Файл қосу

Коррекциялық топ түрлері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ                                                            |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                                  |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                          |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |УМКД 042-18.31.21/01-            |
|                             |                  |2014                             |
|ПОӘК                         |11.09.2014ж.      |                                 |
|«Психологиялық коррекция және|№ 2 басылым.      |                                 |
|кеңес беру негіздері» пәнінің|                  |                                 |
|оқытушыға арналған           |                  |                                 |














                                   ПӘННІҢ
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
             «Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері»
  5В010100 «Мектепке  дейінгі оқыту және тәрбиелеу»   мамандығына арналған

                              ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА
                            АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2014


                                  Алға сөз


1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: аға оқытушы,  педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
 ____________ «25» 08. 2014ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1 «11»  09. 2014ж.

ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.

4  «11» 09. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің  № 2 БАСЫЛЫМЫ
05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына

























                                   Мазмұны

1 Қолдану саласы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Білім алушылардың  өздік жұмысының тақырыптары
6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
7 Әдебиеттер










































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

      Психологиялық  коррекция  және  кеңес  беру  негіздері   пәнінің  оқу-
әдістемелік кешенінің  құрамына  кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс
бағдарламасы    5В010100   «Мектепке    дейінгі   оқыту   және    тәрбиелеу»
мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
       Осы  Психологиялық  коррекция  және  кеңес  беру  негіздері   пәнінің
оқытушыға арналған жұмыс  бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін
ұйымдастырудың тәртібін  төмендегі  нормативтік  құжаттар  негізінде  жүзеге
асырады.
      - 5В010100 «Мектепке  дейінгі оқыту және  тәрбиелеу»      мамандығының
6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «08» тамыз  №349
бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС  мемлекеттік жалпыға бірдей  міндетті  білім
стандарты;
      - 5В010100 «Мектепке  дейінгі оқыту  және  тәрбиелеу»     мамандығының
типтік оқу жоспары;
      -  СТУ  042-РГКП-СГУ-5-2012   Пәндердің   оқу-әдістемелік   кешендерін
әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

      - ДП 042-1.01-2014   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
      Қазіргі қоғамдағы саяси экономикалық,  әлеуметтік және т.б. өзгерістер
ғылым  мен  техниканың  жедел  қарқынды  дамуы,  барлық   салаларда   кәсіби
біліктілігі  жоғары  мамандарды,   әсіресе   психолог   мамандар   даярлауды
түбегейлі  жақсартуды  және  сапалы  өзгертуді  талап  етуде.  Осы  мәселеде
психологиялық ғылымдардың алар орны ерекше. Әрбір  жоғары  білікті  психолог
маман болу үшін психологиялық коррекция мен кеңес беру  механизмдерін,  оның
жалпы заңдылықтарынан хабардар болуы керек. Сондықтан қазіргі  психологиялық
ғылымдар  талаптарын  есепке  алу,  тұлға  мен  қоғамның  қазіргі   өзгерісі
жағдайында оның рөлі мен әсерін көрсету қажет.
3.2  Пәнді  оқытудың  мақсаты:  психологиялық  коррекция  және  кеңес   беру
негіздері   саласындағы   психологтың    практикалық    әрекетінің    ғылыми
негіздерімен студенттерді қаруландыру.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
    -психологиялық коррекция негіздерімен таныстыру;
    - кеңес беру негіздерімен таныстыру;
    -отбасында кеңес беру;
    -мектепке  дейінгі  мекемелерде,  қазіргі  мектеп  жағдайларына  сәйкес
психологиялық  білімнің  дұрыс  қолданылуының  дағдылары  мен  іскерліктерін
қалыптастыру.

3.4 Оқытудың нәтижесі:
     Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- психологтың коррекциялық және кеңес беру жұмысының мазмұнын;
психокоррекция мақсаты мен міндеттерін;
психокоррекция формаларын.
Игеру керек:
мектеп     жасына      дейінгі   балалармен     жүргізілетін    коррекциялық
        жұмыстың           негізгі  бағыттары мен принциптерін;
әр     түрлі       жастағы        балалардың     дербес        психологиялық
    және       жас ерекшеліктерін оқып, үйренуді.
Меңгеру керек:
мектеп     жасына     дейінгі  балалармен    жүргізілетін       коррекциялық
 жұмыстың әдістемелерін;
дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын;
педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын.
Қолдана білу керек:
-  Психологиялық  коррекция  және  кеңес  берудің  негізгі   әдіс-тәсілдерін
қолдана білу;
-   Психологиялық  коррекция  және  кеңес  беру  бойынша  меңгерген  білімін
кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен қолдана білу.
Түсінуі керек:
 - Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері саласындағы   теориялық
   және қолданбалы зерттеулерді;
 -  Психологиялық   коррекция   және   кеңес   беру   негіздерінің   негізгі
   түсініктерін, категорияларын, механизмдерін;
 - Психологиялық коррекция және кеңес берудің дамыу және қалыптасуы тарихын.
Істей алуы керек:
отбасына психологиялық көмектің әр түрлерін көрсете білу;
ата- ана, тәрбиешілер арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
сақтандыру жұмыстарын жүргізе білу.
Иемдену керек:
   мектеп   жасына   дейінгі   балалармен      жүргізілетін     коррекциялық
    жұмыстың           негізгі  бағыттарын;
әр     түрлі    жастағы    балаларға    психологиялық     көмек   көрсетудің
әдістемелерін.

3.5 Курстың  пререквизиттері:  Жалпы  психология;  психологиядан  практикум;
психологиялық диагностика.

3.6 Курстың постреквизиті:  психологиялық  тренинг,  жанұямен  психологиялық
жұмыс.



3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді:

                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                  |Семестр|
|1                                                                     |2      |
|Дәріс сабақтары                                                              |
|Модуль 1.  Психологиялық коррекцияға кіріспе                                 |
|Психологиялық коррекция психологтың іс-әрекеті саласы ретінде. Білім |2      |
|беру жүйесіндегі  психологиялық  қызмет. Психологтың  кеңес  беру    |       |
|және психокоррекция жасау жұмысының технологиясы мен мазмұны.        |       |
|Псхологиялық  кеңес  беру және психокоррекцияны  ұйымдастыру  жолдары|       |
|Жекелей психокоррекция.Әсер ету құралы вербальды және вербальды емес |1      |
|араласу топ қатынасушылары арасындағы.   Жекелей бағдарланған        |       |
|әдістердің мақсаты және міндеттері. Рөлдік ситуацияларды ойнау.      |       |
|Топтық психокоррекция. Психокоррекциялық топтар. Психокоррекциялық   |1      |
|топтар үшін ортақ алты процесс. Топтардың төрт түрінің міндеттері.   |       |
|Модуль 2.Психологиялық коррекцияны өткізу                            |       |
|Психокоррекциялық бағдарлама құру. Коррекциялық бағдарлама. Мақсаты, |1      |
|міндеттері, коррекциялық топқа таңдау критерийі, коррекциялық        |       |
|жұмыстың бағыты, сабақты ұйымдастыру.                                |       |
|Практикалық коррекция әдістері. Психотерапияның вербальды емес       |1      |
|формаларына жатады: Музыктерепия, библиотерепия, имоготерепия,       |       |
|арттерепия, нотуртерепия, имиталттерепия, трансаканализ,             |       |
|мориттерепия.                                                        |       |
|Психогимнастика. Психогимнастика - өзара әрекеттесу                  |1      |
|заты.Психогинастикадағы жаттығулар: күштенуді азайту, топ            |       |
|қатынасушыларының эмоциялық арақашықтығын қысқарту, өзінің сезімін,  |       |
|ойын, тілегін және басқа адамның көрсету іскерлігін бекіту.          |       |
|Коррекциялық топ түрлері. Тренингтік топтар.  Тренингтік топтардың   |1      |
|құрылуы. Тренингтік топта жұмыс істеу. Гештальт топтар. Гештальт     |       |
|топтардың  ерекшелігі. Гештальт топтардың негізгі жұмыс формалары.   |       |
|Іскерлік топтар. Іскерлік топтар құрамындағы адамдар. Іскерлік       |       |
|топтарда жұмыс.                                                      |       |
|Модуль 3. Психологиялық кеңес беруге кіріспе                         |       |
|Психологиялық кеңес, ұйымдастыру,  даярлық және өткізу. Психологиялық|1      |
|кеңес беру практикасы. Психодинамикалық бағыт – психоанализ          |       |
|(З.Фрейд), жекелік психология (А.Адлер), аналитикалық психология     |       |
|(К.Юнг), транзакттық анализ (Э. Берн), және т.б.  Бихевиористік бағыт|       |
|- әлеуметтік хабардарлық тренингі; өзін оқыту; когнетивті терапия;   |       |
|рациональды-эмоциональды терапия және т.б.Гуманистік бағыт – гештальт|       |
|терапия (Р.Перлс), топтық терапия  (К.Рождерс), логотерапия          |       |
|(В.Франкл), психодрама (Морена). Психодинамикалық теория оның негізін|       |
|салушы З. Фрейд. Ең танымалы   Э.Берннің транзактың анализі,         |       |
|Р.Перлстің гештальттерапиясы.                                        |       |
|Психологиялық кеңес беру түрлері. Психологиялық кеңес беру түрлері:  |1      |
|Жекелей кеңес беру. Топтық кеңес беру. Отбасылық кеңес беру.         |       |
|Психологиялық кеңес беру техникасы. Психологиялық кеңес беру         |1      |
|ерекшеліктері терапиясы,  терапевтік қатысу  шекарасы мен оны        |       |
|ажырататын  белгілері.                                               |       |
|Модуль 4. Мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстары          |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер коррекциясы.     |1      |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер коррекциясы.     |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойы дамуының коррекциясы.      |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойы дамуын коррекциялау        |       |
|жолдары. Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық процестерінің   |       |
|коррекциясы.                                                         |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық даму коррекциясы. Мектеп   |1      |
|жасына     дейінгі     балалардың жалпы     сипаттамасы.             |       |
|Психологиялық зандылықтары және оларды коррекциялау. Жас және жеке   |       |
|психологиялық ерекшеліктерге байланысты қиындықтар.                  |       |
|Отбасымен психокоррекциялық жұмыс негіздері және кеңес беру.         |1      |
|Отбасылық кеңес беру - отбасы терапиясының көп түрінің бірі.         |       |
|Отбасылық кеңес берудің дамуы. Отбасылық кеңес берудің мақсаты,      |       |
|отбасы мүшелерінің мәселелерін зерттеу, өзара әрекеттерінің өзгеруіне|       |
|және жеке тұлғалық жетілуге мүмкіндік туғызу болып табылады.         |       |
|Мектепте оқуға психологиялық даярлықтағы ауытқуларды түзету және     |1      |
|кеңес беру. Мектепте оқуға психологиялық даярлықтағы ауытқуларға     |       |
|түзету және кеңес беру. Баланың мектепке оқуға психологиялық         |       |
|даярлығы. Мектепке оқуға даярлықты коррекциялаудын бағыттары.        |       |
|Коррекциялық сабақтарға қойылатын талаптар. Мектепке мотивациялық    |       |
|дайындықтың коррекциясы. Коррекциялық-дамытушылық жұмыстары.         |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                       |       |
|№1 Тәжірибелік. Психологиялық коррекция психологтың іс - әрекеті     |2      |
|саласы ретінде                                                       |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психологиялық коррекция туралы жалпы түсінік.                      |       |
|2.Психокоррекцияның түрлері.                                         |       |
|3.Психокоррекциялық жұмыстың негізгі принциптері, мақсаты мен        |       |
|міндеттері.                                                          |       |
|4.Психокоррекциялық іс-шараларды жүзеге асырушыға  қойылатын         |       |
|талаптар.                                                            |       |
|№2-Тәжірибелік. Жекелей психокоррекция                               |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Жекелей психокоррекция туралы түсінік.                             |       |
|2.Жекелей психокоррекциялық әсер етудің негізгі әдістері.            |       |
|3.Жекелей психокоррекцияның психологиялық ерекшеліктері.             |       |
|№3-тәжірибелік. Топтық психокоррекция                                |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Топтық психокоррекция туралы жалпы түсінік.                        |       |
|2.Психокоррекцияның топтық формаларының ерекшеліктері.               |       |
|№4-тәжірибелік. Психокоррекциялық бағдарлама құру                    |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психокоррекциялық бағдарлама құруға қойлатын талаптар.             |       |
|2.Бағдарлама құруда ескеретін принциптер.                            |       |
|3.Психокоррекциялық бағдарлама түрлері.                              |       |
|№5-Тәжірибелік. Практикалық коррекция әдістері                       |4      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Ойын терапиясы.Әдістің жалпы сипаттамасы.                          |       |
|2.Ойынның коррекциялық әсерінің негізгі психологиялық механизмдері.  |       |
|3.Ойын терапиясының негізгі түрлері мен формалары.  Психологқа       |       |
|қойылатын талаптар.                                                  |       |
|4.Арттерапия. Әдістің жалпы сипаттамасы. Арттерапияның мақсаты.      |       |
|5.Арттерапиядағы негізгі бағыттар.                                   |       |
|6.Музыкотерапия. Библиотерапия. Би терапиясы.                        |       |
|№6 Тәжірибелік. Психогимнастика                                      |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психогимнастикалық сабақ және оның бөлімдері.                      |       |
|2.Мінез -құлықты коррекциялау әдістері.                              |       |
|№7 Тәжірибелік. Коррекциялық топ түрлері                             |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Топтық коррекция.                                                  |       |
|2. Психокоррекциялық топтарға жетекшілік.                            |       |
|3.Тренингтік топтар және әлеуметтік-психологиялық тренингтер.        |       |
|№8- Тәжірибелік. Психологиялық кеңес,  ұйымдастыру,  даярлық және    |2      |
|өткізу                                                               |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психологиялық кеңес беру негіздері.                                |       |
|2.Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттері.                |       |
|3.Психологиялық кеңес беру жұмысын ұйымдастыру.                      |       |
|4.ІІсихологиялық кеңес беру жұмысының тәртібі.                       |       |
|5. Психологиялық кеңес беруге даярлану.                              |       |
|6.Психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдері.                     |       |
|№9-Тәжірибелік. Психологиялық кеңес беру түрлері                     |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психологиялық кеңес беру түрлері.                                  |       |
|2.Сұхбат-психологиялық кеңес берудің негізгі әдісі ретінде.          |       |
|3.Жекелей кеңес беру.                                                |       |
|4.Топтық кеңес беру.                                                 |       |
|5.Отбасылық кеңес беру                                               |       |
|№10-Тәжірибелік. Психологиялық кеңес беру техникасы                  |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психологиялық кеңес беру техникасы туралы түсінік.                 |       |
|2.Кеңес берушінің клиентпен қарым- қатынасы.                         |       |
|3.Кеңес беру үрдісіндегі қателіктер.                                 |       |
|№11-Тәжірибелік. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер |2      |
|коррекциясы                                                          |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойы дамуының коррекциясы.    |       |
|2.Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойы дамуын коррекциялау      |       |
|жолдары.                                                             |       |
|3.Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту жұмыстары.           |       |
|№12-тәжірибелік. Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық даму      |2      |
|коррекциясы                                                          |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Мектеп     жасына     дейінгі     балалардың мінез-құлқын          |       |
|коррекциялау.                                                        |       |
|2.Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасын коррекциялау.     |       |
|№13-тәжірибелік. Отбасымен психокоррекциялық жұмыс негіздері және    |2      |
|кеңес беру                                                           |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Отбасы қатынастарының психокоррекциясы.                            |       |
|2.Отбасына психологиялық көмек беру жұмыстары.                       |       |
|3.Коррекциялық ата-аналар тобын құру.                                |       |
|4.Кеңес беру жұмысы.                                                 |       |
|№14-тәжірибелік. Мектепте оқуға психологиялық даярлықтағы ауытқуларға|2      |
|түзету және кеңес беру                                               |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Баланың мектепке оқуға психологиялық даярлығы.                     |       |
|2.Мектепке оқуға даярлықты коррекциялаудың бағыттары.                |       |
|3.Коррекциялық сабақтарға қойылатын талаптар.                        |       |
|4.Мектепке мотивациялық дайындықтың коррекциясы.                     |       |




5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

5.1 Мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық мінездеме.
5.2 Ойын түзету әдісі ретінде.
5.3 Психологиялық коррекция пәнінің негізгі ұғымдары.
5.4 Психологиялық кеңес беру пәнінің негізгі ұғымдары.
5.5 Ақыл-ой дамуын түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.
5.6 Бала бақша топтарындағы тұлға аралық өзара әрекеттесуді түзету.


6  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     3-Кесте
|№   |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны                 |Кітап |Студен|% Қамту|
|    |                                                       |саны  |ттер  |пайызы |
|    |                                                       |      |саны  |       |
|1   |2                                                      |3     |4     |5      |
|1.  |Осипова А.А. Общая психокоррекция.   Москва,   2005.   |2     |7     |28     |
|2.  |Психокоррекция: теория и практика /Под. ред. Ю. С.     |2     |      |28     |
|    |Шевченко-Москва, 2000.                                 |      |      |       |
|3.  |Абрамова   Г.   С.   Правтикум   по психологическому   |2     |      |28     |
|    |консультированию.          -Москва, 2007.              |      |      |       |
|4.  |Немов Р. С. Общая психологии. Кн. 1 М: Владос 1995ж.   |15    |      |100    |
|5.  |Карабанова О. А. Игра в коррекции психического развития|3     |      |42     |
|    |ребенка. Москва, 2007.                                 |      |      |       |
|6.  |Групповая психотерапия /Под. ред. Б.Д. Карвасарского   |1     |      |14     |
|    |Москва, 1990.                                          |      |      |       |
|7.  |Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1997.           |5     |      |71     |
|8.  |Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. -             |5     |      |71     |
|    |Санкт-Петербург, 1994.                                 |      |      |       |
|9.  |Рабочая книга школьного психолога. /Под. ред.          |10    |      |100    |
|    |Дубровиной И.В. — Москва, 1987.                        |      |      |       |
|10. |Немов Р.С. Психологическое консультирование. - М, 2003.|10    |      |100    |
|11. |Битянова.М.Р. «Организация психологической работы в    |10    |      |100    |
|    |школе». -Москва, 1997.                                 |      |      |       |
|12. |Рогов Е.И.    Настольная книга                         |5     |      |71     |
|    |практического психолога            в   образовании.    |      |      |       |
|    |Москва, 1996.                                          |      |      |       |
|13. |Возрастная психология // Под.ред. Л.Ф.Обуховой. М.,    |5     |      |71     |
|    |1996                                                   |      |      |       |
|14. |О.П.Солодилова. Возрастная психология. М., 2005        |5     |      |71     |
|15. |В.С.Мухина. Мектеп жасына дейінгі балалар              |10    |      |100    |
|    |психологиясы.А., 1986                                  |      |      |       |

|№   |
|1   |
|1.  |


7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1 .1Осипова А.А. Общая психокоррекция.   Москва,   2012.
7.1.2 Психокоррекция: теория и практика /Под. ред. Ю. С. Шевченко-Москва,
2000.
7.1.3 Берн Э. Трансактный анализ и психокоррекция -СПБ 2008.
7.1.4 Абрамова   Г.С.   Правтикум    по  психологическому  консультированию.
       -Москва, 2007.

7.2 Қосымша әдебиеттер:
7.2.1 Карабанова О.А. Игра в коррекции психического  развития  ребенка.  -М,
2002.
7.2.2 Групповая психотерапия /Под. ред. Б.Д. Карвасарского Москва, 1990.
7.2.3 Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. - Санкт-Петербург, 1994.
7.2.4 Рабочая книга школьного психолога. /Под. ред.Дубровиной И.В.-М, 1987.
7.2.5 Немов Р.С. Психологическое консультирование. - Москва, 2003.
7.2.6 Битянова М.Р. «Организация психологической работы в школе». -М, 1997.
7.2.7 Безруких   М.М.,  Ефимова  СП. Знаете ли  вы  своего  ученика?.  –  М,
1991.
7.2.8 Овчарова Р.В. Справочная киига школьного психолога,- Москва 1996.
7.2.9 Рогов Е.И.    Настольная книга              практического психолога
         в образовании. М, 1996.
7.2.10 Захаров А. И.  Предупреждение  отклонений         в         поведении
ребенка.-Санкт-Петербург, 1997.
7.2.11  СмирноваТ.П.  Психологическая  коррекция    агрессивного   поведения
детей.   -   Ростов-  на-Дону, 2005.
7.2.12 Дубровина   И.В.   Рабочая   книга  школьного  психолога.  -  Москва,
1998.
7.2.13 Бурменская    Г.В.       Возрастно-психологическое  консультирвание.-
Москва, 1990.
7.2.14 Абрамова  Г.С.   Введение     в практическую    психологию.   Москва,
1994.
7.2.15  Жужикова     Н.В.      Учителю     о  практике       психологической
помощи.  М, 1990.
7.2.16 Кон     И.     Психология     ранней юности,- Москва, 1982.
7.2.17 Раттер    М.    Помощь    трудным  детям.  -  Москва,  1987.  Москва,
1994.
7.2.18 Эмоциональное     нарушения     в детском возрасте  и  их  коррекция/
Под   ред.   В.В.  Лебединский.   - Москва, 1990.



[pic][pic]
Пәндер