Файл қосу
Оқу - әдістемелік кешеннің құрамына кіретін Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері пәнінің оқытушыға араналған жұмыс оқу бағдарламасы
|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі | |Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.18-17.1.11/01-2013 | | ПОӘК |Басылым № 1 ___ ___2013 | | |Оқытушыға арналған |г. | | |«Тілі оқылатын елдің әдебиеті| | | |және аударма мәселелері» | | | |пәнінің жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | «Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері» пәні бойынша 050207 «Аударма ісі» мамандығына арналған Оқу- әдістемелік кешен Оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: _______________ « 1 » 09 2013ж. Aударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы _______________ Г.Д. Оразбаева 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында Хаттама № 1 « 2 » 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова 2.2. Гуманитарлық-зан факультетінің оқу- әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «17 » 09 2013 ж. Оқу- әдістемелік бюро бастығы ___________________ Ш. С. Кенесбекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама № 1 « 18 » 09 2013 ж. оқу- әдістемелік кеңестің бастығы, бірінші проректор Г. Искакова 4. АЛМАСТЫРЫЛДЫ № 2013 ж. Мазмұны 1. Қолданылу саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы мәліметтер. 4. .Пәннің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы. 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы. 8. Әдебиет.. 1 Қолданылу саласы Оқу-әдістемелік кешеннің құрамына кіретін «Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері» пәнінің оқытушыға араналған жұмыс оқу бағдарламасы 050207 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған. 2 Нормативті сілтемелер «Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері » пәнінің оқытушыға арналған бұл жұмыс оқу бағдарламасы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған: Типтік оқу бағдарламасы 050207«Аударма ісі» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының МЖМБС _____________________жалпыға бірдей білім беру Мемлекеттік стандартына сәйкес құрастырылған. 050207 –Аударма ісі мамандығы бойынша жалпыға бірдей Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес құрастырылған типтік оқу бағдарламасы, Қазақстан Республикасы білім және ғылым Минстрлігінің 11.05.2005 жылғы №289 бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. СТУ 042- РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары» ҚП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттандыру процедурасы «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің құрылысы және мазмұны» 3. Жалпы мәліметтер 3.1. Пән мазмұнының қысқаша түсініктемесі «Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері » пәні университеттің аударма бөлімдерінде оқытудың алғашқы сатысында (бакалавриат) оқытылатын әлем әдебиеті курсының бөлігі болып табылады. Курсқа түрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуымен, мәдени- тарихи жағдайдың күрделілігімен және әлеуметтік өзгерістердің жаhандылығымен байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді. 3.2. Аталған курстың мақсаты : студенттерді оқытылатын тіл елінің әдебиеті тарихымен, оның көркем – образды дәстүрімен, көрнекті жазушыларымен, олардың шығармаларының аударма нұсқаларымен таныстыру арқылы олардың бойында әдеби- елтанымдық, мәдениетаралық- коммуникативті, аудармашылық және лингвоелтанушылық біліктілікті қалыптастыру. 3.3. Пәнді оқытудың міндеттері: - Тілі оқылатын ел әдебиетінің өзіндік ерекшелігін және оның әлемдік мәдениеттегі рөлін танып білу; - көркемдік бағыттармен және белгілі жазушылардың шығармаларымен танысу; - жеке авторлардың шығармаларының аудармаларына талдау жасау; - мәдени- тарихи шындықтармен танысу; - лингвоелтану бойынша білімді бекіту. 3.4. Бұл курсты оқу барысында студент білуі тиіс: -оқылатын шығармалардың мазмұнын, өзекті мәселелерін, жанрлық ерекшеліктерін, идеялық- көркемдік ерекшеліктерін, олардағы көтерілген мәселелелерді; - тілі оқылатын ел жазушыларының шығармашылығын; - жеке жанрлар мен авторларды аудару қиыншылықтарын, аудармашылық жұмыстарының алдағы бағдарларын. Орындауы тиіс: -тілі оқылатын ел мәдениетінің ерекшеліктерін салыстыра отырып, әдеби шығармалардың аудармаларына талдау жасау; -оқылатын шығармалардың ұлттық ерекшелігін айқындау; - көркем шығарманың мәдени – тарихи ерекше белгілерін бөліп көрсете алу; - анықтамалық, оқу -әдістемелік және сыни әдебиеттерді рефераттау, конспектілеу. 3.6. Курсты оқытудан бұрын өтілетін пәндер ( Пререквизит): базалық шетел тілі, қазіргі қазақ және орыс тілдері, тілдік қарым – қатынас практикумы, тіл білімі және аударма практикасы. 3.7. курсты оқытумен қатар өтілетін пәндер (кореквизит): арнайы шет тілі, ауызша аударма практикасы, мәдениетаралық қарым- қатынас теориясы және практикасы, функционалды стилистика. Таблица1- Оқу жоспарының көшірмесі |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | | | | |(сағ.) | |1 |The Middle Ages. The Down of English |1 |K.Abeltina, D.Z.Fellija, | | |Literature. ”Beowulf”. Anglo-Saxon | |A.Misane “English and | | |Literature. The Literature of Norman | |American Literature”. | | |Period. The Romance, the Fable, and the | |Riga, 2000. Zvaigzne. | | |Fabliau. | | | |2 |The Pre-Renaissance Period in England. |1 |Tumbina O.V. “Lectures on | | |Geoffrey Chaucer. His Life and Work. | |English Literature”. S-P | | |“The Canterbury Tales”. Chaucer’s | |Karo, 2003. | | |Contribution to Literature | | | |3 |The Literature of the 15th Century. |1 |T.D. Volosova “English | | |Folk-Songs and Ballads. The Robin Hood | |Literature”, Moscow, | | |Ballads. “The Nottingham Execution”. | |2001 | | |“Robin Hood and Allan-a-Dale” | | | |4 |The Renaissance. The Renaissance in |1 |K.Abeltina, D.Z.Fellija, | | |England: First Period. Sir Thomas More. | |A.Misane “English and | | |His Life and Work. “Utopia”. | |American Literature”. | | |Second Period of the Renaissance: Sir | |Riga, 2000. Zvaigzne. | | |Philip Sidney (1554-1586), Christopher | | | | |Marlow (1564-1593). | | | |5 |XVIcentury. Theatre in England. William |1 |Teacher’s and students’ | | |Shakespeare. 1. The Life of Shakespeare.| |Guide to the British | | |The Dating of Shakespeare’s Plays. | |Literature.Moscow,2003. | | |Shakespeare’s Comedies; | | | | |Shakespeare’s Histories | | | |6 |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet CXLVII. |1 |Tumbina O.V. “Lectures on | | |The Fourth Period. “The Tempest”. | |English Literature”. S-P | | |Shakespeare’s Attitude to the People. | |Karo, 2003. | | |Shakespeare’s Immortality. | | | |7 |Рубежный контроль. |1 | | |8 |XVII century. English Literature During |1 |K.Abeltina, D.Z.Fellija, | | |the Bourgeois Revolution. John Milton. | |A.Misane “English and | | |His Life and Work. “Paradise Lost”. | |American Literature”. | | | | |Riga, 1976. Zvaigzne. | |9 |The Enlightenment. 1. The Literature of |1 |T.D. Volosova “English | | |the Period. Daniel Defoe. His Life and | |Literature”, Moscow, | | |Work. “Robinson Crusoe”. Jonathan Swift.| |2001 | | |“Gulliver’s Travels”. | | | |10 |The Development of the English Realistic|1 |Teacher’s and students’ | | |Novel. Henry Fielding. His Life and | |Guide to the British | | |Work. The Sentimentalists. | |Literature.Moscow,2003. | |11 |Literature of XIX century. The Romantic |1 |K.Abeltina, D.Z.Fellija, | | |Movement. “Lake Poets”: George Gordon | |A.Misane “English and | | |Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert | |American Literature”. | | |Burns. Walter Scott. His Life and Work. | |Riga, 2000. Zvaigzne. | | |“Ivanhoe” | | | |12 |Literature of the Middle XIX century |1 |T.D. Volosova “English | | |National-historical features of critical| |Literature”, Moscow, | | |realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W.| |2001 Tumbina O.V. | | |Thackeray, T. Hardy, Oscar Wild. | |“Lectures on English | | |“Portrait of Dorian Grey”. | |Literature”. S-P Karo, | | | | |2003. | |13 |Problems of translation in literature in|1 |Tumbina O.V. “Lectures on | | |the XX century. W.Somerset Mom “Theatre | |English Literature”. S-P | | |“, “ The Moon and Sixpence” | |Karo, 2003. | |14 |Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry |1 |Teacher’s and students’ | | |Porter and The Sorcerer’s Stone” | |Guide to the British | | | | |Literature.Moscow,2003. | |15 |Межелік бақылау. |1 | | 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 5.1 “Утопия» және оның әлем әдебиетіндегі мәні. 5.2 Король Артур туралы кельт әпсаналары. 5.3 Робин Гуд туралы балладалар. 5.4 У. Шекспира сонеттері ағылшын қайта өрлеуі поэзиясының шырқау шыңы ретінде. 5.5 Әлем әдебиетіндегі робинзонада. 5.6 Александр Поп – ағылшын әдебиетінің жарық жұлдызы. 5.7 Г.Филдинг - өз заманының көрнекті сыншысы. 5.8 19 ғасыр ағылшын әдебиетіндегі әйел тақырыбы. 5.9 Лейкистер және революциялық романтиктер. 5.10 Шытырман оқиғалы романның дамуы. 5.11 20 – ғасыр драматургиясының ерекшеліктері. 5.12 20 – ғасыр поэзиясындағы соғыс тақырыбы. 5.13 Англияда қызық оқиғалы әдебиеттің пайда болуы. 5.14. “Ашулы жас адамдар” және олардың әдебиетінің ерекшеліктері. СӨЖ жүргізу түрлері -көркем шығармалардың жекелей шығармаларының аудармасына талдау; -аудармаларды талдаудың тірек схемеларды жасау; -өзекті мәселелер бойынша жобалық жұмыстарды орындау; -ақпараттық- көрнекілік құралдарды іріктеу. “Англия әдебиеті” пәні бойынша семинарлық- практикалық сабақтар тақырыптары (СӨЖ ... ) 1. 17 – ғасырға дейінгі әдебиет. 2. У.Шекспир және оның шығармашылығы. 3. Елизавета дәуірі әдебиеті. 4. Ағартушылық дәуірі әдебиеті. 5. 19 ғасыр әдебиеті: Романтизм. 6. :19 ғасыр әдебиеті: Сыншыл реализм. 7. 20 ғасыр әдебиеті : Модернизм. 8. 20 ғасыр әдебиеті : соғыстан кейінгі әдебиет 6. Пәннің оқу- әдістемелік картасы Таблица 3- Пәннің оқу- әдістемелік картасы |№ | |Көрнекілік |өзінд.оқып |Бақылау | | |машықтану сабағының тақырыбы |құралдар |–үйрену |түрі | | | | |сұрақтары | | |1 |The Middle Ages. The Down of |түрлі- түсті |”Beowulf”поэмас|Ауызша | | |English Literature. ”Beowulf”. |кестелер |ының мазмұны |сұрау, | | |Anglo-Saxon Literature. The | |мен кқркемдік |Аралас | | |Literature of Norman Period. | |ерекшеліктерін |сұрау | | |The Romance, the Fable, and the| |оқып үйрену | | | |Fabliau. | | | | |2. |The Pre-Renaissance Period in | | “The |Упражн-я с| | |England. Geoffrey Chaucer. His | |Canterbury |ИЯ на ПЯ | | |Life and Work. “The Canterbury | |Tales”.жанрлық | | | |Tales”. Chaucer’s Contribution | |өзіндік | | | |to Literature | |ерекшел. үйрену| | |3 |The Literature of the 15th |Видео - фильм | « Робин Гуд» | | | |Century. Folk-Songs and | |балладасының |Аралас | | |Ballads. The Robin Hood | |аудармасына |сұрау | | |Ballads. “The Nottingham | |талдау жасау | | | |Execution”. “Robin Hood and | | | | | |Allan-a-Dale” | | | | |4 |The Renaissance. The | | | | | |Renaissance in England: First | | | | | |Period. Sir Thomas More. His | | |Эссе, | | |Life and Work. “Utopia”. | | |Аралас | | |Second Period of the | | |сұрау | | |Renaissance: Sir Philip Sidney | | | | | |(1554-1586), Christopher Marlow| | | | | |(1564-1593). | | | | |5 |XVIcentury. Theatre in England.|шекспир тарихи| Шекспирдің | | | |William Shakespeare. 1. The |орындары |хронологиялық |Ауызша | | |Life of Shakespeare. The Dating|туралы |іскерлігі |сұрау, | | |of Shakespeare’s Plays. |слайдтар |туралы | | | |Shakespeare’s Comedies; | | | | | |Shakespeare’s Histories | | | | |6 |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet | |№66сонетасы | | | |CXLVII. The Fourth Period. “The| |туралы өзіндік |эссе | | |Tempest”. Shakespeare’s | |аударма | | | |Attitude to the People. | | | | | |Shakespeare’s Immortality. | | | | |7 |XVII century. English | |”Paradise Los | | | |Literature During the Bourgeois| |мазмұны мен | | | |Revolution. John Milton. His | |кқркемдік |Ауызша | | |Life and Work. “Paradise Lost”.| |ерекшеліктерін |сұрау, | | | | |оқып үйрену | | |8 |Рубежный контроль. | | |Тест | |9 |The Enlightenment. 1. The | |Тілі оқылатын | | | |Literature of the Period. | |елдің |Аралас | | |Daniel Defoe. His Life and | |мәдениетінің |сұрау | | |Work. “Robinson Crusoe”. | |ерекш. | | | |Jonathan Swift. “Gulliver’s | |Салыстыра | | | |Travels”. | |отырып, | | | | | |аударманы | | | | | |талдау | | |10 |The Development of the English | | | | | |Realistic Novel. Henry | | |Аралас | | |Fielding. His Life and Work. | | |сұрау | | |The Sentimentalists. | | | | |11 |Literature of XIX century. The | |Выучить и | | | |Romantic Movement. “Lake | |проанализироват|Аралас | | |Poets”: George Gordon Byron, | |ь поэму Байрон|сұрау | | |Percy Bysshe Shelley, Robert | |және Р. Бенс | | | |Burns. Walter Scott. His Life | |поэмаларын | | | |and Work. “Ivanhoe” | |оқып, үйрену | | |12 |Literature of the Middle XIX | | | | | |century National-historical | | |Ауызша | | |features of critical realism: | | |сұрау, | | |Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W.| | | | | |Thackeray, T. Hardy, Oscar | | | | | |Wild. “Portrait of Dorian | | | | | |Grey”. | | | | |13 |Problems of translation in | |«The Moon and |Эссе | | |literature in the XX century. | |Sixpence»жанрлы| | | |W.Somerset Mom “Theatre “, “ | |қ өзіндік | | | |The Moon and Sixpence” | |ерекш. | | | | | |Оқып-үйрену | | |14 |Modern Literature. J.K. Rowling|Видео фильм |Провести анализ| | | |“ Harry Porter and The | |перевода « |Ауызша | | |Sorcerer’s Stone” | |Гарри Потер |сұрау, | | | | |және сиқырлы | | | | | |тас»аудармасын | | | | | |талдау | | |15 |Межелік бақылау | | |тест | 7. Оқу -әдістемелік әдебиеттпен қамтамасыз ету картасы Таблица 4- Оқу -әдістемелік әдебиеттпен қамтамасыз ету картасы | Оқулық, оқу- әдістемелік құрал | саны |студент саны |% | |атауы | | |қамтамасыз| | | | |ету | |K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane |1 |6 |50% | |“English and American Literature”. | | | | |Riga, 2000. Zvaigzne. | | | | |Tumbina O.V. “Lectures on English |1 |6 |50% | |Literature”. S-P Karo, 2003. | | | | |3. T.D. Volosova “English |1 |6 |50% | |Literature”, Moscow, 2001 | | | | |4. Teacher’s and students’ Guide to |1 |6 |50% | |the British Literature.Moscow, 2003.| | | | 8. Әдебиет 8.1 Негізгі әдебиет : 8.1.1. K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane “English and American Literature”. Riga, 2000. Zvaigzne. 8.1.2. T.D. Volosova “English Literature”, Moscow, 2001 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1. Tumbina O.V. “Lectures on English Literature”. S-P Karo, 2003 8.2.2. Teacher’s and students’ Guide to the British Literature.Moscow,2003. “Англия әдебиеті” түпнұсқа курсы бойынша міндетті көркем әдебиеттерді оқу тізімі 1. G. Chaucer: “The Canterbury Tales” 2.Th. More: “Utopia” 3. Shakespeare: “Much Ado about Nothing” 4. W. Shakespeare: “Twelfth Night” 5. W. Shakespeare: “A Midsummer Might’s Dream” 6. W. Shakespeare: “The Taming of the Shrew” 7. W. Shakespeare: “Romeo and Juliet” 8. W. Shakespeare: “Hamlet, Prince of Denmark” 9. W. Shakespeare: “Othello, the Moor of Venice” 10. W. Shakespeare: “King Lear” 11. W. Shakespeare: “Macbeth” 12. W. Shakespeare: “Sonnets” 13. J. Milton: “Paradise lost” 14. D.Defoe: “Robinson Crusoe” 15. J. Swift: “Gulliver’s travels” 16. H. Fielding: “The History of Tom Jones” 17. G. G. Byron: “Child Harold’s Pilgrimage” 18. G. G. Byron: “Don Juan” 19. W. Scott: “Ivanhoe” 20 J.Austen: ‘Pride and Prejudice” 21. Ch. Dickens: “Oliver Twist” 22. Ch. Dickens: “Dombey and Son” 23. Ch. Dickens: “Great Expectations” 24. Ch. Dickens: “David Copperfield” 25. W. M. Thackeray: “The Vanity Fair” 26. T. Hardy: “Tess of the d’Urbervilles” 27. O. Wild: “The Picture of Dorian Gray” 28. B. Shaw: “Mrs. Warren’s Profession” 29. B. Shaw: “Widowers’ Houses” 30. Sh.Bronte «Jane Eyre» 31. G. Greene: “The Quiet American” 32. W.Golding: “Lord of the Files” 33. A.C.Doyle. “The Lost World” 34. Jane Austen “Pride and Prejudice” 35. E.L. Voinich “The Gadfly”
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz