Файл қосу
Басқарудың психологиялық теориялары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢБІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-16.1.13/02-2013 «Басқару психологиясы»пәні бойынша оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы №1 басылым 18.09.2013ж. «БАСҚАРУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны Жалпы талаптар Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы Курс форматы Курс саясаты Баға қою саясаты Әдебиеттер ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Қоңырова Арай Абдыхановна, аға оқытушы, психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1209 Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. Басқару психологиясы – ол «Психология» мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі - бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді. Еліміздегі күрделі әлеуметтік-экономикалық жағдай нарық экономикасына өтудегі бастапқы алғы шарттар ретіндегі көптеген басқару міндеттерін шешудің түрлі аспектілерін талдауға мүмкіндік береді. Кезкелген басқару қызметін жүзеге асыруда – негізгі басқару субъектісі ретінде жетекші роліне баса назар аударылуы тиіс. Осы курс барысында алынған білімдер жүйесін мамандар психологиялық өндірісте және іскерлік қарым-қатынас психологиясында ұтымды пайдалануға болады. 1.3 Пәннің мақсаты «Басқару психологиясы» пәнінің мақсаты – қазіргі басқару психологиясының негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу,болашақ мамандар бойында - басқару өнімділігін төмендететін психологиялық себептерді талдай білу іскерлігін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: -басқару жүйесіндегі психологиялық білімдердің маңызын ашу, -студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларын таныстыру, - студенттерді бірлестік құрылымдар ерекшеліктерімен таныстыру; -студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Басқару психологияның негізгі категорияларын білуі; Басқару психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; Басқару психология ғылымының категориялық құрылымын меңгеруі; Басқару психологиядағы жағдаяттарды талдауға дағдылануы; психологияның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі; Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 1.6 Курс пререквизиттері: -экономика негіздері -әлеуметтану -менеджмент негіздері -этика 1.7 Курстың постреквизиті: -жалпы психология -әлеуметтік психология -еңбекпсихологиясы 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ № Тақырып атауы Сағат саны Әдебиеттер ДС ЛС СПС Сөж Сөжо 1 2 3 4 5 6 7 8 Басқару психологиясының пәні мен әдістері 2 7.1.1., 7.1.2., .1.3. Ғылыми білімдер жүйесіндегі басқару психологиясының алатын орны 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.8. Мененджмент теориясы мен практикасы 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.7. Басқарудың психологиялық теориялары 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3. Басқару жүйесіндегі жеке тұлға және оның потенциалдық мүмкіндіктері 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5. Еңбек іс-әрекетіндегі жеке тұлға типологиясы 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5. Басқару іс-әрекетіндегі темперамент 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.6. Басқару іс-әрекетіндегі мінез мәселесі 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.6. Басқару іс-әрекетіндегі танымдық процестер 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5., 7.1.6. Басқару і-әрекетіндегі зейінділік 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5., 7.1.6. Басқару процесіндегі эмоционалды сфера 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.6 Басқару процесіндегі ерік-жігердің орыны 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.6., 7.1.8. Еңбек мотивациясы 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.7., 7.1.12. Басқарудағы шешім қабылдау процестеріне психологиялық талдау 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.7., 7.1.12. Басқарудың психофизиологиялық негіздері 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4. Кадрларды іріктеу бағалаудың психологиялық аспектілері 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4. Шешім қабылдау психологиясы 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.9., 7.1.10. Манипуляциялық әрекеттерден қорғанудың арнайы және арнайы емес механизмдері 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.9., 7.1.10. Басқару және лидерлік 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.17. Мекемедегі лидер және басшы мәселесі 1 1,5 4,5 .1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.17. Еңбек ұжымын басқару психологиясы 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.13. Еңбек өімділігін арттыруға бағытталған психологиялық іс-шаралар 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.13. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат және оны басқару 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.14., 7.1.15. Еңбек ұжымы және талас-тартысты мәселелерді шешудің психологиялық ерекшеліктері 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.14., 7.1.15. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.12. Басқару жүйесіндегі коммуникация процесі 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.12. Шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық негіздері 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.8. Шиеленісті шешудің психологиялық негіздері 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.8. Тиімді тайм-мененджмент. 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.14, 7.1.15. Басқару іс-әрекетіндегі тиімді психотехникалар 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.14., 7.1.15. 30 - 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Басқару психологиясы» пәні бойынша 30 сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: Сабаққа кешікпеу. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Басқару психологиясы» пәні бойынша ұпайлардың есептелу үлгісі Кесте 3 Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 5 2 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 3 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 25 4 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 5 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 35 6 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 45 7 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 50 1-7 апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу 30 Рубеждік бақылау-1 60 1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы 300 8 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 5 9 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 10 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 11 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 25 12 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 13 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 14 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 35 15 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 45 8-15-ші апта бойы барл Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ ық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу 30 Рубеждік бақылау-2 60 8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы 300 Емтиханға берілетін барлық ұпай 400 Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар 1000 7.Әдебиеттер: 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Волкогонова, О.Д. Управленческая психология: учебник для студ.учреждений сред.спец.образования / О.Д. Волкогонова; А.Т.Зуб.- М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2007 7.1.2 Морозов, А.В. Управленческая психология: учеб. для ссузов и вузов / А.В. Морозов.- 4-е изд., испр. и доп.- М.: Академ.проект: Фонд "Мир", 2008; 7.1.3 Смирнов, В.Н. Психология управления персоналом в экстремальных условиях: учеб.пособие для вузов / В.Н. Смирнов.- М.: Академия, 2007 7.1.4 Андреева Г.М. Социальная психология. М.,1994 7.1.5. Власова Н. Справочник по психологии управления.Новосибирск,1994 7.1.6 Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления. – Ростов – на – Дону, 2008 7.1.7 ЕлеусізоваС.Қарым-қатынаспсихологиясы.Алматы: «Рауан»,1996 7.1.8 Кабаченко Т.С. Психология управления.М.,1997 7.1.9 Обозов Н.Н. Психология менеджмента. С-пб.1994 7.1.10 Розанова В.А. Психология управления. М.,1997 7.1.11 Свенцицкий А.Л. Социальная психология управления. М.,1986 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі 7.2.1 Бороздина Г.В. Психология делового общения. М.,1998 7.2.2 Панасюк А.Ю. Управленческое общение.М.,1990 7.2.3 Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. С-Пб,1992 7.2.4 Петренко А.Безопасность в коммуникации делового управления.М.,1993 7.2.5 Руденский Е.В. Основы психотехнологии общения менеджмента.М.,1998 7.2.6 Саймон Г.,Смитбург Д.Менеджмент в организациях.М.,1995 7.2.7 Тейлор Ф.У. Менеджмент.М.,1992 7.2.8 Якокка Л. Карьера менеджера.М.,1991 . . . ПОӘК 042-18-16.1.13/02-2013 №1 басылым 18.09.2013 ж. 14 беттің -11шісі
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz