдарламасы     |                  |                           |






      5В080300 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған


                        «Жабайы аңдардың мінез-құлқы»

                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 СЕМЕЙ 2013


                                  Алғы сөз


1. құрастырылды
Құрастырушы: _______________  «____»___________20____  Туманбаев  В.М.  «Мал
шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен»  кафедрасының  доцент
м.а.

2. талқыланды
«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының
отырысында
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________  С.Тугамбаева

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

Төрағасы  __________ А.Тлеубаева

3. бекітілді
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова




   «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген

















                                 Семей 2013



                                   Мазмұны


   1. Қолдану саласы.


   2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы


   3. .   Жалпы қағидалар
    4.   Студенттің рейтингін есептеп шығару


      5.Оқу   тұрлерінің   оқу-   әдістемелік   мәліметтері,   пәнің   жұмыс
бағдарламасы

     6.   СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы

     7.   Оқу процессінің календарлық кестесі

      8. Әдебиеттер

























          1. Жалпы қағидалар
      1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
   – Тұманбаев В.М., доцент м.а., Айтқалиев Б. М.,  «мал  шаруашылығы  және
  аңшылықтану,морфология негіздерімен» кафедрасысының оқытушы

      -Байланыс ақпараты – телефоны 53-19-70, № 5 оқу ғимараты
      -Сабақ өтетін бөлмелер - № 103
      -Пәннің аты –  «Жабайы аңдардың мінез-құлқы»
      -Несие саны –2


1.2.Оқу жоспарынан көшірме                                         1кесте


                       Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі:

|Курс|Семестр                                              |Несие           |
|1   |Сабаққа қатысу                                       |5               |
|2   |Дәрістерге қатысу                                    |5               |
|3   |Аңшылық шаруашылық өнімінің өзіндік құнын анықтау    |3               |
|4   |Схемалар бейнесін дәптерге салу                      |3               |
|5   |Реферат жазу                                         |3               |
|6   |Жазбаша бақылау жұмысты орындау                      |3               |
|7   |Сызба, кестелер дайындау                             |5               |
|8   |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу                   |5               |
|9   |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс                    |5               |
|10  |Дәрістерді конспектілеу                              |3               |
|11  |№ 1 шектік бақылау – 7 апта                          |10              |
|12  |№ 2 шектік бақылау – 15 апта                         |10              |
|    |Ағымдық бақылау                                      |60              |
|    |Қортынды бақылау                                     |40              |





   Студенттің рейтингін есептеп шығару
                        Студенттің рейтингін есептеу
|Тізімдегі студент |Қатысу            |ҮЖ                |АБЖ               |
|№                 |                  |                  |                  |
|А                 |4,0               |95-100            |Өте жақсы         |
|А-                |3,67              |90-94             |                  |
|В+                |3,33              |85-89             |Жақсы             |
|В                 |3,0               |80-84             |                  |
|В-                |2,67              |75-79             |                  |
|С+                |2,33              |70-74             |Қанағаттарлық     |
|С                 |2,0               |65-69             |                  |
|С-                |1,67              |60-64             |                  |
|Д+                |1,33              |55-59             |                  |
|Д                 |1,0               |50-54             |                  |
|F                 |0                 |0-49              |Қанағаттарлықсыз  |
|I                 |NA                |                  |Аяқталмаған       |
|P                 |                  |прошел            |Пәнді өтті        |

                        5. Пәннің жұмыс бағдарламасы

|Такыры|Мазмұны                      |Сағат саны                         |
|п №   |                             |                                   |
|      |Дәріс                        |Зертханалық     |   |ОБӨЖ   |СӨЖ   |
|1     |Мінез-құлық эволюциясы, ынта |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |және оның әсері              |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Аюдың           |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|2     |Мінез-құлықтың қалыптасуына  |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |қоршаған ортаның әсері       |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Қасқырдың       |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Қасқырдың       |   |       |      |
|      |                             |әлеуметтік      |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|3     |Эволюция және әлеуметтік     |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |қалыптасу                    |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Сусар           |   |       |      |
|      |                             |тұқымдастары    |   |       |      |
|      |                             |өкілдерінің     |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|4     |Жеке жануарлар               |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |мінез-құлықтары              |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Жұптұяқтылардың |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Қабанның        |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|5     |Індегі және ұядағы           |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |жануарлардың мінез-құлқы     |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Бұғы, елік,     |   |       |      |
|      |                             |қарақұйрықтардың|   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|6     |Көлікпен, итпен адамдардың   |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |аңду кезіндегі жануарлардың  |мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |мінез-құлықтары              |Джейран, сайгак,|   |       |      |
|      |                             |кабарганың      |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|7     |Аулау кезіндегі жануарлардың |Жабайы аңдардың |   |1      |1     |
|      |мінез-құлыұтарының қалыптасуы|мінез-құлқы.    |   |       |      |
|      |                             |Ақсары қоян және|   |       |      |
|      |                             |ақшыл қояндардың|   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|8     |Жануарлардың репродуктивті   |Кунья           |   |1      |1     |
|      |мінез-құлықтары              |туыстастарының  |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлықтарын|   |       |      |
|      |                             |ың              |   |       |      |
|      |                             |қалыптасуындағы |   |       |      |
|      |                             |ерекшеліктер    |   |       |      |
|9     |                             |Аңдар мен       |   |3      |1     |
|      |                             |құстардың       |   |       |      |
|      |                             |аңшыларға,      |   |       |      |
|      |                             |иттерге,        |   |       |      |
|      |                             |көліктерге қарсы|   |       |      |
|      |                             |әрекеттері      |   |       |      |
|10    |                             |Тұяқтылардың    |   |1      |1     |
|      |                             |әлеуметтік      |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқының  |   |       |      |
|      |                             |дәрежесі        |   |       |      |
|11    |                             |Әртүрлі аңшылық |   |2      |1     |
|      |                             |әдістерге жабайы|   |       |      |
|      |                             |аңдардың қарсы  |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлықтары |   |       |      |
|      |                             |мен әсерлері    |   |       |      |
|12    |                             |Ұрпақтарын      |   |1      |1     |
|      |                             |қорғаудағы      |   |       |      |
|      |                             |аңдардың        |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлқы     |   |       |      |
|13    |                             |Иелік еткен     |   |1      |1     |
|      |                             |жерлеріне       |   |       |      |
|      |                             |адамдардың      |   |       |      |
|      |                             |жақындауындағы  |   |       |      |
|      |                             |мінез-құлықтары |   |       |      |

6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары

|№    |ОБСӨЖ                                             |СӨЖ               |
|реті |                                                  |                  |
|     |Аудиториялық             |Аудиториядан тыс         |                  |
|1    |Табиғи сұрыптау және     |Мінез-құлықтың жүйке     |Қасқырлардың      |
|     |мінез-құлық              |жүйесімен реттелуі       |аңшылық алқаптарда|
|     |                         |                         |және қорықтардағы |
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|2    |Онтогенез және           |Табиғи жағдайда шектеулі |Авиасанақ         |
|     |мінез-құлық.             |территорияда түрлердің   |барысындағы       |
|     |                         |тіршілігі                |жануарлардың      |
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|3    |Мінез-құлықтың бейімделуі|Жануарлардың өрт, су     |Қабан шошқаның    |
|     |                         |тасқыны, қалың қарда және|айбат шегу        |
|     |                         |нөсер жауын кезіндегі    |мінезінің маңызы  |
|     |                         |мінез-құлқы              |                  |
|4    |Жыныстық сұрытау және    |Тиіннің қала ішінде      |Тірідей ұстайтын  |
|     |мінез-құлық              |қалыптасқан мінез-құлқы  |құралдарға түскен |
|     |                         |                         |аңдардың          |
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|5    |Жануарлардың ұрпағын     |Жыртқыштардың төлін      |Ұйықтамаған аюдың |
|     |өсіруі                   |өсіруі                   |мінез-құлқы       |
|6    |Жануарлардың кеңістікте  |Қабанның торайларын      |Жабайы            |
|     |дұрыс бағыт табуы        |өсіруі                   |жануарлардың      |
|     |                         |                         |мінез-құлқына     |
|     |                         |                         |адамның әсері     |
|7    |өзгерген ортадағы        |Бұландардың өз ұрпақтарын|Арқарларды        |
|     |мінез-құлық және         |өсіруі                   |мазасызданған     |
|     |физиология               |                         |кезіндегі         |
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|8    |Аңдарды иттің көмегімен  |Еліктердің лақтарын      |Жануарлардың      |
|     |аулағандағы мінез-құлқы  |өсіруі кезіндегі         |табиғи ортада     |
|     |                         |мінез-құлқы              |мінез-құлқын      |
|     |                         |                         |бақылау           |
|     |                         |                         |ерекшеліктері     |
|9    |Қақпанға түскен аңдардың |Сусартәрізді аңдардың    |Жабайы            |
|     |мінез-құлқы              |күшіктерін өсіруі        |жануарлардың ұялық|
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|10   |Қолға үйретілген және    |Үйірде қалыптасатын      |Аңдар мен         |
|     |табиғатқа жіберілген     |мінез-құлық              |құстардың         |
|     |жануарлардың мінез-құлқы |                         |миграциясы        |
|11   |Қасқырдың жануарларға    |Жануарлардың үйренуі     |Жануарлардың қысқы|
|     |шабуылдау кезіндегі      |                         |ұйқы алдындағы    |
|     |мінез-құлқы              |                         |мінез-құлқы       |
|12   |Тиіннің қоректік         |Жабайы жануарлардың      |Тәуліктік         |
|     |мінез-құлқы              |мінез-құлқысының жыл бойы|белсеңділіктің    |
|     |                         |өзгеруі                  |өзгеруі           |
|13   |Суырлардың антропогенді  |К. Лоренцтің  импринтинг |мінез-құлқы       |
|     |фактор жоғарлағандағы    |жайлы жұмыстары          |белгілерінің      |
|     |мінез-құлқы              |                         |генетикасы        |
|14   |Бұландардың қорек        |Бұлан фермаларындағы     |Жабайы            |
|     |учаскесін өзгерту, ауа   |жануарлардың мінез-құлқы |жануарлардың      |
|     |райының өзгеру кезіндегі |                         |резерваттарда,    |
|     |мінез-құлқы              |                         |зообақтағы        |
|     |                         |                         |мінез-құлқы       |
|15   |Кәдімгі түлкінің аңшылық |Мінез-құлықтың деңгейлері|Қолға үйрету      |
|     |кезіндегі мінез-құлқы    |                         |барысындағы       |
|     |                         |                         |мінез-құлқының    |
|     |                         |                         |өзгеруі           |

    «Жабайы аңдардың мінез-құлқы» пәнінің календарлық кестесі

                                                        3 кесте.

№ ретіАпта1234567891011121314151Бақылау түріреф1ШБрефреф2ШБ2Балдары3103310



























8. Әдебиеттер
1. Тинберген Н. Поведение животных. М., Мир, 1985
2.Хайнд Р. Поведение животных. М., Мир, 1975.
3. Мак-Фарленд Д. Поведение животных. М., 1988
4. Корытин С.А. Повадки диких зверей. М., 1986
5. Баскин Л.М. Поведение копытных животных. М., 1976
6. Бибиков Д.И. поведение преследуемого волка. В кн. Поведение охотничьих животных. Киров, 1981
7. Боголов В.П. Поведение волков при нападении на домашних животных и профилактика ущерба животноводству. В кн. Поведение волка. М.,1980
8. Данилкин А.А. Поведение европейских косуль при троплении. М., 1983
9. Кудактин А.Н. О поведении волков в условии заповедной экосистемы. М., 1980
10. Мантейфель Б.П. Экология поведения животных. М., 1980.
11. Терновский В.И. Биология куницеобразных. Новосибирск, 1977


















 
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz