Файл қосу

Этнопсихологиядағы эксперименталды және кроссмәдени зерттеулер қазіргі теорияларын меңгеруі





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-18.1.02/01-2014 |
|Оқытушыға арналған пәннің|                         |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |№ 1 басылым              |                         |
|«Этнопсихологиядағы      |                         |                         |
|эксперименталды   және   |                         |                         |
|кроссмәдени зерттеулер»  |                         |                         |


















  «Этнопсихологиядағы  эксперименталды   және кроссмәдени зерттеулер» пәні


 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарға арналған





              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей  2014















                                   Алғысөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының докторы, профессор
«___»___2014 ж.  ___________  А.Қ. Құсаинов


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №__ «__» __  2014   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №__ «__» ___ 2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__ «__» ___  2014  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН























Мазмұны:

    1.Қолданыс аймағы
    2.Нормативтік сілтемелер
    3.Жалпы ережелер
    4.Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5.Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6.Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7.Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8.Әдебиеттер



































      1.Қолданыс аймағы
“ Этнопсихологиядағы  эксперименталды   және кроссмәдени зерттеулер  ”  пәні
бойынша оқу-әдістемелік  кешені  университеттің  психология  мамандықтарының
магистранттарына арналған. Ол магистрантты курстың мазмұнымен, оның  аталған
мамандықты   игерудегі   маңыздылығы   және    көкейтестілігімен,    курстың
саясатымен,  оқыту  процесінде  меңгеретін  білім,  дағды,   іскерліктерімен
таныстырады. Оқу әдістемелік кешен  пәнді  оқып-зерттеуде  негізгі  басшылық
болып табылады.

 2.Нормативтік нұсқама.
   Осы «Этнопсихологиядағы  эксперименталды   және  кроссмәдени  зерттеулер»
 пәнінен  оқу- әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы  барлық  талаптармен
 ұсыныстарға сай пән  бойынша  оқу  процесінің  ұйымдастыру  ретін  белгілеп
 құрастырылған.
 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға
 бірдей оқу стандарты ҚР МЖОС 308.037-2006 Қазақстан Респуликасы білім  және
 ғылым  министірлігі  2006  жылғы  7  тамызындағы  №  671  бекітілген   және
 енгізілген.
 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Бүгінгі таңда Қазақстан Республикасында білім берудегі негізгі  мәселе
−  білікті  мамандар  дайындау  үрдісінің   өзіндік   ерекшеліктері,   соның
мақсаттары  мен  міндеттері,  оларды  шешетін  жаңа  ғылыми  −  әдістемелік,
ұйымдастырушылық парадигмасын жүзеге  асыру  болып  табылады.  Осыған  орай,
полиэтностық білім беру ортасының қызметі өзара түсіністікті,  демек,  білім
беру процесінің субьектілерінің арасында өзара тиімді әрекеттестікті  жүзеге
асыруды қамтамасыз етуден тұрады.
      Көп ұлтты білім беру ортасында болашақ  маман  −  педагог  білім  беру
процесінің басқа мүшелерінің этностық таптаурындарының әрекет  аймағына  тап
болады және үйлесімді өзара әрекеттестікке кедергі келтіретін  проблемаларға
кезігуі  мүмкін.  Осының  барлығы  одан  шыдамдылықты,  биік  кәсіпқойлықты,
өзіндік  өзгеруге  және  рефлексияға,  эмпатияға  икемділікті  талап  етеді.
Оқушылар қандай да  бір  этнос  өкілдері  болғандықтан,  жеке  психологиялық
ерекшеліктерінен басқа меңгеретін және қабылдайтын білім, білік,  дағдыларға
әсер ететін айрықша этнопсихологиялық сипаттарға да ие.  Осы  орайда,  соңғы
уақыттарда  психология  ғылымында  жаңа  тенденция   –   әрбір   мәдениеттің
қайталанбас ерекшеліктерін қолдау мен сыйлау бой көрсетуде.
Этнопсихологиядағы  эксперименттік  және  кросс-мэдени  зерттеулер   қазіргі
психологиялық зерттеулер жаңа ғылыми-зерттеу  мен  ғылыми-практикалық  бағыт
болып табылады. Заманауи  психологиялык  зерттеулердің  осы  саласы  бойынша
мамандарды  даярлау  әр  түрлі  мәдени  жэне   этностық   топтарға   жататын
адамдардың  эрекеттестік  міндеттерін  тиімді  шеше   алатын,   мэдениаралық
коммуникация   саласындағы   жоғары   білікті   мамандарға   деген   өскелең
қажеттіліктердің арта түсуімен өзекті әрі перспективалы болуда.
      Жоғары  оқу  орнындағы  этнопсихологиядағы    эксперименталды     және
кроссмәдени  зерттеулер  курсы  бүгінгі  күннің   талабына   сай   психолгия
мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл  курста
этнопсихологиядағы  эксперименталды   және кроссмәдени  зерттеулердің  жалпы
мәселелері, әсіресе ұлт проблемасы  және  тұлғаның  ұлтжандылық  сезімі  мен
қасиеті,  сапалары   жөніндегі   ғылыми-қолданбалы   ақпарат   осы   заманғы
этнопсихологиядағы    эксперименталды     және    кроссмәдени    зерттеулері
теориялар негізінде беріледі.


3.2. Пәннің мақсаты

      этнопсихологиялық  және  кросс-мәдени  зерттеулер   сияқты   пэнаралық
салаларда жүмыс істеуге қабілетгі жоғары білікті мамандарды  ғылыми  негізде
даярлауды  қамтамасыз  ету,  эр  түрлі  этностық  жэне  кросс-мэдени   өзара
ықпалдастығы мен әрекеттестігі жағдайында дамитын адам  психологиясы  туралы
біртүтас  білімдерді  жасау  үшін  эр  түрлі  психологиялық  теориялар   мен
практикалық эдістерді қолдана білу.
Оның үстіне, бүл курсты оқып-үйрену магистранттарда  гуманистік  дүниетаным,
шығармашылық ойлау,  коммуникативтік  біліктілікті  дамыту  арқылы  түлғалық
элеуетін жүзеге асыру басымдығын қалыпастырады.


      Пәнді оқу барысында магистранттар  төмендегілерді білу тиіс;
•   қазіргі   психологияның   негізгі   элеуметтік-этностық    проблемаларын
анықтаудағы негізгі түрғы, бағыттарды білу;
•  этнопсихологиядағы  эксперименттік   жэне   кросс-мэдени   зерттеулердегі
қазіргі негізгі концепцияларының басты сипаттамаларын білу;
• адамдар  бірлесе  омір  сүретін  жерлерде  туындайтын  элеуметтік-этностық
проблемаларды шешу эрі хабардар болу, сондай-ақ, бағыт корсете білу;
•  халықтардың   психологиялық   сипаттамалары   мен   үлттық   психологиясы
ерекшеліктерін   анықтау   мақстында   эксперименттік   жэне    кросс-мәдени
зерттеулер жүргізе білу;
• этносаралық  өзара  эрекеттестікті  жетілдіру  мен  тереңдетуге  мүмкіндік
беретін   эксперименттік   жэне   кросс-мэдени   зерттеулер   бағдарламасын,
пракикалық кеңестер жасу дағдыларын игеру;
•  этнопсихологиялық  зерттеулерді  ары  қарай  дамыту   үшін   болжау   мен
мониторинг дағдыларына ие болу;




3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
      Қазіргі психологияның элеуметтік-этностық  мэселелері  жайлы  заманауи
ғылыми түсініктерді қалыптастыру;
•  Этностық  психологияның  ғылыми  мектептері,   бағыттары,   концепциялары
жетістіктерін зерттеу негізінде білімдерді жүйелеу;
•  Қолданбальт  зерттеулер   жүргізу   барысында,   сондай-ақ,   этносаралық
эрееттестік практикасында өз кэсіби іс-әрекетінде эксперименітік және кросс-
мэдени зерттеулерді үйымдастыру мен жүргізуде білімдерді  табысты  қолдануға
ынталандыру

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жеке тұлғаның ұлттық  психологияны  меңгеру(негізгі  ұғымдар,  негізгі
      құрылымдар);
    ✓  Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және  кроссмәдени  зерттеулер
      оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓  Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және  кроссмәдени  зерттеулер
      қазіргі теорияларын меңгеруі;
    ✓  Кәсіптік  іс-әрекет  жағдайында   этнопсихологиядан   алған   білімін
      қолдану туралы түсінігі болуы қажет

3.5. Курс пререквизиттері:
• жалпы психология
• әлеуметтік психология,
• этнопсихология жэне т.б.


3.6.Курстың постреквизиті:
      Оқу сабақгарының негізгі түрлері болып дәрістер, практикалық сабақтар,
студенттердің үсынылған әдебиеттер мен дэріс  материалдарымен  жүйелі  түрде
шығармашылық жүмысы, сондай-ақ,  қазіргі  білім  беру  технологиялардағы  әр
түрлі әдістері: семинарлар,  іскерлік  ойындары,  кейс-стади,  практикумдар,
тренингтер, соның ішінде бизнес саласындағы әр алуан  мәдениетті  модельдеу,
күрделі мәдениаралық  өзара  әрекеттестік  жағдайындағы  әр  түрлі  мәдениет
өкілдерімен келіссөздер жүргізу.






Жұмыс оқу жоспарынан үзінді  Кесте1

|Курс  |Семестр  |Кредит |ЛК    |СПС   |МӨЖО    |МӨЖ     |Барлығы    |
|      |         |Саны   |(сағ.)|(сағ) |(сағ)   |(сағ)   |           |
|      |         |       |      |      |        |        |           |
|2     |3        |3      |30    |15    |67,5    |22,5    |135        |



4 Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
 Кесте 2

|№ |Тақырыптар          |Мазмұны                    |     |Сағаттар саны       |Әдебиет|
|                   |                    |              |Д           |СПС         |
|Дәрістер           |Практикалық         |              |            |            |
|                   |(семинар) сабақтар  |              |            |            |
|1                  |2                   |3             |4           |5           |
|Этнопсихологиядағы |1.Философияда       |Плакаттар,    |Этнопсихолог|Ғылыми      |
|эксперименттік және|этнопсихо           |карточкалар,  |иядағы      |әдебиеттерге|
|кросс - мэдени     |логиялық ойлардың   |суреттер      |экспери     |шолу        |
|зерттеулердің      |дамуы және          |тізбегі       |менталды    |            |
|теориялық жэне     |қалыптасуы          |              |және        |            |
|әдіснамалық негізі |2.Этнопсихологиялық |              |кроссмәде   |            |
|                   |ғылымның даму       |              |ни          |            |
|                   |периоды             |              |зерттеулер  |            |
|                   |3.Психологиялық     |              |психологиялы|            |
|                   |антропологияның даму|              |қ әдістерді |            |
|                   |этаптары            |              |қолданудың  |            |
|                   |4.Психологияда      |              |мысалын     |            |
|                   |кросс-мәдениетті    |              |көрсет.     |            |
|                   |зерттеу тарихы      |              |            |            |
|                   |5.Этнопсихологиялық |              |            |            |
|                   |зерттеулердің бағыт |              |            |            |
|                   |тары                |              |            |            |
|Қазіргі            |1.Этникалық         |Этнопсихология|Этнопсихолог|Стереотип   |
|этнопсихологияның  |психология          |да            |иядағы      |нанымнан    |
|негізгі            |ның ғылыми          |ғы            |экспери     |қандай айыр |
|теориялық-эдіснамал|зерттеулерінің      |экспериментал |менталды    |машылығы    |
|ық аспектілері     |ұйымдастырылуы      |ды   және     |және        |бар?        |
|                   |2.Этнопсихологиядағы|кроссмәде     |кроссмәде   |            |
|                   |эксперименталды     |ни зерттеулер |ни          |            |
|                   |және кроссмәдени    |мәсе          |зерттеудің  |            |
|                   |зерттеулер: бақылау |лесіне        |стратегиялық|            |
|                   |және эксперимент    |арналған      |үстемдігін  |            |
|                   |3.Этнопсихологияның |мысалдардан   |бейнеле?    |            |
|                   |сауалнама және      |үзінді        |            |            |
|                   |тесттік әдістері    |              |            |            |
|                   |4.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |орталанған зерттеу  |              |            |            |
|                   |әдісі мен іс-әрекет |              |            |            |
|                   |өнімінің анализі    |              |            |            |
|                   |5.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |шкалды және өлшеу   |              |            |            |
|                   |әдістері            |              |            |            |
|                   |6.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |проективті әдістері |              |            |            |
|                   |7.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |психосома           |              |            |            |
|                   |тикалық             |              |            |            |
|                   |әдістері            |              |            |            |
|Этнопсихологиялық  |1.Мәдиниеттердің    |Этнопсихология|1.Эмоцияны  |Этнопсихолог|
|зерттеулердің      |эмоция көріністерін |да жеке       |көрсетудің  |ияда жеке   |
|негізгі            |байқату әдістерінің |тұлғаның      |әмбебаб     |тұлғаның    |
|сипаттамалары      |типологиясы         |эмоционалды-та|түрлері бар |эмоционалды-|
|                   |2.Мәдениет және     |нымдық сферасы|ма?         |танымдық    |
|                   |эмоцияны қабылдау   |жұмысының     |2.Әр        |сферасының  |
|                   |3.Эмоцияның         |психо         |мәдениет бір|психология  |
|                   |кросс-мәдениетті    |логиялық      |эмоция      |лық мінезде |
|                   |зерттеу             |мінездеме     |көріністерін|месіне жос  |
|                   |4.Эмоцияны көрсету  |сіне жоспар   |көрсетеді   |пар жасау   |
|                   |кезіндегі мәдениет  |құрыл         |деген       |            |
|                   |аралық ерекшеліктер |ған мысалдар  |дәлелденге  |            |
|                   |                    |              |бе?         |            |
|Этнопсихологиядағы |1.Ғылым негізінде   |Социограммадан|1.Ұлттық    |Сөздік      |
|сипаттама жэне     |ұлттық мінездің     |үзінді        |мінез» және |даярлау.    |
|эмпирикалық        |проблемалары        |              |«этникалық  |            |
|зерттеулер         |2.«модальды тұлға», |              |стереотип»  |            |
|                   |«индигенді тұлға»,  |              |ұғым        |            |
|                   |«мінездің базалық   |              |дарының     |            |
|                   |құрылымы», «ұлттық  |              |арақаты     |            |
|                   |мінез» ұғымдарының  |              |насы?       |            |
|                   |арақатынасы         |              |            |            |
|                   |3.Ұлттық мінездің   |              |            |            |
|                   |құрылымы            |              |            |            |
|                   |4.Әр халықтың ұлттық|              |            |            |
|                   |мінезі              |              |            |            |
|                   |5.Әрекет-қылық      |              |            |            |
|                   |негізінде ұлттық    |              |            |            |
|                   |мінездің өріністері |              |            |            |
|Этнопсихологиядағы |1.Мәдениетаралық    |Әдістемелерден|Кросс-мәде  |Сөздік      |
|эксперименттік     |коммуникацияның     |үзінді        |ниет        |даярлау.    |
|жэне кросс-мэдени  |вербалды емес       |              |агрессия    |            |
|зерттеулердің      |әдістерінің рөлі    |              |сын бейнеле |            |
|непзгі теориялық   |2.Мимиканың мәдениет|              |            |            |
|багдарлары         |ті ерекшеліктері    |              |            |            |
|                   |3.Әр мәдениеттегі   |              |            |            |
|                   |жестер              |              |            |            |
|                   |4.Әр мәдениеттегі   |              |            |            |
|                   |кеңістік- уақыттық  |              |            |            |
|                   |қарым-қатынас мінез |              |            |            |
|                   |демесі              |              |            |            |
|                   |5.Паралингвистика   |              |            |            |
|                   |мен                 |              |            |            |
|                   |экстралингвистиканы |              |            |            |
|                   |кросс-мәдениетті    |              |            |            |
|                   |зерттеулері         |              |            |            |
|Қазіргі этностық   |1.Этникалық         |Этникалық сте |Конформизм  |Этникалық   |
|және кросс-мэдени  |стереотип           |реотиптер мен |деген не?   |стереотип   |
|психологияның      |тер мен нанымдарды  |нанымдар      |Және ол қай |тер мен     |
|негізгі            |зерттеудің тарихы   |арналған      |мәдениетте  |нанымдарға  |
|категориялары      |2.Этникалық         |мысалдар әзір |жиі         |байланысты  |
|                   |стереотиптер: ұғым, |ленген тапсыр |кездеседі?  |эмоционал   |
|                   |функция, құрылым,   |малар         |            |ды жағдай   |
|                   |түрлері мен         |              |            |ларды анық  |
|                   |механизмдері        |              |            |тау әдістері|
|                   |3.Этникалық нәсілдік|              |            |            |
|                   |нанымдар: ұғым,     |              |            |            |
|                   |теория, себеп пен   |              |            |            |
|                   |механизмдері        |              |            |            |
|                   |4.Негативті         |              |            |            |
|                   |этникалық           |              |            |            |
|                   |стереотиптер мен    |              |            |            |
|                   |нанымдарды төмендету|              |            |            |
|                   |техникасы мен       |              |            |            |
|                   |әдістері            |              |            |            |
|Этнос пен          |1.Әр мәдениеттің    |Жеке тұлғаға  |1.Әр        |Әр мәдениет |
|мәдениетті         |базалық құндылықтары|арналған      |мәдениет    |жесттеріне  |
|эксперименттік және|2.Моральдің         |үзінділер     |тің вербалды|классификаци|
|кросс-мәдени       |кросс-мәдениетті    |              |емес        |я әзірлеу   |
|зерттеу            |зерттеулері         |              |әдістерінің |            |
|                   |3.Мәдениет және     |              |ерекшеліктер|            |
|                   |әлеуметтік          |              |і?          |            |
|                   |әрекет-қылық        |              |            |            |
|                   |4.Мәдениет және     |              |            |            |
|                   |агрессия            |              |            |            |
|                   |5.Мәдениет және     |              |            |            |
|                   |конформизм          |              |            |            |
|                   |6.Мәдениет және     |              |            |            |
|                   |жыныстық            |              |            |            |
|                   |әрекет-қылық        |              |            |            |
|Кросс-мәдени       |1.Танымдық          |Ғылыми        |            |Танымдық    |
|аспектідегі түлға  |процестерді зерттеу |әдебиеттер мен|            |процестердің|
|                   |2.Түйсік пен        |мақалалардан  |            |біреуіне    |
|                   |қабылдауды зерттеу  |үзінде        |            |жоспар      |
|                   |3.Интеллектіні      |              |            |әзірлеу     |
|                   |зерттеу             |              |            |            |
|                   |4.Мәдениет және     |              |            |            |
|                   |категоризация       |              |            |            |
|                   |5.Мәдениет және сана|              |            |            |
|Танымдық           |1.Тілді пайданылуда |Әдістемелерден|1.Әр        |Жеке бастың |
|процестерді        |мәдениеттік         |үзінді        |мәдениет    |психоаналити|
|этнопсихологиялық  |ерекшелік           |              |психикалық  |калық       |
|және кросс-мәдени  |тер                 |              |аурудың     |диагностикас|
|зерттеулер         |2.Тіл және ойлау.   |              |таралуының  |ын анықтау  |
|                   |Сепир-Уорфттың      |              |деңгейлерін |            |
|                   |лингвистикалық      |              |қарастыр    |            |
|                   |қатынас гипотезасы. |              |2.Әр        |            |
|                   |3.Тіл және          |              |мәдениет    |            |
|                   |иденттілік:         |              |тегі        |            |
|                   |психологияда        |              |патология   |            |
|                   |билингвизм және     |              |лық         |            |
|                   |полилингвизм        |              |әрекет-қылық|            |
|                   |жағдайлары          |              |?           |            |
|                   |4.Этнопсихолингвисти|              |            |            |
|                   |ка облысының        |              |            |            |
|                   |зерттеулері         |              |            |            |
|Этносаралық        |1.Мәдениет және     |Д.Моцумото    |1.Әр        |Әр мәдениет |
|қатынастар         |«Мен» концепциясы   |кіта          |мәдениет    |негізіне    |
|қүрылымын          |2.Тұлғаны зерттеу   |бында  «Психо |норма және  |емдеу       |
|эксперименттік және|3.Этникалық идент   |логия және    |патология   |моделіне    |
|кросс-мэдени       |тілік және этникалық|мәдениет»     |ұғымдардың  |арнал       |
|зерттеу            |өзіндік сана        |бөлімін       |арақатынасын|ған мысалдар|
|                   |4.Тұлғаның этникалық|              |айырады ма? |әзірлеу     |
|                   |иденттілік типы     |              |2.Психикалық|            |
|                   |5.Этникалық идентті |              |ауытқудың   |            |
|                   |ліктің қалыптасуы   |              |мәдениеттік |            |
|                   |                    |              |спецификалық|            |
|                   |                    |              |формасы     |            |
|                   |                    |              |болады ма?  |            |
|Этносаралық        |1.Мәдениетаралық ком|Этникалық     |Сіздің      |Этникалық   |
|қатынастар         |муникация           |иденттілік    |еліңізде    |атлас       |
|психологиясын      |мінездемесі         |типте         |қандай      |даярлау.    |
|кросс-мэдени       |2.Мәдениетаралық    |рі тапсырмалар|автосте     |(еврейлер)  |
|зерттеу            |қарым-қатынас       |              |реотип және |            |
|                   |формала             |              |гетеростерео|            |
|                   |ры                  |              |тип бар?    |            |
|                   |3.Мәдениетаралық    |              |            |            |
|                   |коммуникация және   |              |            |            |
|                   |контекст            |              |            |            |
|                   |4.Мәдениеттілік     |              |            |            |
|                   |«шок» концепциясы   |              |            |            |
|Этностық           |1.Этноцентризм психо|Әйгілі        |Негативті   |Этникалық   |
|сэйкестілік        |әлеуметтік феномен  |этнопсихолог  |этника      |атлас       |
|(біртектестілік)   |ретінде             |тарға жазылған|лық         |даярлау.    |
|проблемасы         |2.Қазіргі заманның  |әдебиеттерден |стереотип   |(испандықтар|
|                   |этноаралық үрейлену |үзінді        |тер мен     |)           |
|                   |3.Этноаралық        |              |нанымдарды  |            |
|                   |шиелініс            |              |төмендету   |            |
|                   |4.Этноаралық толеран|              |техникасы   |            |
|                   |ттылықты жоғарлату  |              |мен әдістері|            |
|                   |жолдары             |              |            |            |
|Кросс-мэдени       |1.Ұйымдастырылған   |Басқару стиль |Әлеуметтік  |Әйгілі антро|
|зерттеу аясындағы  |мәдениет және       |дері жазылған |әрекет-қылық|пологтарға, |
|этностық           |ұйымдастырылған     |үзінділер     |та және     |мақала      |
|стереотиптер       |климат              |              |альтруизм   |дайындау.   |
|(таптаурындар)     |2.Әр түрлі мәдениет |              |де          |            |
|                   |лидерлігі және      |              |мәдениетара |            |
|                   |өкіметтігі          |              |лық         |            |
|                   |3.Әр түрлі мәдениет |              |ерекшелік   |            |
|                   |еңбек іс-әрекетінің |              |тер бар ма? |            |
|                   |мотивациясы мен     |              |            |            |
|                   |эффективтілігі.     |              |            |            |
|                   |4.Әр түрлі          |              |            |            |
|                   |мәдениеттің шешім   |              |            |            |
|                   |қабылдауы           |              |            |            |
|Этностық ілкі      |1.Мәдениетті өлшеу  |Әйгілі        |«нәсілділік»|Хабарлама   |
|(жансақ) нанымды   |параметрі           |этнологтарға, |,           |әзірлеу     |
|зерттеу мэселелері |2.Э.Холланың жоғарғы|мақала        |«ұлтшылдық» |            |
|                   |және төмен          |дайындау.     |және        |            |
|                   |контексттың теориясы|              |«ксенофо    |            |
|                   |3.Этнопсихологияның |              |бия»        |            |
|                   |параметрі – уақыт   |              |ұғымдары    |            |
|                   |4.Г.Хофстеденың     |              |ның         |            |
|                   |мәдениетті өлшеу    |              |арақатына   |            |
|                   |теориясы            |              |сы?         |            |
|                   |5.Құндылыққа        |              |            |            |
|                   |байланысты мәдениет |              |            |            |
|                   |типологиясы         |              |            |            |
|Этносаралық        |1.Этнопсихология    |Этнопсихология|Этнопсихолог|Этникалық   |
|шиеленістерді мен  |нұсқала             |нұсқаларының  |ияның       |атлас       |
|қақтығыстарды кросс|ры: психологиялық   |психологиялық-|психоәлеу   |даярлау.    |
|мэдени зерттеулер  |антропо             |педагогикалық |меттік      |(индустар)  |
|                   |логия және          |ғылыми негізде|жағдай      |әзірлеу     |
|                   |кросс-мәдениетті    |рінен үзінді  |лары        |            |
|                   |психология          |мысалдар      |            |            |
|                   |2.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |объекті мен базалық |              |            |            |
|                   |категориялары       |              |            |            |
|                   |3.Этнопсихологияның |              |            |            |
|                   |пәнаралық статусы   |              |            |            |




      7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с   |Оқулықтар,           |Саны      |Студенттер    |Қамтамасыз ету |
|        |оқу-әдістемелік      |          |саны          |пайызы         |
|        |құралдар атауы       |          |              |               |
|1       |Табылдиев Ә.Т. Қазақ |5         |7             |100            |
|        |этнопедагогикасы: оқу|          |              |               |
|        |құралы.-А: «Білім»,  |          |              |               |
|        |2004.                |          |              |               |
|2       |Социальная психология|10        |7             |100            |
|        |:Учеб пособие/       |          |              |               |
|        |Битянова М:Р:        |          |              |               |
|3       |Ғабдуллин М. Қазақ   |2         |7             |100            |
|        |халқының ауыз        |          |              |               |
|        |әдебиеті. –Алматы:   |          |              |               |
|        |Мектеп, 1976         |          |              |               |
|4       | Волков Г.Н.         |2         |7             |100            |
|        |Этнопедагогика.      |          |              |               |
|        |Чебоксары. 1974      |          |              |               |



 8. Негізгі әдебиеттер:
8.1.Жарықбаев Қ.Б. Этнопсихология. –А:ҚазМҰУ. 1998.
8.2. Этнопсихологический словарь/ Под ред. Крысько В.Г. –  М.:  Моск.психол.
–соц.ин-т.1999.
8.3. Шпет Г.Г. Введение  в  этническую  психологию.  Изд.Дом  «П.Э.Т».  СПб.
1996.
8.4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПб., 1999.
8.5. Табылдиев Ә.Т. Қазақ этнопедагогикасы: оқу құралы.-А: «Білім», 2004.
8.6. Қани М. Қазақтың көне тарихы. –А. 1993.
8.7. Жарықбаев Қ., Наурызбаев Ж., Қазақтың ұлттық  тәлім-тәрбие  атауларының
түсіндірмелі сөздігі. –А: «Ғылым».1993.
8.8. Волков Г.Н. Этнопедагогика. –Чебоксары. 1974.
8.9.Тынышбаев М.  Материалы  к  истории  киргиз-кайсакского  народа.Ташкент.
Восточное отд. Киргиз.гос. изд.-ва.1925.
8.10.Хасанов Б.Х. Казахско-русское двуязычие. –А. «Наука». 1987.
8.11.Кон А.К. Этнический словарь. –М: «Педагогика».1983.
8.12.Сарсенбаев   Н.   Обычаи,   традиции   и   общественная   жизнь.    –А:
«Казахстан».1974.


Қосымша:
8.2.1Қашқари М. Ди- уани лұғат ат-түрік. ІІІ, -168-445б.
8.2.2 Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.-Астана:  -2000,    20б.

8.2.3.Байділдаев  І.Қ.  Ауыл  мектептерінде  халықтық  педагогика  мұраларын
пайдаланудың  мүмкіндіктері//ҚазҰПУ,  Халықаралық  ғылыми-практикалық  конф.
мат., -Алматы:-2005, -118б.
8.2.4.Ғабдуллин М. Қазақ халқының  ауыз  әдебиеті.  –Алматы:  Мектеп,  1976,
-330б.
8.2.5.Қоңыратбаева Т.Ә. Халық педагогикасы және оны оқу-тәрбие ісіне  ендіру
жолдары: автореф. пед.ғыл.канд. –Алматы:-1994, -23б.
8.2.6.Байсарина  С.С.  Мақал-мәтелдерді  оқу-тәрбие  үрдісінде   пайдалану.-
Түркістан: -2007, Қ.А.Ясауи атындағы ҚХТУ хабаршысы,№1,-234-236б.
Пәндер