Файл қосу
Тақырып бойынша түсінуге қиындық тудырған материалдарға оқытушы үшін сұрақтар дайындау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.18.38.77/02-2013 | |Студенттерге арналған |№3 баспа | | |«Статистикалық физика |2013 | | |және термодинамика | | | |негіздері» пәнінің жұмыс| | | |бағдарламасы | | | ЭЛЕКТИВТІК ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072300-«Техникалық физика» мамандығы үшін «Статистикалық физика және термодинамика негіздері» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы __________ 2013 ж. Ботатаев В.У. , Физика кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № _1_ хаттама 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________ С.С. Маусымбаев 3. МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № ____ хаттама ______________2013 ж. Төрайымы ___________ К.А. Болатова 4. БЕКІТІЛДІ 4.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № _____ хаттама _______________ 2013 ж. ОӘК төрайымы ____________ Г.К. Искакова 5 Алғаш еңгізілген Мазмұны 1. Жалпы мағлұмат 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 3. Пән бойынша әдістемелік нұсқау 4. Курстың форматы 5. Курстың саясаты 6. Бағалардың қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Ботатаев Василь Уалиевич Кафедра «Физика» Байланыс туралы ақпарат –№1 оқу корпусы, № 1110 б каб. Сабақты жүргізу орыны – 11-ші қабат аудиториялары Осы пән бойынша кредит саны – 2 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте): 1 кесте – оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс|Семестр |Кредит |Дәріс | | | |ДС |МС |ЗС |ОБСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1. |Кіріспе. |1 |1 | |3 |1 |[8.1.3] . | | | | | | | | |§1.1-1.4; §4.1. | | | | | | | | |[8.1.1] тарау | | | | | | | | |1. §1.4. | | | | | | | | |[8.2.5] §-1,2 | | | | | | | | |5-45 бет | |2 |Термодинамикалық |2 |1 | |3 |1 |[8.1.3]. | | |жүйелердің микрокүйі | | | | | |§2.1-2.7; | | | | | | | | |[8.1.1] тарау 2.| | | | | | | | |§5-8, | | | | | | | | |тарау 4, § 16-18| |3 |Негізгі термодинамикалық |2 |1 | |3 |1 |[8.2.5] | | |түсініктердің | | | | | |§-3.2,3.5 69-86 | | |статистикалық мағыналары | | | | | |б, §-3.20 156 | | | | | | | | |бет | |4 |Тепе-тең статистикалық |1 |1 | |3 |1 |[8. 1.2]- т. 1, | | |теорияның қарапайым | | | | | |VII тарау, | | |қосымшалары | | | | | |182-206 беттер. | | | | | | | | |[8.2.5] § 5.2, | | | | | | | | |5.3 107-200 бет | |5 |Кванттық идеал жүйелер |1 |1 | |3 |1 |[8.1.1]-§41-43 | | | | | | | | |[8.1.2] - | | | | | | | | |§8.1-8.4, § | | | | | | | | |10-2. | | | | | | | | |[8.2.5] § 6.5, | | | | | | | | |6.6 229-243 бет| |6 |Идеал емес жүйелердің |2 |1 | |3 |1 |[8.1.1]-§87-94, | | |статистикалық теориясы | | | | | |§94 | | | | | | | | |[8.1.3]-§15.1-5,| | | | | | | | |§17.1-3 | | | | | | | | |[8.1.5] § | | | | | | | | |76-79 372-390 | | | | | | | | |бет | |7 |Фазалық ауысулар |2 |1 | |3 |1 |[8.1.1] -§77-86;| | | | | | | | |§ 91-93, 13.1-5,| | | | | | | | |14.1-2, § | | | | | | | | |16.1-3 | | | | | | | | |[8.1.5] § 26-28 | | | | | | | | |121-137 бет | |8 |Флуктуация теориясы |1 |1 | |3 |1 |[8.1.1]-§44-49, | | | | | | | | |60-64, 75-76 | | | | | | | | |[8.1.3]- | | | | | | | | |§10.3-10.8, | | | | | | | | |§12.1-12.5 | | | | | | | | |[8.1.5] § 10 – | | | | | | | | |396 бет | |9 |Кинетикалық теңдеулер |2 |1 | |3 |1 |[8.1.1]-§110-131| | | | | | | | |[8.1.3]-§21.1-3;| | | | | | | | |§22.1-; | | | | | | | | |§23.1-2; §25.1-5| | | | | | | | |[8.1.5] § | | | | | | | | |71- 358 бет, § | | | | | | | | |100 523-528 бет | |10 |Қайтымсыз процестер |1 |1 | |3 |1 |[8.1.1]-§96-102 | | |термодинамикасының | | | | | |[8.1.3]-§ | | |негіздері | | | | | |18.1-4, § 19.1-3| | | | | | | | |[8.1.5] § 31 | | | | | | | | |143 бет | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ «Статистикалық физика және термодинамика негіздері» пәнін оқытуға қатыстылар: - оқулықтар және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау; - лекция материалдарымен жұмыс жасау және лекцияға дайындалу; - семинар сабақтарына дайындалу. 3.1 Әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау: 3.1.1 Әдебиеттен қажетті материалдың тарауын тауып, студент оны оқып және оқыған әрбір абзацына ат қояды. Егер студент абзацқа ат қоя білсе, онда оның сол абзацты түсінгенін көрсетеді. 3.1.2 Осы абзацтағы материалды конспекті жасап, студент келесі тексттің абзацна көшеді. 3.1.3 Егер студент тексттің әр абзацна ат беруге қиналса, онда материалдың мөлшерін үлкейтуге болады. Сонда студент материалды конспекті жасап, оған ат беруі мүмкін. Сөйтіп параграфтың барлық текстін өтуі керек. 3.1.4 Осылайша материалды оқып және конспекті жасап, текстке қатысты сұрақтарға жауап беруі қажет. 3.1.5 Егер текстке қатысты сұрақтар жоқ болса, онда өзінің оқыған материалдары бойынша сұрақтарды өзі құрастыруы керек. 3.1.6 Соңында студенттің параграф бойынша оқығған материалдарын мазмұндап бергені тиімді. 3.2. Лекцияға дайындық: 3.2.1 Сіздердің қолдарыңызда пәннің мазмұны ашылып көрсетілген, әдебиеттер көрсетілген, лекция және семинар сабақтарының басты сұрақтары мен тақырыптары жазылған жұмыс бағдарламасы бар. 3.2.2 Лекциядағы белсенді жұмысқа дайындалу үшін Сіз көрсетілген әдебиет бойынша өз бетінізше лекция материалдарын оқып келуіңіз, қосымша әдебиеттерден тақырып бойынша материалдар қарастырып, өз ойыңызша маңызды деген моменттерге қысқаша конспект жасап келуіңіз керек. Тақырып бойынша түсінуге қиындық тудырған материалдарға оқытушы үшін сұрақтар дайындау. 3.2.3 Лекцияда тыңдаған материалдардан өзіңіздің конспектіңізді толықтыруңызға болады, Сіз дайындаған сұрақтарға жауаптар алуыңыз мүмкін. Өз конспектіңізді қайта айта алуыңыз пайдалы, ол сіздің материалды толық түсінгеніңізді көрсетеді. Емтихан алдында өткен материалдарды қайта қарап шығу жеткілікті болады. 3.3. Семинар сабағына дайындық 3.3.1 Студентке семинар сабағының тақырыбы белгілі және қосымша әдебиеттер көрсетілген. Студент өзіне қажетті материалды тауып, 5 беттен артық көлемде конспекті жасау керек. 3.3.2 Студент өзбетінше тақырып бойынша конспект соңында сұрақтар құрастырады. 3.3.3 Семинар сабағында бүкіл жоспар бойынша материалды айтып бері, оқытушының және басқа студенттердің сұрақтарына жауап береді. 3.3.4 Семинарға қатысуы бойынша және конспект 4-тік балмен бағаланады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 3 рет жүргізіледі, ОБСӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы, дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Практикалық сабактар есептер шығару, жұлдыз карталарымен жұмыс жасау негізінде теориялық материалды тереңірек түсінуге және дағдырларды алуға арналған. Аудиториялық ОБСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОБСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойятын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір–бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр практикалық сабаққа қатысқаны үшін 14 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе практикалық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -0 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6. Қорытынды аттестация (емтихан) ауызша емтихан арқылы өткізіледі. Әрбір билетте екі теориялық сұрақ және бір есеп болады. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Статистикалық физика және термодинамика негіздері» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында өткізіледі – ауызша түрінде емтихан) Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және лабораториялық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. Қорытынды рейтінгті есептеуде баллдарды жинақтау принципі қолданады, яғни бірінші межелік бақылау алдында жиналған баллдар екінші межелік бақылаудың баллдарына қосылады. Сонымен, бірінші және екінші межелік бақылаулардың қорытынды болып есептеледі. Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық түрлері есепке алынады: • сабаққа қатысу (СҚ); • ОБСӨЖ орындау графигі бойынша (4-кесте); • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау; • ауызша жауап беру (АЖ) • СӨЖ орындау жоспары бойынша (4-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау • әр студент 8 және 15 апталарда коллоквиум тапсырып, межелік бақылаудан өтеді; • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка) Әр студенттің рейтингі «идеалды студенттің» жетістіктерімен салыстырылып қойылады. Ол үшін топ тізіміне қосымша «идеалды студент» еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент жоғары рейтингке ие болады. Емтиханға екінші межелік бақылаудың орташа рейтингісі 50 % жоғары студенттер жіберіледі. Пәнге семестр бойына 600 балл бөлінеді, оның ішінде 60 балл сабаққа қатысуға. Қалған 540 балл екіге болінеді (1-7 апталарға 270 балл және 8-15 апталарға 270 балл). Олардың апталар бойынша сабақ түрлеріне сәйкес бөлінуі 6 тарауда көрсетілген 3-кесте. Бағаны әріппен, баллмен және пайызбен көрсету шкаласы. |Әріппен |Балдың сандық |Пайыздық мәні |Қалыпты жүйе бойынша | |бағалау |эквиваленті | |бағалау | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 4 кесте – «Статистикалық физика және термодинамика негіздері» пәні бойынша баллдарды болу |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 апта бойынша дәріс |30 | | | |сабақтарына дайындалу және қатысу | | | |2 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |3 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 1,2 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 1 - бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |4 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 3,4 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 2 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |5 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |СӨЖ № 3 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |6 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 5,6 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 4 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |7 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 7 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 5 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | | |Межелік бақылау – коллоквиум |70 |Кеңесте | |1 аптадан 7 апта бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |баллдарының барлығы | | | |8 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру. | |сабақтың басында | | |8 аптадан 15 апта бойынша дәріс |30 | | | |сабақтарына дайындалу және қатысу | | | |9 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |10 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |11 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 8,9 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 6 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |12 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 10,11 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ №7– бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |13 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |СӨЖ № 8 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |14 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 12,13 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 9 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |15 |Студенттердің практикалық сабаққа |20 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 14,15 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 10 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | | |Межелік бақылау – коллоквиум |70 |Кеңесте | |8 аптадан 15 апта бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |баллдарының барлығы | | | |Емтиханға баллдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімге баллдарының барлығы |1000 | | 7 ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР 1 Негізгі 1.1 Ландау Л.Д., Лифшиц Е.М. Статистическая физика и термодинамика. М., 1973. 1.2 Медведев Б.В. Начала теоретической физики. М., 1977. 1.3 Квасников И.А. Термодинамика и статистическая физика. (теория равновесных систем). М.: Изд.МГУ, 1991. 1.4 Базаров И.П. Термодинамика. М.: 1979. 1.5 Румер Ю.Б., Рывкин М.Ш. Термодинамика. Статистическая физика. Изд.МГУ, 1991. 1.6 В.Ф. Ноздрев, А.А. Сенкевич Курс теоретической физики 1.7 Кубо Р. Статистическая механика. М., 1976. 2 Қосымша 2.1 Терлецкий Я.П. Статистическая физика. М.: 1973. 2.2 Леонтович М.А. Введение в термодинамику. Статистическая физика. Ч.1, М.: 1976. 2.3 Климонтович Ю.Л. Статистическая физика. М.: 1982. 2.4 Фейнман Р. Статистическая механика. М.: 1975. 2.6 Серова Ф.Г., Янкина А.А. Сборник задач по теоретической физики. М., 1979 2.7 Чертов А.Г., Воробьев А.А. Задачник по физике. М., 1988 .
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz