Файл қосу
Күрес әдістерінің биомеханикалық әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Таңдап алынған спорт | | | |түрінен кәсіптік | | | |жаттықтырушылық қызметін| | | |жетілдіру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру» 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Уразбаев М.Т. «____»___________ 20___ж., аға оқытушы «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың лауазымы теориясы мен әдістемесі» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған «Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; 5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының Типтік оқу жоспары, ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. «Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру» курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Күрес жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты: Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. «Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру» курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Күрес жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Күрес түрлерінен ілім, тарих және әдістемелер саласында қажетті білімдермен қарулану. Өз мамандығын талапқа сай меңгерген, теориялық, практикалық даярлығы бар, жоғары мәдениетті, нақты интеллегент маман даярлау. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек: • пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана білу керек • Күрес жаттығуларының ілімдері мен әдістерін. • Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс әрекеттерінің мүмкіндіктерін. • Күрес саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану ерекшеліктерін. • Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін. • Самбо және қол күрес саласындағы жарыстардың ережелерін. • Оқу бағдарламасын игеру • Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу. • Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық салада қолдана білуі қажет. • Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу. • Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау. • Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын ұйымдастыра білу. • Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы. 3.5 Курстың пререквизиттері: спорттық – педагогикалық пәндер. 3.6 Курстың постреквизиттері: - жалпы психология. - педагогика. - педагогикалық практика 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр |Кредит |Дәрістер |Тәжіриб |СОБӨЖ |Бақылау формасы| | | | |Сағат саны |сабақтар | | | | | | | |сағат саны| | | | 3 | 6 |2 |15 |15 |15 |емтихан | 4. ОҚУ ПӘННІҢ(МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 кесте |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны |Сағат саны | |1 |2 | |МИКРОМОДУЛЬ 1. Күрес әдістемесінің биомеханикалық негізі. | |Дәріс сабақтары | |№ 1. Күрес әдістемесінің биомеханикалық негізі. |1 | |Жоспар: | | |1. Техникалық шеберлікті шындау. | | |2. Жаттығу барысында техникалық әдістері. | | |№ 2. Күрес әдістерінің биомеханикалық негізі. |1 | |Жоспар: | | |1. Болашақ дене шынықтыру педагогикасының негізі. | | |2. Күрестің биомеханика зерттеу жұмыстары. | | |№ 3. Дененің тепе-теңдігі. |1 | |Жоспар: | | |1. Еркін күрес тактикасы мен техникасы. | | |2. Жаттығу барысында күрес тактикасы. | | |№ 4. Дененің тепе-теңдігі. |1 | |Жоспар: | | |1. Дене жаттығуларының теориясы. | | |2. Жеке қозғалыстар кимыл элементтері. | | |№ 5. Тіреу алаңы. |1 | |Жоспар: | | |1. Күрес өнерінің тактиксын меңгеру. | | |2. Күрес өңірінде бапкерлердің кепілі. | | |№ 6. Салмақ жүктемесі. |1 | |Жоспар: | | |1. Күрес секциясындағы жас балуандар. | | |2. Кәсіптік-педагогиқалық қарым-қатынас. | | |№ 7. Салмақ жүктемесі. |1 | |Жоспар: | | |1. Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру. | | |2. Еркін күрестің педагогакалық, психологиялық және биологиялық | | |талдаулары. | | |№ 8. Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің |1 | |пропорциялары. | | |Жоспар: | | |1. Жалпы дене тәрбиесі бағыты. | | |2. Ер кін күрестің кәсіптік бағыты. | | |№ 9. Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің |1 | |пропорциялары. | | |Жоспар: | | |1. Жас мамандарды жүйелі түрде тәрбиелеу. | | |2. Жас адамдарға шамасына қарай ауырлық түсіру. | | |№ 10. Күштің берілуі, иін түрлері. |1 | |Жоспар: | | |1. Күрес өңірінде бапкерлердің кепілі. | | |2. Жеке өзіндік әдістер. | | |Тәжірибелік сабақтар | |№ 1. Күрес әдістерінің биомеханикалық әдістері |1 | |1. Техникалық шеберлікті шындау. | | |2. Жаттығу барысында техникалық әдістері. | | |№ 2. Дененің тепе-теңдігі |1 | |1. Еркін күрес тактикасы мен техникасы. | | |2. Жаттығу барысында күрес тактикасы. | | |№ 3. Тіреу алаңы |1 | |1. Күрес өнерінің тактиксын меңгеру. | | |2. Күрес өңірінде бапкерлердің кепілі. | | |№ 4. Салмақ жүктемесі. |1 | |1. Күрес секциясындағы жас балуандар. | | |2. Кәсіптік-педагогиқалық қарым-қатынас. | | |№ 5. Дене салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің пропорциялары |1 | |1. Жалпы дене тәрбиесі бағыты. | | |2. Ер кін күрестің кәсіптік бағыты. | | |№ 6. Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және |1 | |шеберліктеріне қарай бөлу | | |1.Еркін күрес теориясы мен әдістемесі. | | |2. Еркін күрес қайта өрлеу кезеңі. | | |МИКРОМОДУЛЬ 2 Спорттық күрес әдістері | |Дәріс сабақтары | | № 11.Спорттық күрес әдістерін классификациялау, топтау, жүйелеу,|1 | |атау беру. | | |Жоспар: | | |1. Еркін күрес жүйесінің қызметі. | | |2. Еркін күрес жүйесінің ерекшеліктері. | | |№ 12. Спорттық күрес әдістерін классификациялау, топтау, жүйелеу,|1 | |атау беру. | | |Жоспар: | | |1. Еркін күрестегі күрес әдістерін классификациялау | | |2. Күрес барысындағы күрделі жаттығу. | | |№ 13. Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және |1 | |шеберліктеріне қарай бөлу. | | |Жоспар: | | |1.Еркін күрес теориясы мен әдістемесі. | | |2. Еркін күрес қайта өрлеу кезеңі. | | |№ 14. Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және |1 | |спорттық шеберліктеріне қарай бөлу. | | |Жоспар: | | |1. Еркін күрес тактикасы мен техникасы. | | |2. Күресу тәсілі балуандардың тәжірибесі | | |№ 15. Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері. |1 | |Жоспар: | | |1. Тәсілдерді үйрету барысындағы қозғалыс құрылымы. | | |2. Арқадан асырып лақтыру. | | |Тәжірибелік сабақтар | | |№ 7. Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері. |1 | |Жоспар: | | |1. Күрес өнерінің майталмандарын тәрбиелеу. | | |2. Техникалық шеберлікті шындау. | | |№ 8. Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері. |1 | |Жоспар: | | |1. Палуанның мүмкіндіктері шектеулі. | | |2. Жеңнен және жағадан ұстап арқадан асырып лақтыру. | | |№ 9. Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері. |1 | |Жоспар: | | |1. Белбеудің артынан және жеңнен ұстап шалқалап лақтыру. | | |2. Белбеудің артынан және жеңнен ұстап шалқалап лақтыру. | | |№ 10. Ауырту, созу әдістері, бағындыру әдістері. |1 | |Жоспар: | | |1. Еркін күрес теориясы мен әдістемесі. | | |2. Еркін күрес методикалық факторлары. | | |№ 11. Аудару, аунату, сүйреу. |1 | |Жоспар: | | |1. Еркін күрес педагогикалы бағытының тиісті әдістемесі. | | |2. Еркін күрес әдісі. | | |№ 12. Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері. |1 | |1. Күрес өнерінің майталмандарын тәрбиелеу. | | |2. Техникалық шеберлікті шындау. | | |МИКРОМОДУЛЬ 4 Спорттық күрестің физиологиялық негіздері. | |№ 13. Спорттық күрестің физиологиялық негіздері. |1 | |1. Еркін күрес теориясының қағидалары. | | |2. Турнирлік жарысқа тән ерекшелік. | | |№ 14. Тыныс алу. |1 | |Шабуыл тактикасындағы негізгі балуан құралы. | | |Жеке қозғалыстар. | | |№ 15. Балалар мен жасөспірімдерді жаттықтырудың ерекшеліктері. |1 | |1. Күреске оқытып-үйрету оқытушылар мен үйретушілердің | | |қызметтері. | | |2. Жаттығу принциптері. | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі 1. Күрес әдістерінің биомеханикалық негізі. 2. Дененің тепе-теңдігі 3. Салмақ жүктемесі 4. Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің пропорциялары 5. Күштің берілуі, иін түрлері 6. Спорттық күрес әдістерін классификациялау, топтау жүйелеу, атау беру. 7. Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және спорттық шеберліктеріне қарай бөлу. 8. Түрегеліп тұрып орындалатын әдіс түрлері 9. Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 10. Ауырту, созу әдістерді, бағындыру 11. Аудару, аунату, сүйреу 12. Спорттық күрестің физиологиялық негіздері 13. Тыныс алу 14. Балалар мен жасөспірімдерді жаттықтырудың ерекшеліктері 15. Күш қабілеті 16. Төзімділік қабілеті 17. Баланың дене күш қабілеті 18. Тепе-теңдікті сақтау 19. Жүрек, қан-тамырлары қызыметі ерекшелігі 20. Күрес әдістерінің бұлшық ет, адам ағзасы, сүйек-буындарға әсері 21. Сыртқы және ішкі күштер 5. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өз бетімен оқып|Бақылау нысанасы | | |құралдар, |үйренуге | | | |ТОҚ, |арналған | | | |(стенд) |сұрақтар | | |Дәрістер |Тәжірибелік | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Күрес |Күрес |Дәріс |Күрестің |Әңгімелесу, | |әдістемесінің |әдістерінің |материалдары |биомеханикалық |өздік жұмыс | |биомеханикалық |биомеханикалық|бойынша |негіздерін |тапсырмаларының | |негізі. |әдістері |презентациялар,|анықтау |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Күрес әдістерінің |Дененің |Дәріс |Күрестің |Әңгімелесу, | |биомеханикалық |тепе-теңдігі |материалдары |биомеханикалық |өздік жұмыс | |негізі. | |бойынша |негіздеріне |тапсырмаларының | | | |презентациялар,|талдау |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Дененің |Тіреу алаңы |Дәріс |Дененің |Әңгімелесу, | |тепе-теңдігі. | |материалдары |жағдайын |өздік жұмыс | | | |бойынша |анықтайтын |тапсырмаларының | | | |презентациялар,|жаттығулар |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық |кешені |орындау | | | |материалдар | | | |Дененің |Салмақ |Дәріс |Тепе-теңдікті |Әңгімелесу, | |тепе-теңдігі. |жүктемесі |материалдары |сақтауға |өздік жұмыс | | | |бойынша |арналған |тапсырмаларының | | | |презентациялар,|жаттығулар |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Тіреу алаңы. |Дене салмағы, |Дәріс |Дене |Әңгімелесу, | | |бойдың |материалдары |мүшелерінің |өздік жұмыс | | |ұзындығы, дене|бойынша |пропорцияларын |тапсырмаларының | | |мүшелерінің |презентациялар,|анықтау жолдары|түрлерін жазбаша| | |пропорциялары |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Салмақ жүктемесі. |Спортшыларды |Дәріс |Әр салмақ |Әңгімелесу, | | |жас |материалдары |жүктемесін |өздік жұмыс | | |ерекшеліктерін|бойынша |белгілеу |тапсырмаларының | | |е салмақ |презентациялар,|сызбазы |түрлерін жазбаша| | |дәрежелеріне |дидактикалық | |орындау | | |және |материалдар | | | | |шеберліктеріне| | | | | |қарай бөлу | | | | |Салмақ жүктемесі. |Түрегеліп |Дәріс |Жасөспірімдер |Әңгімелесу, | | |тұрып |материалдары |салмақ |өздік жұмыс | | |орындалатын |бойынша |жүктемесінің |тапсырмаларының | | |әдістер |презентациялар,|сызбасы |түрлерін жазбаша| | |түрлері |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Дененің салмағы, |Жатып, |Дәріс |Дене |Әңгімелесу, | |бойдың ұзындығы, |төрттағандап |материалдары |мүшелерінің |өздік жұмыс | |дене мүшелерінің |орындалатын |бойынша |пропорцияларын |тапсырмаларының | |пропорциялары. |әдіс түрлері |презентациялар,|анықтау |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Дененің салмағы, |Жатып, |Дәріс |Дене |Әңгімелесу, | |бойдың ұзындығы, |төрттағандап |материалдары |мүшелерінің |өздік жұмыс | |дене мүшелерінің |орындалатын |бойынша |пропорцияларын |тапсырмаларының | |пропорциялары. |әдіс түрлері |презентациялар,|анықтау |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Күштің берілуі, |Ауырту, созу |Дәріс |Күш түрлеріне |Әңгімелесу, | |иін түрлері. |әдістері, |материалдары |талдау |өздік жұмыс | | |бағындыру |бойынша | |тапсырмаларының | | |әдістері |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Спорттық күрес |Аудару, |Дәріс |Күрес |Әңгімелесу, | |әдістерін |аунату, сүйреу|материалдары |классификациясы|өздік жұмыс | |классификациялау, | |бойынша |, жүйесіне |тапсырмаларының | |топтау, жүйелеу, | |презентациялар,|талдау |түрлерін жазбаша| |атау беру. | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Спорттық күрес |Түрегеліп |Дәріс |Күрес |Әңгімелесу, | |әдістерін |тұрып |материалдары |әдістеріне |өздік жұмыс | |классификациялау, |орындалатын |бойынша |талдау |тапсырмаларының | |топтау, жүйелеу, |әдістер |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| |атау беру. |түрлері |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Спортшыларды жас |Спорттық |Дәріс |Спортшылардың |Әңгімелесу, | |ерекшеліктеріне, |күрестің |материалдары |жас |өздік жұмыс | |салмақ |физиологиялық |бойынша |ерекшеліктерін |тапсырмаларының | |дәрежелеріне және |негіздері |презентациялар,|белгілеу |түрлерін жазбаша| |шеберліктеріне | |дидактикалық | |орындау | |қарай бөлу. | |материалдар | | | |Спортшыларды жас |Тыныс алу |Дәріс |Спортшылардың |Әңгімелесу, | |ерекшеліктеріне, | |материалдары |салмақ |өздік жұмыс | |салмақ | |бойынша |дәрежелеріне |тапсырмаларының | |дәрежелеріне және | |презентациялар,|талдау |түрлерін жазбаша| |спорттық | |дидактикалық | |орындау | |шеберліктеріне | |материалдар | | | |қарай бөлу | | | | | |Түрегеліп тұрып |Балалар мен |Дәріс |Түрегеліп тұрып|Әңгімелесу, | |орындалатын |жасөспірімдерд|материалдары |орындалатын |өздік жұмыс | |әдістер түрлері |і |бойынша |әдістерді |тапсырмаларының | | |жаттықтырудың |презентациялар,|топтастыру |түрлерін жазбаша| | |ерекшеліктері |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |№ |Әдебиеттер аты |Баспа саны |Студенттер|Пайызы | | | | |саны | | | 1 | Асубаев А.Р. Спортивная борьба. |5 |2 |100 | | |Алматы 1998 | | | | |2. |Алимханов Е. Самбо күресінүйретудің |8 |2 |100 | | |негіздері. Алматы 2000 | | | | |3 |Алимханов Е. Балуанның дене күш |12 |2 |100 | | |қабілетін арттыру. Алматы 2004 | | | | |4 |Байдосов К. Казахская национальная |7 |2 |100 | | |борьба. Алматы 1987 | | | | |5 |Дьячков В.М.Физическая подготовка |15 |2 |100 | | |спортсмена. М: ФиС 1967 | | | | |6 |К.Қойшыбек. Спорттық жарыстарға |8 |2 |100 | | |қатысушы балуанның көпжылдық | | | | | |дайындығы Алматы 2005 | | | | |7 |Матущак П.Ф. 100 уроков вольной |12 |2 |100 | | |борьбы. Алматы 1992 | | | | |8 |Ленц А.Н. Такика в спортивной |12 |2 |100 | | |борьбе. М: ФиС 1967 | | | | |9 |Кесенбаев Т.Н. |35 |2 |100 | | |Спортивно-педагогическое | | | | | |совершенствование по вольной борьбе.| | | | | |Алматы 2005 | | | | |10 |Кожарский В.П. Сорокин Н.Н. Техника |23 |2 |100 | | |классичкской борьба. М.ФиС 1978 | | | | 7.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz