Файл қосу

Пәннің оқыту мақсаты. СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18.1-57/       |
|                        |                        |02-2014                 |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің бағдарламасы     |16.06. 2014 ж.          |                        |
|«Омыртқалылар           |                        |                        |
|зоологиясынан ҮП»       |                        |                        |










                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                 Омыртқалылар зоологиясынан үлкен практикумы

                   «5В011300» – «Биология»  мамандығы үшін

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    Семей
                                    2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., Жилкыбаева С.Д.

     « Биология» кафедрасының  оқытушысы


2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 «____»___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН























Мазмұны

|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |




























1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР



 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Жилкыбаева Сауле Джакановна
Байланыс ақпараты – тел:50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219
Сабақ өткізу орны – дәрісхана  № 230
Берілген пән бойынша кредиттер саны – 3
1.2. Пәннің қысқаша мазмұны:
Зоологиядан үлкен практикум пәні студенттерде зоологиядан арнайы білімді
бекітуге арналған. Арнайы әдебиеттерді оқу және студенттердің жеке жұмысына
негізделген зоологиялық білімді кеңейтіп, тереңдетіп береді. Студенттерге
болашақ маман ретінде зоологияның негізгі морфологиялық және морфометриялық
әдістерін меңгертіп, ғылыми зерттеу жұмыстарының тәжірибелік дағдыларын
үйретеді
1.3 . Пәннің оқыту мақсаты:
      Пәнді оқыту мақсаты- жануарлар әлемінің әртүрлілігі және тарихи  дамуы
туралы ұғым қалыптастыру; ғылыми қөзқарас қалыптасуында зоологияның  маңызын
көрсету және басқа ғылымдармен  байланысын;  өздік  жұмыс  істеу  дағдыларын
үйрету.
1.4.   Пәнді оқытудың басты міндеттері:
        -  Студенттерге  жануарлардың  морфологиясы,  анатомиясы,  жіктелуі,
          онтогенез және филогенез туралы білім беру;
        - мүше құрылысының функцияларын қарастыру;
        -  зерттейтін  обьектлеріне  жалпы  биологиялық   және   эволюциялық
          көзқарас қалыптастыру;
        - омыртқалы жануарлардың табиғатта және адам өміріндегі  практикалық
          маңызын қалыптастыру;
        - жануарлар әлемін сақтау және ұқыпты пайдалануды негіздеу;
    1.5.  Оқып-білудің нәтижелелері:
Пәнді меңгергеннен кейін мынаны білу керек:
        - әр түрлі омыртқалы жануарлардың  морфофункционалдық  қалыптасуының
          негізгі принциптерін;
        - омыртқалы жануарларды зерттеу әдістерін;
        - жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін;
        - омыртқалылардың негізгі эволюциялық бағыттарын білу;
        - омыртқалы жануарларды анықтау;
        - омыртқалы жануарлардың уақытша препараттар дайындау;
        -  омыртқалы  жануарлардың  түраралық  қарым   қатынасының   сипатын
          анықтау.
1.6.  Курстың пререквизиттері:
1.6.1 омыртқасыздар зоологиясы;
1.6.2  омыртқалы зоологиясы.
1.7. Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Қазақстан биоресурстары
1.7.2 педагогикалық  практика.

2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№  |Тақырыб атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б|                      |                              |                   |
|     |                                     |Дәріс         |ЗС             |
|1-7  |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30            |Оқытушы        |
|     |даярлық                              |              |электрондық    |
|     |                                     |              |журналда       |
|     |                                     |              |оқушының тек   |
|     |                                     |              |сабаққа        |
|     |                                     |              |қатыспау       |
|     |                                     |              |фактісін       |
|     |                                     |              |көрсетеді      |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                   |
|                                                                          |
|1    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |              |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|2    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|3    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|4    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|5    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |30            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|6    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|7    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |-             |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|     |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша    |90            |               |
|Оқушының өздік жұмысы                                                     |
|4    |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ      |55            |Порталға еңгізу|
|     |электронды түрінде орындауы: Қазіргі |              |               |
|     |Шеміршекті балықтар класының         |              |               |
|     |систематикасы. Негізгі отрядтары.    |              |               |
|     |Қазіргі Сүйекті балықтар класының    |              |               |
|     |систематикасы. Негізгі отрядтары.    |              |               |
|6    |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ      |55            |Порталға еңгізу|
|     |электронды түрінде орындауы:  Қазіргі|              |               |
|     |қосмекенділер класының систематикасы.|              |               |
|     |Негізгі отрядтары.                   |              |               |
|     |Барлығы                              |110           |               |
|Шекаралық бақылау                                                         |
|7    |Тапсырманы график бойынша орындау    |70            |               |
|     |1 – 7  аптаның оқу нәтижесінің       |300           |               |
|     |барлығы                              |              |               |
|8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30            |Оқытушы        |
|     |даярлық                              |              |электрондық    |
|     |                                     |              |журналда       |
|     |                                     |              |оқушының тек   |
|     |                                     |              |сабаққа        |
|     |                                     |              |қатыспау       |
|     |                                     |              |фактісін       |
|     |                                     |              |көрсетеді      |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                   |
|8    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |              |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|9    |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|10   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|11   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|12   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|13   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|14   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |15            |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|15   |Зертханалық сабақты орындау, ауызша  |-             |Зертханалық    |
|     |жауап беру.                          |              |сабақта        |
|     |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша    |90            |               |
|Оқушының өздік жұмысы                                                     |
|10   |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ      |55            |Порталға еңгізу|
|     |электронды түрінде орындауы:  Қазіргі|              |               |
|     |құстар класының систематикасы.       |              |               |
|     |Негізгі отрядтары.                   |              |               |
|14   |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ      |55            |Порталға еңгізу|
|     |электронды түрінде орындауы:  Қазіргі|              |               |
|     |сүтқоректілер класының систематикасы.|              |               |
|     |Негізгі отрядтары.                   |              |               |
|     |Барлығы                              |110           |               |
|Шекаралық бақылау                                                         |
|15   |Тапсырманы график бойынша орындау    |70            |               |
|8 – 15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы    |300           |               |
|1 – 15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы    |600           |               |
|Емтихан балдарының барлығы                 |400           |               |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы     |1000          |               |


7. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ҚОРЛАР

1. Негізгі:
   1. Омыртқалылар зоологиясы. 1 бөлім :оқулық /К.Б.Олжабеков,Б.Е.Есжанов.-
      Алматы:Эверо,2011.-400б.
   2. Олжабекова,К.Б.    Омыртқалылар зоологиясы. 2 бөлім :оқулық
      /К.Б.Олжабеков, Б.Е.Есжанов.-Алматы:Эверо,2011.-368с.
   3. Дәуітбаева К.Ә.,т.б. Жануарлар алуан түрлілігі.1 және 2-
      бөлімдер.Жоғары оқу орындарына арналған оқулық.-Алматы.,2011.-712б.
   4. Божбанов, А.Ж. Экологиялық зоогеография негіздері: оқулық / А.Ж.
      Божбанов, М.Қ. Байбатшанов.- Алматы, 2013.- 339б.
   5. Махмутов С.М. Зоология.-Алматы.,2006
   6. Увалиева Г.К., Батырова К.И., Бектурганов Б. Самостоятельная работа
      студентов по зоологии позвоночных.-Алматы.,2001
   7. Дәуітбаева , К.Ә. Ихтиопатология:оқулық.-Алматы,2013.-384б.
7.2 Қосымша:
   1. Божбанов, А.Ж. Экологиялық зоогеография негіздері: оқулық / А.Ж.
      Божбанов, М.Қ. Байбатшанов.- Алматы, 2013.- 339б.
      Наумов Н.П. Омыртқалылар зоологиясы. – Алматы.: “Мектеп”, 1970.
   2. Наумов Н.П., Карташев Н.Н. Зоология позвоночных. I, и II тома. – М.:
      Высшая школа, 1979г.
   3. Адольф Т.А. и др. Руководство и лабораторные занятия по зоологии
      позвоночных.
   4. Карташев Н.Н., Соколов В.Е., Шилов И.А. Практикум по зоологии
      позвоночных . – М.: Высшая школа, 1976.
   5. Курс зоологии/Под ред. Матвеева Б.С. – М.: Высшая школа. 1966, т.2.
   6. Лукин Е.И. Зоология. М.: Агропромизд.1989г.
   7. БанниковА.Г.,Денисова М.Н. Очерки по биологии земноводных.– М.:
      Учпедгиз1956.
   8. Гриффин Д.Э., Новик Э. Живой организм. – М.: Мир, 1973
   9. Жизнь животных 4-7 т.т “Просвещение” 1983г.
  10. Махмутов С.М. Зоология. І бөлім.-Алматы.,1994
  11. Махмутов С.М. Зоология. ІІ бөлім.-Алматы., 1996









Пәндер