Файл қосу
Дәнді дақылдардың тат
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 04218.21.5/02 -2013| | | | | |ПОӘК |Басылым | | |«Танаптық тәжірибе | | | |әдістемелері» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | | | | | 5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған «Танаптық тәжірибе әдістемелері» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы «__ » ______ 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама № «__» ______ 2013 жыл, Кафедра меңгерушісі, профессор: ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама № «__»______ 2013 жыл Төраға ………………………Тлеубаева А.В 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама№ «__» ________ 2013 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Г. Искакова 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН 4. Басылым № « ___» ______ 20___ жыл орнына енгізілген МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1.1.Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер «Агротехнология»кафедрасының оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы «Агротехнология» кафедрасы; • Байланыс телефоны - 63-69-15; • Сабақ өткізілетін орын- №5 оқу ғимараты; Пәннің аты- «Танапты тәжірибелер әдістемелері»; • Пән бойынша кредит саны- 3. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1): Кесте 1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль «Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау» | |1 – блок «Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау» | | | |1 | |1 | | | |1. Ә.Т. Тілменбаев, | | |Кіріспе:Мемлекеттік | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |тәжірибе алқаптарын | | | | |Энтомология «Қайнар»| | |ұйымдастыру,орналасты| | | | |1994 ж | | |ру. | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | | |Зертханадағы | |1 |2 | |1. Груздов Г.С. , | | |қауіпсіздік ережесі | | | | |В.А Калинин | |2 |Сорттық технология |1 | | | |1. Список пестицидов| | |элементтерін зерттеу.| | | | |разрешенных и | | | | | | | |применению на | | | | | | | |територии. Астана | | | | | | | |2003 Р.К на | | | | | | | |2003-2012г | | | | | | | |2. Справочник по | | | | | | | |борьбе с вредителями| | | | | | | |С/х культур Алмата | | | | | | | |1969г | | |Көп қоректік | |1 |3 | |Справочник по борьбе| | |зиянкестер | | | | |с вредителями С/х | | |шегірткелерді анықтау| | | | |культур Алмата 1969г| | |жолдары | | | | | | |3 |Көп қоректік |1 | | | |1. Ә.Т. Тілменбаев, | | |зиянкестер | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |шегірткелер | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | | | Көп қоректік | |2 | |17 |1. Ә.Т. Тілменбаев, | | |зиянкестер | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |шегірткелер | | | | |Энтомология «Қайнар»| | |зияндылықтары бойынша| | | | |1994 ж | | |анықтау | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |4-5 |Дән және бұршақ |1 | | | |Омарқожаұлы Н. Малды| | |тұқымдас дақылдарының| | | | |тимді азықтандырудың| | |зиянкестері және | | | | |ғылыми негіздері. | | |қорғау шараларының | | | | |А., 2001 | | |жүйесі. | | | | | | |6 |Техникалық және майлы|1 | | |17 |Н.В. Бондаренко. | | |зиянкестері және | | | | |Практикум по | | |аурулардан қорғау | | | | |селькохозяйственный | | |шараларының жүйесі | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | | | | | | | | | |2- модуль Қызылша және көкөніс дақылдарының зиянды жәндіктері және күресу | |шаралары | |2-блок | |7 |Қызылшаның зиянды |1 | | |17 |Ә.Т. Тілменбаев, | | |жіндіктеріне | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |түсініктеме | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | |Қызылшаның зиянды | |2 |2 | |4. Список пестицидов| | |жіндіктерін анықтау | | | | |разрешенных и | | |жолдары | | | | |применению на | | | | | | | |територии. Астана | | | | | | | |2003 Р.К на | | | | | | | |2003-2012г | |8 |Көкеніс және бақша | |2 |2 | |Омарқожаұлы Н. Малды| | |дақылдарының | | | | |тимді азықтандырудың| | |зиянкестері және | | | | |ғылыми негіздері. | | |қорғау шаралары | | | | |А., 2001 | | |Көкөніс және бақша | |2 |2 | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |дақылдарының | | | | |А.К., Суйлейменова | | |зиянкестерінанықтау | | | | |З.Ш. « | | |жолдары | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | 3- блок Ауыл шаруашылығына зиян келтіретін | |карантиндік зианкестер | |9 |Ауыл шаруашылығына |1 | | |16,5 |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |зиян келтіретін | | | | |А.К., Суйлейменова | | |карантиндік | | | | |З.Ш. « | | |зианкестер | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Ауыл шаруашылығына | |2 |3 | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |зиян келтіретін | | | | |А.К., Суйлейменова | | |карантиндік | | | | |З.Ш. « | | |зиянкестерін анықтау | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |8 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |Омарқожаұлы Н. Малды| | |қара күйе аурулары | | | | |тимді азықтандырудың| | | | | | | |ғылыми негіздері. | | | | | | | |А., 2001 | | |Дәнді дақылдардың | |2 | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |қара күйе ауруларын | | | | |А.К., Суйлейменова | | |анықтау жолдары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |9 |Дәнді дақылдардың тат|1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |аурулары | | | | |А.К., Суйлейменова | | | | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Дәнді дақылдардың тат| |2 |2,5 | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |ауруларын анықтау | | | | |А.К., Суйлейменова | | |жолдары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |10 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |тамыр шірігі және дақ| | | | |А.К., Суйлейменова | | |ауруы | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |11 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |вироз, бактериоз | | | | |А.К., Суйлейменова | | |және тағы басқа | | | | |З.Ш. « | | |аурулары | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Дәнді дақылдардың | |2 | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |вироз, бактериоз | | | | |А.К., Суйлейменова | | |және тағы басқа | | | | |З.Ш. « | | |ауруларын анықтау | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |12 |Бұршақ дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |аурулары | | | | |А.К., Суйлейменова | | | | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |13 |Қызылша (қант, |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |асханалық және мал | | | | |А.К., Суйлейменова | | |азықтық) аурулары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |14 |Мақта дақылының |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |аурулары | | | | |А.К., Суйлейменова | | | | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Мақта дақылының | |2 | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |ауруларын анықтау | | | | |А.К., Суйлейменова | | | | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |15 |Күнбағыс және басқа |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |дақылдарыдың | | | | |А.К., Суйлейменова | | |аурулары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Барлығы |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 3.Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6- пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Топырақтану геология негіздерімен» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Кесте 2 – Пәннің баға қою күнтңзбе графигі | 1 рейтинг ( 2- семестр) | |Апталар |1 | | |Бақыла|Д |ЛПЗ |ӨСӨЖ |СӨЖ |МБ1 | | |у түрі| | | | | | | |мак. |16 |187 |30 |37 |270+3| | |балл | | | | |0 | |2 рейтинг (2- семестр) | |Апталар |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Апта бойындағы ең жоғарғы балл |14 |14 |15 |14 |15 |14 |114 | | |Бақыла|Қ |Қ |Қ |Қ |Қ | |Дәріске қатынасу және пайдалану |у түрі| | | | | | | |мак. |14 |192 |29 |35 |270+| | |балл | | | | |30 | Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ – конспекты тексеру, Т – тексеру, МБ1 – межелік бақылау №1. МБ 2 – межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. Кесте 2.1 |Әріптік |Балдың |Пайыздық мәні |Дәстүрлі жүйе бойынша | |эквивалент |сандық | |бағалар | |бағалар |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |- « - | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | | В |80-84 |- « - | |3.00 | | | |В- | 2,67 |75-79 |- « - | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |- « - | |С- |1,67 |60-64 |- « - | |Д+ |1,33 |55-59 |- « - | |Д |1,00 |50-54 |- « - | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | | | | | | 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. Кесте 2 Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |№ |Тақырып атауы |Д |ТС |СОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Кіріспе. Топырақтану ғылымы.Жер |1 |1 |2 |2 | | |туралы жалпы мәліметтер. | | | | | |2 |Жер, оның химиялық және |1 |1 |2 |2 | | |минерологиялық құрамы | | | | | |3 |Топырақтың пайда болуы, құралу |1 |1 |2 |2 | | |процесі. | | | | | |4 |Топырақтың химиялық құрамы және |1 |1 |2 |2 | | |коллоидтар. | | | | | |5 |Топырақтың органикалық тірі бөлігі |1 |1 |2 |2 | |6 |Топырақтың физикалық және |1 |1 |2 |2 | | |физико-механикалық қасиеттері | | | | | |7 |Топырақтың су,ауа және қасиеттеріи |1 |1 |2 |2 | | |техническиормовычески полезных видов| | | | | | |насекомых, особенности их развития, | | | | | | |систематические положения | | | | | |8 |Топырақтың морфологиялық қасиеттері |1 |1 |2 | | |9 |Топырақ құнарлылығы |1 |1 |2 |2 | |10 |Топырақ сапалылығы және жерді |1 |1 |2 |2 | | |бағалау | | | | | |11 |ТМД елдерінің негізгі топырақтары |1 |1 |2 |2 | |12 |Қазақстан жерінің топырағы |2 |2 |4 |4 | |13 |Топырақ карталары мен |2 |2 |4 |4 | | |картограммалары | | | | | | |Жиыны: |15 |15 |30 |30 | 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны. Кесте 3 СОЖӨЖ және СӨЖ жоспарлары. |СОЖӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Жер шарының таралуы мен |Жер қабығынгың заттық |Топырақ құнарлылығын | |құрылымы |құрылымы |көтеру | |Геологиялық |Эндогенді, экзогенді |Топырақтың | |құбылыстар.Тау жыныстары|құбылыстар |физико-механикалық | | | |қасиеттері | |Жер шарының геологиялық |Топырақ құралу процесі |Топырақтың органикалық | |тарихы | |тірі бөлігі. | |Топырақтың химиялық |Топырақ коллоидтары. |Топырақтың морфологиялық| |құрамы |Сіңіру қабілеті |қасиеттері | |Топырақ түйіршіктері |Топырақтың физикалық | | | |қасиеттері | | |Топырақтың ертіндісі |Топырақтың су,ауа және |Қазақстан жерінің | | |жылу режимдері |топырағы | |Топырақ құнарлылығы |Топырақ генезисі |Топырақ картограммалары | |Топырақ принциптері. |Топырақ эрозиясына қарсы|Топырақтың сапалылығы | |Топырақтарды |күресу шаралары | | |агрономиялық | | | |аудандастыру және | | | |топырақ бонитеті | | | 8. «Топырақтану геология незіздерімен» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Кесте 4 «Топырақтану геология негіздерімен» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі. |№ |Бақылаудың |Бал|апталар |Қорыт| | |түрі |дар| |ынды | | | | | |балл | 1234567 АБ189101112131415 АБ21Дәріске қатысу0,4***************62Дәріс конспектілері1****43ЗТС жұмыстары0,5***************7,54Семинар сабақтарындағы жұмыстар(СОЖӨЖ)0,5***************7,55Коллоквиум 2**46Реферат ,баяндама қорғау1,5****67СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау1***************158Аралық (межелік бақылау)5**109Қорытынды (максимум)6010Емтихан (максимум)4011Семестр бойынша жиыны ( максимум)100
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz