Файл қосу

Қазақ жазуының теориясы



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3-деңгейлі СМЖ          |                     |                           |
|құжаты                  |ПОӘК                 |                           |
|                        |                     |ПОӘК                       |
|                        |                     |042-14-01.20.10/01-2011    |
|«Қазақ жазуының теориясы|№1 басылым орнына    |                           |
|мен тарихы»             |                     |                           |
|пәнінің оқытушыға       |                     |                           |
|арналған жұмыс          |                     |                           |
|бағдарламасы            |                     |                           |







          5 В 020500  «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған

                    «Қазақ жазуының теориясы мен тарихы»

                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    СЕМЕЙ
                                    2013


КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семейдің Шәкәрім атындағы  мемлекеттік   қазақ тілінің теориясы мен
әдістемесі кафедрасының  доценті,п.ғ.к. Мұқанова Қаршыға Қайроллақызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филолгия  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

ОӘБ төрайымы_________________  Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Филология  факультетінің Ғылыми Кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

Төрайым________________   Атантаева Б.Ж.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Искакова Г.К.
4  200_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

№ 2 БАСЫЛЫМЫ












Мазмұны

1 Қолдану аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс жоспарының мазмұны
5 СӨЖ және ОСӨЖ-ның тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер



































1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

      «Қазақ жазуының теориясы мен тарихы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің
құрамына  кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы   050205
«Филология: қазақ филологиясы» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

Осы «Қазақ  жазуының теориясы мен тарихы» пәнінің оқытушыға  арналған  жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
-  050205  «Филология:  қазақ  филологиясы»   мамандығының   оқу-әдістемелік
бөлім Кеңесінде, элективті пәндердің каталогінде бекітілді. №3 хаттама  «21»
«01» 2010 ж.
3.08.275-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға  міндетті  білім  беру
стандарты;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
-  ДП  042-08.10.12-2007  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
           Жазу – адамзаттың ұлы мәдени  құндылықтарының  қатарына  жататын,
өркениет дамуының құрамдас бөлігі. Жалпы жазу даму тарихы. Жазу  мен  ойлау.
Жазудың өзіндік деңгейлері. Жазудың негізгі категориялары.  Қазақ  графикасы
мен орфографиясының негіздері. Көне түркі  жазуының  графикалық  ерекшелігі.
Орыс графикасына негізделген қазіргі қазақ әліппиінің  әріп,  фонема,  дыбыс
қоры. Қазақ тіл емле ережелерінің  негізгі  ұстанымдары.  Латын  графикасына
негізделген қазақ әліппиінің жобасы. Жазу теориясы деген ұғымның мәнісі  не?
Қарапайым мысалдан бастайық.  Айталық,  студент  өнер,  кәсіпорын,  қыркүйек
деген сөздердің айтылуына қарай өнөр, кәсіборұн, қыргүйөк болып  жазылмайтын
себебін, қазақ орфографиясы морфологиялық принципке  негізделген,  сондықтан
сөздің жеке тұрғандағы түбір тұлғасын сақтап жазамыз деп түсіндіреді. Дұрыс-
ақ, яғни соңғы мысалдардағы сөздер түбір тұлғасында кәсіп, орын, қыр,  күйек
деп жазылады және дыбысталады. Дыбысталады деп айтуға күмілжіп  отырғанымыз,
жоғарыдағы сөздердің жеке тұрғандағы тұлғасы өнөр, кәсіб, орұн, күйөк  емес,
өнер, кәсіп, орын, күйек екенін қайдан білеміз? Сол сияқты өгүз емес,  өгіз,
жапрақ емес, жапырақ, топрақ емес, топырақ  екенін  және  солай  жазылатынын
жеке тұрғандағы дыбысталуына қарап та анықтау  мүмкін  емес  қой?  Сондай-ақ
қазақ жазуының негізгі принципі түбір  сақтап  жазу  деп,  кітап  –  кітабы,
күрек – күрегі, теп –  тебеді,  қақ  –  қағады  деп  жазатынымыз  тағы  бар.
Болашақ тіл мамандарын қазақ жазуының осы сияқты тұстарына  ойландыру  керек
екендігі өте қажет. Олар жазуды көзшалымға жатталған  орфограммаларды  норма
деп танитын  қатардағы оқырманмен бірдей, «бұрыннан  осылай  жазылып  келеді
ғой» деп қана отырмауы керек.  Әр  сөздің  жазылу  тұрпатының  уәжін  танып,
аңғарып,  байқап  отыруға  міндетті.   Сонда   ғана   қазіргі   уақыттардағы
орфоэпиялық  нормаларды  орфографиялық  нормаға  айналдырайық  деген  ұсыныс
тастаушыларға қарсы, негізді уәжді кез келген тіл маманы айта алатын еді.

3.2 Курстың  мақсаты
          Пәннің  негізгі  мақсаты   қазақ   мәдени   өмірінде   қолданылған
фонемографиялық  жазу  типі  түрлерінің  онтогенездік  дамуын,  осыған  орай
қазіргі қазақ  графикасы  мен  орфографиясының  теориялық  негіздерін,  емле
ережелерінің уәжін көрсіту, сөйтіп,  студенттерге  қазіргі   қазақ  жазуының
мәртебесі мен орнын таныту болады.  Осы  мақсатқа   жету  барысында  мынадай
міндеттерді орындау қажеттілігі бар:
    - жалпы жазудың даму тарихын көрсете отырып, жазудың маңызы мен  бүгінгі
таңдағы қызметін парықтау;
          - жазу мен ойлау, жазу мен АТ арақатынасын көрсету;
          -   жазу өзіндік деңгейлері бар, дербес  құрылымдық  жүйе  екенін
            және ЖТ мен АТ-ның өзара кодталу мүмкіндіктерін  көрсете  келе,
            екі жүйенің дербестігін дәлелдеу арқылы студенттердің зердесіне
            құю;
          -    жазудың  негізгі  категориялары  мен  бірліктерін,   жазудың
            анықтамасын,  жазу  саласына  қатысты    теориялық    ұғымдарды
            меңгерту;
          - қазақ графикасы  мен  орфографиясының  негіздерін  фонологияға,
            сингармонизм заңына,  әліпби  теориясына  табан  тірей  отырып,
            анықтауды үйрету;
3.3 Курстың негізгі  міндеттері
          -    көне   түркі    жазуының   графикалық   ерекшелігін,   латын
            графикасына негізделген қазақ жазуының жүйесін,  графема-фонема
            қатынасын көрсету, студенттердің өздеріне жасатып үйрету;
          - орыс графикасына негізделген қазіргі  қазақ   әліпбиінің  әріп-
            фонема-дыбыс   қорын   түгендей   отырып,     қазақ    жазуының
            фонологиялық негіздерін түсіндіру;
          -  қазақ  тіл   емле  ережелерінің  негізгі  ұстанымдарын,   емле
            ережелерінің фоно-морфологиялық  сипатын айқындау қазіргі қазақ
            графикасы   мен   орфографиясындағы   қиындықтардың    себебін,
            орфограммалау тәсілдерін көрсету;
    - қазақ әліпбиін  ауыстыруға  байланысты  көпшілік  тарапынан  ұсынылған
    латын   жобаларын  типтендіріп,  латын  графикасына   негізделген  қазақ
    әліпбиінің жобасын талдау.

3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Қазақ жазуының теориясы мен тарихы саласының өзекті мәелелерін білуі
керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Сөз таптарын және олардың морфологиялық құрылымын меңгеру, түсіну;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.

3.5 Курстың пререквизиттері
Қазақ жазуының теориясы мен тарихы пәнін оқып, терең игеру  үшін  студенттер
жалпы тіл білімі, мәдениеттану сынды пәндерде  алған  білімдерін  осы  пәнде
жан-жақты және тиімді пайдалана білуі қажет.

3.6 Курстың постреквизиті:
Бұл пән бойынша алынған білім мемлекеттік тілді терең  игеруде,  педагогика,
психология,  мәдениеттану,  тарих,  этнография  пәндері  тұғырнама   ретінде
қолданылады.


1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                |Семестр         |Кредит                     |
|1                                   |2               |3                          |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
|№1-дәріс. Тақырыбы: Жазудың маңызы  |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|мен бүгінгі күн тұрғысынан қызметі  |                |                           |
|№2-дәріс. Тақырыбы: Жазба тіл мен   |1               |1, 3,4,12,14,16,17.        |
|тілдік жүйе арасындағы қатынас.     |                |                           |
|Жазудың негізгі категориялары       |                |                           |
|№3-дәріс. Тақырыбы: Әліпби және     |1               |6,7,8,11,12,14.            |
|әліпбидегі әріп пен фонема қатынасы |                |                           |
|№4-дәріс. Тақырыбы: Көне түркі      |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|жазуының әліпбиі, графикасы,        |                |                           |
|орфографиялық ерекшеліктері, кейбір |                |                           |
|дыбыстардың таңбалану жүйесі        |                |                           |
|№5-дәріс. Тақырыбы: Араб графикасына|1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|негізделген қазақ жазуының          |                |                           |
|ерекшеліктері, жәдид және қадим     |                |                           |
|жазуының өзара айырмашылықтары      |                |                           |
|№6-дәріс. Тақырыбы: Латын           |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|графикасына негізделген қазақ       |                |                           |
|жазуының әліпбиі                    |                |                           |
|мен емле ережесі                    |                |                           |
|№7-дәріс. Тақырыбы: Орыс графикасына|1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|негізделген қазақ жазуының әліпбиі  |                |                           |
|мен емле ережесі                    |                |                           |
|№8-дәріс. Тақырыбы:                 |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|А.Байтұрсынұлының емле ұстанымы,    |                |                           |
|орфограммалау тәсілдері             |                |                           |
|№9-дәріс. Тақырыбы: Қ.Жұбановтың    |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|әліпби, емле туралы тұжырымдамалары |                |                           |
|№10-дәріс. Тақырыбы: Қазақ          |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|емлесіндегі ерін үндестігінің       |                |                           |
|таңбалану уәждері                   |                |                           |
|№11-дәріс. Тақырыбы: Қазіргі қазақ  |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|графикасындағы әріп-фонема-дыбыс    |                |                           |
|қатынасы                            |                |                           |
|№12-дәріс. Тақырыбы: Қазақ          |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|орфографиясы негізгі ережелері      |                |                           |
|№13-дәріс. Тақырыбы: Қазіргі қазақ  |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|орфографиясы негізгі принципі       |                |                           |
|№14-дәріс. Тақырыбы: ы, і, ә        |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|әріптерінің орфограммасы            |                |                           |
|№15-дәріс. Тақырыбы: Қазақ          |1               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|графикасындағы һ, х, ф, қ-к, ғ-г    |                |                           |
|әріптерінің емлесі                  |                |                           |
|Барлығы 15 сағат                                                                 |
|Семинар сабақтары                                                                |
|№1-семинар. Тақырыбы: Жазу тілдің   |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|жазба жүйесі ме, әлде жазба формасы |                |                           |
|ма; Жазба тіл мен ауызша тілдің     |                |                           |
|өзіне тән ерекшеліктері             |                |                           |
|№2-семинар. Тақырыбы: Жазба тіл мен |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|ауызша тілдің өзара кодталу сатылары|                |                           |
|№3-семинар. Тақырыбы: Үндесім заңы  |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|мен жазу теориясының қатысы         |                |                           |
|№4-семинар. Тақырыбы: Сөздерді      |2               |                           |
|бірге, бөлек таңбалаудың ұғымдық    |                |                           |
|және тілдік дискреттілікке қатысы   |                |                           |
|№5-семинар. Тақырыбы: Қазақ тілі    |3               |                           |
|орфографиялық сөздіктерінің түзілу  |                |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|принциптері мен жетілдіру бағыттары.|                |                           |
|ҚТОС-тың V-басылымындағы            |                |                           |
|өзгерістердің сөзжасамдық,          |                |                           |
|семантикалық уәждері.               |                |                           |
|№6-семинар. Тақырыбы: Әліпбиге и, у,|3               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|я, ю әріптерін алудағы емле қиындығы|                |                           |
|мен жазу экономиясы.                |                |                           |
|№7-семинар. Тақырыбы: Дыбыстық емес |2+2             |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|графикалық белгілер: босаралықпен,  |                |                           |
|босаралықсыз және қосаралықпен жазу.|                |                           |
|Өзгешеліктері мен ерекшеліктері.    |                |                           |
|Бірге жазылатын сөздердің формалды  |                |                           |
|белгілері. Ұластыруыштар.           |                |                           |
|Аффиксойдтар. Құрастыруыштар.       |                |                           |
|№8семинар. Тақырыбы: Бірге жазылатын|2+2             |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|сөздердің семантикалық белгілері.   |                |                           |
|Қосаралық (дефис) қызметі. Босаралық|                |                           |
|– қосаралық – босаралықсыз жазу     |                |                           |
|эволюциясы. Дефиспен жазылатын      |                |                           |
|сөздердің орфограммасы.             |                |                           |
|№9-семинар. Тақырыбы: Бас әріп      |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|қызметі. Кіші әріп қызметі.         |                |                           |
|Символика. Қазақ тіліндегі бас      |                |                           |
|әріппен жазылатын сөздердің типтері |                |                           |
|мен топтары.                        |                |                           |
|№10-семинар. Тақырыбы: Кірме        |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|сөздерге қазақ тілінің қосымшаларын |                |                           |
|жалғаудағы ерекшеліктер.т.б.        |                |                           |
|Дыбыстық жағынан толық игерілген    |                |                           |
|және жартылай игерілген кірме       |                |                           |
|сөздердің орфограммалары.           |                |                           |
|№11-семинар. Тақырыбы: Жазу тілдің  |2               |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.|
|жазба жүйесі ме, әлде жазба формасы |                |                           |
|ма; Жазба тіл мен ауызша тілдің     |                |                           |
|өзіне тән ерекшеліктері             |                |                           |
|Аралық бақылау жұмысы               |2               |                           |
|Барлығы:                            |30 сағат        |                           |


    5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС  ТАПСЫРМАЛАРЫ  (СӨЖ)

   1. Жазу мен ойлаудың арақатынасы.
   2. Қазіргі қазақ әліпбиінің құрамы. Әріп аттары. Әріп реті. Қазақ  тіліне
   тән дыбыстарды таңбалайтын әріптердің  тұрпаты  мен  орналасу  реті.  Бір
   фонемаға  бір  әріп  сәйкесетін  таңбалар,  екі  дыбыс  тіркесін  беретін
   әріптер, үш дыбыс тіркесін беретін әріптер, кірме сөздерді таңбалау  үшін
   алынған әріптер, дәстүрлі жазу үшін алынған әріптер.
   3. Қазіргі қазақ жазуындағы үндесімнің буын  шегінде  таңбалану  уәждері.
   Қазақ  ауызша  тілінің  негізгі  дыбыстық  заңы.  Тіл   үндестігі.   Ерін
   үндестігі. Тіл  үндестігінің  дауысты  дыбыс  әрпі  арқылы  берілуі.  Тіл
   үндестігінің  дауыссыз  дыбыс  әрпі  арқылы   берілуі.  Тіл  үндестігінің
   дәйекше арқылы берілуі. Артықшылықтары мен олқылықтары.
   4. Қазақ тіл біліміндегі жазба тіл, тіл формасы, жазба дәстүр ұғымдарының
     сипаты
   5. Қазақ графикасын ауыстыру мәселесі: ұсыныстар, жоба
   6. Жаңа қазақ әліпбиінің жобалары.
   7. Латын графикасына негізделген жаңа әліпбидің негізгі жобасының  тілдік
   және тілдік емес негіздері
   8. Латын графикасына көшудің алғышарттары мен себептері
   9. Кірме сөздерді таңбалаудың орфографиялық ережелері:  өткеніміз,  бүгін
   және болашақ
   10. Халықаралық терминдерді таңбалау: тарих және бүгін.
   11.  Бірге  не  бөлек  жазылуы  қиындық  тудыратын  тұрақты  тіркестердің
   орографиясы
   12. Ауызша ғылыми сөз бен жазбаша ғылыми сөздің құрылымдық ерекшеліктері
   13. Ауызша шаршысөз бен жазбаша шаршысөздің құрылымдық ерекшеліктері
   14. Ауызша іскери сөз бен жазбаша іскерисөздің құрылымдық ерекшеліктері
      15. Ауызша монологтік сөз бен  жазбаша  монологтік  сөздің  құрылымдық
ерекшеліктері


6  ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Дәріс        |Семниар сабағының      |Көрнекі құралдар,     |Бақылау түрі          |
|сабағының    |тақырыбы               |плакаттар,            |                      |
|тақырыбы     |                       |лабораториялық        |                      |
|             |                       |стендтер              |                      |
|1            |2                      |4                     |6                     |
|№1-дәріс.    |№1-семинар. Тақырыбы:  |Кітап көрмесі, зерттеу|Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Жазу тілдің жазба      |еңбектері,            |                      |
|Жазудың      |жүйесі ме, әлде жазба  |бейнетаспалар слайд   |                      |
|маңызы мен   |формасы ма; Жазба тіл  |                      |                      |
|бүгінгі күн  |мен ауызша тілдің өзіне|                      |                      |
|тұрғысынан   |тән ерекшеліктері      |                      |                      |
|қызметі      |                       |                      |                      |
|№2-дәріс.    |№2-семинар. Тақырыбы:  |Альбомдар, кестелер,  |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Жазба тіл мен ауызша   |суреттер слайдтар     |                      |
|Жазба тіл мен|тілдің өзара кодталу   |                      |                      |
|тілдік жүйе  |сатылары               |                      |                      |
|арасындағы   |                       |                      |                      |
|қатынас.     |                       |                      |                      |
|Жазудың      |                       |                      |                      |
|негізгі      |                       |                      |                      |
|категориялары|                       |                      |                      |
|№3-дәріс.    |№3-семинар. Тақырыбы:  |Баспасөз материалдар, |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Үндесім заңы мен жазу  |кітаптар, қималар     |                      |
|Әліпби және  |теориясының қатысы     |                      |                      |
|әліпбидегі   |                       |                      |                      |
|әріп пен     |                       |                      |                      |
|фонема       |                       |                      |                      |
|қатынасы     |                       |                      |                      |
|№4-дәріс.    |№4-семинар. Тақырыбы:  |Кітаптар, кесте,      |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Сөздерді бірге, бөлек  |бейнетаспалар,        |                      |
|Көне түркі   |таңбалаудың ұғымдық    |интернет желісі       |                      |
|жазуының     |және тілдік            |                      |                      |
|әліпбиі,     |дискреттілікке қатысы  |                      |                      |
|графикасы,   |                       |                      |                      |
|орфографиялық|                       |                      |                      |
|ерекшеліктері|                       |                      |                      |
|, кейбір     |                       |                      |                      |
|дыбыстардың  |                       |                      |                      |
|таңбалану    |                       |                      |                      |
|жүйесі       |                       |                      |                      |
|№5-дәріс.    |№5-семинар. Тақырыбы:  |Альбомдар, суреттер,  |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Қазақ тілі             |сызба нұсқа,          |                      |
|Араб         |орфографиялық          |үлестірмелі карточка  |                      |
|графикасына  |сөздіктерінің түзілу   |                      |                      |
|негізделген  |принциптері мен        |                      |                      |
|қазақ        |жетілдіру бағыттары.   |                      |                      |
|жазуының     |ҚТОС-тың               |                      |                      |
|ерекшеліктері|V-басылымындағы        |                      |                      |
|, жәдид және |өзгерістердің          |                      |                      |
|қадим        |сөзжасамдық,           |                      |                      |
|жазуының     |семантикалық уәждері.  |                      |                      |
|өзара        |                       |                      |                      |
|айырмашылықта|                       |                      |                      |
|ры           |                       |                      |                      |
|№6-дәріс.    |№6-семинар. Тақырыбы:  |Бақылау тапсырмалары  |Жазбаша               |
|Тақырыбы:    |Әліпбиге и, у, я, ю    |                      |                      |
|Латын        |әріптерін алудағы емле |                      |                      |
|графикасына  |қиындығы мен жазу      |                      |                      |
|негізделген  |экономиясы.            |                      |                      |
|қазақ        |                       |                      |                      |
|жазуының     |                       |                      |                      |
|әліпбиі      |                       |                      |                      |
|мен емле     |                       |                      |                      |
|ережесі      |                       |                      |                      |
|№7-дәріс.    |№7-семинар. Тақырыбы:  |Кітаптар, суреттер,   |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Дыбыстық емес          |кестелер,             |                      |
|Орыс         |графикалық белгілер:   |бейнетаспалар         |                      |
|графикасына  |босаралықпен,          |                      |                      |
|негізделген  |босаралықсыз және      |                      |                      |
|қазақ        |қосаралықпен жазу.     |                      |                      |
|жазуының     |Өзгешеліктері мен      |                      |                      |
|әліпбиі      |ерекшеліктері. Бірге   |                      |                      |
|мен емле     |жазылатын сөздердің    |                      |                      |
|ережесі      |формалды белгілері.    |                      |                      |
|             |Ұластыруыштар.         |                      |                      |
|             |Аффиксойдтар.          |                      |                      |
|             |Құрастыруыштар.        |                      |                      |
|№8-дәріс.    |№8семинар. Тақырыбы:   |үлестірме каточка,    |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Бірге жазылатын        |сызба нұсқа, кестелер,|                      |
|А.Байтұрсынұл|сөздердің семантикалық |теориялық зерттеулер  |                      |
|ының емле    |белгілері. Қосаралық   |                      |                      |
|ұстанымы,    |(дефис) қызметі.       |                      |                      |
|орфограммалау|Босаралық – қосаралық –|                      |                      |
|тәсілдері    |босаралықсыз жазу      |                      |                      |
|             |эволюциясы. Дефиспен   |                      |                      |
|             |жазылатын сөздердің    |                      |                      |
|             |орфограммасы.          |                      |                      |
|№9-дәріс.    |№9-семинар. Тақырыбы:  |Альбомдар, суреттер,  |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Бас әріп қызметі. Кіші |баспасөз материалдары |                      |
|Қ.Жұбановтың |әріп қызметі.          |                      |                      |
|әліпби, емле |Символика. Қазақ       |                      |                      |
|туралы       |тіліндегі бас әріппен  |                      |                      |
|тұжырымдамала|жазылатын сөздердің    |                      |                      |
|ры           |типтері мен топтары.   |                      |                      |
|№10-дәріс.   |№10-семинар. Тақырыбы: |Зерттеу еңбектері,    |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Кірме сөздерге қазақ   |сызба нұсқа, үлестірме|                      |
|Қазақ        |тілінің қосымшаларын   |карточка              |                      |
|емлесіндегі  |жалғаудағы             |                      |                      |
|ерін         |ерекшеліктер.т.б.      |                      |                      |
|үндестігінің |Дыбыстық жағынан толық |                      |                      |
|таңбалану    |игерілген және жартылай|                      |                      |
|уәждері      |игерілген кірме        |                      |                      |
|             |сөздердің              |                      |                      |
|             |орфограммалары.        |                      |                      |
|№11-дәріс.   |№11-семинар. Тақырыбы: |Суреттер, дыбыс       |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Жазу тілдің жазба      |таспалар,  кесте      |                      |
|Қазіргі қазақ|жүйесі ме, әлде жазба  |                      |                      |
|графикасындағ|формасы ма; Жазба тіл  |                      |                      |
|ы            |мен ауызша тілдің өзіне|                      |                      |
|әріп-фонема-д|тән ерекшеліктері      |                      |                      |
|ыбыс қатынасы|                       |                      |                      |
|№12-дәріс.   |№12-семинар. Тақырыбы: |Кітап көрмесі, зерттеу|Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Қазақ емлесіндегі ерін |еңбектері,  бейнетаспа|                      |
|Қазақ        |үндестігінің таңбалану |                      |                      |
|орфографиясы |уәждері                |                      |                      |
|негізгі      |                       |                      |                      |
|ережелері    |                       |                      |                      |
|№13-дәріс.   |№13-семинар. Тақырыбы: |Зерттеу еңбектері,    |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Жазба тіл мен ауызша   |сызба нұсқа, үлестірме|                      |
|Қазіргі қазақ|тілдің өзара кодталу   |карточка              |                      |
|орфографиясы |сатылары               |                      |                      |
|негізгі      |                       |                      |                      |
|принципі     |                       |                      |                      |
|№14-дәріс.   |№14-семинар. Тақырыбы: |Альбомдар, суреттер,  |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы: ы, |А.Байтұрсынұлының емле |баспасөз материалдары,|                      |
|і, ә         |ұстанымы, орфограммалау|слайдтар              |                      |
|әріптерінің  |тәсілдері              |                      |                      |
|орфограммасы |                       |                      |                      |
|№15-дәріс.   |№15-семинар. Тақырыбы: |Бақылау тапсырмалары, |Жазбаша, ауызша       |
|Тақырыбы:    |Қ.Жұбановтың әліпби,   |интернетпен жұмыс,    |                      |
|Қазақ        |емле туралы            |слайд, интн,рнет      |                      |
|графикасындағ|тұжырымдамалары        |желісі                |                      |
|ы һ, х, ф,   |                       |                      |                      |
|қ-к, ғ-г     |                       |                      |                      |
|әріптерінің  |                       |                      |                      |
|емлесі       |                       |                      |                      |

7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы    |Саны     |Студенттер|Қамтамасыз |
|                                        |         |дің саны  |ету пайызы |
|1                                       |2        |3         |4          |
|1. Истрин В.А. Возникновение и развитие |2        |2         |100%       |
|письма М.:Наука, 1965.-596 c.           |         |          |           |
|2. Лурия А.Р. Письмо и речь.            |2        |2         |100%       |
|Нейролингвистическая исследования. М.,  |         |          |           |
|2002. – 342 с.                          |         |          |           |
|3. Зиндер Л.В.  Очерк общей теории      |2        |2         |100%       |
|письма. Л.: Наука, 1987. –111 с.        |         |          |           |
|4.Фридрих И. История письма. М.: Наука, |2        |2         |100%       |
|1979. - 463 с.                          |         |          |           |
|5.Лоукотка Ч. Развитие письма. М,       |2        |2         |100%       |
|1950.–319 c.                            |         |          |           |
|6.Бодуен де Куртэне И.А. Избранные труды|2        |2         |100%       |
|М.,1963                                 |         |          |           |
|7. Бодуэн де Куртенэ И.А. Введение в    |2        |2         |100%       |
|языковедение. М., 2004. – 320 с         |         |          |           |
|8. Сыздықова Р. Орфоэпиялық нормалар    |2        |2         |100%       |
|жайлы // Өрелі өнер. Алматы:Ғылым,      |         |          |           |
|1976.– 144 б.                           |         |          |           |
|9. Әбілқасымов Б. Алғашқы қазақ         |2        |2         |100%       |
|газеттерінің тілі. Алматы: Ғылым, 1971. |         |          |           |
|–272 б.                                 |         |          |           |
|10. Вахек Й. Письменный язык и печатный |2        |2         |100%       |
|язык // Пражский лингвистический кружок |         |          |           |
|М.:Прогресс, 1967. –557 c.              |         |          |           |
|11.Айдаров Ғ. Көне түркі жазба          |2        |2         |100%       |
|ескерткіштерінің тілі. Алматы,          |         |          |           |
|Мектеп,1986.                            |         |          |           |
|12.. Айдаров Г. Язык памятника Кюль     |2        |2         |100%       |
|13. Аманжолов А. Графика таласских,     |2        |2         |100%       |
|енисейских и орхонских надписей // Қазақ|         |          |           |
|тілі мен әдебиеті. 1973, 3              |         |          |           |
|14. Сыздыкова Р. Язык Жами ат           |2        |2         |100%       |

8 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Уәлиев Н. Қазақ графикасы  мен  орфографиясының  фонологиялық  негiздерi:
фил. ғыл. канд. ... дисс. Алматы, 1993.–162 б.
    2. Уәлиев Н., Алдашева А. Қазақ  орфографиясындағы  қиындықтар.  Алматы:
Ғылым, 1988. – 113 б.
3. Қ.Күдеринова. Қазақ жазуының теориялық негіздері. Алматы, 2006.
4. Күдеринова Қ. Бiрге және бөлек жазылатын сөздердiң орфографиясы:  Алматы,
2005.–146 б.;
5. Истрин В.А. Развитие письма. М.: АН СССР, 1961. -394 с.
6. Щерба Л.В. Избранные работы по русскому языку. М., 1957.- 189 с.
7. Селезнева Л.Б. Современное русское письмо. Томск, 1981.- 211 с.
8. Зиндер Л.Р., Маслов Ю.С. Л.В.Щерба – лингвист, теоретик  и  педагог.  Л.:
Наука, 1982. – 103 с.
9. Гельб И.Е. Опыт изучения письма. М., 1982.- 185 с.
10. Истрин В.А. Возникновение и развитие письма М.:Наука, 1965.-596 c.
11. Фридрих И. История письма. М.: Наука, 1979. - 463 с.
12. Лоукотка Ч. Развитие письма. М, 1950.–319 c.
13. Зиндер Л.В.  Очерк общей теории письма. Л.: Наука, 1987. –111 с.
14.  Истрин  В.А.  Некоторые  основные  вопросы  теории  письма  //  Вопросы
языкознания. 1953. №4.
15.  Ермеков Ә. Семантика слитных слов в  казахской  лексике:  автореф.  ...
канд. фил. наук:. Алматы, 1950.–9 б.;
16. Жәркешова Г. Қазіргі қазақ  әдеби           тіліндегі  біріккен  сөздер:
фил. ғыл. канд. ... автореф. Алматы, 1949.– 6б.
17. Дирингер Д. Алфавит. М.: Изд. инс. лит., 1963. -655 с.
 18. Мамырбекова Г. XVIII-XIX ғғ. араб жазулы қазақ жазбаларының графикалық-
орфографиялық ерекшеліктері: фил. ғыл. канд. ... автореф. Алматы,  2006.–130
б.
19. Уәлиұлы Н. А.Байтұрсынұлы және  қазақ  жазуының  онтогенездік  дамуы  //
Ұлттық рухтың ұлы тіні. Алматы: Ғылым, 1999.-566 б.
20.  Лурия  А.Р.  Письмо  и  речь.  Нейролингвистическая  исследования.  М.,
2002. – 342 с.
21  Амирова  Т.А.  Общелингвистические  основания  графемики:  автореф.  ...
докт.фил.наук., 1981.-47 c.
22 Бодуэн де Куртенэ И.А. Введение в языковедение. М., 2004. – 320 с.
23.  Жак Деррида. О грамматологии. М., 2000-511с.
24. Амирова Т.А. Функциональная взаимосвязь письменного и  звукового  языка.
М, 1985.–283 с.
25. Солнцев В.М. Язык и письмо // Амирова  Т.А.  Функциональная  взаимосвязь
письменного и звукового языка. М, 1985.–283 с.
26.  Вахек Й. К  проблеме  письменного  языка  //  Пражский  лингвистический
кружок. М.:Прогресс, 1967. –557 c.
27. Вахек Й. Письменный язык и печатный  язык  //  Пражский  лингвистический
кружок М.:Прогресс, 1967. –557 c.
28.  Амирова Т.А.  К истории и теории графемики. М.:Наука, 1977.–190 с.
29.  Соколов Н.Н. Письмо: вчера, сегодня, завтра. М.Просвещение,  1987-  144
с.
30.  Сүлейменов О. Язык письма. Алматы-Рим, 1998,– 497 с.
31.  Амиров Р. Особенности синтаксиса казахской разговорной речи.  Алма-Ата,
1972. –180 с.
32.  Русская разговорная речь.  Фонетика.  Морфология.  Лексика.  Жест.  М.:
Наука, 1983, -236 с.
33.  Бубнова  Г.И.,  Гарбовский  Н.К.  Письменная  и  устная   коммуникация.
Синтаксис и просодия. М.: МГУ, 1991.– 272 с.
34. Земская Е.А.,  Китайгородская  М.В.,  Ширяев  Е.Н.  Русская  разговорная
речь. Общие вопросы. Словообразование, синтаксис. М.:Наука, 1981. –276 с.
35.  Мучник Б.С. Человек и текст. М., 1985.–252с.
36. Досмұхамедұлы Х. Қазақ қырғыз тілініндегі сингармонизм заңы. Таңдамалы.
Алматы:Ана тілі, 1998.-384 б.

37. Сыздықова Р. Орфоэпиялық нормалар жайлы  //  Өрелі  өнер.  Алматы:Ғылым,
1976.– 144 б.
38. Мучник Б.С. Письменная передача мысли. Алматы: Мектеп, 1973. –187 б.
39. Исаева Ж.  Ауызша  әдеби  тілдегі  стиль,  норма  мәселелері  //  Көркем
әдебиет тілінің өзекті мәселелері.  Алматы, 2003. –283 б.
40. Әміров  Р.  Ауызекі  сөйлеу  тілінің  синтаксистік  ерекшелігі.  Алматы:
Мектеп, 1977.– 91 б.
41. Аврамова А.Г. Электронный дискурс в зеркале оппозиции устный  письменный
// Вестник МГУ. Сер. Лингистика и культура коммуникации. 2004, №3.
42. Дедова О.В. Русский художественной текст  в  пространстве  интернета  //
Вестник Московского университета. Сер.филол.2004. №2.
43.  Щерба Л.В. Теория  русского  письма.  Л.: Наука, 1983. –134 с.
44. Кузьмина С.М. Теория русской орфографии. М.: Наука, 1981. – 264 с.
45. Яковлев Н.Ф. Математическая формула построения алфавита //  Реформатский
А.А. Из истории отечественной фонологии, М.:Наука, 1970. – 575 с.
46. Бальдауф И. Некоторые проблемы передачи  языка  в  письменной  форме  //
Ұлттық рухтың ұлы тіні. Алматы:Ғылым, 1999. –587 б.
47. Уәли Н., Жүнісбек Ә. Әліпби атауларының жүйесі жайлы // Мемлекеттік
тіл: терминология, ісқағаздар мен бұқаралық ақпарат құралдарының тілі.
Астана, 1999. – 464 б.

48. Айдаров Ғ. Көне түркі жазба ескерткіштерінің тілі. Алматы, Мектеп,1986.-
180 б.
49. Айдаров Г. Язык памятника Кюль-тегину. Алматы: Ғылым, 1993.- 280 с.
50. Аманжолов А. Графика  таласских,  енисейских  и  орхонских  надписей  //
Қазақ тілі мен әдебиеті. 1973, 3-шығуы.
51. Сыздыкова Р. Язык Жами ат-тауарих Жалаири. Алматы, 1989.-248 с.
52. Әбілқасымов Б. Алғашқы қазақ газеттерінің  тілі.  Алматы:  Ғылым,  1971.
–272 б.
53. Әліппе айтысы. Қарағанды, 1990. –106 б.

   Қосымша әдебиеттер:
    1. Григорьев А.А. О передаче звуков киргизского  языка  буквами  русской
азбуки // Қазақ тілі туралы революциядан бұрынғы зерттеулер.  Алматы,  1993,
232 б.
2. Ильминский Н.И.Материалы к изучению  киргизских  наречий.  Казань,  1861.
–199 с.
3. Әбілқасымов Б. Қазақ жазбасында орыс графикасының қолданылу тарихынан  //
Известия АН Каз ССР. Сер. фил. 1977. №4.
4. Алтынсарин И. Киргизская хрестоматия. Изд. 2. Оренбург, 1906-160 с.
5. Байтұрсынұлы А. Тіл тағылымы. Алматы: Ана тілі, 1992. –414 б.
6.  Джусупов  М.  Фонемография  А.Байтурсынова  и  фонология  сингорманизма,
Ташкент, 1995.–176 с.
7. Байтұрсынұлы А.  Жазу мәселесі // Қазақ тілі туралы революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
8. Байтұрсынұлы А. Қазақша сөз жазушылар диққатына  сөз  жазушыға  //  Қазақ
тілі туралы революциядан бұрынғы зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
9. Мусин  Ғ.  Жазу  мәселесі  //  Қазақ  тілі  туралы  революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993 –232 б.
10. Сералин М. Емле мәселесі  //  Қазақ  тілі  туралы  революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
11. Жияшев Ш. Бірге қозғалайық мәселесі // Қазақ  тілі  туралы  революциядан
бұрынғы зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
12. Сұлтанғазин Д. Қазақ сөзін қалайша жазу  турасы  //  Қазақ  тілі  туралы
революциядан бұрынғы зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
    13. Қазақ білімпаздарының тұңғыш сійезі. Алматы. 2005.–144 б.
14. Жұбанов Қ. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1999.  –  581
б.
15. Новая казак-киргизская  (Байтурсыновская)  орфография.  Спорные  вопросы
Киргизской  графики  и  орфографии.  Проф.  Е.Д.Поливанов.  Санкт-Петербург,
1924.- 8 с.
16. Резолюция І тюркологического съезда о новом латинированном  алфавите  //
Культурное строительство в Казахстане (1918-1933), Алматы, 1965.- 564 с.
17. І Всесоюзный тюркологический съезд 26/ІІ-5/ІІІ-1926.  Баку,  1926.  –426
с.
18.  Из  резолюции  общего  собрания  студентов-казахстанцев  г.  Москвы  по
докладу о латинизации казахского  алфавита  //  Культурное  строительство  в
Казахстане. Алма-Ата, 1965-564 с.
19. Поливанов  Е.Д.  Проекты  латинизации  турецких  письменностей  СССР.  К
тюркологическому съезду ІІ-1926, Ташкент, 1926-16 с.
20.  Стенографический  отчет  третьего  пленума   всесоюзного   центрального
комитета нового тюркского алфавита заседавшего в Казани, от  18-23/ХІІ-1928.
Казань, 1928.–227 с.
21. Стенографический  отчет  научно-орфографической  комиссии  созванной  2-
4.06.  1929  г.  научно-методическим  советом   НКП   и   ЦКИКА.   Кзылорда,
1930.–482с.
 22. Стенографический отчет ІV пленума ВЦКН алфавита пр.  в  Алматы,  ВЦКНА,
1931.– 261 с.
23. Аманжолұлы  С.  Жаңа  әліппенің  кейбір  дыбыстарын  өзгерту,  емле  мен
терминді дұрыстау туралы // Социалистік Қазақстан. 23.08. 1933.
24. Жиенбайұлы С. Әліппе мен емленің кейбір мәселелері туралы//  Социалистік
Қазақстан. 6.04. 1935.
25.  Әліппе  мен  емледегі  жаңалықтар   жобасы//   Социалистік   Қазақстан.
14.06.1934.
26. Академик Н.Сауранбаевтың еңбектері. І том. Алматы, 2000.-400 б.
27. Қазақ тілі әліппесінің жаңа емлесінің ережелері // Лениншіл жас 10.  07.
1939.
28. Аманжолов С. Орыс графикасына негізделген  қазақтың  жаңа  алфавиті  мен
орфографиясы. Алматы, 1940.–30 б.
29. Балақаев М. Жаңа әліппе мен емле проектісі туралы // Социалистік
Қазақстан. 24. 08. 1939.

30. Ысқақов А. Жаңа әліппе  проект  жайындағы  кейбір  пікірлер  жөнінде  //
Социалистік Қазақстан 3. 08. 1940.
31. Балақаев М. Орфографияға енетін өзгерістер // Социалистік  Қазақстан  5.
10. 1940.
32. Балақаев М. Біріккен сөздердің емлесі туралы  //  Социалистік  Қазақстан
5. 01. 1940.
33. Кеңесбаев С. Қазақ тілінің орыс графикасына  негізделген  жаңа  алфавиті
мен орфографиясы туралы // Лениншіл жас  31.12. 1940.
34.  Балақаев  М.  й,  й,  я,  ю  әріптерінің  қолданылуы   //   Социалистік
Қазағыстан. 16. 01. 1941.
35.Балақаев М. Емледегі кейбір кемшіліктер туралы // Социалистік  Қазақстан.
8. 08. 1945.
36. Балакаев М.  Вопросы  казахской  графики  и  орфографии  //  Вестник  АН
КазССР. №12. 1951.
37. Баскаков Н. А. Дискуссия в Казахстане о литературном  языке,  графике  и
орфографии // Вопросы языкознания. М., 1952. №4.
38. Аманжолов  С.  Қазақ  алфавиті  мен  орфографиясының  кейбір  мәселелері
жөнінде // / Социалистік Қазақстан 30. 03. 1957.
39. Барманқұлов К. ы, і емлесі жайында // Қазақстан мұғалімі. 9. 05. 1953.
40.  Орфография  ережелері  туралы  //  Қазақстан  мұғалімі.  4.  04.  1953.

41. Аманжолов С. Қазақ тілінің кейбір мәселелері //  Социалистік  Қазақстан.
13.12.1949.;  Жолаев  Н.  Қазақ  тілінің  емлесін  жақсарту  жөнінде  кейбір
пікірлер // Социалистік Қазақстан. 10. 01. 1950.
42.  Қазақ  алфавиті  ý  әрпінің  таңбасын  өзгерту  туралы  //  Социалистік
Қазақстан. 24. 07. 1951.
43. Хасанова С. Қазақ жазба әдеби тіл үлгілері. Алматы, 1998.- 78 б.
44. Хасанова С. Көне түркі және араб-латын  жазбалары.  Алматы,  Респ.басп.,
1994– 288 б.
45. Аванесов Р.И. Сидоров  В.Н.  Реформа  орфографии  в  связи  с  проблемой
письменного языка// Из историй отечественной фонологии.  М.:Наука,  1970-575
с.
46. Байтұрсынұлы   А.    Емле   туралы   //    ҚР     БжҒМ    ҒА  Хабарлары.
2000, №3.
47. Балақаев М. Орфографияға енетін өзгерістер // Соц.Қаз. 05.10.1940.

48. Балақаев М.  Вопросы  казахской  графики  и  орфографии  //  Вестник  АН
КазССР. №2. 1951.
49. Джунисбеков А. Сингармонизм в казахском языке.  Алматы:  Наука,  1980-78
с.
50. Маслов Ю.С. Введение в языкознание, М.,1987.- 272 с.
51. Реформатский А.А. Из истории отечественной фонологии. М.:  Наука,  1970.
– 575 с.
52. Омаров Е. Қазақша жазу жайы// Тілтаным. 2002. №3. 103-111 бб.
53. Мырзабеков С. Қазақ  тіліндегі  ұяң  дауыссыздар  тіркесімі//  Сөзтаным.
2003. №3.
54. Баданбекқызы З. Қазақ тіліндегі фонемалардың дыбыс  қорлары:  фил.  ғыл.
канд. ... автореф. Алматы, 2001.–103 б.
55. Бодуэн де Куртенэ И.А. Избранные труды по общему языкознанию. I, II  М.,
1963.-388 c.
56. Уәли Н. Біріккен сөз туралы // ҚР ҒА-ның хабарлары 2005. №5-6.
57. Н.Уәлиұлы. Бұқаралық коммуникация  және  сөз  мәдениеті  //  Қазақ  тілі
орфоэпиялық анықтағышы. Алматы: Арыс, 2004. –200 б.
58. Сүлейменова Б. Жоба туралы пікірлер //  Қазақстан  мұғалімі.  9.05.1953;
Сұлтанғалиев Ғ. Екіұшті ереже туралы // Қазақстан мұғалімі. 19.04.1953.
59. Жанұзақов Т. Кейбір ережелер жөнінде // Қазақстан мұғалімі.  9.05.1953.;
Мұсабекова Ф. Көңіл бөлетін мәселелер //  Қазақстан  мұғалімі.  21.03.1953.;
Нұрғазина Б.  Нұржекеев  Б.  Тіл  заңдылығын  сақтайық  //  Қазақ  әдебиеті.
8.04.1983.; Қыдырбаев М. Тағы да орфография туралы  //  Қазақстан  мұғалімі.
3.03.1955.
60. Сарыбаев  Ш.  Қазақ  алфавиті  мен  орфографиясы  жөнінде  //  Қазақстан
мұғалімі.  21.03.1953.;  Ермеков  Ә.  Екі  мәселе  //  Қазақстан   мұғалімі.
28.03.1953.;  Қазыбаев С., Жолаев Н. Қазақ  тілі  емлесін  жақсарту  жөнінде
кейбір  пікірлер  //  Социалистік  Қазақстан.  40.10.1950.;  Дүйсенбаев  Қ.,
Жанпеисов  Е.  Орфографияның  кейбір  мәселелері  //   Қазақстан   мұғалімі.
25.04.1953.
61.  Шаукенов  Қ.  Морфологиялық  принцип  толық  сақталсын   //   Қазақстан
мұғалімі. 28.03.1953.
62. Баймурзин Т. Термин сөздер туралы // Қазақстан мұғалімі. 25.04.1953.
63. Кеңесбаев І. ¤ңделген қазақ жазуы // Социалистік Қазақстан. 9.06.1957.
64.  Нұрғазина  Б.  Дауыстылар  мен  дауыссыздардың  қолданысы   туралы   //
Қазақстан мұғалімі. 25.04.1953.
65. Даржанов  Ш.,  Абуов  А.,  Таңатаров  Қ.,  Жұмақанов  ¤.  Ый  туралы  //
Қазақстан мұғалімі. 25.04.1953.; Еркебаев Б. Коллектив ұсынысы //  Қазақстан
мұғалімі. 9.05.1953.
66. Аманжолов Қ. Әңгіме әліппе туралы. Таңд. Алматы, 1955.– 316 б.
67. Мшанов М. Қазақ тілі орфографиясының кейбір  мәселелері  //  Социалистік
Қазақстан. 21.03.1952.
68. Абуқанов Ғ.  Орфографияның  кейбір  мәселелері  //  Советтік  Қазақстан.
9.01.1949., З.Мусаев, М.Төлегенов, Б.Бисенов. Біздің пікіріміз //  Қазақстан
мұғалімі. 25.04.1953.
69. Абдрахманов  С.  Мұғалімдер  жобаны  талқылады  //  Қазақстан  мұғалімі.
19.04.1953.; Қазыбаев С. Қазақ алфавиті мен орфографиясы  ережелері  жөнінде
// Соцалистік құрылыс. 20.04.1952.
70. Есенов Қ. Біріккен сөздер // Социалистік Қазақстан. 11.02.1977.
71. Мшанов. Бірге  жазылатын  сөздердің  емлесі  //  Социалистік  Қазақстан.
22.12.1957.
72. Жаркешова Г. Біріккен сөздер туралы // Қазақстан мұғалімі. 21.03.1953.
73.  Балақаев  М.  Жазу  мәдениетіндегі  олқылықтар  туралы  //  Социалистік
Қазақстан.  20.01.1977.
74. Жиенбаев С. Тағы да біріккен сөз емлесі туралы // Халық мұғалімі.  1940.
№ 7, 8.





















Пәндер