Файл қосу
Сызуды оқыту әдістемесі бойынша бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-33.1.8/01-2014 |
|ПОӘК |Баспа №1 | |
|оқытушыға арналған пән |11.09.2014 | |
|«Сызуды оқыту әдістемесі» | | |
|бойынша бағдарламасы | | |
ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Сызуды оқыту әдістемесі»
5В0107000 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандық үшін
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН
БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2014
Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫЛЫЛҒАН
Құрастырушы ___________ «___» ______ 2014 ж.
Р.А. Масаева «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНды
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының мәжілісінде.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
қарастырылды
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж.,
Төраға ____________________ / Т.Ш. Ахметова /
3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2014 ж.
Төраға __________ /Г.К. Искакова/
№1 _____ «_____»_________2013 жылдың орнына
Мазмұны
|1 Қолдану | |
|саласы...................................................................| |
|................................4 | |
|2 Нормативті | |
|сілтемелер...............................................................| |
|...................4 | |
|3 Жалпы | |
|ережелер.................................................................| |
|..........................4 | |
|4 Оқу пәнінің /модульдің/ | |
|мазмұны................................................................6 | |
|5Білімалушылардың өздік жұмыстарының тақырыптарының | |
|тізімі...................................................................| |
|..............................................9 | |
|6 Оқу - әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету | |
|картасы...............................10 | |
|7 | |
|Әдебиеттер...............................................................| |
|.....................................11 | |
| | |
1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
«Сызуды оқыту әдістемесі» пәні бойынша 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу»
мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге конструкторлық
құжаттармен жұмыс істеуге, сондай-ақ конструкторлық құжаттардың біріңғай
жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат
болып табылады.
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Оқытушыға арналған аталған бағдарлама «Сызуды оқыту әдістемесі» пән
бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен
ұсыныстарына сай бекітіледі:
- 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандықтағы мемлекеттік жалпы
міндетті білім стандарты ГОСО РК 6.08.063-2010, Қазақстан республикасының
білім және ғылым министрлігінің 3 ноября 2010 г., № 514 бұйрығы бойынша
әрекетке енгізілді және бекітілді.
- «5В0107000» - «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған типтік оқу
бағдарламасы;
- СТУ 042 - ГУ-4-2013 университета стандарты «Общие требования к разработке
и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
- ДП 042-1.01-2013 құжат «Структура и содержание учебно-методических
комплексов дисциплин».
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
Сызуды оқытудың тарихы, сызуды оқытуда оқу-тәрбиелік процесстің негізгі
әдістемелік сұрақтары, бағдарламалық және проблемалық оқытудың маңызы,
сызуды оқыту әдістемесінің басқа пәндермен байланысы, сызуды оқытудың
кезеңдері және педагогикалық ғылыми зерттеу әдістері. Сызудан оқу
жұмыстарын ұйымдастырудың принциптері, әдіс-тәсілдері мен құралдары.
Сабақтан және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Арнайы оқу-әдістемелік
құжаттарды жасау және қолдану.
3.2 Пәнді оқу мақсаты:
Сызуды оқытудың әдіс-тәсілдерін менгеріп алу, кеңістікте көз алдына
елестету кабілеттерін дамыту, оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін арттыру
әдістерін игеру. Жекешелік және шығармашылық қасиеттерін дамыту, болашақ
педагогикалық қызметінде білімдерді қажетке жаратуға қалыптастыру.
\
3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеті:
Білімалушыны сызбаларды оқу және орындаудағы әдіс-тәсілдерімен таныстыру,
оның техникалық сауаттылығын және сызу әдістемесін менгеруін жетілдіру,
қазіргі заманғы өндірістің негізгі заңдылықтарын түсіну, конструкторлық
модельдеу, шығармашылық және зерттеу жұмыстарын дамыту. Сызуды оқытудың
әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
Білу:
- пәні мен міндетін;
- мамандық бойынша мемлекеттік стандартқа және типтік оқыту
бағдарламаларына сай сызуды оқыту әдістемесі пәнінің негізгі мазмұнын;
- педагогикалық және білім жетістіктер спектрін;
- нәрселерді кеңістікте көз алдына елестетуді.
Игеру:
әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеуді;
сызуды оқыту әдістемелік тапсырмаларды шешуді;
оқу-әдістемелік құжаттарды құрастыруды;
педагогикалық қызметінде қажетке жаратуға қалыптастыруды.
Меңгеру:
- мектепте сызуды оқыту әдітемесінің негізгі ұғымдарын;
- пайдалануды;
Қолдана білу:
- оқыту процессінде сызу аспаптарды, оқу-әдістемелік құжаттарды;
- сызба ережелерін сақтай отыру;
- сызуды оқыту әдіс-тәсілдерін пайдалану;
- сабақ барысында көрнекіліктерді пайдалан;
- дидактикалық ойындарды пайдалану.
Түсіну:
- сызба техниканың тілі екенін;
- сызбалардың өмірде қажеттілігін;
- сызуды оқытудың негізгі концепцияларын;
- сызу сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, тәрбиелік, талаптарды;
- сызу пәні бойынша оқушылармен әртүрлі графикалық жұмыстарды
ұйымдастыру және өткізуге талаптар;
- сабақ конспектілерін, оқу және календарлық жоспарларды жазуға
талаптарды.
Істей алу:
- сызу пәні бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті
формаларын;
- сызу пәні бойынша графикалық жұмысты ұйымдастыруды;
- сызу сабақтарында қолданатын көрнекіліктерді, презентацияларды т.б.;
- дидактикалық әдістемелік ойындарды құрастыру;
Иемдену:
- білім беру саласында оқыту және оқу концепцияларын;
- мектепте сызуды оқытудың классикалық және жаңа әдістерін;
- оқу іс-әрекетінің сызу теориясын және оқу іс-әрекетінің қалыптасу
жолдарын;
- сызу сабақтарын ұйымдастырудың классикалық және интерактивті
формаларын;
-сызу пәнінен сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, тәрбиелік,
физиологиялық-гигиеналық талаптарды;
- сызуды оқытудың ұйымдастыру принциптерін.
3.5 Пән пререквизиттері:
- Сызу негіздері;
- машинақұрылыстық сызу..
3.6 Пән постреквизиттері:
- педагогикалық практика;
- дипломдық жұмыс;
- кәсіби шығармашылық міндет.
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді:
Кесте 1
|Курс |Семес|Кредиттер |
| |тр | |
|1 |ЛС |ТС |БОӨЖ |БӨЖ |
|Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 |
|Кіріспе. Әдістеменің тарихына қысқаша шолу. | | | | |
|Сызуды оқытудың бүгінгі жағдайы. Сызуды | | | | |
|оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | | | | |
| | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Сызу сабақтарында қолданатын терминдер. | | | | |
|Глоссарийді құрастыру. | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Глоссарийді құрастыру. | | | | |
| Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 |
|Сызуды оқыту әдістемесінің пәнаралық | | | | |
|байланысы. Педагогикалық ғылыми зерттеудің | | | | |
|кезеңдері мен әдістері. Сызу оқу пән | | | | |
|ретінде. Мектепте сызу пәннің құрымы мен | | | | |
|мазмұны. | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Сызу пәннің бағдарламасымен танысу және талдау| | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Глоссарийді құрастыру. | | | | |
|Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 |
|Мектепте сызуды оқытудың дидактикалық | | | | |
|принциптері мен әдістері. Проблемдік және | | | | |
|бағдарламалық оқыту. Сызудан оқулық жұмыстарды| | | | |
|ұйымдастыру және жоспарлау | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | |
|Лекция: |2 | 2 |1,5 |4,5 |
|Оқушылардың кеңістікте елестету қабілеттерін | | | | |
|қалыптастыру сабақтары. Сызу сабақтарында | | | | |
|оқушылардың белсендіктерін арттыру | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру | | | | |
| Лекция: |2 |2 |1,5 |4,5 |
|Сызу сабақтарының түрлері және сабақтың | | | | |
|құрамы. Сабаққа қойылатын замануи талаптары. | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|«Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына | | | | |
|арналған сабақтар. Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | |
|Лекция: |2 |2 |1,5 |4,5 |
|Оқулықтарды және көрнекіліктерді сабақта | | | | |
|қолдану әдістері. Ақпаратты компьютерлік | | | | |
|технологияларды және техникалық құралдарды | | | | |
|қолдану әдістері | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|«Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына | | | | |
|сабақ жоспарын құрастыру. | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Сабақ жоспарын құрастыру. | | | | |
| Лекция: |1 | 2 |1,5 |4,5 |
|Сызу кабинетінің құрал-жабдықтары. Сабақтан | | | | |
|тыс жүргізілетін жұмыстар оның маңызы. | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Модельдеу және құрастыру сабақтары. | | | | |
|Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | |
|Межелік бақылау №1 | | | | |
|Лекция: |1 | 2 |1,5 |4,5 |
|Мұғалімнің жай оқу және интерактивтік | | | | |
|тақтада жұмыс істеу әдістері | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Геометриялық денелердің модельдерін жасау | | | | |
|Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 |
|Факультативтік сабақтар және элективті | | | | |
|курстар. Сызудан үйірме жұмыстарын ұйымдастыру| | | | |
|және олимпиадаларға дайындық. | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Сызудан үйірме жұмыстарын жоспарлау | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Олимпиада тапсырмаларын дайындау | | | | |
|Лекция: |1 |2 |1,5 |4,5 |
|Сызу сабақтарында қолданатын ойын әдістері. | | | | |
|Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | |
|тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | | | | |
|Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | |
|тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | |
|тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 |
|Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау | | | | |
|тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, т.б./ | | | | |
| | | | | |
|БӨЖ: Дидактикалық ойындарды құрастыру және | | | | |
|жасау тәсілдері/лото, домино, сөзжұмбақтар, | | | | |
|т.б./ | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 |
|Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма | | | | |
|карточкалар т.б./ | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма | | | | |
|карточкалар т.б./ | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 |
|Сабақтың әдістемелік құжаттарын әзірлеу, | | | | |
|талдау, көрсету | | | | |
|БӨЖ: | | | | |
|Сабаққа презентация жасау | | | | |
|/слайд-шоу, анимация т.б./ | | | | |
|Тәжірибелік сабақ: | |2 |1,5 |4,5 |
|Презентацияларды қолдану, көрсету | | | | |
|Межелік бақылау №2 | | | | |
|Барлығы: 135 сағат |15 |30 |22,5 |67,5 |
5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІЛІМІ
5.1 Глоссарийді құрастыру
5.2 Күнтізбелі-тақырыптық жоспар құрастыру
5.3 «Негізгі геометриялық салулар» тақырыбына сабақ жоспарын құрастыру
5.4 Геометриялық денелердің модельдерін жасау
5.5 Олимпиада тапсырмаларын дайындау
5.6 Дидактикалық ойындарды құрастыру және жасау тәсілдері/лото, домино,
сөзжұмбақтар, т.б./
5.7 Сабақтың көрнекіліктерін жасау /тапсырма карточкалар т.б./
5.8 Сабаққа презентация жасау /слайд-шоу, анимация т.б./
6 ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
Кесте 4
|Әдебиеттер және оқу-әдістемелік құжаттар|Дана саны|Студ. |Қамтамасыз |
| | |саны |пайызы |
|Есмуханов Ж.М. Сызу.- А.,1990 и А.,2001 |24+13 |4 |100% |
|Есмұхан., Ж.М. Сызу 9-сыныбына |5 |4 |100% |
|оқулық.-Алматы,2005 | | | |
|Боголюбов С.К., Воинов С.В. Черчение. - |2 |4 |50% |
|М., 1982 | | | |
|Боголюбов С. К. Задачник по черчению. - |15 |4 |100% |
|М., 1972 | | | |
|Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы |1 |4 |25% |
|машиностроения в черчении.В 2-х | | | |
|кн.Кн.1.М.,2000 | | | |
|Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы |1 |4 |25% |
|машиностроения в черчении.В 2-х | | | |
|кн.Кн.2.М.,2000 | | | |
|Ботвинников А. Д. и др. Черчение. - |28 |4 |100% |
|Алматы, 1990 | | | |
|Левицкий В.С. Машиностроительное |21 |4 |100% |
|черчение.- М., 1988 | | | |
|Боголюбов С.К., Воинов А.В. |15 |4 |100% |
|Машиностроительное черчение.- М., 1976 | | | |
7. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі :
7. 1. Бейнелеу өнері және сызу /журналдар/.-2004-2015ж.
7.2 Жандосов Қ.Сызу пәнін оқытудың әдістемесі./ Бейнелеу өнері және сызу
/журнал/.- 2004 №3,
7.3 ДембинскийС.И., Кузьменко В.И. Методика преподавания черчения в средней
школе. – М.,1973
7.4 Методика обучения черчению/под.ред. Е.А. Василенко.-М.,1990
Методика обучения учащихся способам мысленного преобразования предметов по
их изображениям.- А-ата.,1986
БотвинниковА.Д., Вышнепольский И.С. Черчение в средней школе.-М.,1989
7.5 Преобрженская Н.Г. Сечение и разрезы на уроках черчения.- М.,1986
Қосымша:
7.6 Есмұхан Ж.М. Сызу 8-9., Алматы, Мектеп., 2002
7.7 Боголюбов С.К., ВоиновА.В. Черчение.- М.,1985
7.8 Боголюбов С.К. Задания по курсу черчения.- М.,1978
7.9 Родик, Хаскин, Справочное руководство по черчению
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz