Файл қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КЕДЕН ҚҰҚЫҒЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК 042-18-20.1.2/03-2013 | |«Қазақстан Респубикасының| | | |кеден құқығы»пәнінің |№1 басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |18 .09.2013ж | | «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КЕДЕН ҚҰҚЫҒЫ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «5В030100»- құқықтану мамандықтарына арналған ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР Семей 2013 Мазмұны 1. Глоссарий 2. Дәрістер 3. Практикалық және лабораториялық сабақтар 4. Курстық жұмыс 5. Студенттердің өздік жұмысы 1. Глоссарий акциз – тауарларды кеден шекарасы арқылы өткізгенде ке- ден органдары салатын тауардың тарифі немесе бағасына кіретін қосымша салық түрі. ВалюталыҚ бақылау – бекітілген тәртіпте кеден шекарасы арқылы заңды тұлғалар мен жеке тұлғалардың сақтауына бағытталған және кеден органдары арқылы жүзеге асатын кедендік бақылаудың құрамдас бөлігі болып табылатын тиісті қызмет. Ішкі (Жалпы) наРыҚ – бірыңғай кеден аумағындағы экономикалық қатынастардың жиынтығы. Ішкі кедендік шекара – бір уақытта басқа мемлекеттің де кеден аумағының шегі болып табылатын. Кеден Одағына кіретін әрбір мемлекеттердің кеден аумағының шегі. сыртқы кеден ШекаРасы – Кеден Одағына кірмейтін мемлекеттер аумағы мен Кеден Одағына қатысушы мемлекеттер аумағын бөліп тұратын Кеден Одағына қатысушы, мемлекеттердің бірыңғай кеден аумағының шегі. Мемлекеттік Шекара – мемлекеттің құрлықтағы жері, аумақтық сулары, ішкі сулар және әуе кеңістігінің шегін анықтайтын сызық және осы сызықпен өтетін жазықтық. кеден органдардың лауазымды тұлғасы – бекітілген тәртіптегі міндеттерді атқарушы және арнайы құқықтар берілген кеден органдары жүйесіндегі қызметкер. Лауазымды тұлға ретін- де тек Қазақстан Республикасының әрекетке қабілетті, өз ісі мен адамгершілік қасиеті, білім деңгейі мен денсаулық жағдайы кеден органдарының жүктелген қызметін орындай алатындай қабілетті тұлға бола алады. декларант - тауарлар мен көлік құралдарын өткізуші тұлға ие тауарлар мен көлік құралдарын өз атынан декларациялайтын, білдіретін және ұсынатын кеден брокері. Бірыңғай кеңІстІк – нарық қағидалары мен жүйелендірілген құқықтық нормаларды қолдануға негізделген, бірыңғай инфрақұрылымы бар, келісілген салықтық, ақша-несие, валюта-қаржылық, сауда және кеден саясаты жүргізілетін, тауарлар, қызметтер, капиталдың және жұмыс күштерінің еркін қозғалысын қамтамасыз ететін, экономиканы реттейтін біртектес механизм қызмет ететін мемлекеттердің кеден аумағынан тұратын кеңістігі. 2.Дәрістер Тақырып 1. КЕДЕН САЛАСЫ – ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДАҒЫ ЖАҢА САЛА Егеменді Қазақстандағы кеден саласын басқарудағы мәселелер. Егеменді Қазақстандағы жеке монополиялық мемлекеттік және басқа салалардың өзара байланысыАрнайы және қызмет ететін халықаралық ұйымдар – Бүкіләлемдік сауда ұйымы (ВТО/ГАТТ), Бүкіләлемдік кеден ұйымы және т.б. бір мезгілде міндеттемелерді орындай отырып, белгілі бір мақсатқа жету жолында мүшелікке кірген, планетамыздың көптеген елдерін құрамына алып, біріктіреді. Бұл мемлекеттердің мемлекеттік басқаруына тән өзінің ішкі және сыртқы мүдделері болады.Қазақстан 1992 жылдан Бүкіләлемдік кеден ұйымына мүше бола отырып, Бүкіләлемдегі Сауда ұйымына мүше болу мәселелерін қарастыруда.Егеменді мемлекеттер ұлттық мүдделері менқауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған мемлекеттік органдар жүзеге асыра-тын құқықтық реттеудің салаларын өздері анықтайды.Бұл салаға Қазақстанның егемендік алғаннан кейін шынайы пай- да болған кеден саласын жатқызуға болады. Басқа салаларды біз төменде қарастыратынболамыз.Егеменді Қазақстандағы кеден саласы кеден ісі ретінде және ке-ден саясаты, соған сәйкес құқықтық қатынастар түріндегі ішкі және сыртқы саясаттың құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады. Оны бүгінгі күнгі қабылданатын саяси және экономикалық шараға әсер етуіне тиісті қоғамдық, мемлекеттік және жеке мүдделер тұрғысынан қарастыру маңызды.Егер біз мемлекеттік деңгейде кеден саласын мемлекеттік механизмнің екінші элементі ретінде қарастыратын болсақ, ол өз 7міндетін толық көлемде атқара алмайды және барлық өзгерістерге бірқатар кешігулермен әсер ете отырып, осы механизмнің қосымша ретінде ғана қызмет атқаратын болады.Сонымен, кеден саласының қызметін басқа мемлекеттік қызмет салаларынан бөлшектеуге болмайды, өйткені олардың арасында өзара байланыстың объективті негізі бар.Монополиялық мемлекеттік ретке келтіру мәселелеріне кеден саласы, кеден саясаты, кеден ісі, кедендік әкімшілік ету, кеден заңдылықтарының нормаларын Қазақстанның басқа заңдылықтарымен сәйкестендіру (қолданыстағы ішкі құқықты үйлестіру), құқық қолданушылық тәжірибесіне сәйкес мамандарды кәсіби дайындау, қоғамдағы құқықтық нигилизмді жою жатады.Кеден ісі және кеден саясаты негізгі институт және қолданыстағы құқығы ретінде мемлекеттің осы сала қызметінің қазіргі жағдайын және тұтас алғандағы кеден саласының мәселелерін көрсетеді.Кеден шекарасы арқылы өткізілетін тауарларға қолданылатын бірыңғай кедендік төлемдер жүйесін құру жолымен іске асырылатын кеден саясатын мемлекетіміздің сыртқы экономикалық қызметінің бір бөлігі ретінде қарастыра отырып, жалпы мәселелерінің, кеден саясатының мақсаттары мен кеден ісінің жөнге қойылуының және кеден саласының маңыздылығын байқауға болады. Кеден шекарасының жалпы ұзындығы 13 мың км; оның ішінде Ресеймен – 7000 км, Өзбекстанмен – 2000 км, Түркіменстанмен – 400 км, Қырғыз Республикасымен – 1000 км астам, Қытаймен – 1700 км. Теңіз шекарасы – 1700 км ұзындықты алып жатыр.Қазақстанның кеден шекарасынан жылына орта есеппен 1 млн. жеке тұлға қатынайды (мысалы: 1995 ж. - 651 148 адам Қазақстан Республикасынан, 526 050 - Қазақстан Республикасына, 1996 ж. – сәйкесінше 590 879 және 507 893 адам); 1997 – 2006 жж. 1 млн. астам тауарлар айналымыдинамикасы әкелінуден сыртқа шығарудың жоғары екендігін байқатты (мысалы: 1995 ж. 73 715 мың тонна шығарылса, 19 418 әкелінген, 1996 ж. тиісінше 67 474 және 18 069, 1997 ж. - 55 000 және 15 000; 1998 ж. - 43 044 және 12 100 тонна кір-ген). Көптегенпроцедуралық әрекеттер жүзеге асырылады (мәселен, 1995 ж. - 298 537 жүк кеден декларациясы рәсімделген, кейінгі жыл-дары оның көлемі 200 000 асқан); 2000-2006 жж. – 300 000 – 350 000 жүк кеден декларациясы рәсімделген.8 Жыл сайын кеден қызметіне қойылатын талаптар қатаңдауы ке-рек, оның үстіне бюджетіміздің кіріс бөлігіне жыл сайын кеденнен түсетін табыс көбеюде (1994 ж. – 7 млрд. теңгеден астам, 1995 ж. – 20 млрд. теңгеден астам; 1996 ж. – 18 млрд. теңге; 1997 және 1998 ж.ж. – 20 млрд. теңгеден астам; 1999 ж. – 40 млрд. теңгеге жуық); 2000-2006 жж. – 100 – 350 млрд. теңгеден астам.Қазақстан бекіткен кеден ережелері Кеден одағы мемлекет-теріндегі және ТМД-дағы кейбір ерекшеліктерін қоспағандағы нормаларға ұқсас. Ережелерді бұзу динамикасының өзі нақты тұрақты динамиканың сақталуын айғақтайды. Сонымен, 1995 ж. - 3773 кеден ережесін бұзу анықталған (КЕБ) және 250 қылмыстық іс; 1996 ж. – 10000 астамКЕБ және 200 қылмыстық іс; 1997 ж. – 15000 астам КЕБ және 88 қылмыстық іс; 1998 - 11000 КЕБ және 40 қылмыстық іс қозғалған; 2000 – 2006 жж. – 25000 – 30000 КЕБ және 300 – 350 астам қылмыстық іс қозғалған.Кеден заңдылығымен қарастырылған 40 кеден ережесін бұзу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Кылмыстық кодексінің 209, 214 және 250баптары кедендегі заң бұзушылықтарды ба-рынша қамтығанымен, Қазақстан халықтарының және шетел мемлекеттерінің шекарасынан алынып кетілген көркемдік, тарихи және археологиялық мұраларын қайтармау сияқты құқық бұзушылықтар назардан тыс қалдырылған.Кеден заңы халықаралық нормалардың жетістігіне негізделетін- діктен, кеден заңының зор болашағы және қорлары бар; құқық қолдану тәжірибесін жетілдіру қажет. Мемлекет, сондай-ақ кедендік қатынастардың басқа да қатысушыларының қызметінің мүдделеріне сай кеден реттеулерінің қажеттігіне байланысты айтарлықтай айқындалған бағыттылығына ие болу қажет. Осыған орай Қазақстан ғалымдарының еңбектері кеден құқығының әдіснамалық негіздерін, пәні мен құқықтық реттеу тәсілін, осы құқық саласының жүйесін, қағидалары мен құқықтық институттарын зерттеуге және оның қайнар көздері мен өзге де мәселелеріне арналған. Кеден құқығы мемлекеттік және басқа кеден ісіне қатысу- шылардың мүддесін қорғайтын айтарлықтай анық бағытқа ие болуы тиіс. Бұл бағыттар ең тиімді кедендік әкімшілік етуді немесе кеден 9 шекарасынан өткізетін процедуралар мен бақылау қызметтерін, кеден режимін анықтауда кеден төлемдерін есептеу мен алуды, кеден рәсімдеуін, кеден бақылауын жүзеге асыруды, жауапкершілік мәселелерін жүзеге асыру кезінде белгілі бір жариялылықты талап етудің түрлерін айқындауы қажет. Кеден заңында қарастырылатын кедендік әкімшіліктендірудің делдалдық қызметін пайдалану нысаны (кеден брокері немесе ке- ден тасымалдаушысы), кеңес және ақпарат беру, кейбір процеду- ралар мен қызметтерді жеңілдету сияқты мұнда шынында, кеден органдарының өкілеттілігінің бір бөлігін басқа ұйымдарға беру әр түрлі бұзушылыққа және қиянат етушілікке алып келуі мүмкін. Сондықтан кеден құқығына жеке құқық саласы ретінде қоғамда болып жатқан жағдайлар сөзсіз әсер етеді. Кеден құқығы көздейтін мақсаттарды анықтаймыз. Мәселен, проф. М.А. Сәрсембаев мынадай мақсаттарын айтады: - кеден ісінің тиісті ұйымдары республикадағы кеден саясатын жүзеге асыратын құрылымдармен қамтамасыз етуі тиіс; - кеден мекемелерінің қалыпты әрі тиімді жұмыс істеуі үшін сәйкесінше жағдай жасау; - кеден қызметін жүзеге асырғанда Қазақстан азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғауды қамтамасыз ету; - қазіргі халықаралық құқық субъектісі ретінде Қазақстан Республикасының экономикалық және сыртқы экономикалық мүдделерін қорғау. Біздің ойымызша, осы мақсаттардың қатарына кеден саласы мен кеден саясатында ғылыми доктрина дайындауды, қалыптасқан жағдайды теориялық тұрғыдан негіздеу, кеден заңдары мен кеден салаларының даму жолдарын маманданған кадрлар дайындау үшін оқу пәні ретінде кеден құқығының зерттеулерін жете пайдалануды қосуға болады. Кеден саласында психологиялық, әлеуметтік, физиологиялық және басқа да критерийлерді ескере отырып таңдап алынған жоғары білікті мамандар еңбек етуге тиіс. Қоғам мен азаматқа өркениетті түрдегі қызмет ету үшін кеден саласына мемлекет тарапынан оның қажеттіліктеріне қызу көңіл бөлуге тұрарлық. КСРО ыдыраған соң, Қазақстан өз мемлекеттілігін 1978 ж. Қазақ ССР Конституциясына және одақтық заңдарға сүйене оты-10 рып құра бастады, бірақ бұл нормалар ескі жүйенің қағидаларынан көрініс беріп, бүгінгі күн талабына жауап бере алмады және жаңа мемлекеттің құқықтық негізі болып қызмет ете алмады. Бүгінгі Қазақстан Республикасының Конституциясының қабылдануына алғашқы дербес заңдар мен 1993 ж. егеменді Қазақстанның тұңғыш Конституциясы алғышарт болды. Конституция (1995) жаңа мемлекеттігіміздің негізін қалап, қоғамдық дамудың бағыты мен ретін анықтауға қабілетті бірыңғай мемлекеттік биліктің құрылуына жол ашты. Тәуелсіздігіміздің 5 жылдығына арналған баяндамасында Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев эконо- микалық реформа және заңмен қамтамасыз ете алатын, ішкі са- яси процестерді тұрақтандыратын елімізде тұрақты, мирасқор мемлекеттік билік институты құрылғандығын және азаматтық ко- декс, салық кодексі, Жер туралы заң, ипотека, мемлекеттік қызмет сияқты экономикалық реформаларды іс жүзіне асыратын заңдардың бірқатарын атаған болатын. 1991 жылғы желтоқсан айындағы оқиғалар КСРО-ның ыдырауы- на әкеліп, Қазақ КСР-ін қоса алғанда, одақтас мемлекеттердің тәуелсіздігін жариялауына мүмкіндік берді. Елбасы Н.Ә. Назарбаев “Қазақстан 2030. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында”: біріншіден, Қазақстан егемен тәуелсіз мемлекет болды. Екіншіден, біз кең ауқымды әлеуметтік, саяси және экономикалық реформаларды жүргізе бастадық. Аталған мақсаттарға жете қойғанымыз жоқ, дегенмен жекелеген бағыттарда көзге түсер нәтижелеріміз де бар,” – деген. Ескі саяси және экономикалық жүйенің қалдықтарын ескере келе, ұлттық стратегияны жүзеге асыру кезеңі толық қалыптасып үлгерген жоқ. Дербес мемлекет қалыптастыру үшін құқықтық базаны түбірімен қайта құру қажет. Жүргізілетін құқықтық реформаның нәтижелілігіне мемлекеттік деңгейде мән берілген, бұған дәлел – 1993 жылғы 16 маусымдағы Президенттің “Қазақстан Республикасының құқық реформасының тиімділігін арттыру шаралары туралы” жарлығы. 1995 ж. Конституция жаңа қолданыстағы құқық категориясын енгізе отырып, оның негізі болып табылатын қайнар көздеріне сіл- теме жасайды. Оған Конституция нормаларынан өзге, тиісті заңдар, басқа нормативтік құқықтық актілер, халықаралық келісім-шарт- тар және республиканың басқа да міндеттемелері, Жоғарғы сот пен Конституциялық Кеңестің нормативті қаулылары жатады. Мемлекет пен қоғам өмірінің барлық салаларын қамтитын заңдарды кешенді әрі жүйелі түрде жетілдіруді жүзеге асырсақ, айтылған мәселелерді шешуге қол жеткізе аламыз. Президентіміз Н.Ә.Назарбаев Парламент қызметі туралы айтқан сөзінде еліміздің заң шығарушы органының бүгінгі күні кодекс түріндегі жинақталған, кодталған кешенді актілерді қабылдауға ерекше көңіл аударып отырғанын алға тартады. Кеден құқығы егеменді Қазақстанда мемлекетіміздің сыртқы экономикалық қызметінде жаңа құрал болып табылады. Заңдарымыз “кеден ісі”, “кеден саясаты”, “кеден саласы” сияқты құқықтық категориялардың жеткілікті түрдегі дәл анықтамасын бермегендік- тен, оларды қолдануда кейбір қиыншылықтарға соқтырды. Қазақстанның, Ресейдің және Қырғызстанның кеден заңдары- ның, сондай-ақ, ТМД қатысушы – мемлекеттердің Кеден заңдарының негіздеріне жасалған талдау кейбір баптарда кеден ісі- не жоғары мән берілетіндігін көрсетті. Мысалы, кеден ісі 1-бапта “Кеден ісі” ұғымы анықталған соң ары қарай сілтемелі номерлер арқылы көрсетіліп, Қазақстан Республикасында (“Кеден ісі туралы” Қазақстан Республикасы Заңының 3-11, 13, 16, 424 баптары) жан- жақты ұғымға айналған. Кеден саласы мемлекет қызметінің монополиялық саласы ретін- де кеден мүддесі мен мемлекет қызметіне сай келіп, өз құрылымына кеден саясаты мен кеден ісін енгізген. Бұл жағдайда республиканың егемендігін, қауіпсіздігін, экономикалық мүдделерін қорғайтын кеден саласындағы мемлекет қызметімен байланысты қоғамдық қатынастарды реттеуге қажетті саласы кеден құқығының пәні болып табылады. Кеден саласының басқа бір элементі – кеден саясаты – тұтастай ішкі және сыртқы саясаттың өзіне тән мақсаттары бар. Заңдар не- гізінде оны мемлекет саясатының ішкі және сыртқы құрама бөлігі ретінде қарастырғанымен, кеден саясатының кейбір мақсаттары, біздің ойымызша, кеден саласы шеңберінен шығуы мемлекеттік басқарудың басқа салаларымен өзара тығыз байланысы мен оның маңыздылығын көрсетеді. Мемлекеттің бірыңғай сыртқы экономикалық қызметінің жүйесін қалыптастыру 1990 ж. 15 желтоқсанда “Қазақ ССР сыртқы экономикалық қызметінің негізгі қағидалары туралы” Қазақ ССР Заңымен қарастырылған. Бірақ дербес кеден ұйымдарын құрмай, бұны тәжірибеде жүзеге асыру мүмкін болмады. Кеден ісін ұйымдастыру қағидаларын бекіту КСРО-ң біртұтас кеден аумағы негізінде бекітіліп, оның құзырына кеден саласында 1990 ж. 10 сәуірдегі “КСРО, одақтық және автономдық республикалардың экономикалық қатынастарының не- гізі туралы” Заңымен анықталған КСРО, одақтық және автономиялық республикалардың экономикалық мүддесін қорғау, кеден баждары мен алымдарын бекіту кірді. Одақтас республикалар өзара келісімінсіз тауарлар мен қаржы ре- сурстарын әкелу мен әкетуге шектеу қоюға, өз аумақтары арқылы жүк транзитіне бөгет жасауға, басқа мемлекеттің азаматтары мен заңды тұлғалары меншігіндегі ақша және мүлік құралдарын өткізуге кедер- гі келтіруге, кеден төлемдерін енгізуге тыйым салынды. Кедендік, сондай-ақ, әрекет етуші тетіктердің болмауы Қазақстаннан әр түрлі шикізаттар мен басқа да тауарлардың кедергісіз әкетілуіне әсер етті, оларды әкетуге рұқсат және лицензия болғанның өзінде, Қазақстан тиісті бөлінген валюталық аударымдарды алмады. Сонымен қатар бұл үрдісті тоқтатуға республикалық мемлекеттік органдар дәрменсіз болды. Оған мысал ретінде Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1989 жылғы 27 қазандағы № 210 бұйрығын айтуға болады. Онда киік мүйіздерін өткізуден түскен пайданың заң бекіткен пайызы (5 %) одақтас ми- нистрліктер мен оған ведомстволық бағынышты кәсіпорындардан Қазақстан Үкіметіне аударылуға тиіс екендігін негіздеген. Бұл пайда түгелімен аударылмаған және ол бойынша көрсетілген жазалау ша- ралары да орындалмаған. Тағы да бір айта кететін жайт, одақтық ми- нистрліктер мен ведомстволардың ешқайсысы селт етпеген, ал бел- гіленген квота шеңберінде берілген лицензиялар саны кемімеген. Мемлекетіміздің сыртқы экономикалық қызмет механизмін анықтауға тағы бір талпынысы 1991 ж. 6 маусымдағы № 328 “Қазақ ССР республикалық валюта комитеті туралы” Қазақстан Президентінің қаулысы болды. Жаңадан құрылған мемлекеттік орган валюталық және экспорт – импорт саясатын жасау мен үйлестіру, экспорт базасын дамыту мен экспорт үшін ресурс іздестіру шараларын айқындауы керек болды. Президент аппаратының бұл бөлімшесін Премьер – министр басқарса да, шын мәнінде, бұл комитеттің бар 13 мәселелерді шешуде ешқандай рөлі болмады және жарыса қызмет істеуші орган болып табылады. 1994 жылғы 9 маусымдағы Жоғарғы Кеңес мәжілісінде Президентіміз Н.Ә.Назарбаев еліміздің шикізаты көп салаларын айқын көрсетті. Қазақстан экономикасын реформалау үшін заңдардың пісіп – жетілмегендігі сезіліп тұрды. Бұрын қажет болмаған жаңа қоғамдық қатынастарды реттеу үшін жаңа заң актілерінің қажеттілігі туындай бастады. Бұл кеден саласы- на да қатысты. 1991 ж. 24 желтоқсанда Қазақстанда “Кеден тарифі мен бажы туралы” Заң қабылданып, кеден бажының жүйесі ретінде кеден та- рифін құрып, қолдану көзделді. Сөйтіп, республикамызда дүние жүзілік қауымдастық таныған мемлекеттік қызметтің тәуелсіз функциясы кеден саласында да орныға бастады. Кеден құқығының объектісі ретінде кеден саласы - өз алдына қойған мақсаттары мен тапсырмалары бар кең сала. Кеден саласы, 1991 ж. 16 желтоқсандағы ҚР тәуелсіздігі туралы Конституциялық заңында да атап өтілгендей, еліміздің экономикалық негізін нығайту үшін құрылған объективті қажеттілік. Басты бағыт ретінде қаржы-несиелік, ақша жүйесін, республикалық кеден және салық жүйелерін құру құқығы анықталды. Кеден жүйесі кең мағынасында, қалыптасу барысында қазақстандық кеден құқығын дербес салаға айналдыратын қажетті заңды негіз қалап келеді. Кеден құқығы мен кеден саласының дамуында кезеңдік бөліну 1995 жылғы 20 шілдедегі “ҚР кеден ісі туралы” Президенттің заң күші бар Жарлығымен көрінді. Бұл жүйеленген нормативтік құқықтық актіні қабылдау кеден заңдарын толықтырып, құқық саласы ретіндегі құрылымын рет- теуге, кеден құқығы пәнін кеңейтіп, әдіс-тәсілдерін анықтауға, қағидаларын бөліп көрсетуге және қазақстандық құқықтың басқа да салаларымен байланысын құқыққа дәстүрлі тәсіл арқылы білуге мүмкіндік береді. Кеден ісінде жаңа мазмұнды категориялы аппарат пайда бола бастады. Ең маңызды мәселелер қатарына басқа қазақстандық құқық салаларымен – әкімшілік, салықтық, қылмыстық, қылмыстық- процессуалдық, қаржылық, еңбек құқықтарымен үйлесімі жатады.14 Мемлекеттік құқықтық реттеуге жататын кеден саласымен байланысты қорғаныс, ұлттық қауіпсіздік, сыртқы экономикалық қызмет, табиғи монополия, экология, көлік және т.б. салаларды атауға болады. Қазақстан Республикасының қорғанысы республиканың егемен- дігін қорғау, аймақтық біртұтастықты сақтау және оның шекарасына қол сұғылмауын қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылатын са- яси, әскери, экономикалық, экологиялық және әлеуметтік құқықтық сипаттағы мемлекеттік шаралар жүйесі болып табылады. Қарулы күштерге әскери басқарудың органдары, қарулы күштердің түрлері, тыл, әскери құрылыс бөлімдері, әскери оқу орындары, соғыс кезін- де – шекаралық және ішкі әскер, ұлттық гвардия, ҰҚК-ң әскерлері, Азаматтық қорғаныстың басқару органдары мен бөлімдері кіреді. Қазақстанның мемлекеттік шекарасын қорғауды заңмен бекітілген жағдайларда кеден органдарымен бірге қызмет атқаруға шақырылған шекаралық әскер жүзеге асырады. Сыртқы экономикалық қызметті құқықтық реттеу кейінгі кездері оның босаңсуы әкімшіліктен гөрі экономикалық әдіске көшу тен- денциясын көрсетеді. Әрине, бұл көптеген күрделі процедураларды жеңілдетіп, кеден тарифін реттеудің анық қажеттілігі пайда бола бастағанымен, осы уақытта кедендік әкімшіліктендіру сақталды. Қазақстан төмендегі қызмет түрлері енетін табиғи монополиялар саласын: құбыр жүйесі магистралімен мұнай өнімдері мен мұнайды тасымалдау; магистралді және таратушы құбыр жүйелерімен газ бен газ конденсатын тасымалдау; жылу және электр энергиясын беру мен бөлу, темір жол магистралінің эксплуатациясы; әуе жай, порттарда, әуе – навигация қызметі; жергілікті байланыс жүйесін пайдалану мен телекоммуникация қызметі; су шаруашылығы және канализация жүйесінің қызметі, пошта байланысы қызметі; заңмен бекітілген басқа да қызметтер түрін жатқызады. Мемлекет қызметінің салалары олардың өзара қызметтесуі тап- сырмалары мен іске асырып жатқан жұмыстарынан байқалады. Ішкі және сыртқы саясаттың құрамдас бөліктеріне сыртқы экономикалық, ақша – несие, сауда, кеден, салық, инвестициялық, қазынагерлік, жаңа өнеркәсіптік, монеторлық және т.б. жатқызуға болады. Қазақстан үшін жалпы мемлекеттің осы ішкі және сыртқы сая- сат құрамдас бөліктерінің мақсатын, маңызын, әлеуметтік бағыт-15 тылығын, өзара сәйкестілігін, орындау жауапкершілігін қарасты- руды қажет ететін ұлттық саясат туралы нормативтік құқықтық акт қажет. тақырыпқа арналған сұрақтар 1. Кеден саласын монополиялық реттеуде мемлекеттік мүдде қалай сипатталады? 2. Кеден саласы мемлекеттік және қоғамдық өмірдің қандай аумағын қамтиды? Тақырып 2. Пысықтау сұрақтары: 1.Азаматтардың атқарушы биліктегі жүзеге асырудағы құқықтары 2Азаматтардың атқарушы билікті жүзеге асырудағы міндеттері Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 3. Пысықтау сұрақтары: 1.Атқарушы билік органдарының құқықтық мәртебесі 2.Мемлекеттік билік жүйесі Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 4 тақырып. Пысықтау сұрақтары: 1.Мемлекеттік қызмет ерекшеліктері 2Мемлекеттік қызметшілердің жіктелуі Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 5 Пысықтау сұрақтары: 1.Кәсіпорны түсінігі 2Ұйым түсінігі 3.Саяси бірлестік түсінігі Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 6. Пысықтау сұрақтары: Әдістерді талдау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 8. Пысықтау сұрақтары: 1.Әкімшілік мәжбүрлеу 2.Әкімшілік мәжбүрлеу қай кезде қолданады Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 9. Пысықтау сұрақтары: 1.Әкімшілік мәжбүрлеу түрлері 2.Әкімшілік мәжбүрлеудің жауаптылықтың айырмашылығы Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 10. Пысықтау сұрақтары: Тақырып 11. Пысықтау сұрақтары: 2 Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 12-тақырып. Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 13 –тақырып. Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Басқаруды ұйымдастыру қажеттілігі; 2. Қаржылық бақылау органдары 3. Табиғатты қорғауды бақылау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 14 –тақырып. . Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1.Білім беру, және ғылым жүйесін ұйымдастыру. 2 Денсаулық сақтауды басқаруды ұйымдастыру. 3. Фармацевтикалық өнімдерді өндіру және сату аясындағы бақылау. 4.Туризм және спорт, көшу және көну нысандарының құқықтық жағдайы Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 15-тақырып. Өзін-өзі тексеру сұрақтары Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 3.Практикалық сабақтар Тақырып 1. Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 2. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 3. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 4. Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 4.ҚР сы Президенттінің «ҚР сы шетел азаматтардың құқықтық мәртебесі туралы» 2000ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 5. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 4.ҚР сы Президенттінің «ҚР сы шетел азаматтардың құқықтық мәртебесі туралы» 2000ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 6. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 4.ҚР сы Президенттінің «ҚР сы шетел азаматтардың құқықтық мәртебесі туралы» 2000ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 7. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 8. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 9. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 10. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 11. . Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 12. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 13. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 14. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 Тақырып 15. Тапсырма: Нормативтік құқықтық актімен жұмыс жасау Ұсынылатын нормативтік актілер 1ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 2. Негізгі әдебиеттер 1.Карипова, А.И. Институт освобождения от административной ответственности и административного взыскания :Учеб. пособие.- Алматы:HAS,2005.- 2.Жетписбаев, Б.А. Административные правонарушения: опыт теории и практики .-Алматы, 2005 3.Административное право РК. Часть общая. – А., 1996 4.Административное право РК. Часть особеннная / Ред. Таранов А. – А., 1998 5.Кодекс об административных правонарушениях. – А., 2000 6.Ибрагимов Х. Административное право РК. – А., 2000 7.Жетписбаев Б. Административная ответственность. – А., 1999 8.Практикум по административному праву. – А., 1998 9.Бахрах Д. Административное право. – М., 1993 4 Курстық жұмыс қарастырмаған 5. Студенттердің өздік жұмысы 5.1.Студенттердің өздік жұмысын орындаудағы әдістемелік нұсқаулар Өздік жұмысының кең таралған және маңызды түрлерінің бірі – ол тәжірибелік сабақтарға және ғылыми конференцияларға студенттермен әзірленетін рефераттар болып саналады. Бұл өздік жұмыстың түрі өте қызықты және маңызды, өйткені ол студентті ғылыми зерттеулерге баулиды. Рефератты дайындау студенттердің ғылыми-ізденіс жұмыстарының элементі ретінде оларды аудиторияның алдында сөйлеуге мүмкіндік береді. Осының бәрі, студенттердің рефераттық жұмыстарын басқаруын ұйымдастыруға үлкен жауапкершілік артады. Рефераттың тақырыбын таңдап алу өте маңызды орын алады, өйткені студенттің өздік жұмысқа деген қызығушылығы, алынған тақырыпқа байланысты болады. Сондықтан, оқытушыға студенттің тақырыпты дұрыс таңдап алуына көмек жасап, рефератты әзірлеу барысында оған жалпы басқаруды қамтамасыз ету қажет. Рефератты әзірлеуінің бірінші кезеңі - әдебиетті дұрыс таңдау, ол үшін кітапханадағы каталогтарды және басқада библиографиялық нұсқауларды қолданған жөн. Студентті анықтамалық әдебиеттермен, термин – аудармалармен, әдістемелік нұсқаулармен, ғылыми журналдармен қолдануға үйрету қажет. Екінші кезең – танысу, мәліметті топтастыру және талдау. Ең алдымен тақырып бойынша негізгі құжаттарды оқып, оларды зерттеуден бастау керек. Осы жұмыс барысында тақырыптың негізгі сұрақтары біліне бастайды, олардың реттілігі және бастапқы жоспары. Сонан кейін, жоспардың сұрақтары арқылы барлық зерттелген әдебиет бойынша мәліметті топтастыру қажет. Барлық мәлімет жиналғаннан кейін, жоспарды ретке келтіріп, рефератты құрастыруға және жазуға кірісуге болады. Бұл реферат әзірлеуінің үшінші соңғы кезеңі болмақ. Ақырында пайдаланған әдебиет тізімін келтіру қажет. Оқытушыға студенттерді қатал бақылауының қажеті жоқ, керісінше олардың ынтасын марапаттау қажет. Реферат толығымен әзірленбей тұрып, оқытушы студенттің дайындаған жоспарын қарап шығу қажет. Рефератты ресімдеу сұрақтары бойынша арнайы кеңес берген жөн. Рефераттың титулды бетіне университеттің және факультеттің атауын, мамандығын, тақырыбын, өзінің аты – жөнін, жазылған жылын көрсету қажет. Келесі бетте, цифрлармен белгіленген рефераттың жоспары көрсетіледі. Жоспардағы сұрақтардың жауабын жаңа беттен бастаған жөн. Рефератты жазу барысында беттерді нөмірлеп, сол жақтан (3 см) жолдарды қалтыру керек. Ақырғы бетте пайдаланған әдебиеттің тізімі көрсетіледі, олардың жазылуын алдын ала оқытушы студенттерді таныстырады. Реферат жұмысы аяқталғаннан кейін, оны студент тексеруге оқытушыға тапсырады, сонан кейін барып ол жұмысқа : «сыналды», «сыналған жоқ» немесе «қанағаттандырылған», «жақсы», «өте жақсы» деген баға беріледі. Рефераттық жұмыстардың есепке алуының жеке журналы болғаны немесе рефераттарды болашақ оқу жұмыстарында пайдалану үшін оқу залында сақтаған жөн. 5.2ҚР ның әкімшілік құқық ғылымының пәні және қайнар көзі 2.Шетел азаматтары және азаматтығ жоқ адамдардың әкімшілік құқықтық мәртебесі 3.Жергілікті атқарушы билік органдары 4.Мемлекеттік қызметшілердің жауапкерішлігі 5.Қоғамдық және діни бірлестіктердің әкімшілік құқықтық мәртебесі 6.Әкімшілік мәжбүрлеу 7.Әкімшілік жауакершлік 8.Басқару актілерін даярлау және қабылдау өндрісі 9.Азматтардың жолдамалардың қарастыру бойынша өндіріс 10.Мемлекеттік басқару аясындағы заңдылықтын қамтамасыз етілуі 11.Адам құқықтарын сақталуы 12.Кеден органдарында мемлекеттік қызметті тіркеу 13.ҚР ның кеден органдары мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік құқықтық мәртебесі 14.Экономика саласын әкімшілік құқықтық реттеу 15.Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік баықлау және қадағалау
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz