Файл қосу
Тамақ өнімдерін өңдеу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжат |ОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-18-7.1.75/02-2014 | |ПОӘК | | | |студентке арналған «Қоғамдық|№1 басылым | | |тамақтану және арнайы |«11» қыркүйек 2014ж. | | |тағайындалған өнімдер | | | |өңдеудің физикалық | | | |тәсілдері» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Қоғамдық тамақтану және арнайы тағайындалған өнімдер өңдеудің физикалық тәсілдері» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072700– «Азық-түлік тағамдары технологиясы» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының доцент м.а. Касымов Самат Кайратович ___________ 27 тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 3 қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Б.К. Асенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 5 қыркүйек 2014ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы ____________ Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ | |Мазмұны | | | |1 Жалпы талаптар |4 | | |2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | | |3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |8 | | |4 Курс форматы |8 | | |5 Курс саясаты |9 | | |6 Баға қою саясаты |9 | | |7 Әдебиеттер |11 | | | | | | | | | | |4 | | | |5 | | | |8 | | | |8 | | | |9 | | | |9 | | | |11 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | |5 | | | |8 | | | |8 | | | |9 | | | |9 | | | |11 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | | | |23 | | | | | | | | | | | | | | | |25 | | | | | | | | | | | | | | | |27 | | | | | | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1.1 Оқытушы және пән жайлы жалпы мәліметтер Касымов Самат Кайратович, т.ғ.к., доцент м.а. «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасы Байланысу ақпараты - тел.:35-48-56, оқу ғимараты №9, №211 кабинет Сабақты өткізу орны - №208 аудитория Пән бойынша несие саны - 3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Пән жалпы инженерлік циклға жатады және физика, электротехника, жылу техникасы, гидравлика және процестер мен аппараттар, т.б. пәндерге сүйенеді. Бұл пән тамақ өнеркәсібінің құрал-жабдықтары пәнін оқып-үйренуге негіз болады және азық-түлік өнімдерінің технологиясына қосымша болып табылады. Тамақ өнімдерін өңдеудің физикалық тәсілдері туралы мәліметтер олардың әртүрлі энергетикалық өрістердегі қасиеттерінің өзгеруін сипаттайды, қолданылатын аппараттардың құрылыстары мен жұмыс істеу принциптерін қарастырады. Технологиялық өңдеу тәртіптеріне байланысты тамақ өнімдерінің сапалық көрсеткіштерінің мәндерін анықтау тәсілдерін үйретеді. Инженерлік реология бөлімінде тамақ өнімдері инженерлік физика-химиялық механика объектілері ретінде қарастырылады. Әсіресе, азық-түлік өнімдерінің құрылым-механикалық қасиеттерін зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Әртүрлі реологиялық процестерді зерттеу, оларды жетілдіру үшін және есептеу тәсілдерін жасау үшін қолданылады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Бұл пәнді оқыту мақсаты – студенттерге тамақ өнімдерін өңдеудің физикалық тәсілдері – электростатикалық өріс, ультрадыбыс, инфрақызыл сәуле, жоғары және өте жоғары жиіліктегі айнымалы тоқ, электр және магнит импульстары, пульсациялық техника - туралы және инженерлік физика-химиялық механика (инженерлік реология) жайында толық мағлұматтар беру. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: - тамақ өнімдерін өңдеудің негізгі физикалық тәсілдерін игеру - жоғары тиімділікті өңдеу тәсілдерін анықтап, оларды әдеттегі технологиялық шешімдермен бірге қолдану - өнімнің қасиеттерінің кешенін зерттеу – электрофизикалық, құрылым- механикалық, жылулық-физикалық, т.б.және олардың өзара байланысын анықтау. - Жаңа өте қуатты энергия көздерін қолдану кезіндегі жылу және зат алмасу процестерін зерттеу - Тамақ өнімдерін энергетикалық өрістерде өңдеу үшін қолданылатын аппараттарды есептеу мен құрастырудың теориялық негіздерін жасау - физикалық тәсілдермен өңделген өнімдердің сапалық көрсеткіштерін, тамақтық және биологиялық құндылықтарын анықтау. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білу керек: - білуі керек: тамақ өнімдерін өңдеудің озық физикалық және инженерлік реологиялық тәсілдерін қолдану жолдарын білуге, техникалық қауіпсіздік және еңбекті қорғау ерекшеліктері; - игеру керек: тамақ өнімдерінің электрофизикалық, құрылым-механикалық, оптикалық, акустикалық сипатттамаларын анықтауды, олардың арасындағы сапалық және сандық байланыстарды зерттеу; - меңгеру керек: өнімдердің қасиеттерін сапалық бағалауды, технологиялық және биохимиялық зерттеулерді жүргізуді, физикалық тәсілдерді өндірісте қолдану жолдарын, олардың болашақ даму бағыттары; - түсіну керек: теориялық, экономикалық мәліметтерді технологиялық және техникалық шешімдер қабылдау үшін қолдануды; - істей алуы керек: жұмыс органдары мен процестердің инженерлік есептеулерін жасауға, қажетті аппаратураны таңдау. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Физика 1.6.2 Химия 1.6.3 Тамақ өнімдерінің физикалық және коллоидтық химиясы. 1.7 Курс постреквизиттері: 1.7.1 Азық-түлік өнімдердің сала технологиясы, 1.7.2 Қоғамдық тамақтану және арнайы тағайындалған өнімдер өндіретің кәсіпорындарды жобалау 1.7.3 Азық-түлік өнімдердің жалпы технологиясы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 - кесте |№ |Тақырып аты |Сағат саны |Әдебиет | |тақыр| | | | |ып | | | | | | |Д |ЗС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кіріспе. Тамақ өнімдерін |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |өңдеудің физикалық тәсілдері | | | | | |7.1.2, | | |туралы жалпы мәліметтер, оларды | | | | | |7.1.3, | | |жіктеу, даму тарихы | | | | | |7.2.1, | | | | | | | | |7.2.2, | | | | | | | | |7.2.3 | |2 |Электромагнит және ультрадыбыс |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |толқындарының тамақ өнімдерімен | | | | | |7.1.3, | | |әрекеттесуінің физикалық | | | | | |7.1.4, | | |негіздері. Электромагниттік | | | | | |7.2.3 | | |толқындар мен өрістер. | | | | | | | | |Ультрадыбыс толқындары. | | | | | | | |3 |Тамақ өнімдерінің оптикалық және|1 |3 | |2 |2 |7.1.1, | | |акустикалық қасиеттері, оларды | | | | | |7.1.5, | | |өлшеу. Тамақ өнімдерін оптикалық| | | | | |7.2.1, | | |қасиеттеріне қарай жіктеу. | | | | | |7.2.3 | | |Методы измерения оптических и | | | | | | | | |акустических характеристик | | | | | | | | |пищевых продуктов | | | | | | | |4 |Тамақ өнімдерін өңдеудің |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |электростатикалық тәсілдері. | | | | | |7.1.2, | | |Ионизация түрлері. Тәж разряды. | | | | | |7.2.1, | | |Электр тогымен ыстау әдісі. | | | | | |7.2.3 | | |Электр тогымен бөлу, электр | | | | | | | | |тогымен тазалау. | | | | | | | |5 |Тамақ өнімдерін өңдеудің |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |импульстік тәсілдері. | | | | | |7.1.4, | | |Электроимпульстық және | | | | | |7.2.3, | | |магнитоимпульстық аппараттар. | | | | | |7.2.4 | |6 |Тамақ өнімдерін өңдеудің |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |пульсациялық тәсілдері. | | | | | |7.1.2, | | |Пульсация қондырғылары. | | | | | |7.2.1, | | |Пневмопульсаторлар. Дайын | | | | | |7.2.3 | | |өнімдердің сапалық | | | | | | | | |көрсеткіштері. | | | | | | | |7 |Тамақ өнімдерін айнымалы электр |1 |3 | |2 |2 |7.1.1, | | |өрісінде өңдеу. Электр тогымен | | | | | |7.1.4, | | |түйісу арқылы қыздыру. Электр | | | | | |7.2.2, | | |тогының жиілігін таңдау. Дайын | | | | | |7.2.3 | | |өнімнің сапасы. | | | | | | | |8 |Электроплазмолиз және |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |электрофлотация. | | | | | |7.2.1, | | |Электроплазмолизаторлар және | | | | | |7.2.1, | | |олардың құрылысы. | | | | | |7.2.3 | | |Электрофлотацияны тамақ | | | | | | | | |өнеркәсібінде қолдану. | | | | | | | |9 |Жоғары жиіліктегі токтар (ТВЧ).|1 |3 | |2 |2 |7.1.1, | | |Тамақ өнімдерін өңдеу. | | | | | |7.1.2, | | |Аппараттардың құрылыстары.ЖЖТ | | | | | |7.2.2, | | |қолдану жолдары. Дайын | | | | | |7.2.3 | | |өнімдердің сапалық | | | | | | | | |көрсеткіштерін анықтау. | | | | | | | |10 |Аса жоғары жиіліктегі токтар ( |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |СВЧ). Қондырғылардың құрылысы. | | | | | |7.1.4, | | |Технологиялық процестер. | | | | | |7.2.2, | | | | | | | | |7.2.3 | |11 |Инфрақызыл сәулемен қыздыру. |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |Жылу сәуле шығарудың негізгі | | | | | |7.1.4, | | |заңдары. ИҚ- сәуле | | | | | |7.2.2, | | |генераторлары. ИҚ-сәулемен | | | | | |7.2.3 | | |қыздырудың теориялық негіздері. | | | | | | | | |Дайын өнімдердің сапасын | | | | | | | | |тексеру. | | | | | | | |12 |Инженерлік физика-химиялық |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |механика (инженерлік реология). | | | | | |7.2.1, | | |Ғылыми негіздері.Құрылым | | | | | |7.2.2, | | |түрлері. Дисперсиялық жүйелер. | | | | | |7.2.3 | | |Реологиялық денелерді жіктеу | | | | | | | | |және олардың негізгі | | | | | | | | |құрылым-механикалық қасиеттері. | | | | | | | |13 |Тамақ өнімдерінің негізгі |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |құрылым-механикалық қасиеттерін | | | | | |7.1.2, | | |өлшеу әдістері мен приборлар. | | | | | |7.2.2, | | |Жалпы мәліметтер.Зерттеу | | | | | |7.2.3 | | |әдістемелері.Тамақ өнімдерінің | | | | | | | | |ығысу, компрессиялық | | | | | | | | |сипаттамаларын және өніммен | | | | | | | | |қатты дене арасындағы шекарадағы| | | | | | | | |қасиеттерді анықтау әдістері | | | | | | | | |және приборлар. | | | | | | | |14 |Тамақ өнімдерінің ығысу |1 |3 | |2 |2 |7.1.1, | | |қасиеттері. Әртүрлі | | | | | |7.1.2, | | |технологиялық факторлардың тамақ| | | | | |7.2.1, | | |өнімдерінің ығысу қасиеттеріне | | | | | |7.2.3 | | |әсері. | | | | | | | |14 |Қатты, сұйық тамақ өнімдерінің |1 | | |2 |2 |7.1.1, | | |компрессиялық қасиеттері. | | | | | |7.1.5, | | |Тығыздық. Әртүрлі факторлардың | | | | | |7.2.2, | | |тамақ өнімдерінің компрессиялық | | | | | |7.2.3 | | |қасиеттеріне әсері.. | | | | | | | |15 |Тамақ өнімдерінің қатты денемен |1 |3 | |2 |2 |7.2.2 | | |екі ортадағы беттік қасиеттері. | | | | | | | | |Адгезия (жабысқақтық). Когезия. | | | | | | | | |Фрикциялық қасиеттер. | | | | | | | | |Технологиялық факторлардың | | | | | | | | |беттік қасиеттерге әсері. | | | | | | | |барлы| |15 |15 | |30 |30 |7.1.5 | |ғы | | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Білім алушы пәнді оқып-үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулармен танысып пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқау пәннің кейбір бөлімдерін студенттермен үздік жұмыс жасау ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсқаулар құрамына: 1. пәнді оқуда қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); 2. оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; 3. әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; 4. емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Қоғамдық тамақтану және арнайы тағайындалған өнімдер өңдеудің физикалық тәсілдері» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрді жұмыстардан тұрады: дәріс, тәжірибелік жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖО) және студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; тәжірибелік жұмыс әдістемелік нұсқаулармен жұмыс жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды, оқу-әдістемелік құралдарды және әдебиеттерді қолдана отырп СӨЖ және СӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Қоғамдық тамақтану және арнайы тағайындалған өнімдер өңдеудің физикалық тәсілдері» пәнін оқу бір-бірімен тығыз байланысты төрт сабақтан тұрады: дәрістер, зертханалық сабақтар, білім алушылардың оқытушымен аудиториядағы өздік жұмысы (ОБАӨЖ) мен білім алушылардың өздік жұмысы (БАӨЖ). Пәннің маңызды және қиын меңгеретін бөлімдерінің маңызды формасы дәріс болып табылады; содан кейін нақты тәжірибелер және олардың нәтижелерінен алынатын нақты шешімдер зертханалық практикум болып табылады. Әдебиетпен қамту, оқу-әдістемелік және қиындығы жағынан ең қол жетімді материал БАӨЖ және ОБАӨЖ түрінде орындалады. Зертханалық практикум ерекше мағынаға ие (барлық оқу уақытының ~ 50 %). Зертханалық жұмыстарды орындау көзбен бақылап және теориялық материалды бекітуге, оқу және ғылыми-зерттеу тәжірибесін дамытуға және жүзеге асыруға, логикалық ойлауға және негізделген шешімдер жасауға мүмкіндік береді. БАӨЖ және ОБАӨЖ күнделікті және міндетті болып табылады, оқытушының тыңғылықты бақылауында және нақты тапсырмалар бойынша орындалады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялы телефон: Сабақ кезінде ұялыұ телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Апта бойынша және бақылау түрі бойынша баллдардың бөлінуі кестеде көрсетілген. «Қоғамдық тамақтану және арнайы тағайындалған өнімдер өңдеудің физикалық тәсілдері» пәні бойынша баллдардың бөлінуі 2- кесте |Апта|Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысу | | | | |Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу - бұл | | | | |баллдар электрондық журналған енгізілмейді, | | | | |оқытушы тек оқушының сабақта болған болмағанын | | | | |белгілейді. | | | |2 |Дәрістік сабақтар | | | |3 |Пр Практикалық сабақтар |50 | | | |Практикалық (семинарлық) және зертханалық | | | | |сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, | | | | |аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. | | | |4 |Зертханалық сабақтар |50 | | | |Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, | | | | |жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия | | | | |және т.б. | | | |5 |БАӨЖ |75 | | | |Білім алушының өздік жұмысы (БАӨЖ) – үй | | | | |тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), | | | | |есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) | | | |6 |ОБАӨЖ |35 | | | |Оқытушымен бірге білім алушының өздік жұмысы | | | | |(ОБАӨЖ) – тренингтер, дөңгелек үстелдер, эссе | | | | |жазу, бақылау жұмыстары және т.б. | | | |7 |1 аралық бақылау |60 | | |1-7 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл жиыны |300 | | | |8-15 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысу | | | | |Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу - бұл | | | | |баллдар электрондық журналған енгізілмейді, | | | | |оқытушы тек оқушының сабақта болған болмағанын | | | | |белгілейді. | | | |10 |Дәрістік сабақтар | | | |11 | Практикалық сабақтар |50 | | | |Практикалық (семинарлық) және зертханалық | | | | |сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, | | | | |аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. | | | |12 |Зертханалық сабақтар |50 | | | |Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, | | | | |жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия | | | | |және т.б. | | | |13 |БАӨЖ |75 | | | |Білім алушының өздік жұмысы (БАӨЖ) – үй | | | | |тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), | | | | |есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) | | | |14 |ОБАӨЖ |35 | | | |Оқытушымен бірге білім алушының өздік жұмысы | | | | |(ОБАӨЖ) – тренингтер, дөңгелек үстелдер, эссе | | | | |жазу, бақылау жұмыстары және т.б. | | | |15 |2 аралық бақылау |60 | | |8-15 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл жиыны |300 | | |Емтиханнан алған балл жиыны |400 | | |Академиялық аралықта алған балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Б.К. Асенова, Г.Т. Туменова, Г.Н. Нурымхан, Г.Т. Кажибаева. Учебное пособие для студентов специальности 050728 – «Технология перерабатывающих производств» / – Семей: СГУ им Шакарима, 2012. с.135 7.1.2 Б.Қ.Әсенова, Қасымов С.Қ. Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы: Оқу құралы.- Семей: Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті, 2013. с.106 7.1.3 Б.К. Асенова, Ребезов М.Б., Амирханова К.Ж., Нургазезова А.Н., Бакирова Л.С. Ет өнімдерін өндірудің физика-химиялық және биохимиялық негіздері: Е 88 Оқу құралы /– Алматы, 2013. с.130 7.1.4 Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, Е.Я.Варганова Функциональные продукты питания. Спрос и предложение: монография/-Челябинск: издателский центр ЮУрГУ, 2012. с.78 7.1.5 М.Б.Ребезов, Е.П.Мирошникова, Н.Н.Максимюк и др. Технохимический контроль и управление качеством производства мяса и мясопродуктов: учебное пособие/ - Челябинск: издательсикй центр ЮУрГУ, 2011. с.107 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Резчиков В.А., Налееев О.Н., Савченко С.В. Технология зерносушения – Учебник. - Алматы, 2010. с.400 7.2.2 Вобликов Е.М. и др Послеуборочная обработка и хранение зерна - М.- 2009. с.240 7.2.3 Демский А.Б. Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности. 2009. с. 263 7.2.4 Филин В.М. Оценка качества зерна крупяных культур на малых предприятиях. 2008. с.250
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz