Файл қосу
Еңбектің психологиялық басқарушылары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-16.1.28/01-2013 | |«ЕҢБЕК ПСИХОЛОГИЯСЫ» |Баспа № 1 13.09.13 | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені оқытушыға арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЕҢБЕК ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В050300 «Психология» мамандықтарына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Г.Абдуллина “___13___” _____09_____ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №___1___ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2. ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №___1___ «_17_»___09_____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы___________________ Ш.Кенесбаева 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________________ Г.Искакова 4. Баспа № 1 13.09.13 мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Еңбек психологиясы» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Пәнді оқу барысында студенттер қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу - әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Еңбек психологиясы» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1.Пәннің қысқаша мазмұны. Студенттерді қоғамдағы адамның еңбек әрекетінің барлық сферасында туып отыратын нақты қолданбалы міндеттерді қарауға, оларды шешудің әдістемелік, теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуге, еңбек психологиясымен айналысатын психологтардың іс әрекетін ұйымдастыруға бағыттайды. Болашақ психолог мамандардың кәсіби әрекеті мен мақсаттары, міндеттері мен кәсіби қызметтері туралы түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми психологиялық пән ретінде ғылымдар жүйесінде ең негізгі орын алады. Еңбек психологиясы психолгия ғылымының бір саласы ретінде әртүрлі еңбек іс әрекеттерінің психологиялық ерекшеліктерін, еңбек құралдарын оқыту әдістерін және тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін оқытады. 3.2.Пәннің мақсаты. Психика заңдылықтары мен фактілеріне деген қызығушылықты студенттердің бойында дамыту және қалыптастыру. Студенттердің бойында бейімделу жағдайларына деген қабілеттер мен дайындықты ұалыптастыру. 3.3.Пәннің міндеттері: ➢ Еңбектің түрлері туралы нақты және ғылыми реттелген түсініктерді; ➢ Еңбектің арнайы психологиялық аспектілерін және адамның еңбек субьектісі ретіндегі ерекшеліктерін сипаттаушы ғылыми ұғымдар жүйесі; ➢ Болашақ мамандар-психологтар өндірістегі психолог жұмысының әдісін, мазмұнын және формасын, теориялық негізін білу керек. ➢ Негізгі кәсіби іскерліктер мен дағдылары меңгеруге қажетті бағдарды алу; ➢ Практикалық іс-әрекетінде туындйтын қолданбалы міндеттер туралы нақты ойлар қалыптастыру. 3.4.Пәнді оқып меңгеру нәтижесінде әрбір студенттің негізгі міндеттері: ➢ Еңбектің түрлері туралы нақты және ғылыми реттелген түсініктері; ➢ Еңбектің спецификалық психологиялық аспектілерін және адамның еңбек субьектісі ретіндегі ерекшеліктерін сипаттаушы ғылыми ұғымдар жүйесін; ➢ Болашақ мамандар психологтар өндірістегі психолог жұмысының әдісін. Мазмұнын және формасын, бұл жұмыстың теориялық негізін білуі керек; ➢ Негізгі кәсіби іскерліктер мен дағдыларды меңгеруге қажетті бағдарды алу; ➢ Практикалық іс әрекетінде туындайтын қолданбалы міндетер туралы нақты ойлар қалыптасуы керек; 3.5. Курс пререквизиттері: ➢ Жалпы психология ➢ жас ерекшелік физиологиясы ➢ жоғары жүйке жүйесі физиологиясы ➢ жас ерекшелік психолоогиясы ➢ педагогиклық психологиясы ➢ дифференциалды психология. 3.6.Курстың постреквизиті: ➢ Салыстырмалы психология ➢ даму психологиясы ➢ әрекет психологиясы ➢ заң психологиясы ➢ саясат психологиясы. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте-1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Еңбек психологиясы пәні, негізгі міндетері |2 | |2 |Еңбек психологиясының әдіснамалық және теориялық негізі |2 | |3 |Еңбектің психологиялық белгілері |2 | |4 |Еңбек субьектісі және оның құрылымы |2 | |5 |Еңбек субьектісінің ішкі құрылымы |2 | |6 |Еңбектің психологиялық басқарушылары |2 | |7 |Еңбек субьектісінің кәсіби даму кезеңдері |2 | |8 |Психологиялық кәсіпке кіріспе |2 | |9 |Кәсіпті психологиялық топтастыру |2 | |10 |Профессиографиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу. |2 | |11 |Кәсіби бағдар және кеңес берудің психологиялық негіздері |2 | |12 |Өндірістік оқыту кәсіби дайындық мәселесі |2 | |13 |Кәсіби қабілеттерді жоғарлатудың психологиялық |2 | | |аспектілері | | |14 |Еңбек іс-әрекеті кезіндегі адамның психикалық күйі |2 | |15 |Еңбек қауіпсіздігінің психологиялық сұрақтары |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Еңбек психологиясы пәні, негізгі міндетері |1 | |2 |Еңбек психологиясының әдіснамалық және теориялық негізі |1 | |3 |Еңбектің психологиялық белгілері |1 | |4 |Еңбек субьектісі және оның құрылымы |1 | |5 |Еңбек субьектісінің ішкі құрылымы |1 | |6 |Еңбектің психологиялық басқарушылары |1 | |7 |Еңбек субьектісінің кәсіби даму кезеңдері |1 | |8 |Психологиялық кәсіпке кіріспе |1 | |9 |Кәсіпті психологиялық топтастыру |1 | |10 |Профессиографиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу. |1 | |11 |Кәсіби бағдар және кеңес берудің психологиялық негіздері |1 | |12 |Өндірістік оқыту кәсіби дайындық мәселесі |1 | |13 |Кәсіби қабілеттерді жоғарлатудың психологиялық |1 | | |аспектілері | | |14 |Еңбек іс-әрекеті кезіндегі адамның психикалық күйі |1 | |15 |Еңбек қауіпсіздігінің психологиялық сұрақтары |1 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі 5.1. Еңбек психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздері. 5.2. Еңбек обьектісі мен субьектісі 5.3. Еңбек субьектісінің сыртқы және ішкі құрылымы. 5.4. Еңбектің психикалық регуляторлары. 5.5. Еңбек психологиясы пәні, негізгі мәселелері. 5.6. Еңбек туралы психологиялық білімнің мәдени-тарихи дамуы. 5.7. Еңбек психологиясы әлеуметтік психологиялық процесс. 5.8. Еңбек адамзат қоғамында бірінші өмірлік қажеттілік. 5.9. Кәсіпті психологиялық зерттеу 5.10. Профессиографиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу. 5.11.Ықылас пен бейімділікті қалыптастыру. 5.12.Адамның еңбек арқылы дамып, қалыптасуы. 5.13. Кәсіптік әрекеттегі стресстер мен дау-дамайлар 5.14. Психологиялық кәсіпке кіріспе. 5.15. Еңбек іс-әрекет мотивациясы. 5.16. Кәсіби өзін-өзі анықтау. 5.17. Кәсіби таңдау мен кәсіби кеңес беру. 5.18. Еңбек қауіпсіздігінің психологиялық сұрақтары. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте -3 | | |Тақырыптар |Көрнекілікте|Өздік оқуға |Бақылау | | | | |р, ТСО, |арналған |формасы | | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | | |лабораториял| | | | | | |ық стенд | | | |Дәрістер |Лаб |Практикалық | | | | | | |(семинар) сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Еңбек | |Еңбек псих пәні, |Оқулықтар |Объективті және |Жазбаша, | |психологиясы | |міндетері. | |субъективті |конспект | |пәні, негізгі | |Зерттеуобъектісі | |әдістері. | | |мәселелеоі | |Ғылыми-зерттеу | |Герменевтикалық | | | | |әдістері. Отандық | |әдіс. | | | | |және шетелдік еңбек | |Эргономика. | | | | |психологиясына шолу | | | | |Еңбек | |Еңбек психологиясына|Сызба |Еңбек |Жазбаша, | |психологиясының | |сипаттама. Еңбек | |психологиясының |конспект | |әдіснамалық және| |психологиясының | |тарихи Тейлор | | |теориялық негізі| |негізгі әдістері: | |жүйесі. | | | | |эмпирикалық | |Тейлоризс. | | | | |танымдық,диагностика| |М.Вебердің | | | | |лау,өңдеу. | |бюрократиялық | | | | | | |концепциясы. | | | | | | |А.Файолдық | | | | | | |әкімшілік | | | | | | |концепциясы. | | |Еңбектің | |Эргатикалық |Плакат |Еңбек туралы |Жазбаша, | |психологиялық | |функцияның негігі | |халықтық, |конспект | |белгілері | |түрлері. Еңбек | |философиялық | | | | |обьектісі және | |көзқарастар. | | | | |негізгі түрлері | |Еңбек пен | | | | |Еңбектің обьективті | |мамандықтың | | | | |және субьективті | |психологиялық | | | | |жағдайлары | |түсінігі. Еңбек | | | | | | |және еңбек | | | | | | |мотивациясы. | | |Еңбек субьектісі| |.Еңбек субьектісінің|слайдылар |Еңбектің |Жазбаша, | |және оның | |сыртқы құрылымы | |психологиялық |конспект | |құрылымы | |Еңбек субьектісінің | |белгілері. Еңбек| | | | |ішкі құрылымы: | |постысының | | | | |мотивациялық, | |негізгі | | | | |когнитивті, | |құраушылары. | | | | |эмоционалды-ерікті | | | | | | |көрсеткіштері | | | | |Еңбек | |Кәсіби іс-әрекеттегі|әдістемелік |Профессиограманы|Жазбаша, | |субьектісінің | |басқарушы және |құралдар |өңдейдің жалпы |конспект | |ішкі құрылымы | |коммуникативті | |схемасы. | | | | |процестер Қабілет | |Кәсіптік | | | | |және | |іс-әрекетті | | | | |интеллект.Адамның | |суреттеу | | | | |еңбек әрекеті. | |схемасы. | | |Еңбектің | |Еңбектің |Сызба |Жұмысшының жеке |Жазбаша, | |психологиялық | |психологиялық | |қасиеттері және |конспект | |басқарушылары | |басқарушылары. | |жұмыстың | | | | |Кәсіпкердің өзіндік | |индивидуалдылығы| | | | |сана-сезімі. Еңбек | |кәсіптік бағдар | | | | |әрекетіндегі | |салалары. | | | | |тұлғаның кәсіби | |Кәсіптік ағарту;| | | | |қалыптасуы | |ақыл-кеңес | | |Еңбек | |Еңбек субъектісі | плакат |Еңбек |Жазбаша, | |субьектісінің | |және оның құрлымы. | |субъектісінің |конспект | |кәсіби даму | |Еңбек субъектісінің | |кәсіпке дейінгі | | |кезеңдері | |кәсіпке дейінгі | |дамуы. Д. | | | | |дамуы. Д. Эльконин, | |Эльконин, | | | | |Эриксон, Е.А. | |Эриксон, Е.А. | | | | |Климов. Кәсіптік | |Климов. Кәсіптік| | | | |бағдар жұмысын | |бағдар жұмысын | | | | |бассқарудың | |бассқарудың | | | | |мақсаттары мен | |мақсаттары мен | | | | |міндеттері. | |міндеттері. | | |Психологиялық | |Кәсіп, мамандық, |сызба |Кәсіптік бағдар |Жазбаша, | |кәсіпке кіріспе | |іскерлік, лауазым | |жұмысын |конспект | | | |түсініктері Еңбек | |ұйымдастырудың | | | | |постысының құрылымы.| |психологиялық | | | | |Еңбектің заттық және| |негізі. | | | | |әлеуметтік | | | | | | |жағдайлары | | | | |Кәсіпті | | Кәсіпті |плакат |Кәсіптік бағдар |Жазбаша, | |психологиялық | |топтастыруды | |беру |конспект | |топтастыру | |құрастырудың | |сабақтарының | | | | |психологиялық | |жүйесі. | | | | |белгілері. Кәсіптің | |Профессиографиял| | | | |көп белгілі және көп| |ық | | | | |деңгейлі | |экскурсияларды | | | | |психологиялық | |ұйымдастыру. | | | | |топтастырылуы | | | | |Профессиографиял| |Профессиография |әдістемелер |Ынта-ықылас пен |Жазбаша, | |ық зерттеулерді | |туралы түсінік. | |бейімділікті |конспект | |ұйымдастыру мен | |Кәсіптік бағдар беру| |қалыптастыру | | |жүргізу. | |сабақтарының жүйесі.| |шаралары. | | | | |Профессиографиялық | |Кәсіптік | | | | |экскурсияларды | |дағдылар мен | | | | |ұйымдастыру | |олардың маңызы. | | |Кәсіби бағдар | |Кәсіби бағдар |Плакат |Қабілетті |Жазбаша, | |және кеңес | |кешенді әлеуметтік | |қалыптастыру |конспект | |берудің | |мәселе. Кәсіби | |жолдары. Еңбек | | |психологиялық | |бағдар формасы. | |қабілеті адам | | |негіздері | |Кәсіби кеңес беру | |өмірінің сапалық| | | | |әдістері. Кәсіби | |негізі. | | | | |таңдау және | | | | | | |кадрларды іріктеу | | | | |Өндірістік оқыту| |Өндірістік оқыту |Оқулықтар |Адам санасының |Жазбаша, | |кәсіби дайындық | |аймағындағы еңбек | |қалыптасуындағы |конспект | |мәселесі. | |психологиясының | |еңбектің маңызы.| | | | |міндеттері.Аналитика| |Еңбек жетекші | | | | |лық әдістер мен | |әрекет. | | | | |іріктеу.Оқыту мен | | | | | | |іскерлікті жоғарлату| | | | |Кәсіби | |Өнімділік, |әдістемелік |Еңбекті ғылыми |Жазбаша, | |қабілеттерді | |қабілеттілік |құралдар |тұрғыда |конспект | |жоғарлатудың | |түсініктерінің | |ұйымдастыру | | |психологиялық | |анықтамасы. | | | | |аспектілері | |Өнімділік | | | | | | |көрсеткіштері. Адам | | | | | | |ағзасындағы жұмысқа | | | | | | |қабілеттерінің | | | | | | |өзгеруі | | | | |Еңбек іс-әрекеті| |Еңбек |сызба |Стресс |Жазбаша, | |кезіндегі | |іс-әрекетіндегі | |жағдайлардың |конспект | |адамның | |адамның | |психологиялық | | |психикалық күйі | |функциональды күйі. | |негізі. Кәсіптік| | | | |Психикалық қажу | |білім туралы | | | | |күйі.Психикалық қажу| |туралы түсінік. | | | | |мен басқа күйлерді | | | | | | |өлшеу әдістері. | | | | | | |Іс-әрекеттің | | | | | | |экстремальды | | | | | | |жағдайлары және | | | | | | |стресс күйі. | | | | |Еңбек | |Травматизмге |оқулықтар |Кәсіптік |Жазбаша, | |қауіпсіздігінің | |байланысты Марбе | |білімнің |конспект | |психологиялық | |теориясы. Жүйке | |психологиялық | | |сұрақтары | |жүйесі сапасы және | |негізі. | | | | |травматизм.Травматиз| | | | | | |мді анықтайтын | | | | | | |психофизиологиялық | | | | | | |факторлар | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік | |Студенттер | | | |құралдар атауы | |саны |Қамтамасыз ету | | | |Саны | |пайызы | |1 |Дмитриева М.А., Крылов А.А., |1 |8 |12,5 % | | |Нафтульева А.Н. Психология труда | | | | | |и инженерная психология. Л:ЛГУ, | | | | | |2009,224с. | | | | | |Иванова Е.М. Основы | | | | | |психологического изучения | | | | | |профессиональной деятельности. | | | | | |М.:МГУ, 2007. | | | | | |Климов Е.А. Введение в психологию| | | | | |труда.: МГУ, 2008 | | | | |2 |Климов Е.А. Психология |2 |8 |25 % | | |профессионального | | | | | |самоопределения. Ростов-на-Дону: | | | | | |Феникс.,2006 | | | | |3 |Түрікпенұлы Ж. Кәсіптік |3 |8 |38 % | | |бағдар.Алматы.: Санат, 2009 | | | | |4 |Толочек В.А. Современная |2 |8 |25 % | | |психология труда 2-е | | | | | |издание-СПб.: Питер, 2010.-432 с.| | | | 8.Әдебиеттер 8.1.Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Дмитриева М.А., Крылов А.А., Нафтульева А.Н. Психология труда и инженерная психология. Л:ЛГУ, 2009,224с. 8.1.2. Иванова Е.М. Основы психологического изучения профессиональной деятельности. М.:МГУ, 2007. 8.1.3. Климов Е.А. Введение в психологию труда.: МГУ, 2008 8.1.4. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. Ростов- на-Дону: Феникс.,2006 8.1.5. Котелова Ю.З. Очерки по психологии труда. М.: МГУ, 2006 8.1.6. Психология труда. Пер.со слвац.//Общ. ред.К.К, Платонова. М.: Профиздат.2009 8.1.7. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс.,2006 8.1.8. Түрікпенұлы Ж. Кәсіптік бағдар.Алматы.: Санат, 2009 8.1.9. Мажитов Л. Студенттердің кәсіби ынтасын қалыптастыру. Алматы: Республикалық баспа кабинеті., 2004 8.1.10. Демин В. Профессинальная компетенция специалиста: Понятия и виды// Стандарта и мониторинга в образовании.№4,2000 8.1.11.Толочек В.А. Современная психология труда 2-е издание-СПб.: Питер, 2010.-432 с. 8.1.12. Деркач А.А. Акмеология: Личностное и профессиональное развитие человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010. 8.2.Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Асеев В.Г. Преодоление монотонности труда в промышленности. М.: Экономика, 2004. 8.2.2. Гуревич К.М. Профессиональная пригодность и основные свойства нервной системы челоека.М.: Наука, 2000 8.2.3. Зинченко В.П., Мунипов В.М. Основы Эргономики. М.:МГУ,2009 8.2.4. Климов Е.А. Индивидульный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв.,2000 8.2.5. Котик М.А. Психология безопасности. Таллин, 2001 8.2.6. Пряжников Н.С. Психологический смысл труда. М.: Институт практ.психологии; Воронеж: НПО «МОДЭК», 2007 8.2.7. Решетова З.А. Психологические основы профессионального обучения. М.: МГУ, 2005 8.2.8. Стрелков Ю.К. Инженерная и профессиональная психология. М., 2001 8.2.9. Венчер Л.А. Педагогика способностей. М.,2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz