Файл қосу

Математикалық талдау басылым



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
                              ШӘКӘРІМ атындағы
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК              |                              |
|                        |                  |ПОӘК 042-02.01.20.120/01-2010 |
|ПОӘК                    |4 02.09.2008 ж. № |                              |
|Оқытушыларға арналған   |1 басылымның      |                              |
|пәндердің оқу жұмыс     |орнына            |                              |
|бағдарламасы            |28.12.2009 ж. №3  |                              |
|«Математикалық талдау»  |басылым           |                              |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




                           «Математикалық талдау»





                050703 – «Ақпараттық жүйелер» мамандығы үшін



           ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2010

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2010г.
«Жоғары математика» кафедрасының  ф.м.ғ.к., доцент
            Ф.Х. Вильданова

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

28.12.2009 ж., № 5 хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  А.П.Мұстафаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында

«15»     қаңтар  2010 ж., № 3 хаттама.

Төраға      ______________        С.Б.Кайсанов

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 200__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________        А.А.Молдажанова

4 02.09.2008 ж. № 1 басылымның орнына      28.12.2009 ж. № 3 басылым




















                                   Мазмұны

     1. Қолданылу
        саласы..............................................................
        .........................4
     2. Нормативтік
        сілтемелер..........................................................
        ....................4
     3. Жалпы
        ережелер............................................................
        ..............................4
     4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының
        мазмұны.............................................................
        ...........................................6
     5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың
        тізімі..........6
     6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта…………………………………….7
     7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің
        картасы.......................8
     8.
        Әдебиеттер...........................................................
        ........................................8





































      1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
      «Математикалық талдау»  050703 – «Ақпараттық  жүйелер»   мамандығының
студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi  оқу  курсының   мазмұнымен,  оның
жаңашылдығымен,  қажеттiлiгiмен,  әдiстерiмен  таныстырады.  Пәндi   меңгеру
кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      «Математикалық талдау» пәнінің оқытушыларына  арналған  осы  пәндердің
оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес
берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді:
         - 050703 – «Ақпараттық жүйелер»  мамандығының мемлекеттік  жалпыға
           міндетті  білім  стандарты,   ҚР   МЖБС   3.08.317-2006   жылғы,
           23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім  және  ғылым
           министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген.
         -  СТУ  042-РГКП-СГУ-8-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік   кешенін
           әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар»  университет
           стандарты;
         - ДП  042-08.10.10.12-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің
           құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
      Әртүрлі  шаруашылық  істерін  басқару  әдістерін  жетілдіру   көбінесе
экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық  зерттеулер  әдістерін
кеңінен қолдануға әкеліп  отыр.  Қазіргі  кезеңде  күрт  дамып  келе  жатқан
есептеу техникасын қарқынды түрде  пайдалану  математиканы  табысты  қолдану
мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
      Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін  сандық  есептеу
құралы болып қана қоймай, сонымен қатар,  дәл  зерттеу  әдісі  және  әртүрлі
түсініктер мен  проблемаларды  бұлжытпай  тұжырымдайтын  құрал  болып  отыр.
Сондықтан, математикалық білімді қазіргі  заманның  инженер  маманын  сапалы
дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады.
      Оқу  бағдарламасы  инженерлік  мамандықтар  бойынша   жоғары   білімді
мамандарға  математика  бойынша  мемлекеттік  жалпы  білім  беру   стандарты
талабына сәйкес құрастырылған.
      3.2. Аталмыш курстың мақсаты
- инженерлік есептердің үлгісін  жасауға,  оны  талдауға  және  қажет  болса
компьютерлік          техникамен  шешуге  көмегін  тигізетін   математикалық
аппаратты меңгеру;
- студенттердің маман  ретінде  болашақ  қызметітінде  орын  алатын  әртүрлі
үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және  болжам  жасауға  мүмкіндік  беретін
математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай  білу  шеберлігі
мен дағдысын қалыптастыру;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;
-  әлеументтік-экономикалық  өзгерістер  кезеғіндегі  қойылатын   талаптарға
сәйкес   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын   жүргізгенде   студенттердің   негізгі
практикалық шеберлігін шыңдау
      3.3.  Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету.
      3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс.
      3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде
арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу.
      3.6. Курстың постреквизитері: жалпы білім  беретін  инженерлік  пәндер
мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер.


      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме


      |Курс                                         |Семестр  |Кредиттер           |
|1                                            |2        |3                   |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Математикалық анализге кіріспе. Функцияның   |2        |[8.1.1], 3-тарау,   |
|шегі. Функцияның үзіліссіздігі Шектер тұралы |         |132-155 беттер      |
|теоремалары. Тамаша шектер.                  |         |                    |
|Туынды және дифференциал. Дифференциалдау    |2        |[8.1.1], 4-тарау,   |
|ережелері, таблица. Курделі функцияның       |         |155-1754 беттер     |
|параметрлік және айқынемес функцияларының    |         |                    |
|туындылары.                                  |         |                    |
|Дифференциал. Жоғары ретті туындылары.       |1        |[8.1.1], 4-тарау,   |
|Туындының геометриялық мағынасы.             |         |177-180 беттер      |
|Функцияның экстремумы.  Негізгі теоремалары. |1        |[8.1.1], 5-тарау,   |
|Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.    |         |198-205 беттер      |
|Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға        |2        |[8.1.1], 5-тарау,   |
|зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар.       |         |206-212 беттер      |
|Функцияны толық зерттеу.                     |         |                    |
|Анықталмаған интеграл және қасиеттері.       |1        |[8.1.1], 7-тарау,   |
|Айнымалыны ауытыру және бөлшектеп            |         |253-264 беттер      |
|интегралдау.                                 |         |                    |
|Рационал функцияларды интегралдау. Иррационал|2        |[8.1.1], 7-тарау ,  |
|функцияларды интегралдау. Тригонометриялық   |         |268-283 беттер      |
|функцияларды интегралдау.                    |         |                    |
|Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц        |1        |[8.1.1], 7-тарау,   |
|формуласы.                                   |         |287-298 беттер      |
|Анықталған интегралдың қолданулары           |2        |[8.1.1], 7-тарау,   |
|                                             |         |305-316 беттер      |
|Екі айнымалы функция. Дербес туындылары, екі |2        |[8.1.1], 6-тарау,   |
|айнымалы функцияның дифференциалы. Күрделі   |         |220-227 беттер      |
|функцияны дифференциалдау.                   |         |                    |
|Екі айнымалы функция экстремумы, ең үлкен    |2        |[8.1.1], 6-тарау,   |
|және ең кіші мәндері. Бағыты бойынша туынды. |         |230-243 беттер      |
|Градиент.                                    |         |                    |
|Оң қатарлары. Қатарлардың жинақтылығы.       |2        |[8.1.1], 11-тарау,  |
|Жинақтылықтың қажетті белгілері.             |         |458-466 беттер      |
|Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц белгісі.  |2        |[8.1.1], 11-тарау,  |
|Абсолют және шартты жинақтылығы. Дәрежелік   |         |474-483 беттер      |
|қатарлар.                                    |         |                    |
|Жинақтылу аралығы. Функцияларды дәрежелік    |2        |[8.1.1], 11-тарау,  |
|қатарларға жіктеу.                           |         |487-493, беттер     |
|Екі еселі интегралдың анықтамасы.            |2        |[8.1.1], 9-тарау,   |
|                                             |         |369-393 беттер      |
|Үш еселі интегралдың анықтамасы              |2        |[8.1.1], 9-тарау,   |
|                                             |         |397-406 беттер      |
|Бірінші типті қисық сызықты интеграл. Екінші |2        |[8.1.1],10-тарау,   |
|типті қисық сызықты интеграл                 |         |410-429 беттер      |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Математикалық анализге кіріспе. Функцияның   |1        |[8.1.2], 2-тарау,   |
|шегі. Функцияның үзіліссіздігі Шектер тұралы |         |35-44 беттер        |
|теоремалары. Тамаша шектер/                  |         |                    |
|Туынды және дифференциал. Дифференциалдау    |1        |[8.1.2] 3-тарау,    |
|ережелері, таблица. Курделі функцияның       |         |49-68 беттер        |
|параметрлік және айқынемес функцияларының    |         |                    |
|туындылары.                                  |         |                    |
|Дифференциал. Жоғары ретті туындылары.       |1        |[8.1.2] 3-тарау,    |
|Туындының геометриялық мағынасы.             |         |75-80 беттер        |
|Функцияның экстремумы.  Негізгі теоремалары. |1        |[8.1.2] 3-тарау,    |
|Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.    |         |94-100 беттер       |
|Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға        |         |                    |
|зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар.       |         |                    |
|Функцияны толық зерттеу.                     |         |                    |
|Анықталмаған интеграл және қасиеттері.       |1        |[8.1.2] 6-тарау,    |
|Айнымалыны ауытыру және бөлшектеп            |         |116-121 беттер      |
|интегралдау.                                 |         |                    |
|Рационал функцияларды интегралдау. Иррационал|1        |[8.1.2] 6-тарау,    |
|функцияларды интегралдау. Тригонометриялық   |         |122-130 беттер      |
|функцияларды интегралдау.                    |         |                    |
|Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц        |1        |[8.1.2] 7-тарау,    |
|формуласы.                                   |         |131-160 беттер      |
|Анықталған интегралдың қолданулары           |         |                    |
|Екі айнымалы функция. Дербес туындылары, екі |1        |[8.1.2] 10-тарау,   |
|айнымалы функцияның дифференциалы. Күрделі   |         |188-200 беттер      |
|функцияны дифференциалдау.                   |         |                    |
|Екі айнымалы функция экстремумы, ең үлкен    |1        |[8.1.2] 10-тарау,   |
|және ең кіші мәндері. Бағыты бойынша туынды. |         |202-215 беттер      |
|Градиент.                                    |         |                    |
|Оң қатарлары. Қатарлардың жинақтылығы.       |1        |[8.1.2] 9-тарау,    |
|Жинақтылықтың қажетті белгілері.             |         |171-174 беттер      |
|Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц белгісі.  |1        |[8.1.2] 9-тарау,    |
|Абсолют және шартты жинақтылығы. Дәрежелік   |         |174-175 беттер      |
|қатарлар.                                    |         |                    |
|Жинақтылу аралығы. Функцияларды дәрежелік    |1        |[8.1.2] 9-тарау,    |
|қатарларға жіктеу.                           |         |177-181 беттер      |
|Екі еселі интегралдың анықтамасы.            |1        |[8.1.2] 12-тарау,   |
|                                             |         |217-223 беттер      |
|Үш еселі интегралдың анықтамасы              |1        |[8.1.2] 12-тарау,   |
|                                             |         |223-230 беттер      |
|Бірінші типті қисық сызықты интеграл. Екінші |1        |[8.1.2] 13-тарау,   |
|типті қисық сызықты интеграл                 |         |239-246 беттер      |



      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ
5.1. Тізбектін шегі.
5.2. Шектерді есептеу.
5.3. Бірінші және екінші тамаша шектер.
5.4. Функцияның туындысы.  Логарифмдау арқылы дифференциалдау
5.5. Лопиталь ережесі.
5.6. Функцияны толық зерттеу.
5.7. Рационал функцияны интегралдау.
5.8. Иррационал функцияны интегралдау.
5.9. Тригонометриялық функцияны интегралдау.
5.10. Анықталған интегралды есептеу әдістері.


      6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
      4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы


      |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік   |Даналардың   |Студенттердің |Қамтамасыз   |
|құралдардың атауы               |саны         |саны          |ету пайызы   |
|1                               |2            |3             |4            |
|Хасеинов К.А. Математика        |4            |15            |25           |
|канондары. Алматы., 2004        |             |              |             |
|С. М. Никольский Курс           |12           |2             |100          |
|математического анализа. Том 1  |             |              |             |
|Ефимов А. В., Демидович Б. П.   |25           |2             |100          |
|Сборник задач по математике, ч. |             |              |             |
|1, 2.                           |             |              |             |
|Кузнецов Л. А. Сборник заданий  |25           |2             |100          |
|по высшей математике, М. «Высшая|             |              |             |
|школа», 1984.                   |             |              |             |
|Кудрявцев Л. Д. Математический  |30           |2             |100          |
|анализ. Том 1                   |             |              |             |
|Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12           |2             |100          |
|математика в упражнениях и      |             |              |             |
|задачах. Часть 2., М., «Высшая  |             |              |             |
|математика».                    |             |              |             |


   8. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер
     8.1.1 Хасеинов К.А. Математика канондары. Алматы., 2004.
8.1.2. Берман Г.Н. Сборник задач по математического анализа.,  М.,  «Наука»,
1977

     8.1.3. Ефимов А. В., Демидович Б. П. Сборник задач  по  математике,  ч.
1, 2. М., «Наука», 1986
     8.1.4. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М.  «Высшая
школа», 1984.
   «Высшая математика».
Қосымша әдебиеттер
8.2.1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях  и  задачах.
Часть 2., М.,
8.2.2. Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу.

Пәндер