Файл қосу
Студент рейтингі баллмен
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-14.4.05.1.20.55/02-2011 | |ПОӘК «Тіршілік |№ 1басылым | | |қауіпсіздігінің негіздері» |05.09.2011. | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» пәнінен университеттің барлық мамандықтарына арналған студенттің пән бойынша жұмыс оқу бағдарламасы Семей 2011 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бакирова Л.С. _________________ «___» _______2011 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «____» __________ 2011 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор А.Р. Сатаева 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «____» __________ 2011 жыл. АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент Г.Х. Нуржанова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «____» __________ 2011 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор профессор Б.А. Рскелдиев 4. Алғаш рет енгізілген МАЗМҰНЫ 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушының жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өзіндік жұмыстарының тақырыптары 6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер Бакирова Ляйля Сапарбаевна, аға оқытушы «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы Жұмыс телефоны 53-16-19, оқу ғимараты № 6г, кабинет 11 Сабақ өткізілетін аудитория 1, 5, 6, 6г, 9 оқу ғимараттары Пән бойынша кредит саны – 1 Кесте 1. Оқу жоспарынан көшірме | | | | |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | |1 |Сабаққа қатысу |5 | |2 |Практикалық (семинарлық) сабаққа қатысу, орындау және |30 | | |қорғау | | |3 |Үй тапсырмасын орындау |10 | |4 |СӨЖО (реферат) орындау |20 | |5 |СӨЖ (реферат) |20 | |6 |Студенттік конференцияларға қатысу |10 | |7 |Басқа жұмыс түрлері |5 | |Барлығы: |100 | Егер студент ауырып немесе басқа да себептермен сабаққа келмей, аралық бақылау рейтінгісін белгіленген уақытты тапсырмаса, онда ол ауырған несесе келмеген себептерін көрсететін, анықтайтын, дәлелдейтін арнайы құжаттар толтырылып, жеке аралық бақылау рейтінгісін тапсыру уқытын белгілеп, емтихан басталар алдында студентке жеке рейтингілік ведомость береді. Қорытынды бағалауға дайындалу үшін ОӘК-де емтихан сұрақтары көрсетілуі керек. Студент қорытынды бағалауға тек семестр бойынша рейтинг балының қосындысы 50 пайыз не одан жоғары болған кезде ғана жіберіледі. Қорытынды баға келесі кестеде көрсетілген шкала бойынша есептеледі. Сабаққа қатысудың рейтингтік бағалау |№ | Көрсеткіштер |Студент рейтингі | | | |баллмен | |1 |Оқу әрекетіне және сабаққа қатысқан жоқ | | | | |2 | |2 |Оқу әрекетіне және сабаққа эпизодты қатысты | | | | |3 | |3 |Студенттің оқу ісіне қатысуы және ұйымдастыруы | | | |түзетулерді қажет етеді |4 | |4 |Оқу әрекетіне белсенді араласты: студент жауаптары| | | |әдістік және теориялық негізбен ерекшеленеді: |5 | | |білімін нақты жағдайда тиімді пайдалана алды | | Студенттің түрлі сипаттағы тапсырмаларды орындауының рейтингтік бағасы |№ | Көрсеткіштер |Студент рейтингі | | | |баллмен | |1 |Тапсырма орындалған жоқ | 2| |2 |Тапсырма үлгі бойынша орындалды | 3| |3 |Тапсырмалар қайта түзетіліп жасалынды | 4| |4 |Тапсырма орындалды: әрекеттің жаңа әдісі ұсынылды | 5| Студенттердің семестрлік үлгерімін бағалау Студенттердің жылдық рейтингілерін есептегенде 1-ші және 2-ші аралық рейтингілері қосылып 2-ге бөлінеді. Ал студенттің емтихан бойынша қорытынды рейтингісін есептегенде жылдық рейтингісінің 40 пайызы, ал емтиханда алған рейтингісінің 60 пайызы алынады және бір-біріне қосылады. | |5-балдық жүйемен бағасы |Орта балл |пайызы | |Баға | | | | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау емтиханға рұқсатты қамтамасыз етеді. 4. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды |Тақырыптың аталуы |Дәріс |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 Кіріспе. Курстың мазмұны. Курстың негізгі |1 |1 |1 | |себептері, маман дайындаудағы ролі. | | | | |Заңнамалық актілер мен ережелер. Түсініктер | | | | |және анықтамалар. | | | | |2 Тіршілікті қамтамасыз етудің ұйымдастырушы |1 |1 |1 | |лық және теориялық негіздері. АҚ ұйымдастыру | | | | |және жүргізу – мемлекеттің маңызды қызметтерінің| | | | |бірі, қорғаныс құрылысының құрама бөлігі, ел | | | | |қауіпсіздігінің элементі. ҚР ТЖ министрлігінің | | | | |ролі, негізгі міндеттері мен ұйымдастырушы | | | | |құрылымы. | | | | |3 Төтенше жағдайлар. Бейбіт және соғыс уақыттағы|1 |1 |1 | |төтенше жағдайлар. ТЖ негізгі ұғымдары мен | | | | |анықтамалары. Техногенді сипатты ТЖ көздерін | | | | |зақымдайтын факторлар, ТЖ даму фазалары. Табиғи | | | | |сипаттағы төтенше жағдайлардың классификациясы | | | | |4 Адамның мекендеу ортасының қауіптіліктері. |1 |1 |1 | |Табиғи және техногенді қауіптіліктер көздері. | | | | |Соғыс және бейбіт уақытындағы жаппай зақымдау | | | | |құралдарының түрлері. | | | | | 5 Радиациялық қауіпті нысандардағы төтенше |1 |1 |1 | |жағдайлар. Радиоактивті заттар, ядролық | | | | |реакторлар. Сәулелену дозалары, Өткір сәуле | | | | |ауруы. Дозиметрлік бақылау және химиялық барлау | | | | |аспаптарының жұмыс істеу принцптері. Радиациялық| | | | |қорғау. | | | | |6 Соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар. |1 |1 |1 | |Ядролық жарылыстың зақымдаушы факторлары | | | | | | | | | |Ядролық зақымдану ошағының зонасы. Қарапайым | | | | |зақымдау құралдары | | | | | 7 Химиялық қауіпті нысандардағы төтенше |1 |1 |1 | |жағдайлар. Әсері күшті улы заттарға мінездеме. | | | | |Химиялық қауіпті нысандағы авариялар. | | | | |8 Биологиялық (биологиялық - әлеуметті) төтенше |1 |1 |1 | |жағдай. Билогоиялық қару туралы түсінік. | | | | |Эпидемия. Инфекциялық аурулар. Карантин және | | | | |обсервация. Эпизоотия, Эпифитотия. Жұқпалы | | | | |аурулардан сақтандыру. | | | | |9 Халықты зақымдаушы факторлардан қорғау. |1 |1 |1 | |Халықты қорғаудың негізгі принцптері. Халықты | | | | |қорғаудың негізгі әдістері. Тұрғындарды қорғау | | | | |бойынша шаралар өткізу кезеңдері. Тұрғындарды | | | | |эвакуациялау. | | | | |10 Халықты қорғау құралдары. Инжененрлік |1 |1 |1 | |шаралар. ТЖ кезінде қорғаныс ғимараттарын | | | | |пайдалану.Ғимараттың жұмыс істеу режимі. Жеке | | | | |қорғаныс құралын пайдалану, олардың | | | | |түрлері. Негізгі принцптері. | | | | |11 Экстремальды жағдайлар кезіндегі халықтың іс |1 |1 |1 | |әрекеті. Табиғи және техногенді сипаттағы ТЖ | | | | |халықтың іс әрекеті. Өрт кезіндегі іс әрекет. | | | | |Ланкестік акт кезіндегі халықтың іс әрекеті | | | | |12 Төтенше жағдайдың психологиялық аспектілері.|1 |1 |1 | |Төтенше жағдайдың психологиялық аспектілеріні | | | | |түрлері | | | | |13 Эвакуация, көшіру және бытыраңқы орналастыру|1 |1 |1 | |шаралары. Эвакуация және бытраңқы орналастыруды| | | | |жүргізу әдістері және принцптері.Эвакуациялық | | | | |шараларды жүргізу және ұйымдастыру | | | | |14 Құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды |1 |1 |1 | |ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Төтенше | | | | |жағдайлардың салдарын жою. | | | | |15 Жарақаттанған және зақымданған кездегі |1 |1 |1 | |алғашқы медициналық көмек көрсету. Жарақат, | | | | |сыну, қан кету, буын шыққан кезіндегі алғашқы | | | | |көмек көрсету түрлері | | | | |Барлығы: |15 |15 |15 | 5 ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ Кредиттік жүйемен оқыту кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарлату, оның ішінде әртүрлі үй тапсырмаларын орындау талаптары жоғары орын алады. Оқытушының көмегімен студенттің өздік жұмысы – кредиттік жүйемен оқыту кезіндегі оқу жұмысының бір түрі болып табылады. Ол аудиториялық сабақ диалог режим түрінде, сонымен қатар, аудиториядан тыс уақытта кеңес түрінде өткізіледі. Студенттің ОСӨЖ және СӨЖ 4 кестеде көрсетілген. Кесте 4 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Төтенше жағдай |Тіршілік әркеті |Адамның мекендеу | |аймағындағы заңдар |қауіпсіздігінің |ортасының | |актілер мен ҚР |ұйымдастырушылық және |қауіптіліктері | |ережелері |теориялық негіздері | | |Азаматтық қорғаныстың |ТЖ АҚ қызметтері мен басқару|Төтенше жағдайдың | |негізгі міндеттері. |органдары. |психологиялық | |АҚ бастығының | |аспектілеріні | |функционалды ролі. | |түрлері. | |Табиғи және |Төтенше жағдайлардың |Техногенді, табиғи | |техногендік сипаттағы |топтастырылуы |сипаттағы ТЖ | |төтенше жағдайлар. | |көздерінің | | | |зақымдайтын | | | |факторлары, даму | | | |фазалары | |Өндірістік ортаның |Төтенше жағдайлардағы |Халықтың | |жағымсыз факторлары, |нысандардың жұмыс істеуінің |жерсілкінісі, шаңдақ| |олардың адамдарға |тұрақтылығы. Халыққа |дауыл, қарлы боран | |әсерін бағалау. |хабарландыру мен ақпарат |кезіндегі іс - | | |берудің негізгі әдістері |әрекеті. | |Радиациалық қауіпті |Қорғаныс ғимараттары халықты|Эвакуациялық | |объектілердегі авария |қорғаудың негізгі құралы. |шараларды жүргізу. | |кезіндегі халықтың |Жеке қорғаныс құралдары, |Эвакуация және | |өзін-өзі ұстау |оларды пайдалану тәртібі. |бытыраңқы | |тәртібі. | |орналастыруды | |Өткір сәуле ауруы. | |қамтамасыз ету. | | | |Шұғыл эвакуация | | | |жүргізу | |Қазақстан аймағындағы |Қазақстан аумағының жасанды|Қорғаныс | |радиационды ластану |радионуклиндармен ластануы |ғимараттарын толтыру| |көздері. | |және онда болу | | | |тәртібі. | |Инженерлік, химиялық, |Химиялық заттардың негізгі |Өртті қауіпті | |радиациялық барлау |сипаттамалары. Химиялық |нысандардағы төтенше| |шаралары. |заттармен болған апаттардың |жағдайлар. | | |ерекшеліктері. | | |Жұқпалы аурулардың |Халықтың карантин және |Адамдар мен | |дамуын ескерту |обсервация кезіндегі жүріс- |техниканы санитарлық| |жөніндегі ескерту |тұрыс тәртібі. |өңдеу. | |шаралары. | |Зақымданған кездегі | | | |алғашқы медициналық | | | |көмек көрсету. | |7 |8 |15 | 6 «Тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы апта123456789101112131415Сағат саныДәріс11111111111111115ОСӨЖ 11111111111111115СӨЖ11111111111111115Сағат саны 33333333333333345 апталар123456789101112131415 Тексеріс түрі АС АС АС АС АС АС Р1 ЖС АС АС АС АС АС АС АС Р2 ЖСБалл Жиынтық балл18181818182323 1361818181818232323 159 АС- ауызша сұрау ЖС – жазбаша сұрау Р1, Р2- бірінші және екінші аралық рейтингтер 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 негізгі әдебиеттер 7.1.1 Безопасность жизнедеятельности. Учебник для вузов / Белов С.В., Ильницкая А.В., Козьяков А.Ф. и др. под общ. ред. Белова С.В. – М.: Высшая школа, 1999, 448с. 7.1.2 Гражданская оборона. Учебник для вузов / Атаманюк В.Г., Ширшев Л.Г., Акимов Н.И. – М.: Высшая школа, 1986, 215с. 7.1.3 Гринин А.С., Новиков В.Н. Экологическая безопасность / Защита территорий и населения при чрезвычайных ситуациях / Учебное пособие. – М.: 2000, 327с. 7.1.4 Приходько Н.Г. Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа, Алматы 2000, 458с. 7.1.5 Шубин Е. П. Гражданская оборона. - М., 1996, 196с. 7.1.6 Основы безопасности жизнедеятельности. Учебное пособие. АЧС РК, Алматы, 2001,232с. 7.1.7 Учебное пособие. Основы медицинских знаний. Республиканские курсы ЧС и ГО. Алматы, 2004, 123 с. 7.1.8 Учебное пособие для занятий по ЧС и ГО. Республиканские курсы ЧС и ГО. Алматы, 2002, 124 с. 7.1.9 Григорьева И.Я. Практикум по ОБЖ. Семипалатинск, 2005 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Законы РК в области ЧС. Учебное пособие. АЧС РК, Алматы, 2001, 132с. 7.2.2 Инструкция по организации и ведению ГО РК. Учебное пособие. АЧС РК,Алматы, 2002, 180с 7.2.3 Исанов К. Ш. Обеспечение безопасности жизнедеятельности человека. Учебное пособие. Алматы, 1999, 186с. 7.2.4 Николаев Н. С., Дмитриев И. М. Гражданская оборона на объектах агропромышленного комплекса. – М., Агропромиздат, 1990,С.90-96 7.2.5 Информационно-методический сборник материалов по чрезвычайным ситуациям и гражданской обороне. – Алматы, 120с. 7.2.7 http://twt.mpei.ac.ru/orlov/watersteampro
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz