Файл қосу

Жас ерекшелік психологиясына кіріспе





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.09  |
|                         |                         |/02-2010                 |
|                         |                         |                         |
|Студентке арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.09.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Жас ерекшелік және      |                         |                         |
|әлеуметтік психологиясы» |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                «Жас ерекшелік және әлеуметтік психологиясы»

               «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған



                      СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2010







                                                           Алғысөз

    ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
      “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т.

      “______”      __________ 20  ж




      2.ҚАРАЛДЫ
     12. Шәкәрім атындағы Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
         кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  20   жыл


      Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С.


      2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  20 жыл


      Төрағасы _______ Колмогорова Г.Б.


      3.БЕКІТІЛДІ
      3.1.Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №______”__»________  20  жыл


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ Молдажанова А.А.




































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Жас ерекшелігі психологиясы»  пәнінің  оқу  процесінің  күнтізбелік
      графигі..































































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау  процесі,  оның  тек
экономикалық  саласын  ғана   қамтып    қоймай,сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық  салада   да   үлкен   өзгерістер   жасалуда.   Жас   ерекшелік
психологиясы курсы бүгінгі күннің  талабына  сай  психология  мамандығындығы
студенттерге тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере  отырып,  жас
ерекшелік психологиясы ғылымдарының  негіздерімен  қаруландыру,  тәрбие  мен
оқыту  процесінде   жас   ерекшелігіне   сай    дамуының    нәтижелі   болып
ұйымдастыруға қажетті  педагогикалық-психологиялық  білім,білік  және  дағды
жүйесін қалыптастыруға арналады.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№  |Тақырыптар                                 |Сағат саны                      |
|   |                                           |ДС    |СТС   |ЗС |СӨЖО   |СӨЖ  |
|1  |Жас ерекшелік психологиясына кіріспе. Жас  |2     |      |   |       |     |
|   |ерекшелік психологиясының методологиялық   |      |      |   |       |     |
|   |негіздері. Даму принциптері.               |      |      |   |       |     |
|2  |Жас ерекшелік психологиясының зерттеу      |      |1     |   |       |     |
|   |әдістері.                                  |      |      |   |       |     |
|3  |Даму теориясының негізгі бағыттары.        |2     |      |   |       |     |
|4  |Балалар психиксының дамуының негізгі       |      |1     |   |       |     |
|   |принциптері.                               |      |      |   |       |     |
|5  |Нәрестелік шақтағы баланың психикалық      |2     |      |   |       |     |
|   |дамуының алғы шарттары мен ерекшеліктері.  |      |      |   |       |     |
|6  |Бір жастағы баланың даму ерекшелікері.     |      |1     |   |       |     |
|7  |Ерте сәбилік шақтағы баланың психологиялық |2     |      |   |       |     |
|   |даму ерекшеліктері                         |      |      |   |       |     |
|8  |Сәбилік кездегі психологиялық жаңа         |      |1     |   |       |     |
|   |құрылымдар.                                |      |      |   |       |     |
|9  |Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық|2     |      |   |       |     |
|   |даму ерекшеліктері.                        |      |      |   |       |     |
|10 |М.Ж.Д. баланың негізгі іс-әрекеті.         |      |1     |   |       |     |
|11 |М.ж.д. баланың таным және эмоциялық        |2     |      |   |       |     |
|   |процестерінің даму ерекшеліктері.          |      |      |   |       |     |
|12 |Мектепке дайындық мәселелері.              |      |1     |   |       |     |
|13 |Бастауыш мектеп кезеңіндегі баланың жалпы  |2     |      |   |       |     |
|   |даму ерекшеліктері.                        |      |      |   |       |     |
|14 |Бастауыш мектеп оқушысының оқу             |      |1     |   |       |     |
|   |іс-әрекетінің қалыптасуы.                  |      |      |   |       |     |
|15 |Бастауыш мектеп кезеңінде баланың таным    |2     |      |   |       |     |
|   |процестерінің дамуы.                       |      |      |   |       |     |
|16 |Б.м.к. баланың жеке тұлғалық қасиеттерінің |      |1     |   |       |     |
|   |қалыптасуы.                                |      |      |   |       |     |
|17 |Жеткіншектік кезеңнің психо-физиологиялық  |2     |      |   |       |     |
|   |даму ерекшеліктері.                        |      |      |   |       |     |
|18 |Жеткіншектің қарым-қатынасының даму        |      |1     |   |       |     |
|   |ерекшеліктері.                             |      |      |   |       |     |
|19 |Жеткіншектің оқу әрекеті мазмұны.          |2     |      |   |       |     |
|20 |Жеткіншектік кезеңдегі психологиялық жаңа  |      |1     |   |       |     |
|   |құрылымдар.                                |      |      |   |       |     |
|21 |Ерте жастық шақтың психологиялық даму      |2     |      |   |       |     |
|   |ерекшеліктері.                             |      |      |   |       |     |
|22 |Ерте жастық кезеңдегі өзіндік сананың      |      |1     |   |       |     |
|   |дамуы.                                     |      |      |   |       |     |
|23 |Ерте ересектік кезеңнің психологиялық даму |2     |      |   |       |     |
|   |ерекшеліктері                              |      |      |   |       |     |
|24 |Ерте ересектік кезеңдегі тұрақтылықтың     |      |1     |   |       |     |
|   |қалыптасуы.                                |      |      |   |       |     |
|25 |Ер адам мен әйел адамның өмірлік           |2     |      |   |       |     |
|   |периодизациясы.                            |      |      |   |       |     |
|26 |Ер адам мен әйел адамдардың психологиялық  |      |1     |   |       |     |
|   |даму ерекшеліктерін салыстыру.             |      |      |   |       |     |
|27 |Ересектік кезеңнің психологиялық даму      |2     |      |   |       |     |
|   |ерекшеліктері                              |      |      |   |       |     |
|28 |Ересектік кезеңдегі дағдарыстар.           |      |1     |   |       |     |
|29 |Қарттық кезеңнің психикалық даму           |2     |      |   |       |     |
|   |ерекшеліктері.                             |      |      |   |       |     |
|30 |Өмірлік циклдың аяқталуы.                  |      |1     |   |       |     |
|   |                                           |30    |15    |   |       |     |

6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3
|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Жас ерекшелік психологиясын| Оқулықтардан конспект |Конспект          |
|зерттеу тарихы.            |жасау.                 |                  |
|Даму жөніндегі теориялар   |. Даму теориялары      |Конспкт           |
|мен тұжырымдамалар.        |                       |                  |
|Бір жас ағымындағы баланың |Бір жасар бала         |Схема             |
|қозғалыс белсенділігінің   |психологиясы           |                  |
|дамуы.                     |                       |                  |
|Ерте сәбилік шақтағы       |Сөйлеудің алғы шарттары|Ауызша дайындық   |
|сөйлеуді жетілдіру         |                       |                  |
|құралдары.                 |                       |                  |
|Балалардың мектепке        | Мектепке психологиялық|Реферет           |
|психологиялық дайындығының |даярлық.               |                  |
|жеке өзгешеліктері.        |                       |                  |
|Бастауыш мектеп            |Интеллектуалды дамуды  |Тесттер           |
|оқушыларының интеллектуалды|анықтауға арналған     |                  |
|дамуына іс-әрекеттің       |тесттер.               |                  |
|негізгі түрлерінің әсері.  |                       |                  |
|Жеткіншек  және ерте жастық|Пубертаттық кезеңдегі  | Конспект         |
|шаққа тән негізгі таным    |дағдарыс  сипаттамасы. |                  |
|процестерінің өзгеруі.     |                       |                  |
|Жеткіншек  және ерте жастық|Қабілеттер дамуы.      |  Шығармашылық    |
|кезең жалпы және арнаулы   |                       |тапсырма          |
|қабілеттердің дамуының     |                       |                  |
|сенсетивті кезеңі ретінде. |                       |                  |
|Алғашқы махаббат- ол қалай |Махаббат тақырыбында   | Пікір-талас      |
|келеді?                    |жазылған өлеңдер       |                  |
|                           |жинақтау.              |                  |
|Ерте ересектік кезеңдегі   | Адамгершілік          |Реферат           |
|адамгершілік қасиеттердің  |белгісі-имандылықта.   |                  |
|қалыптасуы.                |                       |                  |
|Ересектік кезеңдегі        |Ересектік кезең        |«БББ» әдістемесі  |
|мотивтің өзгеруі.          |психологиясы.          |арқылы таблица    |
|                           |                       |толтыру           |
|Ер және әйел адам          |Гендерлік              |Қоғамдағы         |
|өміріндегі дағдарыстардың  |айырмашылықтарға       |гендерлік рөлдер- |
|себептері.                 |сипаттама.             |пікір-талас       |
|Герантология мәселелері.   |Қарттар психологиясы.  |Ауызша баяндау    |

7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                                                     Кесте 4

№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер