Файл қосу
Ауыспалы егістің жіктелуі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.21.1.52./01.2013 | | | | | |ПОӘК |№___басылым | | |«Егіншілік» пәнінен |«__»___20__ж | | |оқытушыларға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия » мамандығына арналған «Егіншілік» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының аға оқытушысы --------Каламов Бақытбек Хамзаұлы « ___» ______ 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « ___» ______ 2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі, профессор:____________ Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « ___» ______ 2013жыл, № Төраға ______________Тлеубаева А.В 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама« ___» ______ 2013 жыл № ОӘК төрағасы, проректор ____________Г.К.Искакова 4. Бірінші рет еңгізілді Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4Оқытушылар үшін пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны. 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптардың тізімі. 6 Пәннің оқу- әдістемелік картасы 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аймағы «Егіншілік» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіретін оқытушылардың жұмыс оқу жоспары 5В080100 «Агрономия» мамандығының студенттріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде студенттер игеретін тәжірибемен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің агротехнология кафедрасында пәнді оқытудың негізгі құралы болып табылады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Егіншілік» пәнінің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдарламасы осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру ретін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің ҚР МЖМБС 3.08.359-2006 бұйрығымен бекітілген 5В080100 «Агрономия» мамандығы бойынша 23.12.2005 ж. № 779 орнына енгізілді. - Университет стандарты СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің дайындауға және әзірлеуге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжаттық процедура «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3. Жалпы жағдайлары. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Арономия» мамандығының студенттеріне арналған «Егіншілік» пәні егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен жалпы теориясы, құнарлылық оның маңызы және жоғарлату жолдарына зерттеулер жүргізеді және мәдени өсімдіктерді өсіруге қажетті топырақтың онтайлы параметрі жоғары құнарлылығын жасау және жерді экономикалық, экологиялық және технологиялық тұрғыдан тиімді пайдалану. 3.2 Курстың мақсаты. Курстың мақсаты студенттерді қарқынды егіншілікте топырақ құнарлығын ұдайы арттыру және өсімдік тіршілік жағдайын егіншілікте реттеу жолдарын түсіндіру.. 3.3 Пәнді оқыудың негізгі міндеттері. Топырақтың құнарлығын ұлғайтудың, оны эрозиядан қорғаудың агротехникалық шаралар жүйесін құрастыру мен жүзеге асыру жөніндегі теориялық негіздері және дағдылану әдістер мен студенттерді таныстыру; өсімдік тіршілігі жағдайларын оңтайландыру; арамшөптердің биологиялық ерекшеліктерін және түр құрамын анықтау, олармен күресудің кешенді шараларды белгілеу; әр түрлі шаруашылықтар үшін ауыспалы егістер нобайларын, оларды игеру жоспарын құрастыру және жүзеге асыру; топырақ қорғау және қорды үнемдеу жөніндегі топырақ өнделу жүйелерін жасау және топырақ өңдеуді минималдау; аймақтық бейімді ландшафтылық егіншілік жүйесінің негізін игеру. 3.4 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - өз бетімен ауыспалы егіс жүйесін құру; - арам шөпке қарсы тиімді жолдарын таңдауды; - жер құнарын арттырып отыруды; - техниканы тиімді пайдалануды; 3.5 Курстың перереквизиттері. Биология, физиология, топырақтану, агротехника 3.6 Курстың постреквизиттері. Өсімдіктану, селекция мен тұқым шаруашылығы 1. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1) Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |Дәріс тақырыптары | | |1 – модуль Егіншіліктің негізгі сыртқы факторлары. | | |1 – блок Егіншіліктің негізгі заңдарына түсініктеме. | | |Кіріспе. Егіншілік туралы жалпы мағлұматтар |1 | |Егіншілік туралы жалпы мағлұматтарды зерттеу. |1 | |Өсімдік тіршілігінің ғарыштық жарық факторлары және |1 | |олардың ауыл шаруашылығы өніміне маңызы | | |Өсімдік тіршілігінің ғарыштық жарық факторлары және |1 | |олардың ауыл шаруашылығы өніміне маңызын зерттеу. | | |Өсімдік тіршілігінің ғарыштық жарық факторлары және |1 | |олардың ауыл шаруашылығы өніміне маңызы | | |Өсімдік тіршілігінің ғарыштық жарық факторлары және |1 | |олардың ауыл шаруашылығы өніміне маңызын анықтау. | | |2- модуль Егіншіліктің негізгі сыртқы факторларын оптималдау | |2-блок Егіншіліктің негізгі сыртқы факторларын оптималдау | |Ауа температурасы |1 | |Ауа ылғалдылығы |1 | |Ауа ылғалдылығы |1 | |Топырақ температурасы |1 | |Температуралық режимін жақсарту |1 | |Қоректік зат режимін жақсарту |1 | |Егіншілік және өсімдік шаруашылығының негізгі заңдары. |1 | |Егіншіліктің негізгі заңдарына зерттеу жүргізу | | |3- блок Егіншіліктің негізгі заңдары және арамшөптер. | |Арам шөптерді жіктеу, классификациялау |1 | |Арамшөптерді химиялық әдіспен жою. |1 | |Қоршаған ортаны қорғау шаралары. | | |Жиыны |15 | |1 – модуль Егіншіліктегі ауыспалы егіс жүйелері. | |1 – блок Егіншіліктегі ауыспалы егіс жүйелері. | |Ауыспалы егістердің ғылыми негіздері |1 | | Ауыспалы егіс жүйесіндегі негізгі себептер |1 | |Ауыспалы егіс жүйесінің жіктелуі |1 | |Ауыспалы егіс жүйесіндегі алғы дақылдарға сипаттама |1 | |Пар және оның түрлері |1 | |Ауыспалы егістің жіктелуі |1 | |Топырақты өңдеудің ғылыми негіздері |1 | |Топырақ өңдеудің ғылыми негіздеріне сипаттама беру |1 | |Топырақ өңдеудің негізгі тәсілдері |1 | |Жерді аудармай сыдыра жырту, жер эрозиясына қарсы |1 | |қолданылатын техникалар | | |жылдам өңдеу иновациялық техникасы мен технологиясымен |1 | |таныстыру Топырақты минималды, нөлдік және | | |Егіншілік жүйелері және ғылыми негіздері |1 | |Қазақстанның әртүрлі аймақтарында қолданылатын |1 | |егіншілік жүйелерінің ерекшеліктері | | |Егіншіліктің қазіргі заманғы ландшафтық жүйелері |1 | |Егіншіліктің қазіргі заманғы ландшафтық жүйелерін жасау|1 | |Жиыны |15 | |РБ 2 |1 | 4. Өздік жұмыстары бойынша тақырыптардың тізімі. 1. Топырақ құнарлығының агрофизикалық көрсеткіштері және оны егіншілікте реттеу. 2. Топырақтың ауа режимі және оны реттеу. 3. Топырақтың жылу режимі және оны реттеу. 4. Топырақ эрозиясы және оның даму заңдылықтары. 5. Егістіктің және тпырақтың арамшөптенуін еске алу. 6. Эрозияға ұшырайтын жерлерднгі ттопырақ өңдеу жүйесінің ерекшеліктері. 7. Далалық жұмыстар сапасына агротехникалық баға беру. 8. Егіншілік жүйелер. 6 «Агроноимяға кіріспе» пәні бойынша оқу әдістемелік карта Кесте 3 . «Егіншілік» пәні бойынша оқу әдістемелік карта |Тақырып |Көрнекілік |Өздігінен зерттеуге |Бақылау | | |құралдар, |арналған сұрақтар |формасы | | |плакаттар, | | | | |зертханалық | | | | |стендтер. | | | |Дәрістік |Тәжірибел| | | | |сабақ |ік | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |1 |Әдістемелік | |АБ | |Егіншіліктің| |нұсқаулық, |Егіншіліктің ғылыми | | |ғылыми | |плакат,таблица. |негіздері. Өсімдік | | |негіздері. | | |тіршілігінің | | |Өсімдік | | |факторлары және | | |тіршілігінің| | |егіншілік заңдары | | |факторлары | | |деген не? | | |және | | | | | |егіншілік | | | | | |заңдары | | | | | |Ауыл |2 |Әдістемелік |Ауыл шаруашылық | | |шаруашылық | |нұсқаулық, |дақылдарының суға, |АБ | |дақылдарының| |плакат,таблица. |ауаға, жылуға, | | |суға, ауаға,| | |қоректік заттарға | | |жылуға, | | |қоятын талаптары | | |қоректік | | | | | |заттарға | | | | | |қоятын | | | | | |талаптары. | | | | | |Егіншіліктің|3 |Әдістемелік |Егіншіліктің және |АБ | |және өсімдік| |нұсқаулық, |өсімдік | | |шаруашылығын| |плакат,таблица. |шаруашылығының | | |ың негізгі | | |негізгі заңдары | | |заңдары | | | | | |Топырақ |4 |Әдістемелік |Топырақ құнарлығы |АБ | |құнарлығы | |нұсқаулық, |оның түрлері және | | |оның түрлері| |плакат,таблица. |оларды ұдайы арттыру | | |және оларды | | | | | |ұдайы | | | | | |арттыру | | | | | |Арам шөптер |5,6 |Видеоматериалдар|Арам шөптер және |АБ | |және олардың| |, стендтер. |олардың келтіретін | | |келтіретін | | |зияндары. | | |зияндары. | | | | | |Арам |7,8 |Видеоматериалдар|Арам шөптерді жіктеу |АБ | |шөптерді | |, стендтер. | | | |жіктеу | | | | | | Арам |9 |Видеоматериалдар| Арам шөптермен |МБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресу шаралары | | |күресу | |таблицалар. | | | |шаралары | | | | | |Арам |10 |Видеоматериалдар|Арам шөптермен |АБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресудің | | |күресудің | |суреттер. |агротехникалық | | |агротехникал| | |шаралары | | |ық шаралары | | | | | |Арам |11 |Видеоматериалдар|Арам шөптердің |АБ | |шөптердің | |, стендтер, |химиялық және | | |химиялық | |суреттер. |биологиялық шаралары.| | |және | | | | | |биологиялық | | | | | |шаралары. | | | | | |Ауыспалы |12 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістердің |АБ | |егістердің | |, стендтер, |ғылыми негіздері | | |ғылыми | |суреттер. | | | |негіздері | | | | | |Дақылдар |13 |Видеоматериалдар|Дақылдар себілген |АБ | |себілген | |, стендтер, |дақылдардың ауыстырып| | |дақылдардың | |суреттер |тұрудың себептері | | |ауыстырып | | |және негізгі | | |тұрудың | | |дақылдарға сипаттама | | |себептері | | | | | |және негізгі| | | | | |дақылдарға | | | | | |сипаттама | | | | | |Ауыспалы |14 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістің |АБ | |егістің | |, стендтер |жіктелуі | | |жіктелуі | |суреттер. | | | |Топырақ |15 |Кетселер, |Топырақ өңдеудің |МБ | |өңдеудің | |суреттер |ғылыми негіздері және| | |ғылыми | | |міндеттері | | |негіздері | | | | | |және | | | | | |міндеттері | | | | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу- әдістемелік |Экземпляр |Студенттер|Қамтамасыз| |құралдарының атаулары |саны |дің саны |ету пайызы| |1. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., |5 |5 |100 | |Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы | | | | |өнімдерін өндіру технологиясы. | | | | |2. М.Ш. Анафин «Топырақтану және |5 |5 |100 | |егіншілік» пәнінен зертханалық және | | | | |тәжірибелік сабақтарға арналған оқу | | | | |құралы. 2009ж | | | | |3. Тазабекұлы Т., Тазабекова Е. |5 |5 |100 | |Топырақтану түсіндірме сөздігі. | | | | |Алматы; Рауан, 1993. | | | | | | | | | 8 Әдебиеттер 1. Негізгі әдебиет 1. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы. 2. М.Ш. Анафин «Топырақтану және егіншілік» пәнінен зертханалық және тәжірибелік сабақтарға арналған оқу құралы. 2009ж 3. Тазабекұлы Т., Тазабекова Е. Топырақтану түсіндірме сөздігі. Алматы; Рауан, 1993 Қосымша әдебиет 8.2.1.В.Д. Блаватский, «Егіншіліктің туындауы және дамуы», Наука, М., 1967,180с. 8.2.2. Б.В. Андрианов, «Біздің ата- бабаларымыздың егіншілігі», Наука, М., 1978,160б
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz