Файл қосу
Тест әдістемелер тарихынан
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.100/01-20| | | |12 | |ПОӘК Оқытушыға арналған | | | |пәннің жұмыс оқу |№ 1 басылым ______ | | |бағдарламасы |орнына _________ № 2 | | |«Жеке тұлғаның өсуі» |басылым | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ӨСУ ПСИХОЛОГИЯСЫ » ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «6М0503» – «Психология» мамандығындағы магистранттарға арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева _____________ “ 28” 08 2012ж 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама № 1 «28» 09 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «05» 09 2012жыл Төрайымы ___________ Г. Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «13» 09 2012 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Магистранттарға өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану аймағы «Жеке тұлғаның өсуі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «6М0503» - «психология» мамандығы магистранттарға арналған. Ол магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы магистранттардың білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама «Жеке тұлғаның өсуі» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: «6M0503»- «Психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОс 5.04.033-2011Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген. 1. Пәннің қысқаша мазмұны. Жеке тұлғаның өсуі - адамның жекелей психо-физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін анықтайтын және оларды зерттеу әдістерін жасайтын психологиялық пән ретінде қарастырылады. Психодиагностика түсінігіне сонымен қатар әр-түрлі қасиеттерді анықтауға бағытталған психолог жұмысының практикалық әрекеті де енеді. Жеке тұлғаның өсуі диффференциалды психологиямен, психометрикамен, тәжірибелік психологиямен тығыз байланыста. Жеке тұлғаның даму психологиясы қолданылу салалары: психологиялық кеңес беру, психотерапия, экспертиза, кәсіби таңдау т.б. Жеке тұлғаның өсуі - жеке адамның даралық-психологиялық ерекшеліктерін анықтайтын және өлшейтін психология ғылымының бір саласы. Психодиагностика үшін математикалық-статистикалық амалдар өте маңызды, соның ішінде әсіресе –коррекциялық және факторлық талдау. Психометрия мүмкіндіктерін қолдану психодиагностиканың практикалық нәтижелігіне маңызды әсерін тигізеді. 2. «Жеке тұлғаның өсуі» курсын зерделеудің мақсаты –магистранттарға кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 3.3 «Жеке тұлғаныңөсуі» пәні курсын зерделеудің негізгі міндеттері: - Жеке тұлғаның өсуі және оның категориялық аппараты туралы ұғым беру; - Жеке тұлғаның өсуі пәннің мазмұнын ашып көрсету; - Жеке тұлғаның өсуі басқа ғылымдармен байланысын көрсету; - Жеке тұлғаның өсуі әдістемесінің мәнін ашып көрсету. 3.4. Пәнді оқу барысында магистрант төмендегілерді білуі тиіс: - Жеке тұлғаның өсуі ғылым туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; - Жеке тұлғаның өсуі зерттеу әдістерін; - Жеке тұлғаның өсуі ғылымының категориялық құрылымын; - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; - Жеке тұлғаның өсуі басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - Жеке тұлғаның өсуі білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5. Курс пререквизиттері: - Жалпы психология - Психология мамандығына кіріспе 3.6. Курс постреквизиттері: - Жеке адам психологиясы - Психологиялық практикум - Психологиялық тренинг Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК |СПС |МӨЖО |МӨЖ |Барлығы | | | |Саны |(сағ.)|(сағ) |(сағ) |(сағ) | | | | | | | | | | | |2 |3 |3 |15 |30 |90 |90 |225 | 4 Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы |№ |Тақырып атауы |Тақырып мазмұны |Сағат саны | | | | |лек| |лаб|МӨЖ|МӨЖ | | | | |ция|практ|ора|О | | | | | | |семин|т | | | | | | | |ар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Психодиагностика | Психодиагностика пәні. |1 | | | | | | |ғылым саласы және |Психодиагностиканың басқа | | | | | | | |практикалық әрекет |психологиялық ғылымдармен | | | | | | | |ретінде. |байланысы. | | | | | | | | |Практик-психолог жұмысының | | | | | | | | |бағытындағы | | | | | | | | |психодиагностиканың алатын | | | | | | | | |орны. | | | | | | |2 |Психодиагностика |Психодиагностика пәні. | |2 | | | | | |ғылым ретінде. |Психодиагностиканың тарихи | | | | | | | | |тамыры. | | | | | | | | |Психодиагностикадағы | | | | | | | | |бағыттар. | | | | | | |3 |Негізгі |Аз және қатаң формадағф |1 | | | | | | |психодиагностика |психодиагностика. Аз формалы | | | | | | | |әдістерінің |диагностиканың негізгі | | | | | | | |классификациясы мен |әдістеріне сипаттама: | | | | | | | |сипаттамасы. |бақылау, әңгіме, | | | | | | | | |контент-анализ. Бақылауды | | | | | | | | |өткізудің басты ережелері; | | | | | | | | |бағалау шкалалары; Д. Стот | | | | | | | | |картасы. | | | | | | |4 |Психодиагностика |Тест тарихынан. Проективтік | |2 | | | | | |тарихынан. Тест |әдістемелер тарихынан. | | | | | | | |тарихынан |Контент-анализ тарихынан. | | | | | | | | |Психодиагностиканың ғылым | | | | | | | | |ретінде қалыптасу кезеңдері. | | | | | | |5 |Психодиагностикалық |Психодиагностикалық |1 | | | | | | |әдістерге, оларды |әдістердің психологиялық | | | | | | | |қалыптастырушылар |әдістерден айырмашылығы. | | | | | | | |мен қолданушыларға |Тесттік өлшеу әдістерінің | | | | | | | |қойылатын талаптар. |негізгі ерекшеліктері және | | | | | | | | |оларды қалыптастыруда | | | | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | | | |Психодиагностикалық зерттеу | | | | | | | | |процедурасына қойылатын | | | | | | | | |талаптар. | | | | | | |6 |Психодиагностиканың |Психодиагностикадағы | |2 | | | | | |мамандық-этикалық |психодиагностқа қойылатын | | | | | | | |аспектілері. |әлеуметтік-этикалық талаптар.| | | | | | | | |Психодиагностика әдістерін | | | | | | | | |жасаушыларға және | | | | | | | | |қолданушыларға тән | | | | | | | | |нормативтер. | | | | | | | | |Психодиагностиканың | | | | | | | | |моральді-этикалық | | | | | | | | |нормалары. | | | | | | | | | | | | | | | |7 |Интеллектуалды даму |Интеллект және ақыл-ой дамуы:|1 | | | | | | |диагностикасы. |негізгі ұғымдары, теориялары,| | | | | | | | |зерттеулері. Қазіргі кездегі | | | | | | | | |интеллекті зерттеу жағдайы. | | | | | | | | |Тесттік, әлеуметтік, | | | | | | | | |практикалық және биологиялық | | | | | | | | |интеллект. Интеллект | | | | | | | | |тесттерінің қалыптасу тарихы.| | | | | | |8 |Психодиагностиканың |Психодиагностика | |2 | | | | | |әдістемелері және |әдістемелеріне қойылатын | | | | | | | |оларға қойылатын |талаптар. | | | | | | | |талаптар. |Тесттер және тестік тексеру: | | | | | | | | |а) тесттің анықтамасы; | | | | | | | | |б) тесттің түрлері, қолдану | | | | | | | | |сферасы; | | | | | | | | |в) тесті бейімдеу; | | | | | | | | |г) тестік норма түсінігі және| | | | | | | | |тестік нормаларды анықтау | | | | | | | | |процедуралары; | | | | | | | | |д) тестік тексеруді | | | | | | | | |ұйымдастыру, қолдану және | | | | | | | | |өткізу. | | | | | | | | | | | | | | | |9 |Арнайы қабілеттер | Қабілеттерді анықтаудағы |1 | | | | | | |диагностикасы. |негізгі амалдар және олардың | | | | | | | | |модельдері. Жалпы және | | | | | | | | |арнаулы қабілеттер түсінігі. | | | | | | | | |Факторлық теориялар. | | | | | | |10 |Психодиагностиканың |Тестік норманың | |2 | | | | | |психометрикалық |репрезентативтілігі | | | | | | | |негіздері. |(дәлдігі). | | | | | | | | |Тестің сенімділігі, | | | | | | | | |жарамдылығы. | | | | | | | | |Әдістемелерді жасау | | | | | | | | |технологиясы және бейімдеу. | | | | | | | | |Образдарды болжау және тану. | | | | | | |11 |Шығармашылық |Креативтілік ұғымы, |1 | | | | | | |қабілеттер |креативтіліктің шетел | | | | | | | |диагностикасы. |психологиясындағы зерттеу | | | | | | | | |теориялары. Дивергентті және | | | | | | | | |конвергентті ойлау. | | | | | | | | |Креативтілік және интеллект. | | | | | | | | |Креативтілік және жеке тұға. | | | | | | |12 |Эксперимент |Статистикалық талдау | |2 | | | | | |берілулерін |әдістеріне жалпы түсініктеме,| | | | | | | |статистикалық |оларды қолдану. | | | | | | | |талдау. |Эксперимент нәтижесін алғашқы| | | | | | | | |статистикалық өңдеу әдістері.| | | | | | | | |Эксперимент нәтижесін екінші | | | | | | | | |рет статистикалық өңдеу | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | |13 |Жетістік тесттері, |Ұғымдарға анықтама беру. |1 | | | | | | |критерилі-бағдарланғ|Жетістік тесттерінің тарихы. | | | | | | | |ан тесттер. |Жетістік тесттерінің қолдану | | | | | | | | |аймағы: білім беру, кәсіби | | | | | | | | |сфера. Жетістік тесттерінің | | | | | | | | |түрлері (ауызша, жазбаша, | | | | | | | | |орындау тесттері). | | | | | | |14 |Нәтижені көрнекті | Таблица түрлері және оларды | |2 | | | | | |көрсету тәсілдері. |құру. | | | | | | | | |Эксперимент нәтижесін | | | | | | | | |графикпен құру. | | | | | | | | |Пикотграмма және оны | | | | | | | | |практикада қолдану. | | | | | | |15 |Проективті |Проективті әдістердің пайда |1 | | | | | | |техникалар |болу тарихы. Проективті | | | | | | | |(әдістер). |әдістердің жалпы сипаттамасы| | | | | | | | |және олардың | | | | | | | | |психодиагностиканың басқа | | | | | | | | |әдістерінен айырмашылығы. | | | | | | | | |Проективті әдістер | | | | | | | | |қлассификациясы. | | | | | | |16 |Экспериментальді | Экспериментті өткізуге | |2 | | | | | |психологиялық-педаго|даярлық. | | | | | | | |гикалық зерттеулерді|Экспериментті өткізу. | | | | | | | |даярлау және өткізу.|Эксперимент нәтижесін талдау.| | | | | | | | |Практикалық нұсқаулар және | | | | | | | | |оны қолдану жоспары. | | | | | | |17 |Психофизиологиялық |Жекелей психофизиологиялық |1 | | | | | | |әдістер. |ерекшеліктер туралы түсінік. | | | | | | | | |Жүйке жүйесінің негізгі | | | | | | | | |құрылымын зерттеудегі Б.М. | | | | | | | | |Теплов концепциясы (ЖЖНҚ). | | | | | | | | |ЖЖНҚ зерттеудің | | | | | | | | |дифференциалды психология | | | | | | | | |үшін маңызы. | | | | | | |18 |Сұрақшалар мен |Сұрақшаларға жалпы мінездеме.| |2 | | | | | |проективті |Сұрақшалар типтері. | | | | | | | |әдістемелер. |Сұрақшалар құруға қойылатын | | | | | | | | |талаптар. | | | | | | |19 |Сәбилердің және |Сәбилерді диагностикалау |2 |4 | | | | | |мектепке |ерекшеліктері және | | | | | | | |дейінгілердің дамуын|практикалық маңызы. Сәбилер | | | | | | | |психодиагностикалау.|дамуының шкаласы (А. Гезел, | | | | | | | | |Р. Кеттел, Н. Бейли, Ж. | | | | | | | | |Пиаже), олардың | | | | | | | | |психометрикалық қасиеті. Л.А.| | | | | | | | |Венгердің мектепке | | | | | | | | |дейінгілердің ақыл-ой дамуын | | | | | | | | |диагностикалауға арналған | | | | | | | | |әдістемелер комплексі, | | | | | | | | |олардың теориялық негізі және| | | | | | | | |принциптері. Мектепке | | | | | | | | |психологиялық даярлық | | | | | | | | |диагностикасы, мектепке | | | | | | | | |психологиялық даярлықтың | | | | | | | | |негізгі түсініктері мен | | | | | | | | |компоненттері. | | | | | | |21 |Тұлғалық |Тұлға аралық қарым-қатынас | |4 | | | | | |қарым-қатынас |–диагностиканың объектісі | | | | | | | |диагностикасы. |ретінде. Тұлға аралық | | | | | | | | |диагностиканың шешетін | | | | | | | | |міндеттері. Топтағы | | | | | | | | |қарым-қатынас диагностикасы: | | | | | | | | |Дж. Мореноның социомериялық | | | | | | | | |тесті. | | | | | | |22 |Қабілеттер |1. Кәсіби жарамдылық. | |1 | | | | | |диагностикасы. |2. Кәсіби кеңес және арнаулы | | | | | | | | |қабілеттер тесттері. | | | | | | | | | | | | | | | |23 |Психодиагностика |Психодиагностикалық |2 |2 | | | | | |дамуындағы жаңа |зерттеулерді гуманизациялау. | | | | | | | |тенденциялар. |Критерилі-бағдарланған | | | | | | | | |диагностика. | | | | | | | | |Әлеуметтік-психологиялық | | | | | | | | |норма позициясы тұрғысынан | | | | | | | | |әсер ету. Мазмұнды | | | | | | | | |диагностиканың дамуы (ойлау | | | | | | | | |түрлерінің диагностикасы: | | | | | | | | |математикалық, гуманитарлық, | | | | | | | | |ғылыми-жаратылыстанушылық, | | | | | | | | |техникалық). | | | | | | | | |Психодиагностикалық әдістерді| | | | | | | | |өңдеуде коррекциялық | | | | | | | | |принципті қолдану. | | | | | | |24 | | | |1 | | | | |25 |Психодиагностиканың |Психодиагност жұмысының |2 | | | | | | |этикалық |этикалық нормалары, зерттеуді| | | | | | | |аспектілері. |өткізу ережелері. Клиенттің | | | | | | | | |жеке бас сырларын сақтау және| | | | | | | | |конфиденциалдылығы. Зерттеу | | | | | | | | |нәтижелерін жеткізу | | | | | | | | |ережелері. | | | | | | |26 | | | |2 | | | | 5 МӨЖ тақырыптарының тізімі 1. Психодиагностиканың зерттеу пәні. 2. Психодиагностикалық әдістерді классификациялау негіздері. 3. Психодиагностикалық әдістерді құрастырушылар мен қолданылушыларға қойылатын талаптар. 4. Психологиялық диагностикадағы кәсіби-этикалық этика принциптер. 5. Психологиялық тесттердің нормаларын қалыптастыру мәселесі. 6. Стандартталған шкалалар және оларды қалыптастыру тәсілдері. 7. Тест сенімділігі, сенімділік түрлері. 8. Психологиялық тесттердің жарамдылығы. 9. Жарамдылық түрлері, тест жарамдылығын анықтау критерийлері. 10. Психологиялық әдістемелерді бейімдеу технологиясы. 11. Психологиялық әдістер арқылы болжам жасау мүмкіндіктері. 12. Психодиагностикада ЭЕМ қолдану мүмкіндіктері. 5. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психодиагностика ғылым|Психодиагностика |Оқу-әдістемелі| |Конспект | |саласы және |ғылым ретінде. |к құралдар |Психодиагнос| | |практикалық әрекет | | |тика | | |ретінде. | | |тарихынан. | | |Негізгі | Психодиагностика|ПОӘК |. |Таблица | |психодиагностика |тарихынан. Тест | |Психодиагнос| | |әдістерінің |тарихынан | |тика | | |классификациясы мен | | |әдістерінің | | |сипаттамасы. | | |классификаци| | | | | |ясы. | | |Психодиагностикалық |Психодиагностикан|Оқу-әдістемелі|Психодиагнос|Конспект | |әдістерге, оларды |ың |к құралдар, |тикалық | | |қалыптастырушылар мен |мамандық-этикалық|ПОӘК |әдістерді | | |қолданушыларға |аспектілері. | |құрастырушыл| | |қойылатын талаптар. | | |ар мен | | | | | |қолданылушыл| | | | | |арға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | |Интеллектуалды даму |Психодиагностикан|Тесттер, |Психолог |Реферат | |диагностикасы. |ың әдістемелері |слайдтар |этикасы. | | | |және оларға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | |Арнайы қабілеттер | | Қабілеттер | Тесттер |Тесттер | |диагностикасы. |Психодиагностикан|тесттері |түсінігі. |үлгісі | | |ың | | | | | |психометрикалық | | | | | |негіздері. | | | | |Шығармашылық |Эксперимент |Креативтілік |Стандартталғ|Хабарлама | |қабілеттер |берілулерін |тақырыбына |ан әдістер. | | |диагностикасы. |статистикалық |слайдтар | | | | |талдау. | | | | |Жетістік тесттері, |Нәтижені көрнекті|Жетістік |Тесттер | Конспект | |критерилі-бағдарланған|көрсету |тесттері |сенімділігі | | |тесттер. |тәсілдері. | |. | | |Проективті техникалар | Экспериментальді|Плакаттар |Жарамдылық | Конспект | |(әдістер). |психологиялық-пед| |ұғымы. | | | |агогикалық | | | | | |зерттеулерді | | | | | |даярлау және | | | | | |өткізу. | | | | |Психофизиологиялық |Сұрақшалар мен |Плакаттар |Жарамдылықты| Схема | |әдістер. |проективті | |анықтау | | | |әдістемелер. | |белгілері. | | |Сәбилердің және | Ақыл-ой және |Сәбилер мен | |Әдістемелер | |мектепке дейінгілердің|жалпы қабілеттер |мектеп жасына |Әдістемелерд|жинағы | |дамуын |диагностикасы. |дейінгілерге |і өткізу | | |психодиагностикалау. | |арналған |ерекшеліктер| | | | |әдістемелер |і. | | | | |топтамасы | | | |Тұлғалық қарым-қатынас| Қабілеттер |Қарым-қатынас |Шығармашылық|Реферат | |диагностикасы. |диагностикасы. |тренингі |мәселесі | | | | | |және оның | | | | | |түрлері. | | |Психодиагностика |Жетістік |Психодиагности|Психолог |Хабарлама | |дамуындағы жаңа |деңгейінің |каның даму |жұмысында | | |тенденциялар. |диагностикасы. |перспективасы-|компьютерді | | | | |плакат |қолдау. | | |Психодиагностиканың |Адамның табиғи |Психологтың |Этикалық | Конспект | |этикалық аспектілері. |психофизиологиялы|жеке басына |нормалар. | | | |қ |қойылатын | | | | |ерекшеліктерінің |этикалық | | | | |диагностикасы. |талаптар | | | | | |басылған | | | | | |оқулықтар мен | | | | | |оқу құралдары | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Общая психодиагностика./ | | | | | |Под ред. А.А. Бодалева, | | | | | |В.В. Столина. –М., 1984. | | | | |2 |Психология. Р.С. Немов | | | | | |Книга 3. –М., 1995. 100-101| | | | | |б. | | | | |3 |Психологическая | | | | | |диагностика./ Под ред. К.М.| | | | | |Гуревича, Е.М. Борисовой. | | | | 9. Негізгі әдебиеттер: 9.1.1. Общая психодиагностика./ Под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина. –М., 1984. 9.1.2. Психология. Р.С. Немов Книга 3. –М., 1995. 100-101 б. 9.1.3. Психологическая диагностика./ Под ред. К.М. Гуревича, Е.М. Борисовой. 9.2. Қосымша әдебиеттер 9.2.1. Практикум по экспериментальной и прикладной психологий. Крылов. –М., 1990. 9.2.2. Психодиагностика, теория и практика. –М., 1986. 9.2.3. Психодиагностика. Э. Стадж. –М., 1984. 9.2.4. Основы психодиагностики./ Под общей редакцией А. Г. Шмелева. 1996.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz