Файл қосу
Қазақ журналистикасының тарихы. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
5В 050400 «Журналистика» мамандығына арналған « Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы ______ Ә.М. Жұмағұлова Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының меңгерушісі « » 2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № « » 2014 ж. Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә. М. 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № « » 20 14 ж. Төрайым: ___________ Тойкин С.К. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді, басуға ұсынылды Хаттама № « » 20 14 ж. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 2014 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Әлия , филология ғылымдарының кандидаты, кафедра меңгерушісі « Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасы Ақпараттық қатынас: телефон: 20-13 №1 оқу ғимараты, № 913 дәрісхана Сабақ өтетін орын: 911аудитория Пән бойынша кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: ОӘК жоғары оқу орындарында оқылатын қазақ журналистикасының тарихы курсының типтік бағдарламасына негізделіп жасалды. Ұлттық баспасөздің теориясы мен тәжірбиесі негізінде терең және ауқымды дәрістер мен мағлұматтар беріледі. Бұл ОӘК жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған. Аталмыш курстарда студенттерге алаш зиялыларының өткен жолы, әр кезеңдегі қазақ баспасөзінің көтерген саяси- әлеуметтік жағдайлары туралы толық мағлұмат беріледі. Ең алдымен ол « Қазақстан тарихы» пәнінің негізінде барлық қоғамдық, саяси кезеңдермен байланыстырыла оқытылады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Еліміздің тәуелсіздік алуына байланысты соңғы он жылда қазақ журналистикасының өткен тарихының «ақтаңдақ» тұстары қайта қаралып, кезінде ұлтшыл, байшыл, алашордашыл деген нақақ жаламен қалған «Қазақ», «Алаш», «Сарыарқа», «Бірлік туы», «Жас азамат», «Абай» сияқты газет- журналдармен онда қызмет істеген , әр жылдары жарияланымдары жарық көрген А.Байтұрсынұлы, М. Дулатұлы, Ә. Бөкейханұлы, М.Шоқай, Х. Досмұхамбетұлы, Х. Ғаббасұлы, Ә. Ермекұлы, С.Қожанұлы, Қ.Кемеңгерұлы сынды қазақ халқының біртуар зиялыларының қыруар мұралары мен оқыту процесіне қарай ғылыми айналымға түсіп, өткен қоғамдық ойымыздың тарихын саралауға мүмкіндік туды. Осы орайда ұлттық баспасөз мәдениетін қалыптастыруға қосқан үлесі хақында тарихи құжаттарды сөйлету, олардың шығармашылығындағы пішін мен түр, сюжеттік оқиға желісі мен жанрлық белгілері, көркемдік идеялық мәні мен ақпаарттық ерекшелігі жағынан мағлұмат беру бұл пәннің мақсаты болмақ. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: «Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі » пәні журналистика тарихы пәні бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ең алдымен «Қазақстан тарихы» пәнінің негізінде барлық қоғамдық, саяси кезеңдермен байланыстырыла оқытылады. Себебі, әр студенттің бойына қазақ журналистикасының өткен дәуірлеріндегі жинақтаған мол тәжірбиесін, шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерін дарыта білу бұл пәнде қарастырылуы көзделген. – Студенттерге 1917 жылдан бергі кезең аралығындағы қазақ журналистикасының өткен жолы жөнінде жан-жақты мағлұмат ұсыну. – Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт-бағдарына, мән-мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси-әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беру. – Қазақ баспасөзі тарихындағы « ақтаңдақ» тұстарға ерекше назар аудару – Студенттерге қазақ журналистикасы тарихының проблемалары бойынша зерттеу жұмыстарын жазуға ықпал ету 1.5 Оқыту нәтижелері : Нәтижесінде студенттердің теориялық білімдерін тәжірбиемен орнықтыру. Яғни, пәнді өту барысында студенттер түрлі хрестоматиялық мәні бар әдебиеттерді міндетті түрде оқып, конспектілеумен қоса, өздері де бүгінгі күннің көкейтесті мәселелері бойынша ойларын жазып, оны талдауға ұсынылатын болды. Ә. Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі Теория мен практикада байланыс болмаса істің нәтижесіне нұсқан. Мерзімді баспасөз беттерінде жарияланған материалдарды талдай отырып, студенттер өз бетінше ізденіп, арнайы тапсырма алады. Пәннің таби,атына сай материал жазуға пайдаланады. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.2 Журналистикаға кіріспе 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Публицистің шығармашылық шеберханасы 1.7.2 Қазіргі газет жанрлары 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырыптың атауы | |Әдебиеттер | | | |Сағаттар | | | | |ДС |ПС |ЛБ |СӨЖ | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәні бойынша апталарға ұпайлар бөлу |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7- апта |30 | | | |аралығында барлық | | | | |аудиториялық | | | | |сабақтарға, | | | | |дәріске қатысу | | | |1 |Семинар |- | | | |Cеминар |- | | | |СӨЖ | - | | | |Семинар |10 | | |2 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |3 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |4 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |30 | | | 5 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |30 | | | 6 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |20 | | |7 |Аралық бақылау | 90 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |- | | |8 | | | | | |Семинар |- | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |9 | | | | | |Семинар | 10 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |10 | | | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ | | | | 12 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |40 | | | 13 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |40 | | |14 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |- | | |15 |Семинар |- | | | |Семинар |- | | | |СӨЖ |10 | | | |2-аралық бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 «Қазақ» газеті – Алматы, 1998.– 458 б. 7.1.2 Нұрпейісов К. Алаш һәм Алашорда. – А,1995. – 456 7.1.3 Алаш көсемі.– Семей, 2003. – 698 б. 7.1.4 Алаш қозғалысы. Құжаттар мен материалдар жинағы. – А, 2004. – 4 томдық 7.1.5 Алаш ақиықтары. Мақалалар, деректі құжаттар, аудармалар. – А, 2006 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Жұртбай Т. Ұраным – Алаш. А, 2008.– 369 б. 7.2.2 Ахметов Ғ. Алаш алаш болғанда .– А, Жалын, 1996.– 359 б. 7.2.3 Төлепберген М. Мәңгі жас – Алаш идеясы. – А, 2008. – 239 б. 7.2.3 Бөкейханов, С. Өткен күнде белгі бар.- Алматы: Жібек жолы, 2008.- 158б. 7.2.4 Сыдықов, Е.Б. Шәкәрім және Алашорда/ Е.Б. Сыдықов.- Алматы: Раритет, 2008.- 183 б. 7.2.5 Қамзабекұлы, Д. Алаштың рухани тұғыры: Ғылыми зерттеу - Астана: Ел- шежіре, 2008.- 357 б. 7.2.6 Алаш арыстары-Мұхтар Әуезов.– Астана: Елорда, 2005.- 24 б. 7.2.7 Әбдезұлы, Қ. Таным көкжиегі. – Алматы: Қазақ университеті, 2007.- 270 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz