Файл қосу
Практикалық сабақта спорт
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |10 /02-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |16.06. 2014 ж. | | |«Олимпиадалық білім және| | | |кәсіпқой спорт» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт » пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт оқытушыларға АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей -2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________« » 2014 ж., Уразбаев М.Т. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында « » .2014ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2014 ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған « » 2014 ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 18.09.2013.№ 1 басылымның орнына енгізілген Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Уразбаев Марат Тулеуханович Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: олимпиадалық ойларға байланысты оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тәжірибелік жұмыста гуманитарлық тұлға негізінде тәрбиелеу. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт атауларын меңгеру және бағдарлама көлеміндегі жаттығуларды дұрыс айта, жаза және сызып бейнелей білу. - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт дене тәрбиесі сабағының жоспар-конспектісін құрып жаза білу. Саптық, жалпы дамыту, еркін жаттығу, гимнатика жабдықтарындағы, акробатика жаттығуларын, секіруді үйрету шеберліктерін қалыптастыру. - Дене тәрбиесі сабағын жас ерекшеліктеріне, жыныстарына қарай ұйымдастыру, жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт амалдарын дене тәрбиесі үшін қолдана білу, дене қимылы ережелері мен спорттық кемелдену шараларын ұйымдастыра білу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін менгеріп алу тиіс. Студент орындай білу керек: олимпиаданың және кәсіпкой спорттын шыгу тарихы, оқу-жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстарда командаға жетекшілік жасау, жарыстарды ұйымдастырып өткізу. 1.6Курстың пререквизиттері: Пәндік оқу үшін мына пәндер бойынша білім алу қажет: педагогикадан Анатомиядан, физиологиядан, ДШ және С теориясы мен әдістемесінен студент пәнді жақсы меңгеру үшін келесі пәндер бойынша білім болу керек: тандалған спорт түрінің негіздері, жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен, гимнастика оқыту әдістемесімен. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 ТАСТ 1кесте |Курс|Семестр |Кредиттер |ДР сағ. | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы электрондық | | |және даярлық | |журналда оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау | | | | |фактісін көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Кәсіпқойлық спорт. Негізгі |15 |Практикалық сабақта | | |түсініктері мен маңызы. | | | |2-3 |Кәсіпқой спортындағы негізгі |15 |Практикалық сабақта | | |қаралатын мәселелер. | | | |4 |Халықаралық Олимпиадалық |15 |Практикалық сабақта | | |қозғалыстағы кәсіпқойлық спорт.| | | |5 |Кәсіпқойлық спорттағы |15 |Практикалық сабақта | | |спонсорлық көмек пен мецанаттық| | | | |жұмыстар маңызы. | | | |6 |Әр елдердегі кәсіпқойлық |15 |Практикалық сабақта | | |спортқа мемлекет тарапынан әсер| | | | |етудің анализі. | | | |7 |Қазақстандағы кәсіпқойлық |15 |Практикалық сабақта | | |спорт. Қазақстан спортының | | | | |құрылысы. | | | |8 |Спорттағы лицензия алу. |15 |Практикалық сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Кәсіпқой спорттың пайда болу |25 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |тарихы және әр елдердегі | | | | |дамуларының ерекшеліктері. | | | |2-3 |Америка еліндегі кәсіпқойлық |25 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |спорттың пайда болу себептері. | | | |4 |Ерікті және кәсіпқойлық |25 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |спорттың қарама-қайшылық | | | | |жастары және ерікті спорт пен | | | | |кәсіпқойлық спорттың дәрежесін | | | | |анықтау. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Спорттағы спонсорлық көмектер. |4 |Сабақ кестесіне сәйкес| |2-3 |Мемлекет және кәсіпқойлық |8 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |спорт. | | | |4 |Кәсіпқой спорттың 3 моделі: |4 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |америкалық, европалық және | | | | |азиаттық. | | | |5 |Кәсіпқой спортты ұйымдастыруға |4 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |қатысты негізгі субъектілер. | | | |6 |Кәсіпқойлық спорт және оның |4 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |таралуы. | | | |7-8 |Дене тәрбиесі және спорт |6 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |жөніндегі олимпиадалық білім | | | | |беру мамандығының мақсаты. | | | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта |60 б. |Сабақ кестесіне сәйкес| | |дәріс материалдары бойынша | | | | |сұрақ жауп | | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы электрондық | | |және даярлық | |журналда оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау | | | | |фактісін көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Мамандарды дене тәрбиесі, спорт|15 |Практикалық сабақта | | |төнірегінде дайындау және жалпы| | | | |гуманитарлық жаңа бағытты | | | | |дамыту. | | | |10 |Дене тәрбиесі және спорт |15 |Практикалық сабақта | | |жөніндегі олимпиадалық білім | | | | |беру мамандығының мақсаты. | | | |11 |Олимпиадалық білім берудің |15 |Практикалық сабақта | | |концепцуалды негізі. | | | |12 |Гуманизмнің негізгі ойлары |15 |Практикалық сабақта | | |олардың мақсаттары және | | | | |қүндылықтары. Олимпиада турал | | | | |тұсінік. Олимпиадалық | | | | |қазғалыстаң жаңа даму бағыты. | | | | |Спорттағы қәсіптік және | | | | |коммерциялық мәселе. | | | |13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|10 |Практикалық сабақта | |14 |Олимпиадаға тәрбиелеу тарихы. |15 |Практикалық сабақта | | |Олимпидаға тәрбиелеу | | | | |дәстұрлері. Олимпидаға | | | | |тәрбиелеудің жаңа мәселелері. | | | |15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |15 |Практикалық сабақта | | |олимпиадалық білімнің негізгі | | | | |мазмұны. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Олимпиадалық білім берудің |10 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |концепцуалды негізі. | | | |12-13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|10 |Сабақ кестесіне сәйкес| |14-15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |10 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |олимпиадалық білім берудің | | | | |негізгі мазмүны. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Олимпиадалық білім берудің |12 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |концепцуалды негізі. | | | |12-13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|8 |Сабақ кестесіне сәйкес| |14-15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |10 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |олимпиадалық білім берудің | | | | |негізгі мазмүны. | | | |15 |Оқушы жастарға олимпиадалық |60 б. |Сабақ кестесіне сәйкес| | |білім беру. | | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | Негізгі әдебиет |Твой олимпийский учебник. М., СС:ФиС, 1996 | |Таникеев М.Т. От байги до Олимпиады. Алматы, 1983г. | |История физической культуры и спорта . Столбов В.в., 1988 | |Дополнительная литература | |Столбов В.В. Эволюция олимпийских игр от Пьера де Кубертена до Хуани | |Антонио Самаранче.Журнал Ти МФК и С , 1994 № 8 | Қосымша әдебиет: 1. Максименко А.М. Дене тәрбиесі мен әдістемесі негіздері., 1999 2. Спорттық ойындар. Железняк В.И М. 2001 3. Жарыс ережелері: Волейбол Баскетбол Футбол Жеңіл атлетика
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz