Файл қосу
Сызуды оқыту әдістемесі бойынша бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-33.1.8/01-2014 | |ПОӘК |Баспа №1 | | |оқытушыға арналған пән |11.09.2014 | | |«Сызуды оқыту әдістемесі» | | | |бойынша бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сызуды оқыту әдістемесі» 5В0107000 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандық үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫЛЫЛҒАН Құрастырушы ___________ «___» ______ 2014 ж. Р.А. Масаева «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНды 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж., Төраға ____________________ / Т.Ш. Ахметова / 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2014 ж. Төраға __________ /Г.К. Искакова/ №1 _____ «_____»_________2013 жылдың орнына Мазмұны |1 Қолдану | | |саласы...................................................................| | |................................4 | | |2 Нормативті | | |сілтемелер...............................................................| | |...................4 | | |3 Жалпы | | |ережелер.................................................................| | |..........................4 | | |4 Оқу пәнінің /модульдің/ | | |мазмұны................................................................6 | | |5Білімалушылардың өздік жұмыстарының тақырыптарының | | |тізімі...................................................................| | |..............................................9 | | |6 Оқу - әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету | | |картасы...............................10 | | |7 | | |Әдебиеттер...............................................................| | |.....................................11 | | | | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Сызуды оқыту әдістемесі» пәні бойынша 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге конструкторлық құжаттармен жұмыс істеуге, сондай-ақ конструкторлық құжаттардың біріңғай жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып табылады. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған аталған бағдарлама «Сызуды оқыту әдістемесі» пән бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітіледі: - 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ГОСО РК 6.08.063-2010, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің 3 ноября 2010 г., № 514 бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. - «5В0107000» - «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған типтік оқу бағдарламасы; - СТУ 042 - ГУ-4-2013 университета стандарты «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; - ДП 042-1.01-2013 құжат «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Сызуды оқытудың тарихы, сызуды оқытуда оқу-тәрбиелік процесстің негізгі әдістемелік сұрақтары, бағдарламалық және проблемалық оқытудың маңызы, сызуды оқыту әдістемесінің басқа пәндермен байланысы, сызуды оқытудың кезеңдері және педагогикалық ғылыми зерттеу әдістері. Сызудан оқу жұмыстарын ұйымдастырудың принциптері, әдіс-тәсілдері мен құралдары. Сабақтан және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Арнайы оқу-әдістемелік құжаттарды жасау және қолдану. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Сызуды оқытудың әдіс-тәсілдерін менгеріп алу, кеңістікте көз алдына елестету кабілеттерін дамыту, оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін арттыру әдістерін игеру. Жекешелік және шығармашылық қасиеттерін дамыту, болашақ педагогикалық қызметінде білімдерді қажетке жаратуға қалыптастыру. \ 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеті: Білімалушыны сызбаларды оқу және орындаудағы әдіс-тәсілдерімен таныстыру, оның техникалық сауаттылығын және сызу әдістемесін менгеруін жетілдіру, қазіргі заманғы өндірістің негізгі заңдылықтарын түсіну, конструкторлық модельдеу, шығармашылық және зерттеу жұмыстарын дамыту. Сызуды оқытудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: Білу: - пәні мен міндетін; - мамандық бойынша мемлекеттік стандартқа және типтік оқыту бағдарламаларына сай сызуды оқыту әдістемесі пәнінің негізгі мазмұнын; - педагогикалық және білім жетістіктер спектрін; - нәрселерді кеңістікте көз алдына елестетуді. Игеру: әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеуді; сызуды оқыту әдістемелік тапсырмаларды шешуді; оқу-әдістемелік құжаттарды құрастыруды; педагогикалық қызметінде қажетке жаратуға қалыптастыруды. Меңгеру: - мектепте сызуды оқыту әдітемесінің негізгі ұғымдарын; - пайдалануды; Қолдана білу: - оқыту процессінде сызу аспаптарды, оқу-әдістемелік құжаттарды; - сызба ережелерін сақтай отыру; - сызуды оқыту әдіс-тәсілдерін пайдалану; - сабақ барысында көрнекіліктерді пайдалан; - дидактикалық ойындарды пайдалану. Түсіну: - сызба техниканың тілі екенін; - сызбалардың өмірде қажеттілігін; - сызуды оқытудың негізгі концепцияларын; - сызу сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, тәрбиелік, талаптарды; - сызу пәні бойынша оқушылармен әртүрлі графикалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуге талаптар; - сабақ конспектілерін, оқу және календарлық жоспарларды жазуға талаптарды. Істей алу: - сызу пәні бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; - сызу пәні бойынша графикалық жұмысты ұйымдастыруды; - сызу сабақтарында қолданатын көрнекіліктерді, презентацияларды т.б.; - дидактикалық әдістемелік ойындарды құрастыру; Иемдену: - білім беру саласында оқыту және оқу концепцияларын; - мектепте сызуды оқытудың классикалық және жаңа әдістерін; - оқу іс-әрекетінің сызу теориясын және оқу іс-әрекетінің қалыптасу жолдарын; - сызу сабақтарын ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; -сызу пәнінен сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, тәрбиелік, физиологиялық-гигиеналық талаптарды; - сызуды оқытудың ұйымдастыру принциптерін. 3.5 Пән пререквизиттері: - Сызу негіздері; - машинақұрылыстық сызу.. 3.6 Пән постреквизиттері: - педагогикалық практика; - дипломдық жұмыс; - кәсіби шығармашылық міндет. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді: Кесте 1 |Курс |Семес|Кредиттер | | |тр | | |1 |ЛС |ТС |БОӨЖ |БӨЖ | |Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 | |Кіріспе. Әдістеменің тарихына қысқаша шолу. | | | | | |Сызуды оқытудың бүгінгі жағдайы. Сызуды | | | | | |оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | | | | | | | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Сызу сабақтарында қолданатын терминдер. | | | | | |Глоссарийді құрастыру. | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Глоссарийді құрастыру. | | | | | | Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 | |Сызуды оқыту әдістемесінің пәнаралық | | | | | |байланысы. Педагогикалық ғылыми зерттеудің | | | | | |кезеңдері мен әдістері. Сызу оқу пән | | | | | |ретінде. Мектепте сызу пәннің құрымы мен | | | | | |мазмұны. | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Сызу пәннің бағдарламасымен танысу және талдау| | | | | | | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Глоссарийді құрастыру. | | | | | |Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 | |Мектепте сызуды оқытудың дидактикалық | | | | | |принциптері мен әдістері. Проблемдік және | | | | | |бағдарламалық оқыту. Сызудан оқулық жұмыстарды| | | | | |ұйымдастыру және жоспарлау | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | | |Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 | |Оқушылардың кеңістікте елестету қабілеттерін | | | | | |қалыптастыру сабақтары. Сызу сабақтарында | | | | | |оқушылардың белсендіктерін арттыру | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | | | Лекция: |2 |2 |1,5 |4,5 | |Сызу сабақтарының түрлері және сабақтың | | | | | |құрамы. Сабаққа қойылатын замануи талаптары. | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |«Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына | | | | | |арналған сабақтар. Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | | | | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | | |Лекция: |2 |2 |1,5 |4,5 | |Оқулықтарды және көрнекіліктерді сабақта | | | | | |қолдану әдістері. Ақпаратты компьютерлік | | | | | |технологияларды және техникалық құралдарды | | | | | |қолдану әдістері | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |«Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына | | | | | |сабақ жоспарын құрастыру. | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | | | Лекция: |1 | 2 |1,5 |4,5 | |Сызу кабинетінің құрал-жабдықтары. Сабақтан | | | | | |тыс жүргізілетін жұмыстар оның маңызы. | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Модельдеу және құрастыру сабақтары. | | | | | |Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | | | | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | | |Межелік бақылау №1 | | | | | |Лекция: |1 | 2 |1,5 |4,5 | |Мұғалімнің жай оқу және интерактивтік | | | | | |тақтада жұмыс істеу әдістері | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | | | | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | | |Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 | |Факультативтік сабақтар және элективті | | | | | |курстар. Сызудан үйірме жұмыстарын ұйымдастыру| | | | | |және олимпиадаларға дайындық. | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Сызудан үйірме жұмыстарын жоспарлау | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Олимпиада тапсырмаларын дайындау | | | | | |Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 | |Сызу сабақтарында қолданатын ойын әдістері. | | | | | |Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | | |тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | | | | | |Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | | |тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | | | | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | | |тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 | |Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | | |тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | | | | | | | | |БӨЖ: Дидактикалық ойындарды құрастыру және | | | | | |жасау тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, | | | | | |т.б./ | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 | |Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма | | | | | |карточкалар т.б./ | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма | | | | | |карточкалар т.б./ | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 | |Сабақтың әдістемелік құжаттарын әзірлеу, | | | | | |талдау, көрсету | | | | | |БӨЖ: | | | | | |Сабаққа презентация жасау | | | | | |/слайд-шоу, анимация т.б./ | | | | | |Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 | |Презентацияларды қолдану, көрсету | | | | | |Межелік бақылау №2 | | | | | |Барлығы: 135 сағат |15 |30 |22,5 |67,5 | 5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІЛІМІ 5.1 Глоссарийді құрастыру 5.2 Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру 5.3 «Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына сабақ жоспарын құрастыру 5.4 Геометриялық денелердің модельдерін жасау 5.5 Олимпиада тапсырмаларын дайындау 5.6 Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ 5.7 Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма карточкалар т.б./ 5.8 Сабаққа презентация жасау /слайд-шоу, анимация т.б./ 6 ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Әдебиеттер және оқу-әдістемелік құжаттар|Дана саны|Студ. |Қамтамасыз | | | |саны |пайызы | |Есмуханов Ж.М. Сызу.- А.,1990 и А.,2001 |24+13 |4 |100% | |Есмұхан., Ж.М. Сызу 9-сыныбына |5 |4 |100% | |оқулық.-Алматы,2005 | | | | |Боголюбов С.К., Воинов С.В. Черчение. - |2 |4 |50% | |М., 1982 | | | | |Боголюбов С. К. Задачник по черчению. - |15 |4 |100% | |М., 1972 | | | | |Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы |1 |4 |25% | |машиностроения в черчении.В 2-х | | | | |кн.Кн.1.М.,2000 | | | | |Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы |1 |4 |25% | |машиностроения в черчении.В 2-х | | | | |кн.Кн.2.М.,2000 | | | | |Ботвинников А. Д. и др. Черчение. - |28 |4 |100% | |Алматы, 1990 | | | | |Левицкий В.С. Машиностроительное |21 |4 |100% | |черчение.- М., 1988 | | | | |Боголюбов С.К., Воинов А.В. |15 |4 |100% | |Машиностроительное черчение.- М., 1976 | | | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі : 7. 1. Бейнелеу өнері және сызу /журналдар/.-2004-2015ж. 7.2 Жандосов Қ.Сызу пәнін оқытудың әдістемесі./ Бейнелеу өнері және сызу /журнал/.- 2004 №3, 7.3 ДембинскийС.И., Кузьменко В.И. Методика преподавания черчения в средней школе. – М.,1973 7.4 Методика обучения черчению/под.ред. Е.А. Василенко.-М.,1990 Методика обучения учащихся способам мысленного преобразования предметов по их изображениям.- А-ата.,1986 БотвинниковА.Д., Вышнепольский И.С. Черчение в средней школе.-М.,1989 7.5 Преобрженская Н.Г. Сечение и разрезы на уроках черчения.- М.,1986 Қосымша: 7.6 Есмұхан Ж.М. Сызу 8-9., Алматы, Мектеп., 2002 7.7 Боголюбов С.К., ВоиновА.В. Черчение.- М.,1985 7.8 Боголюбов С.К. Задания по курсу черчения.- М.,1978 7.9 Родик, Хаскин, Справочное руководство по черчению
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz