Файл қосу
Оқытудың нәтижелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.01.20.168/02-2013 | |ПОӘК |02.09.13 ж. | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Бастауыш мектепте | | | |есептерді шешуге оқытып - | | | |үйрету технологиясы» пәні | | | |бойынша бағдарлама | | | 5В010200 – «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандығы үшін «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013ж. Абдуалиева К.К., «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама ОӘБ төрағасы ______________ Батырова К. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |6 | |4 |Курстың форматы |6 | |5 |Курстың саясаты |7 | |6 |Баға қоюдың саясаты |7 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Абдуалиева Клара Кенесбековна – аға оқытушы «Математика және математиканы оқыту» кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 2 Сабақ өткізу орны – сабақ кестесі бойынша «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәні бойынша кредит саны -3 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: Кіші жастағы оқушыларды математикаға қазырғы заман талабына сай үйрету үшін мүғалім бастауыш мектепте оқылатын математикалық ұғымдарды терең түсініп, есептерді арифметикалық, алгебралық және геометриялық тәсілдермен шығаруды білуі тиіс. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерге басқа пәндерді оқып үйрену және келешекте мамандығы бойынша жұмыс істеу барысында қажетті болатын, сонымен қатар олардың логикалық ойлау қабылеттерін мен математикалық мәдениетін дамыту ұшін есептерді (мәтінді, стандарттан тыс, геометриялық) шығару тәсілдері туралы мәліменттер беру. 4. Пәнді оқудың негізгі міндеті: Студенттердә бастауыш мектепте есептерді шығаруға үйрету әдістерімен таныстыру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды: - мәтінді есептердің құрамын, элементтерін және міндеттерін; - жай есептердің тұрлерін және топтарын; - есепті шешудің кезеңдерін; - жай есеппен жүмыс әдістемесін; - құрама есептерді шешудің ерекшіліктері мен әдістемесін; - пропорционал шамалармен байланысты есептерді шешудің әдістемесін; - қозғалысқа байланысты есептерді шешудің әдістемесін білуі тиіс. - есепті «есеп еместен» ажыратуға және «есеп еместі» есепке айналдыруды; - кері жіне өзара кері есептер құру мен шешуді; - арифметикалық амалдар қасиеттері мен ережелері жөніндегі білім негізінде есепті әр түрлі тәсілмен шешуді; - есептерді алгебралық тәсіл арқылы шығаруды; - геометриялық мазмұнды есептерді шығарды; - циркуль, сызғыш және транспортирдың көмегімен салуларға берілген есептерді шығаруды; - математиканың бастауыш курсындағы логикалық және стандартты емес есептерді шығаруды; олимпиадалық есептерді құрастыруды және оларды шығаруды меңгеріп алулары тиіс. - - 1.6 Пререквизеттер: Студенттер мектептің математика курсын, бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін білуі қажет және олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек. 1.7 Постреквизиттер: «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәнінде алған білімдері мемлекеттік тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде қолданыс табады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |Кест|Тақырыптын аты |Сағаттар |Әдебиет | |е 1№| | | | | | |Дәр. |Маш. | |1 |2 |3 |4 | | |1 мен 7 апталар аралығында аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Арифметикалық амалдардың мән мағынасын ашуға |21 |ПС | | |арналған есептер шығару | | | |2 |Жай есептерді топтау |9 |СӨӨЖ | |3 |Арифметикалық амалдардың компоненттері мен |21 |ПС | | |нәтижелері арасындағы байланысты ашуға арналған| | | | |есептермен жұмыс істеу әдістемесі | | | |3 |Санның үлесі ұғымымен байланысты есептермен |9 |СӨӨЖ | | |жұмыс істеу әдістемесі | | | |4 |Қатынастың мән мағынасын ашуға арналған есептер|21 |ПС | | |шығару | | | |4 |Есеппен жүргізілетін өздік жұмыстың түрлері |9 |СӨӨЖ | |4 |Пропорционал шамалармен байланысты жай |30 |СӨЖ | | |есептермен жұмыс істеу әдістемесі | | | |5 |Кері және өзара кері есептер құру мен шешу |21 |ПС | |5 |Өзара кері есептер жүйесі |9 |СӨӨЖ | |6 |4-ші пропорционал шаманы табуға берілген |21 |ПС | | |есептер шығару | | | |6 |Құрама есеппен жұмыс кезендері |9 |СӨӨЖ | |6 |Қозғалысқа байланысты жай есептермен жұмыс |30 |СӨЖ | | |істеу әдістемесі | | | |7 |1-ші аралық бақылау |60 | | |1 мен 7 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | | |8 бен 15 апталар аралығында аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Пропорционал бөлуге берілген есеппен жұмыс |15 |ПС | |8 |Мәтінді есептер құрастыру |6 |СӨӨЖ | |9 |Екі айырма бойынша белгісіз шаманы табуға |15 |ПС | | |берілген есептер шығару | | | |9 |Фигураның периметірімен ауданын табуға |6 |СӨӨЖ | | |берілген есептер шығаруға үйрету | | | |10 |Бірігіп жұмыс істеуге берілген есептер шығару |15 |ПС | |10 |Текшенің, тікбұрышты параллелепипедтің көлемін|7 |СӨӨЖ | | |табуға берілген есептер шығаруға үйрету | | | |11 |Кездесу қозғалысына берілген есептер шығару |15 |ПС | |11 |Қозғалысқа арналған есептер (қалып кою) |6 |СӨӨЖ | |11 |Қарама - қарсы бағытта қозғалысқа арналған |30 |СӨЖ | | |есеппен жұмыс | | | |12 |Есепті алгебралық тәсілмен шешу |15 |ПС | |12 |Қозғалысқа арналған есептер (қуып жету) | 7 6 |СӨӨЖ | |13 |Транспортир, сызғыш, циркульдің көмегімен |15 |ПС | | |геометриялық фигураларды салуға үйрету | | | |13 |Массамен байланысты есептерді шығаруға үйрету |6 |СӨӨЖ | |14 |Шығармашылық іс әрекетпен байланысты |15 |ПС | | |тапсырмаларды орындау әдістемесі | | | |14 |Оқиғаның ұзақтығын табуға арналған есептерді |7 |СӨӨЖ | | |шығаруға үйрету | | | |14 |Бастауыш мектеп оқушыларына арналғаан |30 |СӨЖ | | |олимпиада тапсырмаларын құрастыру, шығару | | | |15 | |60 | | |8 мен 15 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | |Емтихандағы алған баллдар |400 | | | академиялық аралықта жинаған баллдар |1000 | | 7 ӘДЕБИТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР 7.1.1 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.1.2 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.1.3 Т.П. Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің III және IV сыныптарына арналған оқулықтар.- Алматы, «Атамұра», 2012. 7.1.4 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г. 7.1.5 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж. 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж. 7.2.2 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных классах.- М., 1973. 7.2.3 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106. №2 (5) 2006г. Стр. 108-111 7.2.4 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111. 7.2.5 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К..Организация и проведение самостоятельной работы студентов по дисциплине «Теория и технология обучения математике в начальной школе». Семипалатинск, 2007г. 7.2.6 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К. Методические рекомендации по решению нестандартных задач с помощью графов. Республиканский учебно- методический журнал «Математика, информатика и физика», №3-2012 год, стр. 2- 4. 7.2.7 Абдуалиева К.К. О применении теории графов к решению занимательных задач в начальной школе. Республиканский педагогический, научно- методический журнал «Творчество педагога», №4-2012 год, стр.57-61 7.2.8 Абдуалиева К.К. Методические рекомендации по решению логических задач, выполняемых с помощью таблиц. Материалы VIII ежегодной научно- методической конференции преподавателей, Семей, 12-13 апреля, 2012 года, стр.262-263. 7.2.9 Абдуалиева К.К., Жумадилова А. Выкладывание и преобразование фигур из палочек Республиканский научно-методический журнал «Дошкольное образование и воспитание», №3-2012 г, стр. 20-21
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz