Файл қосу
Академиялық кескіндеме пәнінің жұмыстық бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |10.01.2013 | | |«Академиялық кескіндеме» | | | |пәнінің жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Академиялық кескіндеме» 5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж.Татиев Т.А., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Академиялық кескіндеме» пәні бойынша 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге конструкторлық құжаттармен жұмыс істеуге, сондай-ақ конструкторлық құжаттардың біріңғай жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Академиялық кескіндеме» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ГОСО РК 3.08.020-2006, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің 3 августа 2006г, № 337 бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. - 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығына арналған типтік оқу бағдарламасы; - СТУ 042 - СГУ-5-2012 Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; - ДП 042-1.07-2012 Документированная процедура «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы «Академиялық кескіндеме» пәні таңдап алған бағыты бойынша оқушылармен сабақ жүргізуде болашақ бейнелеу өнері сабағының мұғалімдеріне практикалық кеңес беру, көркемдік-эстетикалық талғамды, кескіндеме техникасында жұмыс істеуде дағдыларын дамыту. «Кәсіптік білім» мамандық студенттеріне кексіндеме материалдары: акварель, гуашьпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету, кескіндеме техникаларын үйрету. Түстаңдауда студенттің эстетикалық талғамын қалыптастыру, түстерді көре білуге үйрету. 3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті: Бояу түрлерімен жұмыс істей алатын оның қасиеттерін және сурет салу әдістерін білетін мамандарды дайындау. 3.3 Пәнді негізгі оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты – кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің негізгі заңдылықтарын игеру, живопись құралдарының көмегімен реалистік бейнелерді салу. Натураның көлемі мен кеңістіктегі кейпін шыншылдықпен бейнелеу, бейненің көркемдік –мәнерлігіне жету. Студенттердің шығармашылық мүмкіндігін дамыту. 3.4 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – бояу түрлері, оның қасиеттері , қағаздың сапалық түрлерін білу; - игеру –сурет салу әдістерін; - қабылдау – сурет салуда керекті әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу –акварель, майлы бояу, темпера, гуашь техникасында; - ұғу - реңдік көре білуді; - болу – бейнелеу өнері пәнін өткізу мен ұйымдастыруға тәжірибелік кеңестер; - ұғып алу –бояумен сурет салудағы негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 3.5 Курстың пререквизиттері: -жоқ 3.6 Курстың постреквизиттері: - Шығармашылық жұмыстарды орындау; - Педагогикалық практика; - Кәсіптік қызмет; 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Тәжірибе жұмысы | | |Әңімелесу. Түрлі-түсті гамма. Түстік үндестік. Колорит |3 | |–кескіндеменің маңызды сапасы және кескіндемедегі бейнелі | | |көрсетудің құралы. | | |Жылы колориттегі натюрморт/гуашь/ |6 | |Суық колориттегі натюрморт/гуашь/ |6 | |Берілген түстік гамманы гипстік өрнегі бар натюрморт /жарық |6 | |сурет салушы жағынан тура түседі | | |Жарыққа қарсы натюрморт /гуашь/ |6 | |Әңгімелесу. Технология мен темпер және майлы кескіндеме |3 | |техникасы /әдіс-тәсілі/ | | |Күрделі емес натюрморт/гризайль/ /май, кенеп/ |6 | |Металды заттары бар натюрморт/самаурынмен, шәнекпен/ /майлы |9 | |бояу/ | | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ 5.1 Тұрмыстық заттардан натюрморт/гуашь/ 5.2 Жеміс пен көкөніс натюрморты/гуашь/ 5.3 Тұрмыстық заьтрдан күрделі емес наюрморт/тура жарықтандыру//гуашь/ 5.4 Жарыққа қарсы натюрморт/гуашь/ 5.5 Қыстық пейзаж этюдтары/гуашь/ 5.6 Түсті қарапайым натюрморттың этюды /май/ 5.7 Интерьердегі натюрморт/гуашь, темпера/ 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал,|Өздігінен оқуға |Бақылау| | | |арналған сұрақтар|түрі | | |ТОҚ,плакаттар, | | | | |зертханалық | | | | |стенд | | | |Дәріс |Тәжірибе жұмысы | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | |Әңімелесу. Түрлі-түсті гамма. |Көрнекті құрал,|Түрлі-түсті |Реферат| | |Түстік үндестік. Колорит | |гамма. | | | |–кескіндеменің маңызды сапасы |кескіндеме |Түстік үндестік. | | | |және кескіндемедегі бейнелі |суреттері |Колорит. | | | |көрсетудің құралы. | | | | | |Жылы колориттегі |Көрнекті құрал,|Жылы колориті |Шығарма| | |натюрморт/гуашь/ | | |шылық | | | |кескіндеме | |жұмыс | | | |суреттері | | | | |Суық колориттегі |Көрнекті құрал,|Суық колориті |Шығарма| | |натюрморт/гуашь/ | | |шылық | | | |кескіндеме | |жұмыс | | | |суреттері | | | | |Берілген түстік гамманы |Көрнекті құрал,|Түстік гамма |Шығарма| | |гипстік өрнегі бар натюрморт | | |шылық | | |/жарық сурет салушы жағынан |кескіндеме | |жұмыс | | |тура түседі |суреттері | | | | |Жарыққа қарсы натюрморт |Көрнекті құрал,|Этюд. |Шығарма| | |/гуашь/ | | |шылық | | | |кескіндеме | |жұмыс | | | |суреттері | | | | |Әңгімелесу. Технология мен |Көрнекті құрал,|Темпер және майлы|Шығарма| | |темпер және майлы кескіндеме | |кескіндеме |шылық | | |техникасы /әдіс-тәсілі/ |кескіндеме |техникасы. |жұмыс | | | |суреттері | | | | |Күрделі емес |Көрнекті құрал,|Этюд. |Шығарма| | |натюрморт/гризайль/ /май, | | |шылық | | |кенеп/ |кескіндеме | |жұмыс | | | |суреттері | | | | |Металды заттары бар |Көрнекті құрал,|Майлы кескіндеме |Шығарма| | |натюрморт/самаурынмен, | |техникасының |шылық | | |шәнекпен/ /майлы бояу/ |кескіндеме |ерекшелігі. |жұмыс | | | |суреттері | | | 7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - методикалық әдебиеттің аты |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыз ету | |және авторлары |саны |саны |пайызы | |Беда Г.В.Живопись.М.,1986 |40 |3 |100% | |Алехин А.Д. О языке |7 |3 |100% | |изобразительного искусства.-: | | | | |«Знание» Серия Искусство,1973-47с.| | | | |Зайцев А.С. Наука о цвете и |1 |3 |35% | |живописи.-М.,1986 | | | | |Арнхейм Р. Искусство и визуальное |1 |3 |35% | |восприятие.-М.: Наука.-1974.-392с.| | | | |Беда Г.В.Живопись и ее |10 |3 |100% | |изобразительные средства.-М.: | | | | |Просвещение, 1977.-187с. | | | | |Беда Г.В.Основы изобразительной |5 |3 |100% | |грамоты: Рисунок, живопись, | | | | |композиция. 2-е изд.-М.: | | | | |Просвещение, 1981. | | | | Қосымша әдебиеттер: 1. Волков Н.Н. Композиция в живописи.-М.: Искуство, 1977.-263с. 2. Волков Н.Н.Восприятие картины. 2-е изд., доп.М.: Просвещение, 1976.- 32с. 3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е изд., доп.- М.: Искусство, 1968.-576с. 4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986.-158с. 5. Кардовский Д.Н. Об искусстве: Воспоминания, статьи, письма.-М.: Академия художествСССР, 1960. 6. Кибрик Е.А.. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961.-311с. 7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства.- М.: Знание, 1978.-110с. 8. Мейлах Б.С.Взаимодействие искусств и задачи художественного творчества //Вопросы литературы. 1964.-№3.С.3-16. 9. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б. Практическое применение перспективы в станковой картине. М. Просвещение, 1978.-119с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz