Файл қосу
Сыртқы күштер. Лоренц күші
05070100 «Биотехнология» мамандығы үшін «ФИЗИКА» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы ________ 2013 ж. Қасымханова Күләш Ағыбаевна «Физика» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № 1 хаттама 12 кыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______ С.С.Маусымбаев МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 Физика-метематика факультетінің оқу-әдістемелік бюросы отырысында № 1 хаттама 1 қыркүйек 2012 ж. ОӘБ төрайымы ________ Қ.А.Батырова 4 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № 1 хаттама _18_қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы ________ Г.К.Искакова № 2 баспаның орнына енгізілген. Мазмұны 1. Жалпы мағлұмат 2. Пән бойынша әдістемелік нұсқау 3. Курстың форматы және саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу 6. СӨЖМ және СӨЖ 7. Пән бойынша оқу процессінің календарьлық кестесі 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы - Қасымханова Күләш Ағыбаевна «Физика» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № хаттама 12 қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______ Маусымбаев С.С. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № хаттама 1 қыркүйек 2013 ж. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № хаттама 18 қыркүйек 2013 ж 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН 1 кесте – оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | | |Дәріс|Зерт.|Маш|ОБСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ|ық.| | | | | | |саб| | | | | | |. | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Дәріс № 1 Кіріспе. Физика пәні. Физикалық зерттеу |2 |1 |1 |4 |4 | |әдістері. | | | | | | |Кинематика. Механикалық қозғалыс-материя | | | | | | |қозғалысының қарапайым түрі. Кеңістік пен уақыт. | | | | | | |Санақ жүйесі. Материалдық нүкте түсінігі. | | | | | | |Материалдық нүкте қозғалысын кинематикалық | | | | | | |сипаттау. Қозғалыс заңы. Траектория теңдеуі. | | | | | | |Жылдамдық және үдеу-радиус вектордың уақыт бойынша | | | | | | |туындысы. Айналмалы қозғалыстың кинематикалық | | | | | | |элементтері. Қисық сызықты қозғалыс кезіндегі | | | | | | |жылдамдық пен үдеу. Бұрыштық жылдамдық және | | | | | | |бұрыштық үдеу. | | | | | | |Материалық нүктенің және қатты дененің динамикасы.| | | | | | | | | | | | | |Ньютон заңдары. Масса. Күш. Механикадағы күштердің | | | | | | |түрлері. Гравитациялық күштер. Бүкіл әлемдік | | | | | | |тартылыс заңы. Серпімділік күштері. Гук заңы. | | | | | | |Үйкеліс күштері. Инерциалды санақ жүйелері. | | | | | | |Салыстырмалылықтың механикалық принципі. Галилей | | | | | | |түрлендірілуі. Инерциалды емес санақ жүйесі. | | | | | | |Абсолют қатты дене түсінігі. Қатты дененің инерция | | | | | | |моменті және күш моменті. Қозғалмайтын оске қатысты| | | | | | |қатты дененің айналмалы қозғалыс динамикасының | | | | | | |негізгі теңдеуі. Штейнер теоремасы. | | | | | | |Өздік жұмыс № 1 Материалық нүкте кинематикасы, | | | | | | |динамикасы | | | | | | |Машықтану сабағы № 1 Материалық нүкте кинематикасы,| | | | | | |динамикасы | | | | | | |Зертханалық сабақ № 1 «Қателіктер теориясына | | | | | | |кіріспе» | | | | | | |Дәріс № 2 Сақталу заңдары. Сақталу заңдары кеңістік|2 |1 |1 |4 |4 | |және уақыттың симметриялық салдары ретінде | | | | | | |қарастыру. Материалық нүктелер жүйесі. Сыртқы және| | | | | | |ішкі күштер. Механикалық жүйенің массалар центрі | | | | | | |(инерция центрі) және оның қозғалыс заңы. | | | | | | |Импульстің сақталу заңы. Энергия - әр түрлі формалы| | | | | | |қозғалыстар мен өзара әсерлесудің әмбәбап өлшемі. | | | | | | |Күш жұмысы және оның қисық сызықты интерграл арқылы| | | | | | |берілетін өрнегі. Қуат. Механикалық жүйенің | | | | | | |кинетикалық энергиясы. Консервативті және | | | | | | |консервативті емес күштер. Механикадағы энергияның | | | | | | |сақталу заңы. Импульс моменті. Импульс моментінің | | | | | | |сақталу заңы. Гироскопиялық эффект. | | | | | | |Арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері. | | | | | | |Салыстырмалылықтың механикалық принципі. | | | | | | |Өздік жұмыс № 2 Консервативті және консервативті | | | | | | |емес күштер. | | | | | | |Машықтану сабағы № 2 Сақталу заңдары | | | | | | |Зертханалық сабақ № 2 «Денелердің инерция моментін| | | | | | |анықтау. Обербек маятнигі». | | | | | | |Дәріс № 3 Тұтас орталар механикасының элементтері. |2 |1 |1 |4 |4 | |Тұтас орта түсінігі. Сұйықтар мен газдардың жалпы | | | | | | |қасиеттері. Үздіксіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. | | | | | | |Идеал және тұтқыр сұйық. Сұйықтардың ламинарлық | | | | | | |және турбуленттік ағыны. Тұтқырлықты анықтау | | | | | | |әдістері. Стокс өрнегі. Пуазейл теңдеуі. Серпімді | | | | | | |кернеулер. Серпімді деформацияланған дененің | | | | | | |энергиясы. | | | | | | |Тербелістер мен толқындар. Қума және көлденең | | | | | | |тербелістер. Толқындар. Толқын теңдеуі, оның | | | | | | |сипаттамалары және оған мысалдар. | | | | | | |Өздік жұмыс № 3 Серпімді кернеулер. Серпімді | | | | | | |деформацияланған дененің энергиясы. | | | | | | |Машықтану сабағы № 3 Тұтас орталар механикасының | | | | | | |элементтері. Тербелістер мен толқындар. | | | | | | |Зертханалық сабақ № 3 «Стокс әдісі көмегімен | | | | | | |сұйықтардың тұтқырлық коэффициентін анықтау» | | | | | | |Дәріс № 4 Статистикалық физика және термодинамика. |2 |1 |1 |4 |4 | |Молекула - кинетикалық теорияның элементтері. | | | | | | |Молекула-кинетикалық көзқарас тұрғысынан газдың | | | | | | |қысымы. Температураның молекула - кинетикалық | | | | | | |теория тұрғысынан мағынасы. Идеал газ молекула- | | | | | | |ларының орташа кинетикалық энергиясы. Тер- | | | | | | |модинамикалық параметрлер. Тепе-теңдік күйлер мен | | | | | | |процестер, оларды термодинамикалық диаграммаларда | | | | | | |көрсету. Идеал газ заңдары. Идеал газ күйінің | | | | | | |теңдеуі. Ықтималдық және флуктуация. Максвелл | | | | | | |таралуы. Бөлшектердің жылулық қозғалысының | | | | | | |жылдамдығы. Сыртқы потенциялық өрістегі бөлшектер | | | | | | |үшін Больцман таралуы. Еркіндік дәреже саны. | | | | | | |Еркіндік дәрежесі бойынша энергияның үлестірілуі. | | | | | | |Идеал газдың ішкі энергиясы. Идеал газдың жылу | | | | | | |сыйымдылығының молекула-кинетикалық теориясы және | | | | | | |оның шектелуі. | | | | | | |Өздік жұмыс № 4 Идеал газдың жылу сыйымдылығының | | | | | | |молекула-кинетикалық теориясы және оның шектелуі. | | | | | | |Машықтану сабағы № 4 Газ заңдары | | | | | | |Зертханалық сабақ № 4 «Тербелмелі қозғалыс | | | | | | |заңдылықтарын тексеру» | | | | | | |Дәріс № 5 Термодинамика негіздері. |2 |1 |1 |4 |4 | |Термодинамиканың 1-ші бастамасы. Изопроцестер. | | | | | | |Қайтымды және қайтымсыз жылулық процестер. Карно | | | | | | |циклі және оның п.ә.к. Карно теоремасы. Келтірілген| | | | | | |жылу. Клаузиус теоремасы. Энтропия. Термо | | | | | | |динамикалық потенциалдар. Термодинамиканың екінші | | | | | | |бастамасы және оның физикалық мағынасы. | | | | | | |Термодинамиканың екінші бастамасының статистикалық | | | | | | |сипаттамасы. Энтропияның күй ықтималдығымен | | | | | | |байланысы. Сызықты емес жүйелерінің энтропиясы. | | | | | | |Тасымалдау құбылысының жалпы сипаттамасы. | | | | | | |Молекулалардың соқтығысуының орташа саны және еркін| | | | | | |жүру жолының орташа ұзындығы. Релаксация уақыты. | | | | | | |Термодинамиканың тепе-тең емес күйлердегі | | | | | | |тасымалдау құбылысы. Жылу өткізгіштік, ішкі үйкеліс| | | | | | |(тұтқырлық), диффузия-тасымалдау құбылыстарының | | | | | | |молекула-кинетикалық теориясы. Тасымалдау | | | | | | |коэффициенттері. | | | | | | |Нақты газдар. Молекулааралық өзара әсер күштері. | | | | | | |Молекула лардың эффективті диаметрі. Ван-дер-Ваальс| | | | | | |изотермалары. Бірінші және екінші текті фазалық | | | | | | |тепе-теңдік және фазалық алмасулар. | | | | | | |Клапейрон-Клаузиус теңдеуі. Кризистік нүкте. | | | | | | |Метастабильді күйлер. Үштік нүкте. | | | | | | |Өздік жұмыс № 5 Бірінші және екінші текті фазалық | | | | | | |тепе-теңдік және фазалық алмасулар. | | | | | | |Машықтану сабағы №5 Термодинамика негіздері. Нақты| | | | | | |газдар | | | | | | |Зертханалық сабақ № 5 «Клеман - Дезорма әдісі | | | | | | |арқылы [pic] анықтау» | | | | | | |Дәріс № 6 Электростатика. |2 |1 |1 |4 |4 | |Электр зарядының өзара әсер күштері.. Электр | | | | | | |зарядының сақталу заңы. Электр өрісі. Электр | | | | | | |өрісінің кернеулігі. Суперпозиция принципі. | | | | | | |Электрлік диполь. Вектор ағыны. Гаусс теоремасы. | | | | | | |Электр өрістерінің кернеуліктерін есептеу үшін | | | | | | |Гаусс теоремасын қолдану. Электростатикалық | | | | | | |өрістің жұмысы. Электроста-тикалық өрістің | | | | | | |циркуляциясы. Потенциал. Потен-циалдың | | | | | | |электростатикалық өріс кернеулігімен байла нысы. | | | | | | |Электростатикалық өрістегі өткізгіштер. Өткізгіштер| | | | | | |және өткізгіш бетіне жақын жердегі электр өрісі. | | | | | | |Электр сиымдылық. Конденсаторлар. Әр түрлі | | | | | | |геометриялық пішіндегі конденсаторлардың | | | | | | |сиымдылығы. | | | | | | |Өздік жұмыс № 6 Әр түрлі геометриялық пішіндегі | | | | | | |конденсаторлардың сиымдылығы. | | | | | | |Машықтану сабағы № 6 Электростатика | | | | | | |Зертханалық жұмыс № 6 Электростатикалық өрісті | | | | | | |зерттеу | | | | | | |Дәріс № 7 Тұрақты электр тоғы. Электр тогының болу |2 |1 |1 |4 |4 | |шарттары және оның жалпы сипаттамасы. Металдардың | | | | | | |электрлік өткізгіштігінің классикалық электрондық | | | | | | |теориясы. Ом және Джоуль-Ленц заңдарының | | | | | | |дифференциалды түрі. Сыртқы күштер. Гальваникалық | | | | | | |элементтің э.қ.к. Гальваникалық элементі бар | | | | | | |тізбектің бөлігі үшін жалпы Ом заңы. Потенциалдар | | | | | | |айырымы, электр қозғаушы күш, кернеу. Кирхгоф | | | | | | |ережелері. Газдар мен плазмадағы электр өрісі. | | | | | | |Өздік жұмыс № 7 Газдар мен плазмадағы электр | | | | | | |өрісі. | | | | | | |Машықтану сабағы № 7 Тұрақты электр тоғы | | | | | | |Зертханалық жұмыс № 7 «Ом заңын оқып-үйрену. | | | | | | |Уитстон көпірінің көмегімен өткізгіштердің | | | | | | |кедергілерін анықтау» | | | | | | |Дәріс № 8 Магнит өрісі. |2 |1 |1 |4 |4 | |Магнит индукциясы векторы. Суперпозиция принципі. | | | | | | |Био-Савар-Лаплас заңы. Қарапайым жүйелердің магнит | | | | | | |өрісіндегі зарядталған бөлшектің қозғалысы. Лоренц| | | | | | |күші. Магнит өрісінің ток элементіне және тогы бар | | | | | | |контурға әсері. Магнит өрісіндегі зарядталған | | | | | | |бөлшектердің қозғалысы. Холл эффектісі. Ампер күші.| | | | | | |Магнит өрісіндегі тогы бар орам. Біртекті магнит | | | | | | |өрісіндегі тогы бар рама. Рамаға әсер етуші күш | | | | | | |моменті. Магнит ағыны. Магнит өрісі үшін Гаусс | | | | | | |теоремасы. Тогы бар өткізгішті магнит өрісінде орын| | | | | | |ауыстыру кезіндегі істелетін жұмыс. | | | | | | |Заттағы магнит өрісі. | | | | | | |Магнетиктер. Магнетиктердің түрлері. | | | | | | |Диамагнетиктер. Парамагнетиктер. Ферромагнетиктер. | | | | | | |Магниттік гистерезис. Кюри температурасы. Екі | | | | | | |ортаның шекарасындағы шекаралық шарттар. Заттағы | | | | | | |магнит өрісі үшін толық ток заңы. | | | | | | |Өздік жұмыс № 8 Холл эффектісі. | | | | | | |Машықтану сабағы № 8 Вакуумдағы магнит өрісі. | | | | | | |Заттағы магнит өрісі. | | | | | | |Зертханалық жұмыс № 8 Жердің магнит өрісі | | | | | | |кернеулігінің горизонталь құраушысын анықтау. | | | | | | |Дәріс № 9 Электромагниттік индукция құбылысы. |2 |1 |1 |4 |4 | |Фарадей заңы. Ленц ережесі. Өзара индукция және | | | | | | |өздік индукция құбылысы. Индуктивтілік. Токтың | | | | | | |магнит энергиясы. Магниттік энергияның тығыздығы. | | | | | | |Фуко токтары. | | | | | | |Максвелл теңдеулері. Электромагниттік индукция | | | | | | |құбылысын Фарадейлік және Максвелдік түсініктемесі.| | | | | | |Ығысу тогы. Максвелл теңдеулерінің жүйесі. | | | | | | |Электромагниттік тербелістер. | | | | | | |Тербелмелі контур. Еркін және еріксіз | | | | | | |электромагниттік тербелістер. Резонанс. Айнымалы | | | | | | |электр тогы. Айнымалы ток үшін Ом заңы. | | | | | | |Өздік жұмыс № 9 Электромагниттік индукция құбылысы| | | | | | |Машықтану сабағы № 9 Электромагниттік индукция | | | | | | |құбылысы. Электромагниттік тербелістер. Айнымалы | | | | | | |электр тоғы. | | | | | | |Зертханалық сабақ № 9 [pic] контурды зерттеу | | | | | | |Дәріс № 10 Электромагниттік толқынның қасиеттері. |2 |1 |1 |4 |4 | |Электромагниттік толқынның теңдеуі. Энергия | | | | | | |ағынының тығыздығы. Умов-Пойтинг векторы. Дипольдің| | | | | | |сәуле шығаруы. | | | | | | |Толқындық түйдек. Жарықтың топтық жылдамдығы. Жарық| | | | | | |толқындарының интерференциясы. Уақыттық және | | | | | | |кеңістік когеренттік. Интерферометрлер. | | | | | | |Өздік жұмыс № Интерферометрлер | | | | | | |Машықтану сабағы № 2 Жарық интерференциясы | | | | | | |Зертханалық сабақ № 2 «Френель бипризмасының | | | | | | |көмегімен толқын ұзындығын анықтау» | | | | | | |Дәріс № 11 Толқындардың дифракциясы. |2 |1 |1 |4 |4 | |Гюйгенс-Френель принципі. Френельдің зоналық әдісі.| | | | | | |Френель дифракциясы. Фраунгофер дифракциясы. Бір | | | | | | |саңылаудағы және көп саңылаудағы дифракция. | | | | | | |Спектрлік жіктелу. Голография. | | | | | | |Заттағы электромагниттік толқындар. | | | | | | |Заттағы жарықтың таралуы. Жарық дисперсиясы. | | | | | | |Жарықтың жұтылуы. Жарықтың поляризациясы. | | | | | | |Поляризацияланған жарықты алу әдістері. | | | | | | |Өздік жұмыс № 11 Поляризацияланған жарықты алу | | | | | | |жолдары. | | | | | | |Машықтану сабағы № 11 Толқындардың дифракциясы. | | | | | | |Заттағы электроматниттік толқындар | | | | | | |Зертханалық сабақ № 11 «Дифракциялық тордың | | | | | | |көмегімен толқын ұзындығын анықтау» | | | | | | |Дәріс № 12 Жылулық сәулелену. Абсолют қара дененің|2 |1 |1 |4 |4 | |сәулеленуінің проблемалары. Кванттық гипотеза және | | | | | | |Планк өрнегі. Фотондар. Фотонның массасы және | | | | | | |импульсі. Жарық кванттарының энергиясы және | | | | | | |импульсі. Кванттық теориялардың негізгі идеяларын | | | | | | |тәжірибе жүзінде тұжырымдау. Фотоэффект. Комптон | | | | | | |эффектісі. Атомның сызықты спектрлері. Сәйкестік | | | | | | |принципі. | | | | | | |Корпускула-толқындық екіжақтылық. Де Бройль | | | | | | |гипотезасы. Электрондардың дифракциясы. | | | | | | |Анықталмаушылық қатынасы. Толқындық функция және | | | | | | |оның статистикалық мағынасы. Микробөлшектердің | | | | | | |толқындық қасиеттері. | | | | | | |Шредингер теңдеулері. Шредингердің уақыттық және | | | | | | |стационар теңдеуі. Бір өлшемді тік шұңқырдағы | | | | | | |бөлшек. Бөлшектің потенциалдық тосқауыл арқылы | | | | | | |өтуі. Деңгейлер ені. | | | | | | |Өздік жұмыс № 12 Электрондардың дифракциясы. | | | | | | |Анықталмаушылық қатынасы. Толқындық функция және | | | | | | |оның статистикалық мағынасы. Микробөлшектердің | | | | | | |толқындық қасиеттері. | | | | | | |Машықтану сабағы № 12 жылулық сәулелену. Фотоэффект| | | | | | |Зертханалық сабақ № 12 «Стефан-Больцман тұрақтысын | | | | | | |анықтау» | | | | | | |Дәріс № 13 Кванттық теориядағы сутегі атомы және |2 |1 |1 |4 |4 | |молекуласы. Сутегі атомы үшін Шредингер теңдеуі. | | | | | | |Сутегіге ұқсас атомдар. Энергетикалық деңгейлер. | | | | | | |Кванттық сандар. Паули принципі. Сутегі молекуласы.| | | | | | |Атомдар мен молекулалардың спектрлері. | | | | | | |Өздігінен және ынталандырушы сәулелену. Тосын және | | | | | | |мөжбүр сәуле шығару. Лазерлер. | | | | | | |Өздік жұмыс № Лазерлер | | | | | | |Машықтану сабағы № 13 Кванттық теориядағы сутегі | | | | | | |атомы және молекуласы. | | | | | | |Зертханалық сабақ № 13 «Сутегі спектрін зерттеу. | | | | | | |Ридберг тұрақтысын және электрон массасын анықтау» | | | | | | |Дәріс № 14 Кванттық статистиканың элементтері. |2 |1 |1 |4 |4 | |Фазалық кеңістік. Элементар ұяшық. Күйлердің | | | | | | |тығыздығы. Бозе-Эйнщтейн және Ферми-Дирактың | | | | | | |кванттық статистикасы. | | | | | | |Конденсацияланған күй. Кристалдық торлардың жылу | | | | | | |сиымдылығы. Фонондық газ. Металдардың жылу | | | | | | |өткізгіштігі. Ферми деңгейі. Металдар, | | | | | | |диэлектриктер және жартылай өткізгіштердің зоналық | | | | | | |теориясы. | | | | | | |Өздік жұмыс № 14 Металдар, диэлектриктер және | | | | | | |жартылай өткізгіштердің зоналық теориясы. | | | | | | |Машықтану сабағы № 14 Қатты дененің жылулық, | | | | | | |электрлік және магниттік қасиеттері.. | | | | | | |Зертханалық сабақ № 14 «Шала өткізгіштердің | | | | | | |кедергісінің температураға байланыстылығын зерттеу»| | | | | | |Дәріс № 15 Атом ядросы. Атом ядросының құрылысы. |2 |1 |1 |4 |4 | |Ядролық күштер. Ядролық күштердің ауыспалы сипаты. | | | | | | |Ядро моделі. Альфа-бета және гамма сәулеленудің | | | | | | |тегі мен заңдылықтары және олардың затпен | | | | | | |әсерлесуі. | | | | | | |Ядролық реакциялар. Атом ядроларының радиоактивті | | | | | | |ыдырауы. Ядролық бөлінудің реакциясы. Бөлінудің | | | | | | |тізбекті реакциясы. Ядролық реактор. Синтез | | | | | | |реакциясы. | | | | | | |Энергия көздерінің проблемасы. | | | | | | |Элементар бөлшектер. Лептондар, адрондар. Кварктер.| | | | | | |Күшті, электро-магниттік, әлсіз, гравита-циялық | | | | | | |өзара әсерлесулер. Қазіргі физиканың және | | | | | | |астрофизиканың негізгі проблемалары туралы түсінік.| | | | | | |Өздік жұмыс № 15 Энергия көздерінің проблемасы. | | | | | | |Қазіргі физиканың және астрофизиканың негізгі | | | | | | |проблемалары туралы түсінік. | | | | | | |Машықтану сабағы № 15 Қорытынды сабақ | | | | | | 6. ОБСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ 3 – кесте ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары Физика |ОБСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 1 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 1 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 2 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 2 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына | Дәріс материалдарымен |№ 3 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 3 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 4 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 4 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан |дайындық | |сұрау. |дыру. | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 5 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 5 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 6 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 6 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Студенттер жауаптарын |№ 7 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 7 дәріс |талдау |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде| |дайындық | |сұрау. | | | |1 МЕЖЕЛІК БАҚЫЛАУ |Дәріс материалдарымен |№ 8 өздік жұмысқа және | | |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | | |сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 9 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 8 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 10 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 9 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан |дайындық | |сұрау. |дыру. | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 11 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 10 дәріс |таныса отырып оқытушы |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|ға сұрақ қоюға дағдылан |дайындық | |сұрау. |дыру | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 12 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 11 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 13 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 12 дәріс |таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |Студенттер сұрақтарына |Дәріс материалдарымен |№ 14 өздік жұмысқа және | |жауап беру; № 13,14 дәріс|таныса отырып оқытушы ға |зертханалық жұмысқа | |материалдарын тест түрінде|сұрақ қоюға дағдылан дыру|дайындық | |сұрау. | | | |ҚОРЫТЫНДЫ МЕЖЕЛІК БАҚЫЛАУ |Студенттер жауаптарын |№ 15 өздік жұмысқа және | | |талдау |зертханалық жұмысқа | | | |дайындық | 7 «ФИЗИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4 – кесте «Физика» пәні бойынша оқу процесінің календарьлық кестесі |апталар |1 | | |1 | ЛекцииПрактика10101010101010101010Лабораторные10101010101010101010СРСП10201020СРС30404030 7070
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz