Файл қосу
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ. Долбар суреттемелер
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-33.1.14/02- | | | |2013 | |ПОӘК |№1редакция | | |«Сурет 2» пәнінің |03.09.2013 | | |студенттерге арналған | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сурет 2» 5В010700 – «Бейнелеу өнері және дизайн» мамандығына арналған 5В042100 «Дизайн» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 2-сі | |2013 |03.09.2013 | | Алғы сөз 1 ЖЕТЕ ЗЕРТТЕЛГЕН Құрастырған:________ « » 2013ж. Утепбаев Н.Н., «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының профессоры 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының мәжілісінде № хаттама « » 2013ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________/ Мырзақанов М.С./ 2.2Педагогика факультетінің Оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде талқыланды. № ______ хаттама «______» ________ 2013ж «______» ________ 2013ж. төрайымы ___________________________ / Ахметова Т.Ш./ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданды және баспаға ұсынылды № ______ хаттама «______» ________ 2013ж. «______» ________ 2013ж. ОӘК төрайымы ______________ /Искакова Г.К./ 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция 03.9.2013| 13 Беттің 3-сі | |2013 | | | Мазмұны 1. Жалпы жағдай 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білуге әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 4-сі | |2013 |03.09.2013 | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 1.1 Оқытушы және пән жайында жалпы мәліметтер Утепбаев Н.Н.,профессор «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Байланыс ақпараты – тел. 53-50-61, 53-24-41, №4 оқу корпусы, оқытушылар бөлмесі Сабақты өткізу орны -№6, №7 оқу аудиториялар Осы пән бойынша кредит саны – 2 1.2 Пән мазмұнын қысқаша баяндау Сурет 2 пәні бейнелеу өнерінің басқада салаларының негізін қалайтын басты пән. Оқу курсының негізгі міндеті пәннің бағдарламасына сәйкес оқытудың тәжірибелік әдіс – тәсілдерін жетілдіре түсу. Сурет пәні 2 -3 курста натураны бейнелеу, адамның анатомиялық жүйесін зерттеп білуді көздейді. Суретші кеңістіктегі форманы конструкциялық талдауды , детальдардың пропорциялық ара қатынастарын ажырата білуді үйренеді және кәсіби қызметті көркем шағармашылықпен бекіту әдістерін игереді. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты Бейнелеу өнері және сызу мамандығының бағдарламасы сурет өнерін терең меңгеру, бейнелеу әдістерін орнықты пайдалана білу, кәсіби шеберлікті шыңдау, дағдыны жетілдіру, тапсырмаларды көркем – шығармашылық бағытта орындап шығуды мақсат етіп қояды. 1.4 Пәнді оқып білудің негізгі міндеттері: Болашақ орта мектептің «Бейнелеу өнері» пәнінің маманы ретінде әр студент ЖОО-ның теориялық және тәжірибиелік талаптарын , оқытудың инновациялық мүмкіндіктерін мейлінше ұтымды әрі білгірлікпен пайдаланып өзінің білімін, дүниетанымдық қабілетін, кәсіби шеберлігін жетілдіруді басты міндет деп қарайды. 1.5 Оқып білудің нетижесі Пәннің аудиториялық және үй тапсырмаларын орындау нәтижесінде білім алушы жұмыстардың көркем шығармашылық міндеттерін оқу бағдарламасының талаптарына сай екендігін анықтайды және келесі кезеңдегі тапсырмаларға байланысын зерделеп қорытады. Студент пәнді оқып білу нәтижесінде: -Сурет салу принциптері мен әдістерін білгірлікпен қолдана білуді, адамның анатолиялық дене құрылысын, пропорцияларын, қозғалыс ехемасы мен пластикалық мінездемесін, дене конструциясын тәжірибе |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 5-сі | |2013 |03.09.2013 | | жүзінде меңгереді; -Кәсіби шеберлікті тұтас көру, конструциялық кеңестікті талдау, бейнелік талдау және бейнелік қортындылау әдістерін сондай-ақ сурет материалдарын еркін және шебер қолдана білуді игереді; -Сурет тапсырмаларын оқып білу процесінде оқытушының қойған міндеттерін, түсіндірмелері мен тәжірибелік көмектерін, ойша талдап ұғып алады: -Тәжірибелік сабақта алған білім мен дағдыны педагогикалық практика мен бейнелеу өнеріндегі шығармашылықта білгірлікпен істеп үйренеді; -Сурет сабағындағы тәжірбиелік тапсырмаларды орындау барысында бағдарлама материал дарының осынау түрінің педагогикалық қызметте қажеттілігін түсінеді; -Студент сурет пәнінің тәжірибелік сабақтарында педагогикалық технологияларды, оқу мен оқытудың спецификалық тәсілдерінің байланысынан хабардар болып тәжірибе жинақтайды; -Сурет пәні сабақтарында кәсіптік білім тәжірибесін жинақтау, еңбекқорлықта, көркем кәсіпке дағдылану, педагогикалық шеберлікті жетілдіру әректтерін іске асыру мүмкіндіктеріне ие болады. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе 1.6.2 Бейнелеу өнері тарихы және теориясы 1.6.3 Академиялық сурет 1.6.4 Академиялық кескіндеме 1.7 Курс постреквизитері 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте |№ | |сағаттар | | | |Тақырып атауы | |Әдебиеттер | | | |ТЖ |ОБӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Гипстен жасалған адамның |10 |5 |15 | | | |аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | | |2 |Киімдегі натураның суреті |16 |8 |20 | | | |(ер адам) | | | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 6-сы | |2013 |03.09.2013 | | | | | | |3 |Фигураның суреттемелері мен |4 |2 |10 | | | |долбарлары | | | | | |Барлығы: |30 |15 |45 | | |4 |Натураның беліне дейінгі суреті |12 |6 |16 | | | |(әйел адам) | | | | | |5 |Отырған модельдің суреті |16 |7 |20 | | |6 |Долбар суреттемелер |2 |2 |9 | | |Барлығы: |30 |15 |45 | | |Жалпы жинақтау баллы |60 |30 |90 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Аудиториялық,шығармашылық және үй тапсырмаларын орындау процестерінде уақыт үнемдеуді үнемі есте сақтаудың тәрбиелік мәні зор, ол ұқыптылыққа, мәдениеттілікке жетелейді. Курс студенттері сурет тапсырмаларының тәжірбиелік жұмыстарын бастамастан бұрын оқу бағдарламасы пәннің оқу- әдістемелік комплексі материалдарымен таныс болуға тиіс және ондағы көрсетілген нұсқауларды ескергендері жөн. Оқушы студент міндетті түрде бейнелеу өнері әдебиттерін оқу процесінде пайдалануды әдетке айналдырғандары, жұмыс сапасының кепілі. Оқулықтар және оқу-әдістемелік құралдардағы тараулар мен тақырыптарды кезең- кезеңімен игеріп тәжірибелік жұмыстар процесінде қолдана білу өте тиімді. Емтихан жұмысын әр студент тиянақты, творчейволық іздене және сурет принциптеріне сәйкес орындаулары керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курстың аудиториялық тапсырмалары бейнелеу өнері және сызу оқу бағдарламасының негізінде іске асырылады. Курстың тәжірибелік оқу қойылымдары оқытушының тақырыпты баяндау және жеке көмегі мен кеңесі арқылы өткізіледі. Дегенмен, болашақ маман өзі әрекеттеліп тапсырманы өздігімен орындауды мақсат етіп алуы аса маңызды.Ол, өз алдына оның білімін жетілдіре түседі,ізленіс пен шеберлікті кеңейтуге септігін тигізеді. Студенттің өздік жұмысы СӨЖ аудиторияда алған білімін, дағдыларын өз бетінше жетілдіруге мүмкіндік береді. Үй тапсырмаларын творчестволық көзқараспен орындау болашақ суретші-ұстаздың негізі міндеті болып қала береді. Курстың сурет тапсырмаларын орындау барысында оқушы-студент адам фигурасының антомиясы, интерьердегі натурш фигурасы, адамның бұлшық ет |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 7-сі | |2013 |03.09.2013 | | системасы, қаңқаның негізгі бөліктері,фигураның пропорциялары, үлкен форма деген ұғымдармен жақын таныс болады. 5 КУРС САЯСАТЫ Курс студенттеріне ПОӘК бағдарламасында көрсетілген талаптар мен нұсқауларды ескеру міндетті. Сабаққа катысу әр студент үшін қатаң міндет.Егер де студент әртүрлі себептермен сабақ босатса, меңгерілмеген материалдарға өзі жауапты. Сабақты үнемі себепсіз босатқан, немесе сабаққа кешігіп келуді әдетке айналдырушы студенттің үлгерім баллдары төмендейді не курс қортындысы бойынша «қанағаттанарлақсыз» деген баға алады. Үйге берілген тапсырмалар уақытында өткізілуі шарт. Кешігіп тапсырылған жұмыстарға балл төмендетіліп қойылады. Қортынды межелік бақылаудың нәтижесі студенттің ПОӘК бағдарламасында көрсетілген барлық талаптарды сапалы орындап шыққанда ғана жағымды аттестацияланады. 6 БАҒАЛАР ҚОЮ САЯСАТЫ Әр студент пән бойынша жағымды рейтинг алу үшін белгілі балл санын жинақтауы керек. Бірінші жартыжылдықтағы максималды балл: 1-ші рейтингінің қортындысы бойынша 1ші-аптадан 7-ші аптаны қосқанда-300 балл. 2-ші рейтингінің қортындысы бойынша 8-ші аптадан 15 аптаны қосқанда-300 балл Пәннің семестр қортындысы бойынша максималды баллы-600 Баллдарды апталарға және бақылау түрлеріне қарай бөлу 1 кестеде көрсетілген. |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 8-сі | |2013 |03.09.2013 | | Сурет пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Бірінші аптадан жетінші аптаны |30 | | | |қосқанда аудиториялық сабақтардың | | | | |барлық түріне қатысу | | | |1 |Гипстен жасалған адамның |- |- | | |аяқ-қол модельдерінің суреті | | | |1 |Тәжірибелік сабақ:Гипстен жасалған |20 | | | |адамның аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | | | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастырып, пропорциялық қатынастарын| | | | |айқындау. | | | | |СӨЖ. Өзіне қарап сурет салу |14 | | |2 |Тәжірибелік сабақ:Гипстен жасалған |20 | | | |адамның аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | | | | | |2 |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастырып, пропорциялық қатынастарын| | | | |айқындау. | | | | |СӨЖ. Өзіне қарап сурет салу |14 | | |3 |Тәжірибелік сабақ:Гипстен жасалған |20 | | | |адамның аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастырып, пропорциялық қатынастарын| | | | |айқындау. | | | | |СӨЖ. Өзіне қарап сурет салу |14 | | |4 |Тәжірибелік сабақ:Гипстен жасалған |20 | | | |адамның аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастырып, пропорциялық қатынастарын| | | | |айқындау. | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 9-сы | |2013 |03.09.2013 | | | |Тәжірибелік сабақ:Гипстен жасалған |20 | | |5 |адамның аяқ-қол модельдерінің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастырып, пропорциялық қатынастарын| | | | |айқындау. | | | | |СӨЖ. Өзіне қарап сурет салу |14 | | | |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |20 | | |6 |суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру.|6 | | | |Натураның конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | | |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |20 | | |7 |суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру.|6 | | | |Натураның конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |1 межелік бақылау | 70 | | |1-ші рейтингінің қорытындысы бойынша | 300 | | |1-ші аптадан -7-ші аптаны қосқанда жиынтық | | | |баллы | | | |88 |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның | 20 | | | |суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру.| 6 | | | |Натураның конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап | 14 | | | |суретін салу | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 10-сы | |2013 |03.09.2013 | | |9 |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі |20 | | | |натураның суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |10 |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі |20 | | | |натураның суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |11 |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі |20 | | | |натураның суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |12 |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі |20 | | | |натураның суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | | |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі |20 | | |13 |натураның суреті (ер адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 11-сі | |2013 |03.09.2013 | | |14 |Тәжірибелік сабақ: Фигураның |20 | | | |суреттемелері мен долбарлары | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |15 |Тәжірибелік сабақ: Фигураның |20 | | | |суреттемелері мен долбарлары | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |2 межелік бақылау |60 | | |2-ші рейтингінің қорытындысы бойынша 8-ші |300 | | |аптадан 15-ші аптаны қосқанда жиынтық балл| | | |16 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |17 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Өзіне қарап суретін салу. |14 | | |18 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 12-сі | |2013 |03.09.2013 | | |19 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |20 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |21 |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне |20 | | | |дейінгі суреті (әйел адам) | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |22 |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің|20 | | | |суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |23 |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің|20 | | | |суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның конструкциясын| | | | |анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап суретін |14 | | | |салу | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 13-сы | |2013 |03.09.2013 | | |24 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |25 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |26 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |27 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |28 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |29 |Тәжірибелік сабақ: Отырған |20 | | | |модельдің суреті | | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты |6 | | | |жалғастыру. Натураның | | | | |конструкциясын анықтау. | | | |ПОӘК 042-33.1.14/02- |№ 1 Редакция | 13 Беттің 14-сі | |2013 |03.09.2013 | | | |СӨЖ.Натураның өзіне қарап |14 | | | |суретін салу | | | |30 |Тәжірибелік сабақ: Долбар суреттемелер |20 | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |6 | | | |Натураның конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Долбар суреттемелердің |14 | | | |суретін салу | | | |31 |Тәжірибелік сабақ: Долбар суреттемелер |20 | | | |ОБӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |6 | | | |Натураның конструкциясын анықтау. | | | | |СӨЖ.Долбар суреттемелердің |14 | | | |суретін салу | | | |Емтиханның жиынтық баллы |400 | | |Академиялық кезеңнің жиынтық баллы |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі: 1 . Сокольникова Н.М Основы рисунка.-М., 1996 2 . Алехин А.Д Изобразительное искусство 3.Кунпейіс Ж. Қазақ сәндік қолданбалы өнер түрлерінің иллюстративтік анықтамасы . – Алматы , 2006 4. Утепбаев Н.Н Сурет салу процесінде әдістемелік тәсілдерді меңгеруді қалыптастыру – Семей , 2001 5 . Утепбаев Н.Н Сурет- бейнелеу өнерінің негізгі : оқу құралы.- Семей. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті , 2001 Қосымша: 1. Брангер М. Рисунок для ювелиров.-М., 2005 2. Бесчастнов Н.П. Изображение растительных мотивов:учебное пособие для студентов вузов.- М., 2008 3. Қазақстан өнері. Искусство Казахстана : Альбом.- Алматы , 2005 4. Дүзелханов А. Көркем сурет. Станоктік графика. Кітап безендіру, постерлер. Суреттер, онбайлар, эскиздер: Альбом-Алматы, 2005
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz