Файл қосу
Орыс журналистиканың бастау көздері
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Шетел журналистикасы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20 ___ жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Жалпы ережелер............................................... ....................................4-5 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары....................................3-4 3. Курс саясаты мен форматы................................................ .................6 4. Бағалау саясаты................................................ ....................................6 5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу........................7-8 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны................................................ ..................9 6. Оқу үрдісінің календарлық кестесі................................................ .......9 7. Әдебиеттер............................................. .................................................. 10 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Хибадуллина Айжан Сапарқызы аға оқытушы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 9.00. -017.00. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны а) Басты мәселе: шетел журналистикасын зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі: - ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізінде игере отырып тәжірибемен ұштастыру; - керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс – тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану; - қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 1.3. Осы курстың мақсаты: Ресей бұқаралық ақпарат құралдарының ауқымды мәселелерімен, бағыт – бағдарымен, жетістіктерімен таныстыра отырып, баспасөз бен заңның байланысына ерекше көңіл аудару. Төртінші билік иесінің әр елдегі бағалану жағдайына объективті баға бере алатын дәрежеге жеткізу, сондай – ақ студенттер ел журналистикасының тарихын, өзіндік белгілерін, ерекшеліктерін дөп басып аңғара алулары қажет. Яғни, осы курс барысында студенттер орыс журналистикасы туралы жан – жақты мағлұмат алып қана қоймай, керекті жерінде шетелдік ақпарат көздерінің іс – тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға талпыныстар жасауына, орыс баспасөзінің тарихынан курс және диплом жұмыстарын жазуға ықпал ету. 1.4. Курстың негізгі міндеттері: «Шетел журналистикасы» пәні журналистика тарихы бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде орыс мерзімді баспасөзінің пайда болу, қалыптасуы және даму сатыларын, ерекшеліктерімен таныстыра отырып ел журналистерінің өткен дәуірлердегі жинақтаған мол тәжірибесін, шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерінен, әдіс – тәсілдерінен жан – жақты мағлұмат беру. Осы пәнді жүргізу барысында студенттерге орыс журналистикасының өткен жолы жөнінде жан – жақты мағлұмат ұсыну. Студенттер алғашқы қолжазба газеттері, академиялық басылымдары, сатиралық журналдары туралы жалпы хабардар болумен бірге орыс публицистикасының озық үлгілерімен танысып, қазіргі заманғы БАҚ құралдары туралы нақты мәліметтер ала отырып, олардың заң шығарушы, орындаушы сот биліктерімен қарым – қатынасының механизмін түсіну қажет. Сондай – ақ, БАҚ – ғы жарнаманың маңызы туралы кеңіреку мәлімет алуларына мүмкіндік жасау. Баспасөзінің концентрациялануы мен монополиялануы, журналистиканың қазіргі заманғы теориясы, газеттері мен журналдарының типологиясы, ақпарат агенттерінің маңызы сынды мәселелері т.б. бұл пәнде қарастырылуы көзделген. 1.5. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Нәтижесінде студенттердің теориялық білімдерін тәжірибемен орнықтыру. Яғни пәнді өту барысында студенттер түрлі хрестоматиялық мәні бар әдебиеттерді міндетті түрде оқып, конспектілеумен қоса, өздері де бүгінгі күннің көкейкесті мәселелері бойынша туындылар жазып, оны талдауға тартылатын болады. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі. Теория мен практикада байланыс болмаса істің нәтижесіне нұқсан. Орыс журналистерінің озық тәжірибелерін, мерзімді басылымдарындағы материалдарын талдай отырып, студентгер өз бетінше ізденіп, арнайы тапсырма алады. Пәннің табиғатына сай материал жасауға пайдаланады 1.6. Курстың пререквизиттері «Журналистикаға кіріспе», «Қазақ журналистикасының тарихыі», «Әлем баспасөзінің тарихы». 1.7. Курстың постреквизиті: Пәнді меңгеруге төмендегідей қосымша білім көздері көмектеседі: «Халықаралық қатынас және журналистика» курсынан «Публицист шығармашылығының шеберханасы» пәндері оқытылады. 2. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ ОӘК жоғары оқу орындарында оқытылатын қазіргі шетел журналистикасыны курсының типтік бағдарламасына негізделіп жасалды. Еуропа, Шығыс Азия, Америка, Африка елдері телерадиокоммуникациясы саласындағы жүйелермен үлгілерді қазіргі жағдай мен студенттерді таныстыру. Қазіргі ақпараттық қоғам жағдайындағы олардың негізгі даму бағыттарын оқып үйрену, қазіргі әлемдегі электронды БАҚ – қа ықпал ететін маңызды факторларды талдау және шетелдік тележурналистердің кәсіби деңгейі туралы түсінік беру болып табылады. 3. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу | Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Орыс журналистиканың бастау көздері. | 1 |1,2 | |ХҮІІІ ғасырдағы орыс баспасөзі | 1 |1,2, | |ХҮІІІ ғасырдың алғашқы жартысындағы | 1 | | |академиялық басылымдар | | | |ХҮІІІ ғасырдың ІІ жартысындағы жекеменшік | 1 |1,2, | |және сатиралық журналдар | | | |ХҮІІІ ғасырдың соңғы ширегіндегі баспасөз. | 1 |1,2 | |Ғылым академиясының журналдары | | | |Либералдық, прогрессивті бағыттағы жекеменшік| 1 |1,2, | |журналдар | | | |Крепостниктік жүйенің құлдырауы кезіндегі | 1 |1,2,3, | |журналистика (1780ж соңы – 1800ж.басы) | | | |ХІХ ғасырдағы орыс баспасөзі. Россиядағы азат| 1 |1,2, | |ету қозғалысының дворяндық кезеңіндегі | | | |журналистика | | | |Декабристер қозғалысы тұсындағы журналистика | 1 |1,2,3 | |1820-1830 жылдардағы орыс журналистикасы | 1 |1,2,3, | | Герценнің «Полярная звезда» альманахы мен | 1 |1,2 | |«Колокол» газеті | | | |ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы орыс басылымдарындағы | 1 |1,3, | |қазақ тақырыбы | | | |ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы орыс публицистері | 1 |1,3, | |қазақтар туралы | | | |Мейендорофтың еңбектерінде қазақтардың | 1 |1,2 | |салт-сана, әдет-ғұрыптарының жазылуы туралы | | | |ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы шетел публицистері | 1 |1,2 | |қазақтар туралы | | | |Барлығы: 15 | |Практикалық (семинар) сабақтары | | Алғашқы қолжазба және хабаршы газеттері |1 |1,2 | | «Ведомости» газеті |1 |1,2,3, | |«Примечание к ведомостям» |1 |1,2,3, | |«Ежемесячные сочинения» журналы |1 |1,2,3, | |«Московские ведомости» газеті |1 |1,2,3, | |«Трудалюбивая пчела», «»Праздное время в |1 |1,2,3, | |пользу употребленное журналдары | | | |«Всякая всячина», «И то и Се», «Ни то ни Се» |1 |1,2,3, | |«Собрание новостей», «Санкт-Петербургский |1 |1,2,3, | |вестник» | | | |«Беседующий гражданин» |1 |1,2,3, | |«Крыловтың «Почта духов», «Зритель», т.б. |1 |1,2,3, | |журналдары | | | |Карамзиннің «Московский журналы» |1 |1,2,3, | | ХІХ ғасырдың алғашқы он жылдығындағы |1 |1,2,3, | |журналистика | | | |«Вестник Европы» журналы |1 |1,2,3, | |1812-1815ж.ж. «Сын Отечества» журналы |1 |1,2,3, | |Декабристер қозғалысы |1 | 1,2,3 | |«Полярная звезда», «Мнемозина», «Русская |1 | | |старина» альманахтары | | | | Бульгарин мен Гречтің басылымдары |1 | | |«Атеней», «Московский Вестник» және |1 | | |«Европеец» журналдары | | | |Ресейдегі азат ету қозғалысының дворяндықтан |1 | | |әртектілер кезеңіне өту тұсындағы | | | |журналистика | | | |«Отечественные записки» журналы |1 | | |«Современник» журналы |1 | | |Герценнің «Полярная звезда» альманахы мен |1 | | |«Колокол» газеті | | | |ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы орыс басылымдарындағы |1 | | |қазақ тақырыбы | | | |Мейендорофтың еңбектерінде қазақтардың |1 | | |салт-сана, әдет-ғұрыптарының жазылуы туралы | | | |Броневскийдің шығармаларындағы қазақтардың |1 | | |шығу тегінің, тілі мен кәсібінің жазылуы | | | |туралы | | | |Небольсиннің очерктеріндегі қазақтардың |1 | | |сауда, қолөнер, салт-сана, білімге құштарлық | | | |мәселелерінің жазылуы туралы | | | |А.К.Гейнестің еңбектеріндегі қазақ халқының |1 | | |өмір тағдырларының жазылуы туралы | | | |ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы шетел публицистері |1 | | |қазақтар туралы | | | |Француз ғалым, жазушы, зерттеушілері – Дюма, |1 | | |Жюль Верн, Капю мен Бонволо және Эжен | | | |Мельхиор де Вогюэ қазақ жерінде | | | |Поляк революционерлері – ақын Густав |1 | | |Зелинский, жазушы Адольф Янушкевич, суретші | | | |Бронислав Залесскийлер қазақ жерінде | | | |Барлығы: 30 | 4. КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5. КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет жіне осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын-ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары 1. Әлемдік ақпарат тарату жүйесіндегі «ИТАР-ТАСС» агенттігінің рөлі 2. Орыс БАҚ-тың шоғырлануы үрдісінің ғаламдық сипаттамасы 3. Ресейтеледидары: тарихы, проблемалары мен болашағы 4. Ресейдің коммерциялық телерадио хабарлары. 5. «Еуразия-1» қазақ қызметі 6. «Руское радио» радио қызметі 7. Ресей БАҚ қызметінің кәсіптік аспектілері. 8. Орыс журналистикасындағы интерактивтілік, цифрлық және бірігу процестері. 9. Ресейдің кабельді және спутниктік теледидары. 10. Ресей телекомпанияларының қызметі, олардың өзара байланысы және бәсекелестік. 11. «Руское радио –Қазақстан» 12. Ресейдің «Еуразия - 1». қоғамдық каналы, оның хабар тарату аймақтары 13. Ресей БАҚ жүйесі. 14. Ресей ақпараттық қоғамы және теледидары, Ресей апталықтарының ақпарат рыногындағы орны 7 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс |Семинар |Көрнекі құралдар, |Өз бетімен |Бақылау | |сабағының |сабағының |плакаттар, |дайындалу |түрі | |тақырыбы |тақырыбы |лаборатория-лық |сұрақтары | | | | |стендтер | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1.Орыс | 1. Алғашқы |Дәріс тезисі, сызба|Газет |Жазбаша, | |журналистиканы|қолжазба және |нұсқа |материалдарымен|ауызша, | |ң бастау |хабаршы | |жұмыс |тест | |көздері. |газеттері | | | | |2.ХҮІІІ | 2. «Ведомости» |Дәріс тезисі, кесте|Үлестірме |Жазбаша, | |ғасырдағы орыс|газеті | |материалдармен |ауызша, | |баспасөзі | | |жұмыс |тест | |3.ХҮІІІ |3. «Примечание к|Дәріс тезисі, сызба|Газет |Жазбаша, | |ғасырдың |ведомостям» |нұсқа |материалдарымен|ауызша, | |алғашқы | | |жұмыс |тест | |жартысындағы | | | | | |академиялық | | | | | |басылымдар | | | | | |4.ХҮІІІ |4. «Ежемесячные |Дәріс тезисі, сызба|Үлестірме |Жазбаша, | |ғасырдың ІІ |сочинения» |нұсқа, кесте |материалдармен |ауызша, | |жартысындағы |журналы | |жұмыс |тест | |жекеменшік | | | | | |және сатиралық| | | | | |журналдар | | | | | |5.ХҮІІІ |5. «Московские |Дәріс тезисі, кесте|Газет |Жазбаша, | |ғасырдың соңғы|ведомости» | |материалдарымен|ауызша, | |ширегіндегі |газеті | |жұмыс |тест | |баспасөз. | | | | | |Ғылым | | | | | |академиясының | | | | | |журналдары | | | | | |6.Либералдық, |6. «Трудалюбивая|Дәріс тезисі, сызба|Үлестірме |Жазбаша, | |прогрессивті |пчела», |нұсқа, үлестірмелі |материалдармен |ауызша, | |бағыттағы |«»Праздное время|карточка |жұмыс |тест | |жекеменшік |в пользу | | | | |журналдар |употребленное | | | | | |журналдары | | | | |7.Крепостникті|7. «Всякая |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша, | |к жүйенің |всячина», «И то |бақылау тапсырмалар|тапсырмалары-ме|ауызша, | |құлдырауы |и Се», «Ни то ни| |н жұмыс |тест | |кезіндегі |Се» | | | | |журналистика | | | | | |(1780ж соңы – | | | | | |1800ж.басы) | | | | | |8.ХІХ |8. «Собрание |Дәріс тезисі, сызба|Газет |Жазбаша, | |ғасырдағы орыс|новостей», |нұсқа |материалдарымен|ауызша, | |баспасөзі. |«Санкт-Петербург| |жұмыс |тест | |Россиядағы |ский вестник» | | | | |азат ету | | | | | |қозғалысының | | | | | |дворяндық | | | | | |кезеңіндегі | | | | | |журналистика | | | | | |9.Декабристер |9. «Беседующий |Дәріс тезисі, сызба|Үлестірме |Жазбаша, | |қозғалысы |гражданин» |нұсқа |материалдармен |ауызша, | |тұсындағы | | |жұмыс |тест | |журналистика | | | | | |10. 1820-1830 |10.«Крыловтың |Дәріс тезисі, |Газет |Жазбаша, | |жылдардағы |«Почта духов», |кесте, сызба нұсқа |материалдарымен|ауызша, | |орыс |«Зритель», т.б. | |жұмыс |тест | |журналистикасы|журналдары | | | | | 11. Герценнің|11. Карамзиннің |Дәріс тезисі, сызба|Үлестірме |Жазбаша, | |«Полярная |«Московский |нұсқа, үлестірме |материалдармен |ауызша, | |звезда» |журналы» |каточка |жұмыс |тест | |альманахы мен | | | | | |«Колокол» | | | | | |газеті | | | | | |12.ХҮІІІ-ХІХ | 12. ХІХ |Дәріс тезисі, кесте|Газет |Жазбаша, | |ғасырлардағы |ғасырдың алғашқы| |материалдарымен|ауызша, | |орыс |он жылдығындағы | |жұмыс |тест | |басылымдарында|журналистика | | | | |ғы қазақ | | | | | |тақырыбы | | | | | |13.ХҮІІІ-ХІХ |13. «Вестник |Дәріс тезисі, сызба|Үлестірмелі |Жазбаша, | |ғасырлардағы |Европы» журналы |нұсқа, үлестірмелі |материалдармен |ауызша, | |орыс | |карочка |жұмыс |тест | |публицистері | | | | | |қазақтар | | | | | |туралы | | | | | |14.Мейендорофт|14. |Дәріс тезисі, сызба|Газет |Жазбаша, | |ың |1812-1815ж.ж. |нұсқа |материалдарымен|ауызша, | |еңбектерінде |«Сын Отечества» | | |тест | |қазақтардың |журналы | | | | |салт-сана, | | | | | |әдет-ғұрыптары| | | | | |ның жазылуы | | | | | |туралы | | | | | |15.ХҮІІІ-ХІХ |15. Декабристер |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша, | |ғасырлардағы |қозғалысы |бақылау |сұрақтарына |ауызша, | |шетел | |тапсырмалары |жауап беру |тест | |публицистері | | | | | |қазақтар | | | | | |туралы | | | | | | |16. «Полярная |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |звезда», |нұсқа |сызба нұсқа |ауызша, | | |«Мнемозина», | | |тест | | |«Русская | | | | | |старина» | | | | | |альманахтары | | | | | | 17. Бульгарин |Дәріс тезисі, кесте|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |мен Гречтің | |кесте |ауызша, | | |басылымдары | | |тест | | |18. «Атеней», |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |«Московский |нұсқа |сызба нұсқа |ауызша, | | |Вестник» және | | |тест | | |«Европеец» | | | | | |журналдары | | | | | |19. Ресейдегі |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |азат ету |нұсқа, кесте |сызба нұсқа, |ауызша, | | |қозғалысының | |кесте |тест | | |дворяндықтан | | | | | |әртектілер | | | | | |кезеңіне өту | | | | | |тұсындағы | | | | | |журналистика | | | | | |20.«Отечественны|Дәріс тезисі, кесте|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |е записки» | |кесте |ауызша, | | |журналы | | |тест | | |21.«Современник»|Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |журналы |нұсқа, үлестірмелі |сызба нұсқа, |ауызша, | | | |карточка |үлестірмелі |тест | | | | |карточка | | | |22.Герценнің |Дәріс тезисі, |Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |«Полярная |бақылау тапсырмалар|бақылау |ауызша, | | |звезда» | |тапсырмалар |тест | | |альманахы мен | | | | | |«Колокол» газеті| | | | | |23.ХҮІІІ-ХІХ |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |ғасырлардағы |нұсқа |сызба нұсқа |ауызша, | | |орыс | | |тест | | |басылымдарындағы| | | | | |қазақ тақырыбы | | | | | |24.Мейендорофтың|Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |еңбектерінде |нұсқа |сызба нұсқа |ауызша, | | |қазақтардың | | |тест | | |салт-сана, | | | | | |әдет-ғұрыптарыны| | | | | |ң жазылуы туралы| | | | | |25.Броневскийдің|Дәріс тезисі, |Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |шығармаларындағы|кесте, сызба нұсқа |кесте, сызба |ауызша, | | |қазақтардың шығу| |нұсқа |тест | | |тегінің, тілі | | | | | |мен кәсібінің | | | | | |жазылуы туралы | | | | | |26.Небольсиннің |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |очерктеріндегі |нұсқа, үлестірме |сызба нұсқа, |ауызша, | | |қазақтардың |каточка |үлестірме |тест | | |сауда, қолөнер, | |каточка | | | |салт-сана, | | | | | |білімге | | | | | |құштарлық | | | | | |мәселелерінің | | | | | |жазылуы туралы | | | | | |27.А.К.Гейнестің|Дәріс тезисі, кесте|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |еңбектеріндегі | |кесте |ауызша, | | |қазақ халқының | | |тест | | |өмір | | | | | |тағдырларының | | | | | |жазылуы туралы | | | | | |28ХҮІІІ-ХІХ |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |ғасырлардағы |нұсқа, үлестірмелі |сызба нұсқа |ауызша, | | |шетел |карочка | |тест | | |публицистері | | | | | |қазақтар туралы | | | | | |29.Француз |Дәріс тезисі, сызба|Дәріс тезисі, |Жазбаша, | | |ғалым, жазушы, |нұсқа |кесте |ауызша, | | |зерттеушілері – | | |тест | | |Дюма, Жюль Верн,| | | | | |Капю мен Бонволо| | | | | |және Эжен | | | | | |Мельхиор де | | | | | |Вогюэ қазақ | | | | | |жерінде | | | | | |30. Поляк |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша, | | |революционерлері|бақылау |сұрақтарына |ауызша, | | |– ақын Густав |тапсырмалары |жауап беру |тест | | |Зелинский, | | | | | |жазушы Адольф | | | | | |Янушкевич, | | | | | |суретші | | | | | |Бронислав | | | | | |Залесскийлер | | | | | |қазақ жерінде | | | | 8. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | | С.Қозыбаев, А.Рамазан,|3 |6 |50% | |Қ.Аллаберген «Әлем | | | | |баспасөзінің тарихынан»| | | | |А,- «Санат»,1998. | | | | | М.Шындалиева Шетел |2 |6 |20% | |журналистикасы. | | | | |Астана,2013 «Фолиант» | | | | |баспасы | | | | | Нода Л.П., Рожков |2 |6 |20% | |А.В., Тохтохунова З.К. | | | | |История мировой | | | | |журналистики. | | | | |Алматы,1997 | | | | | Ф.Оразаев. ХҮІІІ-ХІХ |2 |6 |20% | |ғасырдағы орыс | | | | |журналистикасының | | | | |тарихы. Алматы, 1986 | | | | 8.1. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1. С.Қозыбаев, А.Рамазан, Қ.Аллаберген «Әлем баспасөзінің тарихынан» А,- «Санат»,1998. 8.1.2. Қ.Аллаберген. Отарлау саясатының ойрандары Алматы,1993 8.1.3. История русской журналистики ХІХ века. Ленинград,1951 8.1.4. История русской журналистики ХҮІІІ-ХІХ веков М,1973 8.1.5. Русская журналистика ХҮІІІ-ХІХвв.М.1981 8.1.6. Ф.Оразаев. ХҮІІІ-ХІХ ғасырдағы орыс журналистикасының тарихы. Алматы, 1986 8.1.7. Нода Л.П., Рожков А.В., Тохтохунова З.К. История мировой журналистики. Алматы,1997 8.1.8. М.Шындалиева Шетел журналистикасы. Астана,2013 «Фолиант» баспасы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz