Файл қосу
СҰЙЫҚТАР ФИЗИКАСЫ
|МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ | |РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН | |СЕМИПАЛАТИНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ | |имени ШАКАРИМА | |Документ СМК 3 уровня |УМК | | | | |УМКД 042-5.01.56/02-2012 | |УМКД |Редакция №1 | | |«Реологиялық сұйықтар |«10»қаңтар 2013 ж. | | |физикасы»пәнінің жұмыстық| | | |бағдарламасы | | | |магистрантарға арналған | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘН «реологиялық СҰЙЫҚТАР ФИЗИКАСЫ» мамандық 6М072300 – Техникалық физика Пәннің жұмыстық бағдарламасы Магистранттарға арналған Семей 2013 Алғысөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ____________ «27» желтоқсан 2012 ж. Қойбағаров С. Х.,техн. ғылм. канд. доцент . м. а. «Техникалық физика және жылуэнергетикасы». 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылу энергетикасы» кафедрасының отырысында Протокол «27»желтоқсаннан 2012 жыл, № 5. Кафедра меңгерушісі ___________ О.А. Степанова 2.2 Инженерлік-технология факультетінің Оқу-әдістемелік бюросының отырысында Протокол «27» желтоқсан 2012 жыл, № 3. Председатель ______________ С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік жиналысында бекітілді және басуға рұқсат берілді Протокол «10» қаңтар 2013 жыл, № 3. Председатель УМС _____________ АЛҒАШ ҰСЫНЫЛАДЫ Мазмұны 1 жАЛПЫ ЖАҒДАЙ 4 1.2 ПӘННІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ 4 1.3 ПӘНДІ ОҚЫТУ МАҚСАТЫ 4 1.4 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ МАҚСАТЫ 4 1.5 ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ 5 1.6 КУРСТЫҢ ПРЕРЕКВИЗИТІ 5 1.7 КУРСТЫҢ ПОСТРЕКВИЗИТІ 5 2 пәннің МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚҚА УАҚЫТТЫҢ БӨЛІНУІ 5 3 ПәНДІ ОҚЫТУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР 8 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ 11 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ 11 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 11 7 . ӘДЕБИЕТТЕР 12 7.1 НЕГІЗІ 12 7.2 ҚОСЫМША 13 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Қойбағаров С. Х., техн.ғыл.канд.доцент м.а «Техникалық физика және жылуэнергетикасы» кафедрасы. Байланыс ақпараты – тел.: 35-46-02, учебный корпус № 9, кабинет № 201. Дәріс беретін орны – аудитория № 203. Берілген пән бойынша кредит саны – 3. 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Реологиялық сұйықтар физикасы» курсы 6М072300 – мамандығының магистранттарының негізгі пәні болып табылады. Реологиялық сұйықтар физикасы- теоретикалық физика бөлімі қатты, сұйық, газтәрізді ортаның макроскопиялық қозғалысын оқытады.Мұнда материалдық континуумның фундаментальдық түсініктері беріледі және жазықтық функциялардың сипаттамалары, «бөлшектердің» қозғалысы мен ара- қатынасы,әртүрлі әсер ететін ортамен қатынасы. Бұл функциялар үшін ақырғы, дифференциальды және басқа функцияналды теңдеулер, ортаның физикалық құрамы және массаның сақталу заңы, импульс пен қуат, бастапқы және шеткі шарттар анықталады, солар арқылы функцияның барлық сипаттамалары таза математикалық әдістермен табылады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты Пән мақсаты- магистранттарды негізгі физикалық құбылыстармен таныстырып, тұтас орта механикасын оқытып,белгілі дәрежеге дейін,математикалық аппараттарда қолданылатын элементтерді қоса түсіндіру.Дәрісті оқыту мен практикалық жұмыстар өткізгенде басты назар есептерді талдап шешуде неғұрлым қарапайым амалдарды қолдану. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі мақсаты Магистранттар тұтас орта механикасының негізгі теңдеулері мен теоремаларын білу керек, қарапайым есептерді өздігінен шешу, дененің ағуына, толқындық процестерге,таза сұйықтар мен жабысқақ қысылмаған сұйықтардың ағуы.Магистранттардан талап етіледі физикалық жағдайларға байланысты баға бере білу. 1.5 Оқыту нәтижесі Пәнді оқу нәтижесінде магистрантқа керек: білу: - механиканың негізгі принциптері, динамика заңдары, сақталу заңдары, механиканың есептерін шешу; -механиканың негізгі тарихи даму кезеңдері; қолдану: -механиканың жалпы заңдарын пайдаланып жеке заңдылықтар алу; -қолданбалы есептер шешуге; Құзырлы болу: -теоретикалық есептеулердің ортақ мәдениетінің сұрақтарында. 1.6 Курстың пререквизиттері Курстың пререквизиттері болып: - жоқ. 1.7 Курстың постреквизиттері Курстың постреквизиттері болып: -магистрлік диссертация бойынша жұмыс. 2 Пәннің мазмұны және уақыттың дәріс бойынша бөлінуі Пәннің мазмұны және уақыттың дәріс бойынша бөлінуі бірінші кестеде көрсетілген. Кесте1 – Пәннің мазмұны және уақыттың дәріс бойынша бөлінуі |№ |Тақырыптың атауы |Сағат |Әдебиет| |п/п | | | | | | |ЛК |СПЗ|ЛБ|СРМП |СРМ | | |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1. Кинематика және тұтас орта қозғалысының қажетті динамикалық | |теңдеулері | |1.1 |Кіріспе.Кинематика және тұтас орта |1 | | | | |7.1.1 | | |қозғалысының қажетті динамикалық | | | | | |7.1.2 | | |теңдеулері. Тұтас орта механикасы,оның | | | | | |7.1.3 | | |негізгі заңдары мен теңдеулері. | | | | | | | | |1 Апта | | | | | | | | |ЛК 1 | | | | | | | |1.2 |Тұтас орта кинематикасы. |2 | | | | |7.1.1 | | |2, 3 апта | | | | | |7.1.2 | | |ЛК 2 | | | | | |7.1.3 | |Кесте жалғасы 2 | |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1.3 |Механикалық жүйе қозғалысының негізгі | |3 | | | |7.1.7 | | |теңдеулері. | | | | | |7.1.8 | | |1, 2, 3 апта | | | | | | | | |ПЗ 1 | | | | | | | |1.4 |Тұтас орта қозғалысының қажетті |1 | | | | |7.1.1 | | |теңдеулері | | | | | |7.1.2 | | |4 апта | | | | | |7.1.3 | | |ЛК 3 | | | | | | | |1.5 |Гидродинамика. Идеал сұйықтың қозғалыс |1 | | | | |7.1.1 | | |теңдеуі. | | | | | |7.1.2 | | |5 апта | | | | | |7.1.3 | | |ЛК 4 | | | | | | | |1.6 |Тұтас орта қозғалыс теңдеуі. | |3 | | | |7.1.7 | | |Гидродинамика. | | | | | |7.1.8 | | |4, 5, 6 апта | | | | | | | | |ПЗ 2 | | | | | | | |1.7 |Механикалық жүйе қозғалысының негізгі | | | | |12 |7.1.4. | | |теңдеулері. Конспект 1. | | | | | |7.1.5 | | |1 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 1 | | | | | | | |1.8 |Үздіксіздік теңдеуі. Жылдамдық жазықтығы | | | | |12 |7.1.4. | | |және оның сиппаттамасы. Конспект 2. | | | | | |7.1.5 | | |2, 3 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 2 | | | | | | | |1.9 |Күштер, тұтас ортада әсерлесетін. | | | | |12 |7.1.4. | | |Конспект 3. | | | | | |7.1.5 | | |4 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 3 | | | | | | | |1.10|Құйындық және потенциалдық қозғалыстың | | | | |12 |7.1.4. | | |сақталу теоремасы. Конспект 4. | | | | | |7.1.5 | | |5 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 4 | | | | | | | |Модуль 2. Идеаль және жабысқақ сұйықтың қозғалысы. | |2.1 |Идеаль сұйықтың тегіспаралельді |1 | | | | |7.1.1 | | |қозғалысы. | | | | | |7.1.2 | | |6 апта | | | | | |7.1.3 | | |ЛК 5 | | | | | | | |2.2 |Тегіс потенциальды ағыстың мысалдары мен |2 | | | | |7.1.1 | | |есептері. | | | | | |7.1.2 | | |7, 8 апта | | | | | |7.1.3 | | |ЛК 6 | | | | | | | |2.3 |Идеаль сұйықтың тегіспараллельді | |3 | | | |7.1.7 | | |қозғалысы. | | | | | |7.1.8 | | |7, 8, 9 апта | | | | | | | | |ПЗ 3 | | | | | | | |2.4 |Қисықсызық бойындағы идеаль сұйықтың екі |2 | | | | |7.1.1 | | |өлшемдегі қабатты қозғалысы | | | | | |7.1.2 | |Кестенің жалғасы 2 | |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |. | | | | | |7.1.3 | | |9, 10 апта | | | | | | | | |ЛК 7 | | | | | | | |2.5 |Идеаль сұйықтың толқындық қозғалысы. |1 | | | | |7.1.1 | | |11 апта | | | | | |7.1.2 | | |ЛК 8 | | | | | |7.1.3 | |2.6 |Идеаль сұйықтағы екіөлшемді қозғалыс. | |3 | | | |7.1.7 | | |10, 11, 12 апта | | | | | |7.1.8 | | |ПЗ 4 | | | | | | | |2.7 |Жабысқақ сұйықтың қозғалысы. |2 | | | | |7.1.1 | | |12, 13 апта | | | | | |7.1.2 | | |ЛК 9 | | | | | |7.1.3 | |2.8 |Тегіспараллельді потенциальды бекітілген | | | | |12 |7.1.4. | | |қозғалыс теңдеуі. Комплексті потенциал | | | | | |7.1.5 | | |және оның кейбір қасиеттері. Конспект 5. | | | | | |7.1.6 | | |6 апта | | | | | | | | |СРМ 5 | | | | | | | |2.9 |Аэродинамика элементтері. Стационарлыемес| | | | |12 |7.1.4. | | |тегіспараллельді қысылмаған сұйықтың | | | | | |7.1.5 | | |ағысы. Конспект 6. | | | | | |7.1.6 | | |7, 8 апта | | | | | | | | |СРМ 6 | | | | | | | |2.10|Қозғалыс теңдеулерінің бірінші | | | | |12 |7.1.4. | | |фундаментальды шешілулері және олардың | | | | | |7.1.5 | | |бастау мен құйындарға байланысы.Қарапайым| | | | | |7.1.6 | | |ағыс құрылысы пленкадағы қалыңдық | | | | | | | | |экспоненциалды заң бойынша ауысатын. | | | | | | | | |Конспект 7. | | | | | | | | |9, 10 апта | | | | | | | | |СРМ 7 | | | | | | | |2.11|Кеңістікте толқынның таралуы. Конспект 8.| | | | |12 |7.1.4. | | |11 апта | | | | | |7.1.5 | | |СРМ 8 | | | | | |7.1.6 | |2.12|Шекаралық қабаттың теория элементтері. | | | | |12 |7.1.4. | | |Конспект 9. | | | | | |7.1.5 | | |12, 13 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 9 | | | | | | | |Модуль 3.Идеаль және жабысқақ сұйықтың қозғалысы | |3.1 |Майысқақтық теориясының теңдеулері мен |1 | | | | |7.1.1 | | |кейбір есептері. Майысқақтық теориясының | | | | | |7.1.2 | | |теңдеуі. | | | | | |7.1.3 | | |14 апта | | | | | | | | |ЛК 10 | | | | | | | |3.2 |Майысқақтық теориясының кейбір есептері. |1 | | | | |7.1.1 | | |15 апта | | | | | |7.1.2 | | |ЛК 11 | | | | | |7.1.3 | |Кестенің жалғасы 2 | |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |3.3 |Жабысқақ сұйықтың қозғалысы. Майысқақтық | |3 | | | |7.1.7 | | |теориясының теңдеуі. | | | | | |7.1.8 | | |13, 14, 15 неделя | | | | | | | | |ПЗ 5 | | | | | | | |3.4 |Майысқақ дене статикасының негізгі | | | | |6 |7.1.4. | | |есептері. Конспект 10. | | | | | |7.1.5 | | |14 апта | | | | | |7.1.6 | | |СРМ 10 | | | | | | | |3.5 |Майысқақтылық тепе-теңділігінің тегіс | | | | |6 |7.1.4. | | |есептері.Майысқақтылық тепе-теңділігінің | | | | | |7.1.5 | | |негізгі тегіс шеткі есептері . Конспект | | | | | |7.1.6 | | |11. | | | | | | | | |15 апта | | | | | | | | |СРМ 11 | | | | | | | | |Итого |15 |15 | | |120 | | 3 Пәнді оқытудағы методикалық ұсыныстар «Реологиялық сұйықтар физикасы» курсын бағдарламада берілген рет бойынша оқытылуы қажет.Негізгі түсініктер мен ұйғарымдарды талдап және математикалық шешімдер жүрісін түсіну.Теоретикалық материалдарды оқығанда және есептер шығарғанда өлшем бірліктеріне назар аудару қажет, қайсыларымен математикалық операциалар жүргізіледі.Мынаны еске ұстау қажет, қандайда бір өлшем бірлігі,дұрысында оның физикалық мағнасын көрсетеді.Тақырыптың теоретикалық материалдарын оқығаннан кейін есеп шығару методикасын талдау керек. Курсты жақсы меңгеру үшін әр тақырыпқа конспект жазу керек. Өздік жұмыстар магистранттарға курсты оқығанда маңызды да жауапты,аудиториялық сабақтарды неғұрлым толықтырады. Өздік жұмыстарға жекелеген теоретикалық бөлімдер, тақырып бойынша есептер, сонымен бірге графикалық-есептеу жұмыстары (РГЗ) және өздігіңнен көптеген сұрақтарды зерттеу, курстық жұмыстар.Өздік жұмыстарды тексеру ауызша және жазбаша жүргізіледі, коллоквиум, тестер, лабораториялық және графикалық-есептеу жұмыстарын қорғау, әңгімелесу, рефераттар мен курстық жұмыстарды қорғау. Әртүрлі жұмыстарды орындағанда тек пәнде ұсынылған әдебиеттермен шектелуге болмайды.Каталогтарды қарастыра отырып өзіңе керек тақырыптар табуға болады.Бұндай кітаптарды мүмкіндігінше алып қарау керек.Сонымен қатар кітаптардағы библиографиалық нұсқауларды мұқият қарап,қараған тақырыпқа байланысты.Онда керек тақырып бойынша басқа басылымдардан деректер алуға болады.Бағалы деректерді белгілеп мақаладағы нұсқау арқылы,содан журнал номерін алдыруға болады.Арнайы анықтамалық библиографиялық басылымдар бар.Мұндай басылымдар шығарумен арнайы орталықтар мен ғылыми-техникалық информация қызметтері айналысады.Информациялық басылымдардың үш түрі бар библиографиялық,реферативтік,шолулық. Интернет үлкен көмек береді,мұнда басылымдарға шықпаған коптеген ақпарат алуға болады.Оқу орнының кітапханасында болмаған әдебиеттерді ғылыми-техникалық және қалалық кітапханалардан қарауға болады. монография – бір немесе бірнеше адамның көлемді кітабы, зерттелген мәселеге бірдей көзқарастағы.Монография мазмұны бір тақырыпқа арналған,жан-жақты және толықтай зерттелген. Монография стилі жиі арнайы болады,тексті терминға бай жәнеде бір көргеннен түсіну қиын,түсінуге көп уақыт керек. Оқулық, оқу құралы–негізінде құнды мәліметтер беруге арналмаған,нормативті оқу материалдары негізінде оқу курсының бағдарламасы бойынша жасалған.Ғылыми-теоретикалық және ғылыми-практикалық конференциялардағы тезис баяндамалардан керекті мағлұматтарды жиі алуға болады.Тезистар арнайы жинақтарда шығарылады. Жұмыс барысында ғылыми мақалалар керек болады. Ғылыми мақалалар арнайы салалық журналдарда немесе жинақтарда басылады,арнайы тақырыптарға арналған. Рефераттық журналдарда кезең бойынша мақаланың қысқаша мазмұны беріледі,кітапта не монографияда көрсетілген.Мұндай журналдар арнайы айдарлар бойынша шығады. Әдеби басылымдармен жұмыс әр түрде жүргізіледі: Конспектеу. Конспект – негізгі тақырыптың қысқаша жазу түрі. Конспект құру үшін,конспектеудің белгілі түрін қолдану керек.Қызықтыратын сұрақтарға арнайы жоспар дайындап және кейін соларға байланысты мағлұмат жазу.бұндай конспект жоспарлы делінеді.Тексті конспект толықтай цитатадан тұрады.Тематикалық конспекттілер былай ұйымдастырылады,бір уақытта бірнеше мағлұматпен жұмыс істеу. Жоспар құру.Текстің ішкі логикасын түсіну үшін,жалпылама кең жоспар құру керек.Кейінірек соның көмегімен автордың ойын оңай еске түсіруге болады. Жазбалар.Бұл конспектінің жеңілдетілген түрі текстан керекті нәрсе алынады тақырыпқа байланысты және белгілі түрде логикалық байланыста жазылады Тезисы.Кітап немесе мақала мазмұнының негізгі мәселелерінің қысқаша формулировкасы.Тезистер негізгі, жай және қиын болады. Жұмыстың тағы бір түрі реферат. Рефератта берілген тақырып бойынша негізгі ойды анық көрсету бірнеше тақырыптарды бір көзқарасқа жинау.Тексте ештеңе артық болмау керек, тақырыпқа байланысты емес немесе одан ауытқыған. Тақырыпқа реферат мазмұнының сәйкес келуі оның бағасының бір кретерийболып табылады.Реферат құрылымы оның мақсатына сәйкес. Реферат титулдік беттен, тақырыптан, кіріспеден, негізгі бөлімнен, мазмұнынан, қолданылған әдебиет тізімінен тұрады.Графикалық-есептеу жұмыстары титулдік беттен, тақырыптан, есептен, орындалған есеп және пайдаланылған әдебиеттен тұрады.Өздігінен қаралған тақырыптар,жеке дәптерде конспект түрінде пайдаланған әдебиеттер көрсетіліп орындалады. Рефераттар мен ГЕЖ-ның безендендірілуі текстік документерді безендендіру талаптарына сәйкес болу керек. Рубеждік бақылауға дайындық оқылған тақырыптардан тұрады.Рубеждік бақылау көрсетілген мына түрлердің бірі бойынша жүргізіледі: жазбаша сұрақ, бақылау, тест түрінде. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Аудиториялық жұмыстар мына түрлерден тұрады: лекцилар (ЛК) және практикалық жұмыстар (СПЗ). Біраз тақырып дәрісте оқылады,бір бөлігі өздігінен.Әрбір тақырыпты оқығанда (5÷7) негізгі түсініктерін меңгеру керек. Орындалған рефераттар көлемі 5 беттей болу керек. 5 КУРС ПОЛИТИКАСЫ Дәрістен қалмау керек Қандайда бір себеппен студент дәріске келе алмаса онда ол барлық меңгерілмеген материалдарға жауапты.Дәріс кезіндегі тәртіп бұзу аудиториядан шығару немесе курс бойынша «қанағаттанарлықсыз»деген бағамен бағаланады. Бақылау жұмыстары міндетті және уақытында орындалу керек.Уақытынан кешіктірілген жұмыстар автоматты түрде төмен бағаланады. Рубеждік аттестация нәтижесі өздік жұмыстардың орындалуына, берілген уақытта өткізілуіне,ауызша немесе жазбаша жауап беруге,сол рубеждік бақылаудың нәтижесіне. Көшіру немесе плагиат аудиториядан шығару немесе «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондар дәріс кезінде өшіріледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Әр пәнге,кредит санына байланысты емес 600 бал бір академиялық периодқа беріледі( 1-8 аптаға270 балл және 30 балл сабаққа қатынасу:9-15 аптаға-270 балл және30 балл сабаққа қатынасу). Баллдардың бөлінуі апталарға және бақылау түрлеріне байланысты 2 кестеде көрсетілген. Кесте 2 – Пән бойынша баллдардың бөлінуі «Реологиялық сұйықтар физикасы» |Апта |Бақылау түрі |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Лекциялық жұмыстарға дайындық және қатысу |30 | | | |1-8 апта | | | |1 |Конспект 1 |15 | | |3 |Отчет ПЗ 1. |45 | | |3 |Конспект 2 |15 | | |4 |Конспект 3 |15 | | |5 |Конспект 4 |15 | | |6 |Конспект 5 |15 | | |6 |Отчет ПЗ 2. |45 | | |8 |Конспект 6 |15 | | |8 |1 рейтингтік бақылау тапсырмасы. |90 | | | |1-8 апта оқу нәтижесінің баллдары |300 | | | |Лекциялық жұмыстарға дайындық және қатысу |30 | | | |по 9-15 апта | | | |9 |Отчет ПЗ 3. |30 | | |10 |Конспект 7 |18 | | |11 |Конспект 8 |18 | | |12 |Отчет ПЗ 4. |30 | | |13 |Конспект 9 |18 | | |14 |Конспект 10 |18 | | |15 |Отчет ПЗ 5. |30 | | |15 |Конспект 11 |18 | | | | 2 рейтингтік бақылау тапсырмасы. |90 | | | | 9 - 15 апта оқу нәтижесінің баллдары |300 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Жалпы 7.1.1 Ильюшин А.А., Ломакин В.А., Шмаков А.П. Задачи и упражнения по механике сплошной среды. 2-е изд. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1979. – 201 с. 7.1.2 Ильюшин А.А. Механика сплошной среды: Учебник. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1978. – 289 с. 7.1.3 Кучеряев Б.В. Механика сплошных сред: Учебник для вузов. – М.: МИСИС, 2000. – 320 с. 7.1.4 Алешкевич В.А., Деденко Л.Г., Караваев В.А. Механика сплошных сред: Лекции. – Изд-во Физ. фак-та МГУ, 1998. – 92 с. 7.1.5 Голубева О.В. Курс механики сплошных сред: Учебное пособие для педвузов. – М.: Высш. школа, 1972. – 368 с. 7.1.6 Эглит М.Э. Механика сплошных сред в задачах. Т 1. – М.: Московский лицей, 1996. – 212 с. 7.1.7 Эглит М.Э. Механика сплошных сред в задачах. Т 1. – М.: Московский лицей, 1996. – 212 с. 7.1.8 Курин В.В., Островский Л.А., Прончатов - Рубцов Н.В. Сборник вопросов и задач по механике сплошных сред: гидромеханика. – Горький: ГГУ, 1989. – 301 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Общие требования к оформлению текстовых документов СТУ 042-РГКП- СГУ-6-2005. 7.2.2 Волков Ю.Г. Как написать диплом, курсовую, реферат. – Ростов- н/Д: Феникс, 2003. – 128 с. 7.2.3 Жермен П. Курс механики сплошных сред. – М.: Высшая школа, 1983. – 317 с. 7.2.4 Ландау Л.Д., Лифшиц Е.М. Теоретическая физика, т. 6. Гидродинамика. – М.: Наука, 1988. – 342 с. 7.2.5 Курин В.В., Островский Л.А., Прончатов-Рубцов Н.В. Сборник вопросов и задач по механике сплошных сред: гидромеханика. – Горький: ГГУ, 1989. – 301 с. 7.2.6 Фейман Р., Лейтон Р., Сэндс М. Феймановские лекции по физике, т. 7. Физика сплошных сред. – М.: Мир, 1967. – 401 с. 7.2.7 Бреховских Л.М., Гончаров В.В. Введение в механику сплошных сред. – М.: Наука, 1982. – 279 с. 7.2.8 Седов Л.И. Механика сплошной среды. Т.1. Т.2. – М.: Наука, 1986. 7.2.9 Бутенин Н.В., Фуфаев Н.А. Введение в аналитическую механику. –М.: Наука, 1991. – 267 с. 7.2.10 Победря Б.Е., Георгиевский Д.В. Основы механики сплошной среды. – М.: Физматлит, 2006. – 330 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz