Файл қосу

Сананың бұзылуы




                           Пәннің оқу бағдарламасы


Оқытушы жайлы мәлімет:
Серикбаева Нургуль Бейсембековна.
Байланыс телефоны: 34-71-63, 8-777-26-24-619.

Пән жайлы мәлімет:
Объект:  ҚР  мемлекеттік   білім   стандартының   талабына   сәйкес   жоғары
психологиялық білім үрдісі.
Пәннің атауы:  « Медициналық психология »
Өту орны: СМПИ, № 2 оқу ғимараты
Кредит саны: 3
Оқу жоспарынан үзінді :

|Курс|семестр                          |кредит    |Дәріс     |Тәжір.с|ОСӨЖ  |
|    |                                 |          |сағаты    |ағат   |      |
|1   |Медициналық психология пәніне    |          |          |       |      |
|    |кіріспе                          |1         |          |       |      |
|    |                                 |          |          |       |      |
|2   |Медициналық психологияның даму   |1         |          |1      |4     |
|    |тарихы                           |          |          |       |      |
|3   |Психикалық аурулардың этиологиясы|1         |          |       |      |
|    |мен патогенезі                   |          |          |       |      |
|4   |Психикалық ауруларды зерттеу     |          |1         |2      |      |
|    |тәсілдері                        |          |          |       |      |
|5   |Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы   |          |          |       |      |
|    |                                 |1         |1         |       |      |
|6   |Сананың бұзылуы                  |          |          |       |      |
|    |                                 |1         |1         |2      |6     |
|7   |Ес және оның бұзылуы             |1         |          |2      |      |
|8   |Ойлаудың бұзылуы                 |1         |1         |       |4     |
|9   |Сөйлеу процесінің ауытқушылық    |          |1         |       |4     |
|    |синдромы                         |          |          |       |      |
|10  |Эмоцияның бұзылуы.               |1         |          |1      |      |
|11  | Қозғалыстың бұзылуы             |1         |          |1      |      |
|12  |Маниакальды-депрессивті психоз   |1         |          |1      |6     |
|13  |Қояншық ауруының клиникалық      |          |          |       |      |
|    |формалары                        |1         |1         |       |      |
|14  |Шизофрения ауруының              |          |1         |       |4     |
|    |клиникалық-психологиялық         |          |          |       |      |
|    |ерекшелігі                       |          |          |       |      |
|15  |Инстинкт немесе әуестіктің       |1         |          |1      |4     |
|    |бұзылуы.                         |          |          |       |      |
|16  |Невроз. Невроздың дамуы.         |1         |1         |1      |      |
|17  |Кәрілікке байланысты бұзылулар.  |          |1         |2      |      |
|    |                                 |          |          |       |      |
|18  |Психопатия                       |          |1         |       |4     |
|19  |Психогенді психикалық            |          |1         |       |4     |
|    |ауытқушылықтар                   |          |          |       |      |
|20  |Бассүйек пен ми зақымданудағы    |          |          |       |      |
|    |психикалық бұзылулар.            |1         |          |1      |      |
|21  |Олигофренияның клиникалық        |1         |          |       |      |
|    |формалары                        |          |          |       |      |
|23  |Психотерапия                     |          |1         |       |5     |
|24  |Жұқпалы аурулардағы психоздар    |          |1         |       |      |
|25  |Нашақорлық клиникасы             |          |1         |       |      |
|26  |Маскүнемдік                      |          |1         |       |      |
|    |                                 |          |          |       |      |
|    |Барлығы                          |15        |15        |15     |45    |































                 Дәріс сабақтарының тақырыптары және жоспары

                    Медициналық психология пәніне кіріспе
                                  Жоспары:
   1. Медициналық психология психология ғылымының ерекше саласы.
   2. Медициналық психология пәніне кіріспе түсінігі, зерттеу объектісі.
   3. Медициналық психология пәнінің мақсаты және міндеттері.
   4. «Қалыпты жағдай» - «патопсихология» ұғымдары.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                    Медициналық психологияның даму тарихы
                                  Жоспары:
   1. Медициналық психологияның дамуы.
   2. Медициналық психологияның Ресейде және Қазақстанда дамуы.
   3. Медициналық психология ғылымының қазіргі мәселелері.
   4. Медициналық психологияның басқа ғылымдармен байланысы.
   Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.




              Психикалық аурулардың этиологиясы мен патогенезі
                                  Жоспары:
     1. Психикалық аурулардың пайда болуының экзогендік себептері:
      • Инфекциялар;
      • Уланулар;
      • Механикалық зақымданулар;
      • Психикалық зақымданулар.
     2. Психикалық аурулардың пайда болуының эндогендік себептері.
   Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                       Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы
                                  Жоспары:
   1. Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы:
    • Гиперестезия және гипостезия;
    • Анестезия;
    • Сенестопатиялар.
   2. Сағымдар мен елестетушілік түрлері.
   3. Балалардың қабылдауы, оның бұзылу ерекшеліктері.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                               Сананың бұзылуы
                                  Жоспары:
   1. Сана бұзылуының жалпы белгілері.
   2. Сана бұзылуының түрлері:
        a. Есеңгіреу;
        b. Сопор, кома;
   3. Делириозды және онейродты сананың бұзылулары;
   4. Аменция- сана бұзылуының ауыр түрі.
   5. Қарауытқан сананың бұзылуы.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.: Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                            Ес және оның бұзылуы
                                  Жоспары:
     1. Ес түсінігі, естің физиологиялық механизмі.
     2. Гипомнезия мен гипермнезия.
     3. Амнезия мен парамнезия түрлері.
     4. Криптомнезия.
     5. Балалар есінің бұзылу ерекшеліктері.
Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.: Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                              Ойлаудың бұзылуы
                                  Жоспары:
     1. Сандырақ ойлардың топтары.
            • Соңына түсу сандырағы;
            • Қарым-қатынас сандырағы;
            • Ерекше маңызды сандырақ:
            • Уландыру сандырақ ойлар:
            • Әрекет сандырағы;
            • Кінәлау сандырағы т.б.
     2. Жүйеленген және жүйеленбеген сандырақтар.
     3. Жабысқақ ойлар.
     4. Балалар  мен жасөспірімдер ойлауының бұзылуы.
     5. Паронойялдық сандырақтар.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                              Эмоцияның бұзылуы
                                  Жоспары:
     1. Эмоция түрлері.
     2. Эмоциялардың патологиясы:
            • Дистимия;
            • Гипотимия;
            • Эйфория:
            • Дисфория;
            • Эмоционалдық селқостық;
            • Аффект түрлері.
           3.  Балалар  мен жасөспірімдердегі аффект бұзылуының
ерекшеліктері.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                             Қозғалыстың бұзылуы
                                  Жоспары:
     1. И.М.Сеченов бойынша қозғалыстардың топтары.
     2. Ступор жағдайы.
     3. Апатико-адинамикалық жағдай.
     4. Эхолалиялар мен эхопраксия.
     5. Каталепсия құбылысы.
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                       Маниакальді-депрессивті психоз
                                  Жоспары:
     1. Клиникалық көрінісі.
     2. Депрессивті кезеңі.
     3. Маниакальді кезеңі.
     4. Шығу тегі мен патогенезі.
     5. Маниакальді-депрессивті психозды емдеу.
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


             Қояншық ауруының (эпилепсия) клиникалық формалары.
                                  Жоспары:
        1. Қояншық ауруының түрлері, көрсеткіштері.
        2. Құрысудың клиникасы.
        3. Абсанс жағдайы.
        4. Кішкене тырысулардың балалардағы ерекшеліктері.
        5. Қояншық ауруындағы жіті психикалық бұзылулар.
        6. Сананың қарауытып бұзылуы.
        7. Аурудың ағымы.
        8. Қояншық ауруының шығу тегі мен патогенезі
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                     Инстинкт немесе әуестіктің бұзылуы.
                                  Жоспары:
     1. Инстикт түрлері, сипаты.
     2. Тағамдық инстинкттің бұзылуы.
     3. Өзін сақтау инстинктінің бұзылуы.
     4. Балалардағы әуестіктің бұзылуы.
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                          Невроз. Невроздың дамуы.
                                  Жоспары:
     1. Невроз ауруының пайда болу себептері.
     2. Невроз ауруының түрлері.
     3. Балалық шақтағы невроз ауруы.
Әдебиеттер тізімі:
1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.



                       Бассүйек пен ми зақымдануындағы
                            психикалық бұзылулар.
                                  Жоспары:


   1. Бассүйек пен ми зақымдануының дәрежелері.
   2. Зақымдану церебрастениясындағы ауру адамның күйі.
   3. Зақымдану деменциясының дамуы.
   4. Емдеу жолдары.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                    Олигофренияның клиникалық формалары.
                                  Жоспары:
     1. Туа пайда болған  ақыл-ой кемістігінің этиологиясы.
     2. Олигофренияның негізгі клиникалық формалары.
     3. Дифференциалды диагностика.
Әдебиеттер тізімі:
   1. Илешева Р.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

























              Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және жоспары


                   Психикалық ауруларды зерттеу тәсілдері.
                                  Жоспары:
   1. Зерттеудің принциптері мен міндеттеріндегі  ерекшеліктер.
   2. Ғылыми зерттеу әдістері.
   3. Ғылыми патопсихологиялық зерттеулердің міндеттері мен принциптері.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                       Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы
                                  Жоспары:
   1. Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы:
    • Гиперестезия және гипостезия;
    • Анестезия;
    • Сенестопатиялар.
   2. Сағымдар мен елестетушілік түрлері.
   3. Балалардың қабылдауы, оның бұзылу ерекшеліктері.
   Әдебиеттер тізімі:
   ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                               Сананың бұзылуы
                                  Жоспары:
   1. Сана бұзылуының жалпы белгілері.
   2. Сана бұзылуының түрлері:
        a. Есеңгіреу;
        b. Сопор, кома;
   3. Делириозды және онейродты сананың бұзылулары;
   4. Аменция- сана бұзылуының ауыр түрі.
   5. Қарауытқан сананың бұзылуы.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.: Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                              Ойлаудың бұзылуы
                                  Жоспары:
   1. Сандырақ ойлардың топтары.
      • Соңына түсу сандырағы;
      • Қарым-қатынас сандырағы;
      • Ерекше маңызды сандырақ:
      • Уландыру сандырақ ойлар:
      • Әрекет сандырағы;
      • Кінәлау сандырағы т.б.
   2. Жүйеленген және жүйеленбеген сандырақтар.
   3. Жабысқақ ойлар.
   4. Балалар  мен жасөспірімдер ойлауының бұзылуы.
   5. Паронойялдық сандырақтар.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                   Сөйлеу процесінің ауытқушылық синдромы
                                  Жоспары:
     1. Сөйлеудің бұзылуы.
     2. Ауызша (ауызекі) және жазбаша сөйлеудің бұзылуы.
     3. Тіл кемістіктерін топтастыру.
     4. Тіл кемістіктерін түзету жұмыстары.
      Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


             Қояншық ауруының (эпилепсия) клиникалық формалары.
                                  Жоспары:
        1. Қояншық ауруының түрлері, көрсеткіштері.
        2. Құрысудың клиникасы.
        3. Абсанс жағдайы.
        4. Кішкене тырысулардың балалардағы ерекшеліктері.
        5. Қояншық ауруындағы жіті психикалық бұзылулар.
        6. Сананың қарауытып бұзылуы.
        7. Аурудың ағымы.
        8. Қояншық ауруының шығу тегі мен патогенезі
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.








                       Шизофрения ауруының клиникалық-
                          психологиялық ерекшелігі.
                                  Жоспары:
   1. Шизофрения ауруының белгілері мен ағымы.
   2. Шизофрения ауруының түрлері.
   3. Балалар шизофрениясы.
   4. Емдеу және реабилитациялау.
   Әдебиеттер тізімі:
        1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
        2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
        3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                          Невроз. Невроздың дамуы.
                                  Жоспары:
     1. Невроз ауруының пайда болу себептері.
     2. Невроз ауруының түрлері.
     3. Балалық шақтағы невроз ауруы.
Әдебиеттер тізімі:
   1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
   2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
   3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                       Кәрілікке байланысты бұзылулар.
                                  Жоспары:


   1. Қартаюға байланысты ақыл-ойдың төмендеуі.
   2. Қартаюға байланысты ақыл-ойдың төмендеуі.
   3. Деменциялық- жүре пайда болатын ақыл-ой кемістігі.
   4. Алкоголизмнің ықпалы.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                                 Психопатия.
                                  Жоспары:
     1. Психопатия түсінігі.
     2. Психопатия типтері.
     3. Психопатияларды емдеу жолдары.
     4. Психопатиялардың алдын-алу шаралары.
   Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                    Психогенді психикалық ауытқушылықтар.
                                  Жоспары:
     1. Психогенді аурулар туралы жалпы түсінік.
     2. Психогенді аурулардың түрлері:
            • Реактивті психоздар;
            • Невроздар.
     1. Реактивті психоздардың түрлері.
   Әдебиеттер тізімі:
     2. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     3. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     4. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.

                                Психотерапия.
                                  Жоспары:
     1. Психотерапия туралы түсінік.
     2. Психотерапияның принциптері.
     3. Жалпы психотерапия әдістері.
     4. Аутогендік жаттығулар.
Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                       Жұқпалы аурулардағы психоздар.
                                  Жоспары:
     1. Жұқпалы психоздардың клиникалық көріністері.
     2. Жұқпалы аурулардан кейінгі сананың бұзылуы.
     3. Емдеу жолдары.
Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                            Нашақорлық клиникасы.
                                  Жоспары:
     1. Нашақорлық клиникасы.
     2. Профилактика және емдеу жолдары.
     3. Бассүйек пен ми зақымданудағы психикалық бұзылулар.
Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.


                                Маскүнемдік.
                                  Жоспары:


     1. Клиникалық түрде мас болудың кезеңдері.
     2. Патологиялық мастықтың ағымы.
     3. Жедел ағымды мастықтың диагнозы.
     4. Маскүнем психоздар.
     5. Маскүнемдіктің клиникасы.Жасөспірімдер маскүнемдігі.Аурудың шығу
        тегі мен патогенезі.
Әдебиеттер тізімі:
     1. ИлешеваР.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995
     2. Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ, 1976.
     3. Блейхер. В.И. «Клиническая психология», Ташкент, 1976.
























































                     Оқытушы жетекшілігімен орындалатын
             студенттің өздік жұмыстарына әдістемелік нұсқаулар:


Берілген тақырыпты конспектілеу:
1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
2. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көпсөзділікке жол бермеу.
3. Міндетті түрде жоспар болуы  және  тақырып  мазмұнын  жоспарға  сай  рет-
   ретімен жүйелі баяндауы қажет.
4. Жұмыс түсінікті, мағыналы орамда тілмен жазылуы тиіс.
5. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.
                       Реферат жазуда не ескеріледі ?
1. Таңдап алған рефераттың  тақырыбына  қатысты  студент  кішігірім  зерттеу
   жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты  мәселелерге  орай
   қажетті әдебиеттерге шолудан бастайды.
2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп кеңес алған абзал.
 - Реферат жазуда студент негізгі мәселені  ажыратуға,  тақырыптардың  өзара
   сабақтастығын тануға дағдыланады.
3.  Фактілер,  фактілік  материалдарды  іріктеу  және   жинақтау   негізінде
   таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
4. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан  алғанын
   (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
5.  Студент   рефераты   аудиторияда   талқыланады.   Ең   алдымен   реферат
   тақырыбымен, негізгі ойымен   таныстырады.  Тақырыпты  зерттеуші  студент
   реферат  мазмұнын  аудиторияда  талқылап,  көпшілікке   жеткізеді,   оның
   ғылымилығы, тереңділігі талқыланады.
Жұмыстың  мұндай  формасы,  нұсқасы  студенттердің  танымдық   белсенділігін
арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
       Рефератты  талқылау-  шығармашылық  жұмыстың   бір   көрінісі,   яғни
білімділік, қызығушылық тұрғысынан және  тәрбиелік  мән-мазмұны  зор  әрекет
жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай,  нақты,  тұжырымды
ой айтуға  көңіл бөлуі тиіс.
      Рефератты талқылап, қорытындысын шығару- маңызы зор жауапты сәт,
белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену.
Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін
жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің бұлдыр тұстарын анықтап,
 қажет жағдайда түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді.






     Оқытушы жетекшілігімен  студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
                         және орындау кестесі (ОСӨЖ)

|№  |ОСӨЖ тақырыптары және мазмұны    |Әдебиеттер     |Бақылау түрі|Орындалу |
|   |                                 |               |            |уақыты   |
|1  |Медициналық психология пәні      |-//-           |картотека   |1- апта  |
|   |бойынша картотека әзірлеу        |               |            |         |
|2  |Медициналық психология ғылымы    |Барлық негізгі |Жазбаша     |3- апта  |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|3  |Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы   |Барлық негізгі |Жазбаша     | 4-апта  |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|4  |Сананың бұзылуы                  |Барлық негізгі | Жазбаша    |5-апта   |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|5  |Ес және оның бұзылуы             |Барлық негізгі |Реферат     |6-апта   |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|6  |Ойлаудың бұзылуы                 |Барлық негізгі |Глоссарий   |7- апта  |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|7  |Сөйлеу процесінің ауытқушылық    |Барлық негізгі |Жазбаша     |8-апта   |
|   |синдромы                         |әдебиеттер     |            |         |
|8  |Эмоцияның бұзылуы. Эмоция және   |Барлық негізгі |Өздігінен   |9-апта   |
|   |оның патологиялық өзгерістері    |әдебиеттер     |зерттеу     |         |
|   |                                 |               |жүргізу     |         |
|   |                                 |               |(жазбаша)   |         |
|9  | Қозғалыстың бұзылуы             |Барлық негізгі |Реферат     |10-апта  |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|10 |Маниакальды-депрессивті психоз   |Барлық негізгі |Реферат     |11-апта  |
|   |                                 |әдебиеттер     |            |         |
|11 |Қояншық ауруының клиникалық      |Барлық негізгі |Жазбаша     |12-апта  |
|   |формалары                        |әдебиеттер     |            |         |
|12 |Шизофрения ауруының              |Барлық негізгі |Жазбаша     |14-апта  |
|   |клиникалық-психологиялық         |әдебиеттер     |            |         |
|   |ерекшелігі                       |               |            |         |
|13 |Инстинкт немесе әуестіктің       |Барлық негізгі |Реферат     |15-апта  |
|   |бұзылуы.                         |әдебиеттер     |            |         |






   СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІГІНЕН ОРЫНДАЙТЫН ЖҰМЫСЫ ЖӘНЕ  ОНЫ ОРЫНДАУҒА ҚОЙЫЛАТЫН
                                  ТАЛАПТАР.
      Студенттердің өздік жұмысы (СӨЖ)  үй тапсырмаларын орындауды  қамтиды.
Ол: реферат, конспект, кроссворд, аннотация жазу, жаттығу орындау және  т.б.
түрінде жүргізіледі.
Қойылатын талаптар:
1. СӨЖ оқытушы  белгіленген  мерзімінен  кешіктірілмей  ,  уақытында  барлық
   талаптарға сәйкес орындалуға тиіс;
2. СӨЖ өзі орындауы қажет, оны  басқадан  көшіруге  ,  яки  болмасы  басқаға
   көшіруге  беруге болмайды (ондай жұмыс бағаланбайды ,  сол  себепті  балл
   төмендетіледі);
3. СӨЖ тапсырмаларын орындау барысында кейбір өзгерістер мен  толықтыруларды
   ескеруге тиіс;
СӨЖ берілген нұсқау (дәптерде, А4 форматты қағазда  және т.б.) бойынша
өзгертуге тиіс.

                Медициналық психология пәнінен студенттердің
                          өздік жұмыс тапсырмалары

|№  |Тапсырманың мазмұны            |Дайын-д|Көлемі,   |Бақылау     |Өткізу   |
|   |                               |алу    |орындалу  |формасы     |уақыты   |
|   |                               |түрі   |шарты     |            |         |
|1  |Медициналық психология пәні.   |       |          |            |1 апта   |
|   |Медициналық психологияның      |       |          |            |         |
|   |дамуына үлес қосқан ғалымдар.  |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|2  |Медициналық психология дамуының|       |          |            |         |
|   |қысқаша тарихы. Қазақстандағы  |       |          |            |2 апта   |
|   |медициналық психологияның даму |       |          |            |         |
|   |тарихы.                        |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|3  |Психикалық дамудың бұзылуы     |       |          |            |         |
|   |Ауру адамдардың психологиясын  |       |          |            |3 апта   |
|   |зерттеу әдістері.              |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|4  |Психиканың қалыпты жағдайда    |Жазбаша|5-6 бет,  |Конспект    |4 апта   |
|   |дамуы мен патологиясы.         |       |талдау    |тексеру,    |         |
|   |Психиканың дамуын анықтайтын   |       |жасау,    |әңгімелесу; |         |
|   |факторлар.                     |       |мазмұнын  |Баяндама,   |         |
|   |                               |       |толықтай  |ауызша      |         |
|5  |Психикалық дамудың артта қалуы.|       |ашу       |сұрау;      |5 апта   |
|   |Психикалық ауытқушылықтың      |       |          |Реферат,    |         |
|   |түрлері.                       |       |          |ауызша сұрау|         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |6 апта   |
|6  |Психикалық уақытша дамудың     |       |          |            |         |
|   |тоқталуы. Органикалық          |       |          |            |         |
|   |деменцияның ойлау қабілетінің  |       |          |            |7 апта   |
|   |бұзылуына әсері.               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|7  |Психика дамуындағы             |       |          |            |         |
|   |дисгормониялық ауытқулар.      |       |          |            |         |
|   |Резидуалды органикалық мидың   |       |          |            |8 апта   |
|   |кемістігі.                     |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|8  |Психопатологиялық симптомдар.  |       |          |            |9 апта   |
|   |Ойлаудың бұзылуы               |       |          |            |         |
|   |Психикалық аурулар. Қояншық    |       |          |            |         |
|9  |ауруы.                         |       |          |            |10 апта  |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |Психопатологиялық симптомдар.  |       |          |            |         |
|10 |Психопатия.                    |       |          |            |11 апта  |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |Психопатологиялық синдромдар.  |       |          |            |         |
|11 |Сандырақтың әртүрлі            |       |          |            |         |
|   |синдромдары.                   |       |          |            |13 апта  |
|   |                               |       |          |            |         |
|   |Психикалық аурулардың          |       |          |            |         |
|12 |этиологиясы мен патогенезі     |       |          |            |14 апта  |
|   |Сыртқы және ішкі себептерді    |       |          |            |         |
|   |ашу.                           |       |          |            |         |







           «Медициналық психология» пәнінен 3 курс  студенттерінің
                 оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы

|№   |Әдебиет  пен оқу- әдістеме аттары       |Кітап саны             |
|1   |2                                       |3                      |
|    |Негізгі әдебиеттер                      |                       |
|1   |Блейхер В.М. «Словарь психиатриатических|1                      |
|    |терминов» Воронеж, «Модэк» 1995г.       |                       |
|2   |Илешева Р.Г. «Психиатрия»-А.:Білім,1995 |1                      |
|3   |Зейгарник Б.В. «Патопсихология» МГУ,    |1                      |
|    |1976.                                   |                       |
|4   |Блейхер. В.И. «Клиническая психология», |2                      |
|    |Ташкент, 1976.                          |                       |
|5   |Гарбузов В.И.. Захаров А.И., Исаев Д.Н. |1                      |
|    |Неврозы у детей и их лечение.Л., 1977г. |                       |
|    |Қосымша әдебиет                         |                       |
|1   |М.И.Буянов Беседы о детской психиатрии. |1                      |
|    |М.Просвещение.1982г.                    |                       |
|2   |Рубинштейн С.Я. Психология умственного  |1                      |
|    |отсталого школьника.                    |                       |
|    |М. «Просвещение» 1986.                  |                       |
|3   |Забрамная С.Д. «Психопедагогическая     |1                      |
|    |диагностика умственного развития детей»,|                       |
|    |М. Просвещение, 1995г.                  |                       |
|4   |Акбарова Н.А. Нейропсихологический      |1                      |
|    |анализ нарушения памяти при черепно-    |                       |
|    |мозговой травме. Канд.дис.М., 1971г.    |                       |









                    СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
1. Студенттердің оқу үлгерімін бақылау нәтижесі бағалау арқылы жүргізіледі.
   Бағалау- бұл студенттің дербестігін, жауапкершілігін, тапсырманы дұрыс
   орындау нәтижесін, жинақтаған білім, іскерлік және дағдыларының деңгейін
   анықтау болып табылады.
        Студенттердің білімін бағалауда келесі жайттар ескеріледі:
- студент орындаған тапсырманың дұрыс және дұрыс емес жақтарын көрсету;
- бағалаудың әділ болуы;
- студент білімін бағалауда оның белсенділігін, белгіленген уақытта
қойылған     талаптарды ескеріп орындағанын ескеру;
- студенттің білімін тексеру және бағалауды өз уақытында жүргізу.
2. Студенттердің тәжірибелік және зертханалық сабақтардағы жұмысы
5 ұпайлық жүйемен бағаланады:
     • 5 «өте жақсы» - студент оқу материалын жан-жақты, толық баяндайды.
       Тақырып бойынша негізгі түсініктер және анықтамаларды жақсы
       меңгерген. Теориялық білімін практикамен байланыстырып жеткізеді.
       Мысалдар, фактілер, аргументтер келтіреді. Сабаққа даярлануда
       көрсетілген әдебиеттер және қосымша әдебиеттерді де тиімді қолдана
       біледі.
     • 4 «жақсы» - студент оқу материалын жақсы баяндай біледі. Негізгі
       түсініктер және анықтамалармен жұмыс істей біледі. Өздігінен жұмыс
       істеуге, қабілеттілігін көрсетуге талпынады. Бағдарламадағы
       тапсырмаларды нәтижелі орындайды. Әдебиеттермен жұмыс істей біледі.
     • 3 «қанағаттанарлық» - студент тапсырманы орындайды, бірақ толық
       емес. Тапсырмаларды орындауда кемшіліктер кезігеді. Тек айтылғанды
       ғана орындаумен шектеледі. Бақылау қажет болады.
     • 2 «қанағаттанарлықсыз» - студент оқу материалын жүйелі меңгермейді,
       өз жұмысына жауапкершілігі төмен. Бірнеше ескертуден кейін тапсырма
       орындалады. Көп қателіктер жібереді.
3. ОСӨЖ және СӨЖ  бағалау келесі үлгімен жүзеге асырылады:
     Студенттің әр түрлі сипаттағы тапсырмаларды орындауын рейтинг бойынша
бағалау (әдебиетпен жұмыс, тапсырмаларды шешу, тестпен жұмыс, бақылау
жұмысы, реферат және баяндама әзірлеу, дипломдық және курстық жұмыстар, оқу
және педагогикалық практика тапсырмалары және т.б.)
 4. Оқу семестрінің соңында ОСӨЖ, СӨЖ орындау  барысында  жинаған  ұпайлары
қосылып, пайызбен
      шығарылады.
5. Пәнді оқытуды аяқтау-  курс  бойынша  өткен  барлық  материалдарды  толық
қамтыған емтиханмен аяқталады. Студент  емтиханға  бағдарламада  көрсетілген
барлық талаптарды орындаған жағдайда ғана босатылады.
      Пән бойынша қорытынды баға қою аралық  бақылау  жұмысының  нәтижесінде
жинаған  баллмен есептеледі.


              КУРСТЫ МЕҢГЕРУДЕ СТУДЕНТТЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

      Әрбір студенттің міндетіне - сабақтан қалмау,  берілген  тапсырмаларды
мерзімінде, дұрыс тиянақты орындау жатады.
      Сабақты  босату,  сол  тәрізді  өтілген   сабақты  талдауға   қатыспау
студенттердің жауапкершілігі жоқ екенін көрсетеді,  сол  себепті  студенттің
сабаққа қатысуы мен  оқу  үлгерімі  оның  оқуға  деген  қатынасын  ,  ниетін
білдіреді  және  осының  барлығы  курс   бойынша   қорытынды   баға   қоярда
ескеріледі.
      Берілген тапсырмалар уақытында  орындалмаған жағдайда , әрбір тапсырма
үшін  бағаңыз кеміп отырады.  Сабаққа  келмей  қалсаңызда  баллыңыз  кемиді.
Сондықтан   сабаққа   кешікпей,   уақытында   қажетті   дайындықпен   келуге
талпыныңыз .
      Аса себепті жағдайлар (науқастанып қалу, отбасының  жағдайлары)  сізге
сабақты босатуға  құқық береді, дегенмен, бұл жағдайда оқытушыны    хабардар
етуге   және берілген тапсырмалардың бәрін де  өткізуге міндетті  екеніңізді
ұмытпаңыздар.
       Әрбір  студент  өз  жұмыс  орнында   болып  қоймай  ,  өзінің   жұмыс
міндеттерін орындауға тиіс. Оны  орындамаған  студентке  жауап  беруге  тура
келеді.
       Осы  пән  бойынша  берілген  барлық  тапсырмалар  семестрдегі   сабақ
кестесінде  бекітілген    мерзімде   орындалуы   тиіс.   Уақытынан   кешігіп
тапсырылған тапсырмалар,  кешіктірілуіне қарай төмен бағаланады.  Бұл  әрине
курс бойынша қорытынды бағаға әсер ететіні сөзсіз.
      Курсты оқып білу студент тарапынан белсенді  болуды талап етеді.
Қажет уақытында кеңес беру кестесіне сәйкес   оқытушыдан кеңес  алу  құқыңыз
бар. Пән бойынша ұсынылған  негізі  және  қосымша  әдебиеттерді   үнемі  әрі
үзіліссіз  оқып  отыруыңыз  қажет.   Өйткені  тапсырманы  орындау  негізінде
немесе емтиханға даярлық кезінде  оқулықты қолға алу сізге  қажетті  білімді
толық бере алмайды.
      Сол себепті толық әрі жан – жақты білім алғыңыз келсе, семестр бойында
бірді – екілі ғана әдебиетпен шектелмей , пән бойынша бар барлық  деректерді
 пайдалануыңыз қажет. Әрбір  сабаққа  пайдалануыңыз  керек.  Курсты  меңгеру
барысында   жоғары  жетістікке  жетуіңіз    сіздің   оқу   белсенділігіңізге
байланысты екендігін еш ұмытпаңыз.  Сабаққа  қатысу  белсенділігіңіз  ,  оқу
үлгеріміңіз және оқытушы берген  тапсырмаларды сапалы орындауыңыз  сіз  үшін
межелік  бақылау  (аттестация)  және  емтихан  кезінде  көмектесетін,    дау
тудырмайтын факті болып  табылады.   Аралық  бақылаулар  алдын-ала  өткен  ,
талқыланған материал бойынша  жүргізіледі және  оның  мақсаты   студенттерді
теориялық білімді ұғыну  деңгейлерін тексеру.
      Емтихан сіздің теориялық білім деңгейіңізді анықтау  емес,  керісінше,
өзіңіздің  теориялық   білімізді  практикада  қолдана  алу  мүмкіндігіңіздің
көрсеткіші  болады.   Емтихан  тест   түрінде   өткізіледі.   Тест   бірнеше
варианттан және  50 сұрақтан тұруы  мүмкін.  Емтихандағы  тест  тапсырмалары
аудиторияларда   қарастырылған    және   өзіңіз   орындаған    тапсырмаларға
негізделеді.  Қорытынды  емтихан   барлық  студенттер  үшін  міндетті  болып
табылады.
Берілген тапсырмаларды орындау барысында  тыйым салынады:
 - біреудің жұмысын көшіріп өткізуге ;
 - өзінің тапсырмасын басқа адамдарға орындатуға ;
 - жұмысты белгіленген мерзімнен кешіктіруге немесе асыруға ;
 - топ болып орындаған тапсырмаларды  орындауға қатыспай  балл  талап  етуге
   және т.б.Әрбір оқытушы әр студентпен оның оқуға деген қатынасы және мінез
   – құлқы , тәртібі  ЖОО студентінің ар  намысы   кодексіне  сәйкес  болуын
   үлкен үмітпен күтеді.
      Сонымен студенттердің оқытушы берген тапсырмаларды  уақытында,  өзінің
   құқықтары мен міндеттерін  білуі,  өзінің  теориялық  білім  деңгейі  мен
   практикалық дағдыларын  бағытталған  белсенділігі  және  т.б.  студенттің
   пәнді толық жан – жақты меңгеруінің кепілі  болмақ.
Үй тапсырмасының талаптары:
      - жазбаша жұмыстардың көкейкестілігі;
      - таңдаған тақырыпқа сәйкестілігі;
      - зерттеулер мен әдебиет көздеріне сілтеме жасау;
      - талдаудың ауқымдылығы;
      - шығармашылық ерекшелігі;
      - көрнектілігі.





































































































































Пәндер