Файл қосу
Кәсіби қазақ тілі пәні бойынша баллдарды бөлу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | ПОӘК | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | | | | | |УМКД 042-18-2.1. /01-2014 | | | | | | | | | |Студенттер үшін «Кәсіби | | | |қазақ тілі» пәнінің |Басылым № 1 | | |бағдарламасы |.09.2014ж. | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару» мамандығына арналған «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей 2014 Құрастырушы __________ «____ »___ 2014ж., Самиева Гүлмира Төлеуғалиқызы, аға оқытушы, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «____ »___ 2014ж. №___Хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Г. Орынбекова 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «__09_ »_ 09__ 2014ж. № _1_ Хаттама ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «__11___ »__09_ 2014ж. № _1_ Хаттама ОӘК төрағасы _________________Г.Искакова Бірінші рет енгізілген Басылым № 1, 11.09.2014ж. Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1.Жалпы ереже 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер Самиева Г.Т. – аға оқытушы «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет Сабақ жүргізу орыны- дәрісхана Пән бойынша несие саны- 3 1.2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. 3.1. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. Пәннің мақсаты орыс тілді топтардағы студенттердің, мамандыққа сәйкес, экономикалық ой-өрісін қазақ тілдік деңгейде меңгерту. Пәннің міндеттері - қазақ тілін кәсіптік қарым-қатнас құралы ретінде меңгеру; - қазақ тілін іскерлік қарым-қатнас құралы ретінде меңгеру; - студенттердің ауызша және жазбаша кәсіби салада сөйлеу тәртібі мен мәдениетінің деңгейін көтеру; - мамандық туралы энциклопедиялық және зияткерлік–мәдени мәліметтермен студенттердің білімін толықтау; - студенттердің сөйлеуін лексико-грамматикалық қатарлармен толықтау; - студенттердің диалогтық және монологтық сөйлеуін, ауызша және жазбаша түрде дамыту. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттердің: - мамандықтар бойынша қолданылатын экономикалық терминдердің дұрыс қолданыс жүйесі; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдерді қатыстыра отырып, қазақ тіліндегі сөйлеу түрлері, жанрлары, стильдерінің әртүрлілігі жөнінде түсініктері болуы; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдердің дұрыс баламасын; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдерді студенттердің сөйлеу дағдысында дұрыс пайдалануын; - кәсіби қызмет саласындағы тілдік, стильдік сауаттылықтың болуы білуі; - қызметтік келісім сөз, іскерлік сөйлесу жүргізуге; - ғылыми, іскерлік, жарияланым стиліндегі мәтіндер жаза білуге; - экономикалық ғылыми мақалалар жаза білуге; - БАҚ көздеріндегі экономикалық ақпараттар бойынша талдаулар жасай білуге икемді болуы; - мамандық бойынша кәсіби қазақ тілі деңгейінде ерін сөйлеуге; - қызметтік-іскери құжаттарды ресми дұрыс рәсімдеуге практикалық машықтарды иемденуі қажет. Курстың басты деректемесі Осы пәнді меңгеру үшін төмендегі пәндерді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар қажет: қазақ тілі, мамандыққа кіріспе. Курстың деректемесі Пәнді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар жазбаша мәтіндерді, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеуге көмектеседі, кәсіби салада қазақ тілін сәтті меңгеруі, мамандық бойынша студенттердің коммуникативтік қабілетін дамытуы үшін қажет. 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу |р/с |Тақырып аттары |Сағаттар |Әдебиеттер | | | |1 | |7 |Қызметтік құжаттардың типтері. | |2 | | |Қаулы. Шешім. Бұйрық. Жарғы. | | | | |Нұсқаулық. Акт. Анықтама. | | | | |Өтініш. | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрлері |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 | |2 |Практикалық сабақ |- |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ | |Мәтін. Сөздік | |3 |Практикалық сабақ |25 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |40 |Мәтін. Сөздік | |4 |Практикалық сабақ |25 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | |5 |Практикалық сабақ |25 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |40 |Мәтін. Сөздік | |6 |Практикалық сабақ |25 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |40 |Мәтін. Сөздік | |7 |Практикалық сабақ |- |- | | |СӨЖ |- |- | | |Рубежді бақылау |50 | | |8 |Практикалық сабақ |10 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |30 |Мәтін. Сөздік | |9 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | |10 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |30 |Мәтін. Сөздік | |11 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | |12 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |30 |Мәтін. Сөздік | |13 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | |14 |Практикалық сабақ |15 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |30 |Мәтін. Сөздік | |15 |Практикалық сабақ | | | | |СӨЖ | |Мәтін. Сөздік | | |Рубежді бақылау | |тапсырма | | |Емтихан | |Кесте бойынша | | |Барлығы: |1000 | | | |Практикалық сабақа |60 |Кесте бойынша | | |қатысуы | | | | |Практикалық сабақ |100 |Тақырып бойынша | | | | |сұрақтарды | | | | |талқылау | | |СӨЖ |120 |Тапсырмалар | | |Рубежді бақылау |100 |тапсырма | | |Емтихан |400 |Билет | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 15 аптаға 60 балл берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 15-25 балл аралығында қойылды. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (СОӨЖ) мұнда лектор әрбір дәріс сабағынан кейін студенттерге дәріс тақырыбы бойынша тапсырма береді. Ол талқылау, тапсырма түрінде өтеді. Сол тапсырмаларға 10-15 балл аралығында қойылады. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге эссе береді.СӨЖ 18-30 балл аралығында беріледі. 7 аптада және 15 аптада Рубежді бақылау жүргізіледі. Онда студенттерден өткен тақырыптар бойынша коллоквиум түрінде алынады, оған 60 баллдан беріледі. Емтиханға 400 балл берілген. Жалпы студент бір семестр бойынша 1000 балл жинау керек. Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет. 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 7.1 Негізгі әдебиеттер 1. Қазақстан Республикасы Конституциясының 7 бабы; Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі № 151 Қазақстан Республикасындағы «Тіл туралы» Заңы; 2. «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы»; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 21 қарашадағы № 1122 қаулысымен мақұлданған 2007-2010 жылдарға арналған мемлекеттік тілді қолдану аясын кеңейту мен оның бәсекелестігін арттыру тұжырымдамасы; ҚР СТ 1926-2009 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзыреттіліктері. Қарапайым деңгей. Жалпы меңгеру». 3. ҚР СТ 1928-2009 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзыреттіліктері. Базалық деңгей. Жалпы меңгеру». 4. Бектұров Ш.К., Бектұрова А.Ш. Казахский язык для всех. Алматы: Атамұра, 2011. 5. Зейнулина А.Ф., Балпанов Н.М. Кәсіби-іскери қазақ тілі (Экономика). Павлодар, 2012 6. Зейнулина А.Ф., Жұмабаева З.Е., Шаһарман Ә.П., Пазыл Ә.Қ. Іскери- кәсіби қазақ тілі: практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқау. 2013 7. Ақжанова А., Өтегенова Қ. Кәсіби қазақ тілі (Экономика, бухгалтерлік есеп және аудит) Астана, 2010 Қосымша: 8. Бектұров Ш.К., Бектұрова А.Ш. Қазақ тілі для начинающих. Алматы: Рауан, 2010. 9. Белботаев А., Тукебаева Ж.Казахский язык для начинающих /1-3 книги/ Алматы: Қазақстан, 2009. 10. Оралбаева Н. Қазақ тілін үйренеміз. Алматы: «Мектеп» 2009. 11. Тургамбаева Б., Линко Т. Вы говорите по казахски? /Самоучитель казахского языка/ Алматы: Балауса, 2010. 12. Сейіт Кенжеахметов. Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары. Алматы: «Ана тілі» 2012. 13. Қазақ мақал-мәтелдері. Құрастырған Ж. Малайсарин. Алматы: «Ана тілі», 2009. Сөздіктер 14. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі. 10 томдық, Алматы, 2010 15. Қазақша-орысша сөздік (50 мыңға жуық сөздер) Алматы «Дайк Пресс», 2012 16. Мамандық бойынша қазақша-орысша терминдік сөздіктер жиынтығы. Павлодар, 2011
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz