Файл қосу
Тарихты оқытудағы әдістер
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.45/01-2013 | | «Тарихты оқыту | №1 басылым | | |әдістемесі» пәнінің |18.09.2013 | | |оқу-әдістемелік кешені | | | Оқытушы үшін «Тарихты оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В020300 - Тарих мамандығына арналған Семей 2013 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Санкайбаева «__03__» __09__ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 03_»_09_ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_05_»__09_ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_18_»__09__2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №4 «_13» _09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Қолдану аумағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Оқытушылар үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы. 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аумағы «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені «5В020300» -«Тарих» мамандықтары студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : 5В020300 -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.273-2006, Қазақстан Республикасы білім және ғылым минстрлігінің « 23» 12 2005 жылғы, № 779 бұйрығы бойынша өзгерту енгізілді және бекітілді. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеужің жалпы талабы» университет стандарты -ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: «Тарихты оқыту әдістемесі» курсы ҚР мектептерінде тарихты оқытудың негізгі мәселелерін үйрете отырып, сабақ берудегі дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді үйретеді. Және де оқыту барысында қазіргі өмірмен тікелей байланыста болатын пәннің бірі тарих болғандықтан тарихи оқиғалар мен тарихи процесстердің бағытын ашуға көмектеседі. «Тарихты оқыту әдістемесі» қоғамдық пәндер: педагогика, психология, философия, саясаттану, мәдениеттану, әлеуметтану, қазақ әдебиеті, экономика негіздері, т.б. политехникалық пәндермен де тығыз байланыста. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Курс бойынша оқу материалын жетілдіру. Тарихи ғылымдар жүйесінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының орнын көрсету. Тарихи ғылым ретінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының мәнін анықтау. Қазақстан мемлекетінің даму эволюциясы және оның негізгі аспектілерімен таныстыру. ХХғ. Қазақстан тарихының деректемелері мен тарихнамасымен танысу. Аса маңызды жылнамалар мен оларды жазған ортағасырлық тарихшылар туралы мағлуматтар беру. Зерттеу кезеңдерін белгілеу. Қазақстан тарихы бойынша даму заңдылықтары, шаруашылық және мәдени өмірі жөнінде кең түсініктерді орнықтыру. Саяси тарихтың деректемелерімен және зерттеулерімен таныстыру. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: Курс теориялық біліммен қатар практикалық дағдылар беруге де міндет етіп, студенттердің тіл деректерін нақты танып, сөйлеу, жазу мәдениетін жетілдіруді мақсат ете отырып, оларды ғылыми зерттеу жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады. «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының кезеңдерін, Қазақстанның географиялық кеңістікте алатын орнын, Қазақстанның қазіргі заман тарихының әлеуметтік-мәдени және шаруашылық–экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихи даму үрдісін студенттерге ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды. • Студентер психологиялық – педагогикалық пәндер біліміне сүйене отырып, тарихи білім берудің мақсатын үйретеді; оның мазмұны талап-тілектерін, тарихты оқыту процесінің (үрдісінің) ұйымдастыруын, мұғалім мен оқушы қызметінің өзара байланыстарын, сабақта оқыту жұмысының әдәсін және оның мақсатты нәтижеге жету жолдарын үйретеді; • Студенттердің танымдылық белсенділігін дамытып, оның шығармашылық белсенділік және өзіндік ойлауына, нақты жоспарлары мен сабаққа қолданатын оқытудың жаңа технологиясын үйреніп меңгереді; • Студенттердің коммуникативтік қызметін дамытады; молайтады. 3.4 Курс аяқталған соң студенттер білуі керек: • «оқу» мен «оқыту» пәні туралы; • тарихты оқыту үрдісінің іздену әдістерін ; • тарихи білім беруді дамытудың негізгі кезеңдері мен тарихты оқытудың әдіс-тәсілдерін; • негізгі факторларды: оқыту мақсаттарын, ұйымдастыру және оның нәтижесін; • тарихи білім берудегі оқыту, тірбиелеу, дамыту мақсаттарын; • түрлі аспектілер мазмұнын, білім берудің негізгі компоненттерін, т.б. білу керек; • тарихи білім берудің негізгі компоненттері: фактілер, түсініктер, процесс,тарихи уақыт, тарихи оқиға мен қозғалыс және тарихи санауларды білу қажет; • әдістер мен оқытуға қолданатын әдістеме тәсілдерін, ауызша баяндау, көрнекі құралдарды жасау және қолдануды, баспа және тарихи құжаттар мен тарихи дерек көздерін қолданудың негізін меңгеруі қажет; • оқытуды ұйымдастырудың түрлерін, сабақ-негізгі форма, тарих сабағының түрлері мен сабақ типтерін меңгеруі керек, сабақ құрылымын, оқушылармен сабақтағы жұмыс түрлерін, топтық, ұжымдық, жеке жаңа технология арқылы өтетін сабақ түрлерін білу қажет; • сабақты жоспарлауды, тақырыптық, күнтізбелік және сабақ жоспарларын білуі керек; • Тарих пәні бойынша сабақтан тыс жұмыстар, тарих кабинеті, тарих пәнінің мұғалімі, оның сабаққа дайындығы қандай болу керектігін біліп, үйренуі қажет. • мектеп оқулығы мен бағдарламаларды анализдеуді, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді пайдалануды, сабақ мақсаттарын қоя білуді, тақырыптық және сабақ жоспарларын құруды, конспектілеуді, өзіндік педагогикалық ізденістер, сауалнама, бақылау, рейтинг, тестілеуді, педагогикалық эксперименттерді, тарихты оқыту үрдісін модельдеуді білуі керек. • әдістемелік тәсілдермен оқу материалының нақты мазмұнын, оқушылармен өзара байланыс түрлерін, оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыруды, сабақта оқушылармен бірге жүргізілетін жұмыс түрлерін, сабақ типін, оқушы білімін бағалау мен тексеруді, сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыруды білу қажет. 3.5 Пәннің пререквизиттері: «Тарихты оқыту әдістемесі» пәнін оқу үшін студенттерге оқыту процесіндегі Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсаты,: білімділік, дамытушылық, тәрбиелік, сабақтың өтілу түрі мен әдісі және оқу бағдарламасының талаптарға сай орындалуын қарастыра отырып, мектеп бағдарламасының негізінде меңгеруі керек. Сонымен қатар конспекті, рефераттар жазу, аннотациялар жазу, көркем тарихи әдебиеттермен жұмыс дағдысын меңгеріп, тестілеу әдістерін білуі қажет. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Бұл пән бойынша алынған білім негізі Дүние жүзі, Қазақстан тарихының әр кезеңдерін қамтып, оқытудың негізін меңгеруі керек. Және педагогикалық, психологиялық, логикалық, саясаттанулық, философиялық, т.б. ғылыми негізде білім берілуі қажет. 3.7 Оқу жоспарынан көшірме Кесте-1 |курс |семестр | |1.Кіріспе. Тарихты оқыту әдістемесі –педагогикалық пән. |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің педагогикалық ғылым және | | |гуманитарлық білім жүйесіндегі орны. | | |2.Тарихты оқыту әдістемесі пәнінің обьектісі, міндеттері мен| | |негізгі факторлары | | |2.Тарихты оқыту әдістемесі курсының қызметі. |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің әлеуметтік қызметі. | | |2.Мектепте тарихты оқытудағы әдістемесінің орны мен рөлі. | | |3.Әдістемелік–зерттеу жұмыс - | | |тарының деректері мен әдістерінің ерекшеліктері. | | |3.Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму кезеңдері |2 | |1.Оқыту әдістемесініңтеориялық-методологиялық кезеңдері. | | |2.Тарихты оқыту әдістемесінің негізгі қалыптасу және даму | | |кезеңдері | | |4.Қазіргі кезеңдегі тарихи білім |2 | |1.ХІХғ. Қазақстандағы тарихи білім. | | |2.ХХғ басындағы Тарихты оқыту әдістемесі | | |3.Қазақстандағы мектептегі тарихи білім және қазіргі | | |кезеңдегі тарихи білім негізі туралы. | | |5.Тарихи білімнің құрылымы |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің негізі | | |2.Мектеп бағдарламалары | | |3.Тарих білімнің мемлекеттік стандарты | | |6.Тарихты оқытудағы әдістер |2 | |1.Оқулық-маңызды білім көзі және оқу құралы | | |2.Тарих бойынша оқулық кешені | | |3.Тақырыптық және әр сабақты жоспарлау. | | |4.Мектеп оқулығы және оның бөлімдері | | |7.Тарихи материалдың құрылымы |2 | |1.Оқу материалдарын оқып үйренудің тәсілдері | | |2.Тарихты оқытудағы деректердің маңызы. | | |3.Мазмұндау, әңгімелеу, бейнелеу тәсілдері | | |8.Тарихты оқытудағы өзекті мәселелер |2 | |1.Оқытудың әдіс-амалдары | | |2.Оқыту әдістері мен оқу қызметінің жолдары, әдістерді | | |топтастыру. | | |3.Тәсіл қызметтері : кестелер, қисынды сұлба, жаднама | | |9.Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. |2 | |1.Оқытудың көрнекі құралдарының түрлері. | | |2.Шартты-графикалық көрнекілік. | | |3.Сабақтағы оқу картасы | | |10.Тарих сабағындағы тарихи құжаттар мен дерек көздері |2 | |1.Хронология оның мақсаттары мен міндеттері | | |2.Тарихи құжаттар және онымен жұмыс | | |3.Тарихи дерек көздері және тарихты оқытудағы көрмкем | | |әдебиет | | |11.Тарих сабағы |2 | |1.Тарих сабағы оны дайындау және өткізу | | |2. Сабақ типтері және оларды топтау | | |3.Аралас сабақ және оның бөлімдері | | |12.Жоғарғы сыныптағы оқу сабақтары |2 | |1.Семинар сабағы, мектеп дәрісі | | |2.Баяндамалар мен рефераттар. | | |3.Оқытудағы сынақ жүйесі. Сабақ жоспары. | | |4.Сабақты дайындау функциялары | | |13.Тарихты оқытудағы жаңашылдық |2 | |1.Тірек конспектілері | | |2.Модульдік оқыту технологиясы | | |3.Модульдік технологиясының құрылымы | | |14.Жылдық жоспар |2 | |1.Жылдық жоспардың құрылымы мен ерекшелігі | | |2.Оқушылардың танымдық мүмкіншілігімен оқу қабілетін ескере | | |отырып жылдық жоспарлаудың ерекшелігі | | |3.Жаңа оқыту технологиялары | | |15. Тарих бойынша сыныптан тыс жұмыстар |2 | |1.Брейн-ринг және пікір-талас сабағы | | |2.Білімді бақылауға арналған тапсырмалар: талдау, | | |проблемалық тапсырмалары, эссе құру, аналитикалық әңгімелесу| | |БАРЛЫҒЫ: |30 сағат | |ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАР | | |1.Кіріспе. Тарихты оқыту әдістемесі –педагогикалық пән. |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің педагогикалық ғылым және | | |гуманитарлық білім жүйесіндегі орны. | | |2.Тарихты оқыту әдістемесі пәнінің обьектісі, міндеттері мен| | |негізгі факторлары | | |2.Тарихты оқыту әдістемесі курсының қызметі. |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің әлеуметтік қызметі. | | |2.Мектепте тарихты оқытудағы әдістемесінің орны мен рөлі. | | |3.Әдістемелік–зерттеу жұмыс – | | |тарының деректері мен әдістерінің ерекшеліктері. | | |3.Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму кезеңдері |2 | |1.Оқыту әдістемесініңтеориялық-методологиялық кезеңдері. | | |2.Тарихты оқыту әдістемесінің негізгі қалыптасу және даму | | |кезеңдері | | |4.Қазіргі кезеңдегі тарихи білім |2 | |1.ХІХғ. Қазақстандағы тарихи білім. | | |2.ХХғ басындағы Тарихты оқыту әдістемесі | | |3.Қазақстандағы мектептегі тарихи білім және қазіргі | | |кезеңдегі тарихи білім негізі туралы. | | |5.Тарихи білімнің құрылымы |2 | |1.Тарихты оқыту әдістемесінің негізі | | |2.Мектеп бағдарламалары | | |3.Тарих білімнің мемлекеттік стандарты | | |6.Тарихты оқытудағы әдістер |2 | |1.Оқулық-маңызды білім көзі және оқу құралы | | |2.Тарих бойынша оқулық кешені | | |3.Тақырыптық және әр сабақты жоспарлау. | | |4.Мектеп оқулығы және оның бөлімдері | | |7.Тарихи материалдың құрылымы |2 | |1.Оқу материалдарын оқып үйренудің тәсілдері | | |2.Тарихты оқытудағы деректердің маңызы. | | |3.Мазмұндау, әңгімелеу, бейнелеу тәсілдері | | |8.Тарихты оқытудағы өзекті мәселелер |2 | |1.Оқытудың әдіс-амалдары | | |2.Оқыту әдістері мен оқу қызметінің жолдары, әдістерді | | |топтастыру. | | |3.Тәсіл қызметтері : кестелер, қисынды сұлба, жаднама | | |9.Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. |2 | |1.Оқытудың көрнекі құралдарының түрлері. | | |2.Шартты-графикалық көрнекілік. | | |3.Сабақтағы оқу картасы | | |10.Тарих сабағындағы тарихи құжаттар мен дерек көздері |2 | |1.Хронология оның мақсаттары мен міндеттері | | |2.Тарихи құжаттар және онымен жұмыс | | |3.Тарихи дерек көздері және тарихты оқытудағы көрмкем | | |әдебиет | | |11.Тарих сабағы |2 | |1.Тарих сабағы оны дайындау және өткізу | | |2. Сабақ типтері және оларды топтау | | |3.Аралас сабақ және оның бөлімдері | | |12.Жоғарғы сыныптағы оқу сабақтары |2 | |1.Семинар сабағы, мектеп дәрісі | | |2.Баяндамалар мен рефераттар. | | |3.Оқытудағы сынақ жүйесі. Сабақ жоспары. | | |4.Сабақты дайындау функциялары | | |13.Тарихты оқытудағы жаңашылдық |2 | |1.Тірек конспектілері | | |2.Модульдік оқыту технологиясы | | |3.Модульдік технологиясының құрылымы | | |14.Жылдық жоспар |2 | |1.Жылдық жоспардың құрылымы мен ерекшелігі | | |2.Оқушылардың танымдық мүмкіншілігімен оқу қабілетін ескере | | |отырып жылдық жоспарлаудың ерекшелігі | | |3.Жаңа оқыту технологиялары | | |15. Тарих бойынша сыныптан тыс жұмыстар |2 | |1.Брейн-ринг және пікір-талас сабағы | | |2.Білімді бақылауға арналған тапсырмалар: талдау, | | |проблемалық тапсырмалары, эссе құру, аналитикалық әңгімелесу| | |БАРЛЫҒЫ: |30 сағат | 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары |5.1Пән бойынша түрлі әдебиеттер тізбегін жасау, қысқаша аннотация жазу | |5.2Пәнге байланысты термин сөздер жинағын құрастыру | |5.3сабақ берудің түрлерін конспектілеу | |5.4 ойын әдістерімен жинақтау, танысу | |5.5Қазіргі заманғы сабақ берудің әдістемесі бойынша журналдар материалдарымен| |танысу | |5.6қазіргі инновация түрлері тақырыптар бойынша мәліметтермен ой бөлісу. | |5.7Пән бойынша түрлі мақалалармен танысу | |5.8 Т.Тұрлығұловтың монографиясымен танысу | |5.9«Ізденіс, пән әдістері» журналы бойынша хабарламалар даярлау | |5.10 Сабақ құрылымынан хабарлама даярлау | |5.11 ақпараттар жинау | |5.12 сабақ жоспарын құрастырудың әдістемесімен танысу | |5.13 Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспарын жазу | |5.14 Сабақтан тыс жұмыстар бойынша сабақ жоспарын құру | |5.15 Әдістеме бойынша тест тапсырмаларын құру | 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы Кесте -3 |Тақырыптары |Әдістемелік |Өз |Бақылау | | |материалдар, |бетімен |формасы | | |плакаттар |оқу | | | | |сұрақтары| | |Дәріс |Практикалық(семинар) | | | | |сабақтары |Сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | 1.Кіріспе. |1.Тарихты оқыту |Сұрақтарға |Конспек |Ауызша | |Тарихты оқыту|әдістемесінің |жауап |тілеу |баяндау | |әдістемесі |педагогикалық ғылым және | | | | |–педагогика |гуманитарлық білім | | | | |лық пән. |жүйесіндегі орны. | | | | | |2.Тарихты оқыту | | | | | |әдістемесі пәнінің | | | | | |обьектісі, міндеттері мен| | | | | |негізгі факторлары | | | | | 2.Тарихты |1.Тарихты оқыту |Сұрақтарға |Конспек |Ауызша | |оқыту |әдістемесінің әлеуметтік |жауап |тілеу |баяндау | |әдістемесі |қызметі. | | | | |курсының |2.Мектепте тарихты | | | | |қызметі |оқытудағы әдістемесінің | | | | | |орны мен рөлі. | | | | | |3.Әдістемелік–зерттеу | | | | | |жұмыстарының деректері | | | | | |мен әдістерінің | | | | | |ерекшеліктері. | | | | |3.Тарихты |1.Оқыту әдістемесінің |Сұрақтарға |Конспек |Ауызша | |оқыту |теориялық-методологиялық |жауап |тілеу |баяндау | |әдістемесі |кезеңдері. 2.Тарихты | | | | |нің қалыптасу|оқыту әдістемесінің | | | | |және даму |негізгі қалыптасу және | | | | |кезеңдері |даму кезеңдері | | | | | 4.Қазіргі |1.ХІХғ. Қазақстандағы |Баспа |Конспек |Тезистер | |кезеңдегі |тарихи білім. |материалдары |тілеу |орындау | |тарихи білім |2.ХХғ басындағы Тарихты |бойынша жұмыс| | | | |оқыту әдістемесі | | | | | |3.Қазақстандағы | | | | | |мектептегі тарихи білім | | | | | |және қазіргі кезеңдегі | | | | | |тарихи білім негізі | | | | | |туралы. | | | | | 5.Тарихи |1.Тарихты оқыту |Зерттеу |Конспек |Талдау, | |білімнің |әдістемесінің негізі |жұмыстарымен |тілеу |пікірлер | |құрылымы |2.Мектеп бағдарламалары |танысу | |алмасу | | |3.Тарих білімнің | | | | | |мемлекеттік стандарты | | | | |6.Тарихты |1.Оқулық-маңызды білім |Сұрақтарға |Конспек |Ауызша | |оқытудағы |көзі және оқу құралы |жауап |тілеу |баяндау | |әдістер |2.Тарих бойынша оқулық | | | | | |кешені | | | | | |3.Тақырыптық және әр | | | | | |сабақты жоспарлау. | | | | | |4.Мектеп оқулығы және | | | | | |оның бөлімдері | | | | | 7.Тарихи |1.Оқу материалдарын оқып |Зерттеу |Конспек |Талдау, | |материал |үйренудің тәсілдері |жұмыстарымен |тілеу |пікірлер | |дың құрылымы |2.Тарихты оқытудағы |танысу | |алмасу | | |деректердің маңызы. | | | | | |3.Мазмұндау, әңгімелеу, | | | | | |бейнелеу тәсілдері | | | | |8.Тарихты |1.Оқытудың әдіс-амалдары |Сұрақтарға |Оқу, |Конспекті | |оқытудағы |2.Оқыту әдістері мен оқу |жауап алу |талдау |леу | |өзекті |қызметінің жолдары, | | | | |мәселелер |әдістерді топтастыру. | | | | | |3.Тәсіл қызметтері : | | | | | |кестелер, қисынды сұлба, | | | | | |жаднама | | | | | 9.Тарихты |1.Оқытудың көрнекі |Зерттеу |Конспек |Талдау, | |оқытудағы |құралдарының түрлері. |жұмыстарымен |тілеу |пікірлер | |көрнекілік |2.Шартты-графикалық |танысу | |алмасу | |тер |көрнекілік. | | | | | |3.Сабақтағы оқу картасы | | | | | 10.Тарих |1.Хронология оның |Сұрақтарға |Конспек |Ауызша | |сабағында |мақсаттары мен міндеттері|жауап |тілеу |баяндау | |ғы тарихи |2.Тарихи құжаттар және | | | | |құжаттар мен |онымен жұмыс | | | | |дерек көздері|3.Тарихи дерек көздері | | | | | |және тарихты оқытудағы | | | | | |көрмкем әдебиет | | | | | 11.Тарих |1.Тарих сабағы оны |Сұрақтарға |Оқу, |Конспекті | |сабағы |дайындау және өткізу |жауап алу |талдау |леу | | |2. Сабақ типтері және | | | | | |оларды топтау | | | | | |3.Аралас сабақ және оның | | | | | |бөлімдері | | | | |12.Жоғарғы |1.Семинар сабағы, мектеп |Баспа |Конспек |Тезистер | |сыныптағы оқу|дәрісі |материалдары |тілеу |орындау | |сабақтары |2.Баяндамалар мен |бойынша жұмыс| | | | |рефераттар. | | | | | |3.Оқытудағы сынақ жүйесі.| | | | | |Сабақ жоспары. | | | | | |4.Сабақты дайындау | | | | | |функциялары | | | | | 13.Тарихты |1.Тірек конспектілері |Зерттеу |Конспек |Талдау, | |оқытудағы |2.Модульдік оқыту |жұмыстарымен |тілеу |пікірлер | |жаңашыл |технологиясы |танысу | |алмасу | |дық |3.Модульдік | | | | | |технологиясының құрылымы | | | | |14.Жылдық |1.Жылдық жоспардың |Сұрақтарға |Оқу, |Конспекті | |жоспар |құрылымы мен ерекшелігі |жауап алу |талдау |леу | | |2.Оқушылардың танымдық | | | | | |мүмкіншілігімен оқу | | | | | |қабілетін ескере отырып | | | | | |жылдық жоспарлаудың | | | | | |ерекшелігі | | | | | |3.Жаңа оқыту | | | | | |технологиялары | | | | | 15. Тарих |15. Тарих бойынша |Баспа |Конспек |Тезистер | |бойынша |сыныптан тыс жұмыстар |материалдары |тілеу |орындау | |сыныптан тыс |1.Брейн-ринг және |бойынша жұмыс| | | |жұмыстар |пікір-талас сабағы | | | | | |2.Білімді бақылауға | | | | | |арналған тапсырмалар: | | | | | |талдау, проблемалық | | | | | |тапсырмалары, эссе құру, | | | | | |аналитикалық әңгімелесу | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте -4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы саны |Студенттер |Қамтамасыз етілу | |әдебиеттердің аттары | |саны |пайызы,% | |. Қоз | 5 |8 |10 | |Актуальные вопросы методики | | | | |обучения истории в средней школе | | | | |М, 1999 г. | | | | | Қазақстан Республикасының |5 |8 |20 | |Конституциясы. Алматы 1999ж. | | | | |Абай Құнанбаев Екі томдық |4 |8 |20 | |шығармалары Алматы, 1986 ж. | | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы |2 |9 |20 | |шығармалары. Алматы 1994 ж. | | | | 8 Әдебиеттер тізімі: 8.1. Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары Алматы, 1986 ж. 8.2.Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. Алматы 1994 ж. 8.3.Ә.Бөкейханов Шығармалар. Алматы, 1994 ж. 8.4.М.Дулатұлы. Оян қазақ» Алматы 1991 ж. 8.5.Актуальные вопросы методики обучения истории в средней школе М, 1999 8.6.Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы 1999ж. 8.7.Гора П.В. Повышение эффективности обучения истории в средней школе 8.8.Н.Назарбаев. Ғасырлар тоғысында. А, 1996. 8.9.Н.Назарбаев Тәуелсіздігіміздің бес жылы. Алматы, 1996 8.10.Методика преподавания истории в школе М, 1999 г. 8.11.Дайри Н.Г. Современные требования к уроку истории М, 1998 г. 8.12.Колосков А.Г. История в школе М, 1997 г. 8.13.М.Шоқай Түркістанның қилы тағдыры. Алматы. 1992. 8.14.Лейбенгруб П.С. О повторении на уроках истори в ҮІІ-Х классах М,1998 8.15.Биберина А.В. Тестовые задания для проверкт знаний учащихся по истории древнего мира М, 1996 г. 8.16.Будаева О.Д. Документ на уроке истории Тверь, 1996 г. 8.17.Политология. Энциклопедический словарь. М, 1993. 8.18.Зуев Д.Д. Школьный учебник М, 1997 г. 8.19.Илинская И.А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке М, 1997 г. 8.20.Әл-Фарабидің тарихи философиялық тракттаттары. А, 1992. 8.21.Справочно-методическое пособие для учителей М, 1996 г. 8.22.К.Рысбайұлы. Қазақстан Республикасының тарихы. А. 2003. 8.23.М.Чапай. Қазақстан тарихы. А. 2000 8.24.Коменский Я.А. Великая дидактика. М,. 8.25.Т.Омаров . Тарих тағылым не дейді? А, 1993. 8.26.М.Қозыбаев. Ақтаңдақтар ақиқаты. А, 1996. 8.27.К.Нұрпейсов . Алаш және Алаш Орда. А, 1998. 8.28.М.Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. Алматы, 1995. 8.29.Қозыбаев М. Жауды шаптым ту байлап. А, 1994. 8.30.Т.Омарбеков. ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері. А, 2001. 8.31.Т.Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен әдістемесі. Алматы, 2003 жыл. 8.32.Т.Т.Тұрлығұл. Қазақстан тарихын оқытудың өзекті мәселелері //Қазақ тарихы №2, 2003 жыл. 8.33.Қазақстан тарихын оқытудың танымдық-тәрбиелік мәні. //Ұлағат №2, 2003ж. 8.34.Акназаров Б. Некотрые вопросы обучения истории Казахстана в школе. Алматы, 1997 жыл. 8.35.Тарих таным және тәрбие // Семь дней 05.09.2002ж. 8.36.Н.Назарбаев Қазақтың бүкіл тарихы-бірігу тарихы, тұтастану тарихы. //Отан тарихы №1. 1998 жыл. 8.37.Әбдіғұлов Б.Қ. Қазақ елінің қысқаша курсын оқытуға арналған материалдар. Алматы, 1997 жыл. 8.38.Мәрсәлі Р. Тарихи білім берудің мәселелері //Қазақстан тарихы әдістемесі. №1, 2005 жыл. 8.39. Қосымша тарихи әдебиеттерді пайдалану. //Қазақ тарихы №4, 2002 жыл. 8.40.І.Есенберлин «Алмас қылыш» Алматы, 1971 жыл. 8.41.Абылай хан Алматы, 1992 жыл. 8.42.Тілеужанов Б. Сырым туралы сыр. Алматы 1992 жыл. 8.43. Қасымбаев Ж. Кенесары хан Алматы, 1993 жыл. 8.44.Тарих мұғалымдерінің жұмыс тәжірибесінен Алматы, 1954 жыл. 8.45.Т.Т.Тұрлығұлов Тарих пәнін жаңа программамен оқытудың жайы //Қазақстан мектебі №11, 1971 жыл. 8.46.Әбдіғалиев Қ. Осы заманға педагогикалық технология //Қазақстан мектебі. №2, 2001 жыл. 8.47.Жарықбаев Қ. Психология Алматы, 1993 жыл. 8.48.И. Морев Методологические основы дидактики Москва 1997 г. 8.49.Қозыбаев М.к. История и современность А, 1991 жыл. 8.50.Қозыбаев М.К. казахстан на рубеже веков: размышления и поиски Алматы, 2000 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz