Файл қосу
Кәсіби психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ | |атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-X.1.ХХ/01-20__ | |ПОӘК | | | |«Педагогикалық |Басылым №__ ______ | | |психология» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | 5 В010200 «Кәсіптік білім» мамандығы үшін «Кәсіби психология» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ ______20__ |Страница 2 из __ | | |г. | | Алғы сөз Құрастырушы: __________ Г.А. Жакпарова Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі; 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді «Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі, ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама №1 «03» 09. 2013 ж 2.2.Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «05» 09.2013 ж . Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ: 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және басылымға жіберуге ұсынылды Хаттама №1 «18» 09.2013 ж. ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры, ___________ Г.К.Искакова |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 3 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | Мазмүны |1 |Ортақ жағдайлар | | |2 |Кәсіптің көріністері бойынша тәртіптің мазмұны және сағаттың | | | |бөлінуі | | |3 |Тәртіпке үйренудің әдістемелік ұсыныстары | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Бағалану саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Бас. № ___ _______20__ |8 беттің 4 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ |ж. | | 1 Ортақ жағдайлар 1.Жалпы мәліметтер ▪ Дәріс және практикалық сабақты жүргізуші – Жакпарова Г.А. ▪ Кафедра «Педагогикалық психология»; ▪ Байланыс ақпараттары – тел: 8-777-151-86-65, оқу ғимараты № 8, кабинет № 410-313; ▪ Пәннің атауы – «Кәсіби психология»; ▪ Кредит саны – 3; ▪ Жұмыс оқу жоспарынан көшірме. 1.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 1.2 Берілген курстың мақсаттары: Кәсіптік психологияның қазіргі таңдағы психология құрылымынан алатын орны туралы,студенттің кәсіби маман ретінде қалыптасу процесінде кәсіптік психолоияның маңызы және ролі туралы түсінік беру. Курстың негізгі мазмұны: кәсіби оқыту мұғалімдерін дайындаудағы маңыздылығы.Кәсіби психология пәнінің педагогика, жас ерекшеліктер педагогикалық психологиясы пәндерімен байланыстылығы.еңбек психофизиологиясының әдіснамалық негізі Кәсіби психологияның даму тарихы. Кәсіби психологияеың Қазақстанда және шетелдердегі даму тарихы 1.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: Кәсіби психология мен адамның техника, технология, өндірісті ұйымдастыру, еңбек құралы және жұмысшы шеберлігіне сай жеке психологиялық ерекшеліктерінің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін айқындау; -кәсіби психологияның даму тарихын зерттеу; -кәсіпкерлік дайындық процесінде оқу іс-әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу; 1.4 Тәртіп байқауының негізгі мақсаты: Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы негізгі бағытты жүзеге асыру өсіп келе жатқан ұрпаққа білім беру мен тәрбиелеу үрдісін жаңаша іске асыру қажеттілігі оқу педагогикалық жұмысқа айрықша мән беру болып табылады. Білу керек: -кәсіби психологияның даму тарихын; -кәсіби психология әдістерін; -еңбек процесінде психологиялық жас ерекшеліктерінің көрінуін; -жұмысшының жеке кәсіби тұлғасын; -кәсіби қызметінің құрылымы және оны реттеуін -жұмысшының жеке кәсіби тұлғасын; -кәсіби бағдар және іріктеудің психологиялық ерекшкліктерін; -оқушыларды тәрбиелеуді басқарудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін; -еңбек процесінде психологиялық міндеттерді жетілдірудің психологиялық заңдылықтарын; -оқушылардың еңбегін басқаруды ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін; Меңгеру: - Кәсіби психология курсының техникасы мен әдістемесінмеңгерту практика жүзінде меңгерту; - Негізгі психологялық атқарылатын істі тақырып ыңғайына қарай түсіну; - Оқу- танымдық іс-әрекетті алған білімге өзбетінше әрекет жасау; Игеру: - Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы бағалау; - Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын игерту; Түсіну: - Кәсіби психологияның негізін түсіну; Көрсете алу: - Кәсіби психологияның даму сатысын көрсету: - Кәсіби психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу; 1.6 Курстың пререквизиты: -Жас ерекшелік -Педагогика; -Философия. -Психология 1.7 Курстың постреквизиты: -Әлеуметтік психология; -Педагогикалық- психология; -Жас ерекшелік: -Жалпы психология -Курстың қосымша сипаттамасы |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 5сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ Кесте 2 | | |Дәріс | | | | |№ |Тақырыптың атауы | |Тәжір |ОСӨЖ |СӨЖ | |1. |Кәсіптік әрекет процесі |1 |2 |1,5 |4,5 | |2. |Кәсіби қызмет процесінде адамды кешенді |1 |2 |1,5 |4,5 | | |зерттеу | | | | | |3. |Кәсіптік білім беру психологиясының |1 |2 |1,5 |4,5 | | |әдістері | | | | | |4. |Жеке тұлғаның дамуындағы жас |1 |2 |1,5 |4,5 | | |ерекшеліктері | | | | | |5. |Еңбек іс-әрекетінін |1 |2 |1,5 |4,5 | | |құрылымдық-психологиялық талдау | | | | | |6. |Оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастырудың|1 |2 |1,5 |4,5 | | |психологиялық ерекшеліктері | | | | | |7. |Кәсіптік қызметке даярлауды жоспарлаудың |1 |2 |1,5 |4,5 | | |психологиялық педагогикалық жүйесі | | | | | |8. |Оқушылардың еңбек және кәсіптік |1 |2 |1,5 |4,5 | | |іс-әрекетін басқарудың | | | | | | |әлеуметтік-психологиялық аспектілері және| | | | | | |психологиялық сипаттамасы | | | | | |9. |Оқушыларды еңбекке тәрбиелеудің |1 |2 |1,5 |4,5 | | |психологиялық ерекшеліктері | | | | | |10.|Кәсіптік оқыту оқытушысын даярлау |1 |2 |1,5 |4,5 | | |ерекшеліктері | | | | | |11.|Оқытушының оқу -тәрбие іс-әрекетінің |1 |2 |1,5 |4,5 | | |психологиялық ерекшеліктері | | | | | |12.|Кәсіптік білім беру психологиясының даму |1 |2 |1,5 |4,5 | | |тарихы | | | | | |13 |Басқару жүйесінің негізгі ұғымдары |1 |2 |1,5 |4,5 | |14 |Адам-еңбекті басқару жүйесінде |1 |2 |1,5 |4,5 | |15 |Кәсіптік білім беру психологиясының |1 |2 |1,5 |4,5 | | |теориялық әдістері | | | | | | |Барлығы сағат саны |15 |30 |22,5 |67,5 | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар студент онымен танысқанда, пәнді оқу процесін тиімді ұйымдастыра алу мүмкіндіктерін жетік білу үшін дұрыс құрылуы керек. - дәріс және тәжірибе сабақтарына дәптер бастау; - Тәжірибе сабақтарында калькулятор болуы тиіс; - 1-3 тақырыптар теориялық болып табылады, сондықтан оқу барысында заңдыоық және нормативті-құқықтық базаны, сонымен қатар экономикалық газет-журналдардан экономикалық мақалаларды пайдалану керек; - 4-15тақырыптар теориялық-әдістемелік және практикалық сипатта,тәжірибе сабақтары ауызша және жазбаша жауаптарды қарастыратын интенсивті режимде болады. Сондықтан негізгі және қосымша әдебиеттермен жұмыс істеп, төменде көрсетілген барлық нұсқауларды орындау қажет. Әдістемелік нұсқаулар: берілген курс бойынша негізгі әдебиеттерді пайдалану керек, ауызша сұрауға арналған сабақ мазмұнына сәйкес сұрақтар, бақылау жұмыстарының сұрақтарын, есептерді тәжірибелік сабаққа арналған дәптерге жазу керек. Студенттерге жеке тапсырмалар мен есептер шығаруға беріледі. Тәжірибелік тапсырмаларды орындау топ бойынша жүргізіліп тапсырылады. Әрбір топ курс барысында бір ауызша презентация тапсыруы керек. Әрбір жұмыс және тәжірибелік сабақтың талдауын әрбір студентпен жеке орындалуы тиіс. Аудиторияда берілген тапсырма сабақ барысында қарастырылуы тиіс. | 4 Курстың форматы | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді. Оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттің өздік жұмысының мазмұны келесі кестеде көрсетілген. | 5.Курстың саясаты | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша амтихан бағасы 100%-ды құрайтын модульдер, қорытынды бақылау ( 60%) максималды көрсеткіштердің көлемі ретінде анықталады. Кесте 5 – Пән бойынша студенттердің білімі аттестация (межелік бақылау) келесі шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады | |1 |2 |3 | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттандырлыған |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |Д+ |55-59 |1,33 | | |Д |50-54 |1,00 | |Қанағаттадырылмаған |F |0-49 |0,00 | |Аяқталмаған |I |- |NA | |Пәнді өрындаған |Р |Өтті |- | 7 Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер тізімі: 1.Стрелков Ю.К. Инженерная и профессиональная психология.М:Издательский центр «Академия», 2001-306с. 2.Душков В.А. Индустриально-педагогическая психология М.Просвещение, 1987.- 292с. 3.Климов Е.А. Введение в психологию труда М. 1998г. 350с. 4 Психологические основы тудового воспитания школьников Под/ред. Э.А.Фарапоновой М: Педагогика 1988. -168с 5. Хрестоматия по инженерной психологии.Под/ред Б.А.Душкова М: Высшая школа, 1991,288с 6.Ломов Б.Ф. Вопросы общей педагогической и инженерной психологии,-М: Педагогика, 1991.-296с. 7. Димитрева М.А. Крылов А.А. Нафтульев А.И. Психология труда и инженерная психология. Л: 1979.-244с. Қосымша әдебиеттер тізімі. 1.Бодалев А.А. Психология о личности М:1988г. 188с. 2.Возрастная и педагогическая психология. Под/ред.А.В.Петровского 1979г. 288с. 3.Выготский Л.С. Проблемы общей психологии М:1982. Т.2. 4.Иващенко Ф.И. Труд и развитие личности школьника М:1987. 92с. 5. Шакуров Р.Х. Социально-психологические основы упавления: М:1990,- 208с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz