Файл қосу
Төменгі сатыдағы өсімдіктердің негізгі ерекшеліктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |П 042-14-4.04. 1.20.121 | | | |/02-2014 | |ПОӘК « Төменгі сатыдағы |Басылым № __ | | |өсімдіктер систематикасы» |«__»_______ | | |пәнінің студентке арналған | | | |бағдарламасы | | | 5В060700 – "Биология" мамандығына арналған Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ, 2014 . Алғы сөз . . 1. құрастырылды . Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ А.Б. Исмагулова «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі . . 2. талқыланды . «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында . . Хаттама №__ «__»_____20___ж . . Кафедра меңгерушісі ___________ Б. Ахметова . . . 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында . Хаттама №__ «__»_____20___ж . . Төрағасы __________ Г.Джаманова . . . 3. бекітілді . Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің . отырысында қаралып, баспаға ұсынылды . Хаттама №__ «__»_____20___ж . . ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова . . . алғаш рет еҢгізілген . МАЗМҰНЫ 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер – Исмагулова А.Б. -«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» -Байланыс ақпараты – телефоны 442898, №7 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 203 -Пәннің аты – «Өсімдіктер систематикасы» -Несие саны –3 , ал жалпы сағат саны – 135 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: 5В060700-«Биология» мамандығының студенті түлегі «Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы» пәні өсімдіктердің алуан түрлілігі мен ерекшеліктерін, систематикалық топтар өсімдіктерінің құрылысындағы және көбеюіндегі ерекшеліктерін, жүйеленуін зерттейтін ғылым саласы. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Мақсаты- өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігімен, әр түрлі систематикалық топтар өсімдіктерінің құрылысындағы және көбеюіндегі ерекшеліктерін студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Студенттер пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу қажет; зертханалық сабақтарда студенттер микроскоппен жұмыс жасау әдістерін үйренеді; өсімдіктердің дүниесі эволюциясының негізі туралы ұғым беру; өсімдіктер, сондай-ақ басқа да тірі организмдер және тіршілік ортасы арасындағы байланыстарды көрсету;жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер классификациясының принциптерімен таныстыру. 1. 5 Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу студенттер пәнге тән жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктердің жүйеленуін, түрлерін, көбеюін, физиологиялық жүйелердің атқару қызметтерін анықтап олардың механизмдерін толық білу - игеру игерген білімдерін практикалық сабақтарда және эксперименталды жұмыста пайдалана білу.; - меңгеру фенологиялық бақылау әдістерін іс жүзінде меңгере білу; - істей білу ғылыми мәселелерді білуге, зертханалық және далалық жағдайларды зерттеу жұмыстарын іске асыруға тәжірибелік дағды алуды; - иемдену алған білімін ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге , флораның және систематиканың маңызын,биологиялық ерекшеліктерін түсіну 1.6 Курстың пререквизиті: 1.6.1 Ботаника 1.6.2 Экология 1.7 Курc постреквизиті: 1.7.1 Өсімдіктер физиологиясы 1.7.2 Геоботаника 1.7.3 Қазақстан биоресурстары 2. ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ рет|Дәрістердің тақырыптары және қысқаша |Дәріс |Зертха|СОӨЖ |СӨЖ |Әдеби| |саны |мазмұны | |налық | | |еттер| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | Модуль 1 Төменгі сатыдағы өсімдіктер – | | |Thallobionta | | | Блок1 Өсімдіктер дүниесінің талломды ядроға дейінгі тармағы | |1 |Төменгі сатыдағы өсімдіктер – Thallobionta| 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | |2 |Өсімдіктер дүниесінің талломды ядроға | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.3 | | |дейінгі тармағы (бактериялар) | | | | |7.4 | | Блок 2 Саңырауқұлақтардың жалпы сипаттамасы | |3 |Саңырауқұлақтар бөлімі.Саңырауқұлақтарға | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.2 | | |жалпы сипаттама. Саңырауқұлақтардың көбею | | | | |7.4 | | |ерекшеліктері, классификациясы. | | | | | | |4 |Хитридиомицеттер және оомицеттер бөлімі. | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.2 | | |Көбею жолдары | | | | |7.4 | |5 |Зигомицеттер және оомициттер класы. Жалпы | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |сипаттама. Көбею жолдары. | | | | | | |6 |Базидиомицеттер және жетілмеген | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.3 | | |саңырауқұлақтар класына жалпы сипаттама. | | | | | | | |Олардың көбеюі мен классификациясы. | | | | | | |7 |Аскомицеттер және қалталы саңырауқұлақтар |1 |2 |1.5 |4.5 |7.5 | | |Олардың көбеюі мен классификациясы. | | | | | | | Модуль 2 Балдырлардың түрлері таралуы | | Блок 2 Көк жасыл балдырлар | |8 |Көк жасыл, және дробянкалар бөлімі. Жалпы | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |сипаттамасы. Көбею жолдары. | | | | | | | |Классификациясы. | | | | | | |9 | Жасыл балдырлар бөлімі. Сипаттамасы. | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |Көбею жолдары. Классификациясы. | | | | |7.2 | | | | | | | |7.5 | |10 |Эвгленалы балдырлар Сипаттамасы. Көбею | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |жолдары. Классификациясы. | | | | |7.2 | |11 |Харалы және пирофитті балдырлар бөлімі. | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.17.| | |Сипаттамасы. Көбею жолдары. | | | | |2 | | |Классификациясы. | | | | | | |12 |Диатомды балдырлар. Сипаттамасы. Диатомды | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |балдырлар көбею жолдары. | | | | |7.2 | | | | | | | |7.5 | | Блок 2 Қыналар бөлімі | |13 |Қоңыр балдырлар бөлімі. Көбею жолдары. | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | | | | | | |7.4 | |14 |Қызыл балдырлар. Тұқымдастары. Өкілдері. | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.1 | | |Ерекшеліктері. | | | | |8.2 | | | | | | | |7.3 | |15 |Қыналар бөлімі. Сипаттамасы. Қыналардың | 1 |2 |1.5 |4.5 |7.4 | | |көбею жолдары. Қыналардың классификациясы.| | | | |8.4 | | | | | | | |8.5 | |Барлы| |15 |30 |22.5 |67.5 | | |ғы | | | | | | | 3. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарымен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. Зертханалық сабақтарды өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Жұмысты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. Зертханалық сабақтардың тақырыбы: Тақырып 1. Хитридиялық саңырауқұлақтар класы. Хитридиялықтар қатары. Синхитридиум саңырауқұлақтарың негізгі ерекшеліктері. Көбею жолдары. Күресу шаралары. Мақсаты: Хитридиялықтар қатарына жататын ольпидиум саңырауқұлағының құрылысымен танысу. Тапсырма. 1. Капуста көшетінің ольпидиум саңырауқұлағымен зақымдалған жерлерінен уақытша препарат жасап, микроскоп арқылы қарау. 2. Ольпидиум саңырауқұлағының құрылысын зерттеу. 2. Суретін салып белгілерін жасау. Бақылау сұрақтары. 1. Төменгі сатыдағы өсімдіктердің негізгі ерекшеліктері. 2. Өсімдіктер систематикасының даму тарихы. 4.Саңырауқұлақтардың биологиялық ерекшеліктері. Көбеюі және қоректенуі. 5. Хитридиялық саңырауқұлақтар класының жалпы қасиеттері. 6.Синхитридиум және ольпидиум саңырауқұлаұтарының негізгі ерекшеліктері. Көбею жолдары. Күресу шаралары. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 2. Оомицеттер класы. Сапролигниялықтар қатары. Сапролегния саңырауқұлағын лабораториялық жағдайда өсіру жолдары. Жынысты және жыныссыз көбею жолдары. Мақсаты: Сапролигниялықтар қатарының өкілі сапролигния саңырауқұлағын зерттеу. Тапсырма: 1 Сапролигния саңырауқұлағы өсірілген субстраттан ине ұшының көмегімен мицелийдің кішкене бөлігін алып препарат жасау қажет. 3. Дайын препаратты қолдана отырып сапролигния саңырауқұлағының жыныс органдарының және құрылысының суретін салып, белгілеу қажет. Бақылау сұрақтары. 1. Оомицеттер класы. Олардың жалпы қасиеттері. 2. Көбею жолдары және олардың негізгі ерекшеліктері. 3. Сапролегния саңырауқұлағын лабораториялық жағдайда өсіру жолдары. 4. Переноспоралар мен сапролигния қатарларының ұқсастықтары мен негізгі ерекшеліктері. 1. Сапролегния саңырауқұлағымен күресу жолдары. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 3. Зигомицеттер класы. Мукор саңыраукұлағының морфологиялық құрлысы. Мақсаты: Мукор саңырауқұлағының ерекшеліктерімен танысып, зерттеу. Тапсырма. 1. Арнаулы ыдысқа салынған нан түзілген мукор мицелийлерін лупа арқылы қарау қажет. 2. Мийелийдің кішкене бөлігін ине ұшымен заттық шыныға салып, үстіне бір тамшы су тамызып, жабындақ шынымен жабу қажет. Уақытша препараттан микроскоп арқылы мукордың мицелийін және спора тасушы органдарын қарап, суретін салу қажет. Бақылау сұрақтары. 1. Зигомицеттердің негізгі ерекшеліктері. 2. Зигогамиялық жыныс процесі дегеніміз не? 3. Мукор саңырауқұлағының морфологиялық құрлысы. 4. Пилоболус және мукор саңырауқұлақтарын салыстырыңыздар. 5. Шыбындарда энтомофора саңырауқұлағымен зақымдалу жолдары. 6. Зигомицетер мен хитридиялық кластардың кейбір өкілдерін салыстырыңыздар. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 4. Аскомицеттер немесе қалталы саңырауқұлақтар. Қаракүйе және тат саңырауқұлағы қатары. Мақсаты: Қалталы саңырауқұлағының құрылысын зерттеу Тақырып 5. Гемиаскомициттер және жалаңаш қалталы саңырауқұлақтар класы. Мақсаты: Ашытқы саңырауқұлағының құрылысын зерттеу Тақырып 6. Эуаскомициттер класы. Мақсаты: Аспергилл және пеницилин саңырауқұлағының құрылысын зерттеу Тақырып 7. Базидиомицеттер және телобазидиомицеттер класы. Қаракүйе және тат саңырауқұлағы қатары. Мақсаты: Қаракүйе және тат саңырауқұлағының құрылысын зерттеу Тапсырма. 1. Қара күйе саңырауқұлағымен зақымдалған астық тұқымдастарының гүл шоғырлары мен сабағын қарап, суретін салып белгілеу. 2. Лупа арқылы бидай өсімдіктерінің тат саңырауқұлағымен зақымдалған органдарын көру керек. 3. Дайын микропрепараттарды қолдана отырып, пикнида, эцидия, уредоспора және телейтоспораларын микроскоп арқылы қарап, суретін салып белгілеу. Бақылау сұрақтары: 1. Базидиомицеттердің жыныстық көбею жолдары қалай жүзеге асады. 2. Базидийлердің 3 типіне сипаттама беріңіз. Трутовиктер тұқымдасы, пластинкалылар қатары, қалпақты саңырауқұлақтардың жеуге жарамды және улы түрлеріне. 3. Тат саңырауқұлағының көбею ерекшеліктері. 4. Қаракүйе саңырауқұлағының түрлеріне сипаттама беріңіз және даму циклі. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 8. Гастеромициттер класы. Тат саңырауқұлағы. Мақсаты: Ашытқы саңырауқұлағының құрылысын зерттеу. Қара күйе саңырауқұлағының құрылысын зерттеу Тақырып 9. Көк жасыл балдырлар . Көк жасыл балдырлар . Мақсаты: Осциллиятория және носток балдырларының құрылысын зерттеу Тапсырма. 1. Судың түбіндегі тұнбадан жиналған үлгіден ине ұшымен алып ұсақтап, уақытша препарат жасаңыз. 2. Уақытша жасалған поепараттардан осциллятория балдырын тауып, суретін салу керек. 3. Топырақтан, тастардан, тоғандардан және жаңбырдан кейінгі шалшық сулардан алынған үлгілерден уақытша препарат жасап, ностоктың колониялық формаларын тауып, суретін салып белгілеңіз. Қайталау сұрақтары. 1. Көк жасыл және жасыл балдырлаға тән қасиеттер. 2. Көк жасыл және жасыл балдырладың көбею жолдары. 3. Көк жасыл және жасыл балдырладың классификациясы. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 10. Жасыл балдырлар бөлімі. Хламидоманада балдыры құрылысы. Негізгі ерекшеліктері. Көбею жолдары. Жасыл балдырлардың классификациясы. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Мақсаты: Жасыл балдырлардың құрылысын зерттеу. Тапсырма. 1. Спиртте, формалинде немесе гербарийде сақталған хара балдырының құрылысымен танысып, суретін салу. 2. Дайын препараттан хараның жыныс органын қарап, суретін салу керек. Бақылау сұрақтары. 1. Хара балдырының құрылысы. 2. Хараның оогоний және антеридийінің құрылысы. 3. Нителла және хара балдырының көбею ерекшеліктері. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 11. Жасыл балдырлар бөлімі. Улотрикстер қатары Мақсаты: Улотрикстің құрылысын зерттеу Тақырып 12 Коньюгаттар және харалы балдырлар класы сипаттама. Хара балдырының құрлысы. Көбею ерекшеліктері. Мақсаты: Харалы балдырлардың құрылысын зерттеу. Тапсырма. 1. Спиртте, формалинде немесе гербарийде сақталған хара балдырының құрылысымен танысып, суретін салу. 2. Дайын препараттан хараның жыныс органын қарап, суретін салу керек. Бақылау сұрақтары. 1. Хара балдырының құрылысы. 2. Хараның оогоний және антеридийінің құрылысы. 3. Нителла және хара балдырының көбею ерекшеліктері. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 13. Диатомды балдырларға тән ерекшеліктер.Түрлеріне сипаттама. Көбею жолдары. Халык шаруашылығында маңызы. Мақсаты: Диатомды балдырлардың құрылысын зерттеу. Тапсырма. 1. Спиртте, формалинде немесе гербарийде сақталған хара балдырының құрылысымен танысып, суретін салу. 2. Дайын препараттан хараның жыныс органын қарап, суретін салу керек. Бақылау сұрақтары. 1. Хара балдырының құрылысы. 2. Хараның оогоний және антеридийінің құрылысы. 3. Нителла және хара балдырының көбею ерекшеліктері. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 14. Қоңыр және қызыл балдырлардың ерекшеліктері. Даму циклі. Экологиясы және түрлері. Мақсаты: Қоңыр және қызыл балдырлардың құрылысын зерттеу. Тапсырма. 1. Спиртте, формалинде немесе гербарийде сақталған хара балдырының құрылысымен танысып, суретін салу. 2. Дайын препараттан хараның жыныс органын қарап, суретін салу керек. Бақылау сұрақтары. 1. Хара балдырының құрылысы. 2. Хараның оогоний және антеридийінің құрылысы. 3. Нителла және хара балдырының көбею ерекшеліктері. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 Тақырып 15. Қыналар. Анатомиялық құрлысындағы ерекшеліктер. Тапсырма. 1. Қыналардың коллекцияларын қарап, әртүрлі талломдағы қыналардың бірнеше түрлерінің суретін салу керек. 2. Талломның беткі жақтарында орналасқан жыныс органдарына көңіл бөле отырып, лупа арқылы апотеций, соредий, изидийлердің құрылыстарымен танысу қажет. 3. Коллекцияда берілген қыналардың бірнеше түрін анықтағыштарды пайдалана отырып анықтап, қысқаша сипаттамасын жазыңыздар. Бақылау сұрақтары. 1. Қыналардың жалпы биологиялық қасиеттері. 2. Қыналардың анатомиялық құрылыстарындағы ерекшеліктері. 3. Қыналардың құрамына кіретін саңырауқұлақтар мен балдырлардың түрлерін атаңыз. 4. Қыналардың көбейу жолдары. 5. Субсраттарына байланысты қыналарды топтастыру. 6. Подециялар дегеніміз не? 7. Қыналардың гомеомерлі және гетеромерлі құрылысын көрсетіңіз. 8. Семей өңірінде таралған қына түрлеріне сипаттама беріңіздер. Қолданылған әдебиеттер: 8.9.10.11.12.13.14.15 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. 5. курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртіпті ұстанамыз: • Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. • Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. • Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. • Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі. 6.Баға қоюдың саясаты «Өсімдіктер систематикасы» пәнінен балдық көрсеткіш 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл саны|Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ | | | | |түрлеріне қатысуы | | | |1 |Ағымдағы бақылау 0 балл. |0 | | |2 |Ағымдағы бақылау 20 балл |20 | | |3 |Ағымдағы бақылау 20 балл. СОӨЖ 21 балл.|77 | | | |СӨЖ 36 балл | | | |4 |Ағымдағы бақылау 20 балл. |20 | | |5 |Ағымдағы бақылау 20 балл. |20 | | |6 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 21 балл.|73 | | | |СӨЖ 36 балл | | | |7 |1 аралық бақылау |60/270 | | |1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша |300 | | |қорытынды баллдар | | | | |8-бен 15 апта аралығындағы барлық сабақ| | | | |түрлеріне қатысуы | | | |8 |Ағымдағы бақылау 15 балл. |15 | | |9 |Ағымдағы бақылау 15 балл. |15 | | |10 |Ағымдағы бақылау 15 балл. |15 | | |11 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 18 балл.|68 | | | |СӨЖ 35 балл | | | |12 |Ағымдағы бақылау 15 балл. |15 | | |13 |Ағымдағы бақылау 15 балл. |15 | | |14 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 17 балл.|67 | | | |СӨЖ 35 балл | | | |15 |2 аралық бақылау |60/270 | | |8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша |300 | | |қорытынды баллдар | | | |Емтихан бойынша қорытынды баллдар |400 | | |Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар |1000 | | 7. Әдебиеттер. 7.1 Әметов Ә.Ә. Ботаника. - Алматы, 2000 7.2 Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы 1972 7.3 Комарницкий Н.А., Кудряшов Л.В., Уранов А.А. Систематика растений. –Москва, 1975 7.4 Курсенов Л7И7 и др7 Ботаника в 2-х Т., М., 1951 7.5 Вассер С.П., Кондратьева Н.В. Водоросли. 1971. 7.6 Шостаковский С.А. Систематика высших растений М., 1979 7.7. Буш Н. А. Систематика высших растений 7.8 Культисов И.М., Павлов В.Н. История систематики и методы филогении покрытосеменных растений. Учебно-методические пособие. МГУ., 1972 7.9 Ә.Ә. Әметов, П.М. Мырзақұлов Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы Алматы,2011 7.10 Б.М. Силыбаева, Ж.К. Байғана, Н.Ш. Карипбаева, В.В. Полевик Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы Семей,2010ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz