Файл қосу
Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқарудың кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ | |атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |042-16-20.01.20.03/01-20| | | |13 | |«Мектепке дейінгі | | | |ұйымдағы психологиялық |Басылым №__ ______ | | |қызмет» пәнінен | | | |оқытушыларға арналған | | | |пәннің жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | 5 В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы үшін «Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ ______20__ |Страница 2 из __ | | |г. | | Алғы сөз Құрастырушы: __________ Г.А. Жакпарова Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі; 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді «Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі, ________Г.К.Джумажанова Хаттама №1 «03» 09. 2013 ж 2.2.Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «05» 09.2013 ж . Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ: 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және басылымға жіберуге ұсынылды Хаттама №1 «18» 09.2013 ж. ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры, ___________ Г.К.Искакова |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |бет 3 из 11 | | |г. | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативтік сілтемелер | | |3 |Ортақ жағдайлар | | |4 |Оқу тәртіптің(модульдің) мазмұны | | |5 |Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі | | |6 |Тәртіп бойынша оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттер тізімі | | |8 |Әдебиеттер | | |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____ ______20__ |бет 4 из __ | | |г. | | 1. Қолдану саласы Берілген құжат сәйкес пән бойынша оқу процесін ұйымдастырудың негізгі процедураларын жүйелеп, реттейді және «Педагогикалық психология» кафедрасында қолдануға ұсынылады. «Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешені 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу», мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның көкейкестілігі және қажеттілігімен, курс саясатымен таныстырып, студенттердің оқу процесінде меңгеретін талаптары мен дағдыларын арттыруға мүмкіндік береді. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Педагогикалық психология» пәнінің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінде өңделген «Пәннің оқу- әдістемелік кешені туралы ереже» талаптарына сәйкес өңделген. ППРК 1080 23.08.2012 жыл (5.04,019- 2011 ж.) Мемлекеттік жалпы білім беру стандарты Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігінің Бұйрығымен бекітіліп, қолдануға енгізілген. 3. Ортақ жағдайлар 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару пәні студенттердің алған білімдерін мейлінше дамытатын, нақтылайтын және тереңдететін профилдік пән болып табылады. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару пәні психологиялық қатынастардың ажырамас бөлігі ретіндегі қатынас болып табылады. «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару » оқу курсының сызбасы және оның құрылымы оқу процесін мейлінше жеңілдетуге мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару негізгі мақсаты болып – болашақ мамандарды мектепке дейінгі тәрбие мәселесі туралы теориялық білімді меңгертеді. Ол тізімдер саны студенттердің қалауы бойынша өзгертіліп отырылады. Олар студенттердің курстық және дипломдық жұмыстарының тақырыптары бола алады. Курсты оқыту әдістері, психологиялық оқулықтарға арналған отандық және шетелдік әдебиеттер тізбелері берілген. Ресми материалдар мен нормативтік актілерден, оқулықтар мен оқу құралдарынан тұратын әдебиеттер тізімі енгізілген. 3.2 Берілген курстың мақсаттары: Мектепке дейінгі мекеме мамандапын даярлауда «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару » пәнінің маңызы зор. «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару » бағдарламасы мектепке дейінгі балалардың тәрбиесінің, балабақшаның дамуы туралы классикалық және отандық ғылыми еңбектер мен тұжырымдар басшылыққа алынып жасалынды. Студенттер мектепке дейінгі тәрбие мәселесі туралы теориялық білімді меңгереді. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару пәні студенттердің педагогикалық білімдері мен шеберліктерінің тереңдеуіне алдын ала қор жасайды, студенттерге қазіргі педагогика ғылымының теориялық негізін бере отырып, іс жүзінде қолдану жағдайын қарастырады. Қайта құру сай дүниежүзілік педагогикалық ақыл-ойдың озық тәжірибелерін, жаңа ұғымдар мен терминдерді пайдалана отырып тарихи сабақтастықты сақтауға көңіл бөледі. |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____ ______20__ |бет 4 из __ | | |г. | | 3.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: • мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың тиімді жолдарымен таныстыру; • басқару мен басшылық жасаудың әдістемесін үйрету; • әдіскердің тәрбиешілер білімін көтерудегі міндеттерімен таныстыру, олардың мамандығына деген қызығушылығына тәрбиелеу; • мектепке дейінгі маман кадрларының білімі мен біліктілігін көтерудегі әдістемелік жұмыс формаларымен таныстырып, дүниетанымын қалыптастыру; • мектепке дейінгі тәрбие бағдарламалар бойынша балалардың оқу-тәрбие жұмысына басшылық жасау, ұйымдастыру түрлерін меңгертіп, шығармашылық қабілетін арттыру; • ғылыми-теориялық білімін жетілдіріп оны практикада қолдана білу дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту; • оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды дайындауда қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент: Білу керек: - мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің міндеттері мен оларға қойылатын талаптар; - педагогикалық кеңесті өткізу әдістемесін; - семинар, семинар-практикумды өткізу жолдарын; - әдістемелік жұмыстардың жаңа формаларын; - топ сыныптың жұмыс жоспарын, бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендерін; - ата-анамен жұмыс формаларын білуі керек; - педагогикалық ұжымды басқара білуі; - оқу тәрбие үрдісіне басшылық, бақылау жасай білуі; - педагогикалық үрдістерді талдай білуі; - метепке дейінгі мекеменің жұмыстарын жоспарлай білуі. Игеру: - Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы бағалау; - Кәсіби психология ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін; - Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын игерту; Меңгеру: - Оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды дайындауда қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту. Қолдана білу: - Ғылыми-теориялық білімін жетілдіріп оны практикада қолдана білу дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту; Түсіну: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару негізін түсіну; Көрсете алу: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару даму сатысын көрсету: |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____ ______20__ |бет 4 из __ | | |г. | | - - - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқарудың кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу; Істей алу керек: - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу жолдарын , принциптері мен заңдылықтарын; - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін; Иемдену: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару фундаментальды пән ретінде; - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша отандық және шетелдік зерттеуші ғалымдарының еңбектеріндегі теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін; |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |Бет__ из __ | | |г. | | 3.5 Курстың пререквизиты: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Курстың постреквизиты: Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика , тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Тапсырмалар және мектепке дейінгі тәрбиенің ұйымдастырылу |2 | |принциптері | | | Балабақшалар және оларды ұйымддастыру |2 | |Мектепке дейінгі ұйымдардың қаржылық жүйесі |2 | |Меңгеруші – мектепке дейінгі ұйымдастырудың негізгі жетекшісі |2 | |Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжымды |2 | |ұйымдастырушы | | |Мектепке дейінгі ұйымның басқару әдістемесі |2 | |Мектепке дейінгі ұйымның жоспарлау жұмысы |2 | | |2 | |Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмыс формасы | | |Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие жұмысының педагогикалық |2 | |және бақылау анализы | | |Педагогикалық советтің ұйымдастырылуы |2 | |Семинардың ұйымдастырылуы,практикумдық-семинарлық |2 | |Кеңесті жүргізудің әдістемесі |2 | |Ойын іс-әрекетіндегі басшылық |2 | |Оқу іс-әрекетіне талдау жүргізу |2 | |Еңбек іс-әрекетіне басшылық |2 | |Практикалық (семинар) сабақтары | |Тапсырмалар және мектепке дейінгі тәрбиенің ұйымдастырылу |1 | |принциптері | | | Балабақшалар және оларды ұйымддастыру |1 | |Мектепке дейінгі ұйымдардың қаржылық жүйесі |1 | |Меңгеруші – мектепке дейінгі ұйымдастырудың негізгі жетекшісі |1 | |Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжымды |1 | |ұйымдастырушы | | |Мектепке дейінгі ұйымның басқару әдістемесі |1 | |Мектепке дейінгі ұйымның жоспарлау жұмысы |1 | | |1 | |Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмыс формасы | | |Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие жұмысының педагогикалық |1 | |және бақылау анализы | | |Педагогикалық советтің ұйымдастырылуы |1 | |Семинардың ұйымдастырылуы,практикумдық-семинарлық |1 | |Кеңесті жүргізудің әдістемесі |1 | |Ойын іс-әрекетіндегі басшылық |1 | |Оқу іс-әрекетіне талдау жүргізу |1 | |Еңбек іс-әрекетіне басшылық |1 | |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____ ______20__ |бет 4 из __ | | |г. | | 5. Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі: 1.Педагогикалық психология мақсаты, міндеттері, мазмұны 2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні, құрылымы, зерттеу әдістері 3.Педагогикалық психологияның әдіснамалық негіздері 4.Оқушылардың ақыл-ой және жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері 5.Казіргі кезеңдегі білім беру 6.Оқу іс - әрекетінің қалыптасуы және құрылымы 7.Оқыту және дамыту арақатынасы 8.Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі 9.Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. 10.Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым – қатынастың психологиялық – педагогикалық негіздері 11.Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы 12.Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың сипаттамасы. 13.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы. 14.Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы. 15.Педагогикалық ұжым психологиясы. 16.Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |Страница __ из __ | | |г. | | 6. «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекті |Өздік жұмыс |Бақылау| | |материалдар |тапысрмалары |формасы| |Дәріс |Тәжірибелік | | | | |сабақтың |сабақтың | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тапсырмалар және |Тапсырмалар және |Курс |Тапсырмалар және |Ауызша | |мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|мектепке дейінгі |сұрау, | |тәрбиенің |тәрбиенің |, слайдтар, |тәрбиенің |жазбаша| |ұйымдастырылу |ұйымдастырылу |сызбалар, |ұйымдастырылу |сұрау | |принциптері |принциптері |тесттер |принциптері | | | Балабақшалар | Балабақшалар |Курс | Балабақшалар және|Эссе | |және оларды |және оларды |бағдарламасы|оларды | | |ұйымддастыру |ұйымддастыру |, слайдтар, |ұйымддастыру | | | | |сызбалар, | | | | | |тесттер | | | |Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс |Мектепке дейінгі |Ауызша | |ұйымдардың |ұйымдардың |бағдарламасы|ұйымдардың |сұрау, | |қаржылық жүйесі |қаржылық жүйесі |, слайдтар, |қаржылық жүйесі |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Меңгеруші – |Меңгеруші – |Курс |Меңгеруші – |Ауызша | |мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|мектепке дейінгі |сұрау, | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың |, слайдтар, |ұйымдастырудың |жазбаша| |негізгі жетекшісі|негізгі жетекшісі|сызбалар, |негізгі жетекшісі |сұрау | | | |тесттер | | | | | | | | | |Әдіскер – |Әдіскер – |Курс |Әдіскер – мектепке|Ауызша | |мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|дейінгі ұйымдағы |сұрау, | |ұйымдағы |ұйымдағы |, слайдтар, |педагогикалық |жазбаша| |педагогикалық |педагогикалық |сызбалар, |ұжымды |сұрау | |ұжымды |ұжымды |тесттер |ұйымдастырушы | | |ұйымдастырушы |ұйымдастырушы | | | | |Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс |Мектепке дейінгі |Ауызша | |ұйымның басқару |ұйымның басқару |бағдарламасы|ұйымның басқару |сұрау, | |әдістемесі |әдістемесі |, слайдтар, |әдістемесі |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс |Мектепке дейінгі |Ауызша | |ұйымның жоспарлау|ұйымның жоспарлау|бағдарламасы|ұйымның жоспарлау |сұрау, | |жұмысы |жұмысы |, слайдтар, |жұмысы |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | | | |Курс | |Ауызша | |Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |бағдарламасы|Мектепке дейінгі |сұрау, | |ұйымдағы |ұйымдағы |, слайдтар, |ұйымдағы |жазбаша| |әдіскердің жұмыс |әдіскердің жұмыс |сызбалар, |әдіскердің жұмыс |сұрау | |формасы |формасы |тесттер |формасы | | |Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс |Мектепке дейінгі |Ауызша | |ұйымдағы |ұйымдағы |бағдарламасы|ұйымдағы |сұрау, | |оқу-тәрбие |оқу-тәрбие |, слайдтар, |оқу-тәрбие |жазбаша| |жұмысының |жұмысының |сызбалар, |жұмысының |сұрау | |педагогикалық |педагогикалық |тесттер |педагогикалық және| | |және бақылау |және бақылау | |бақылау анализы | | |анализы |анализы | | | | |Педагогикалық |Педагогикалық |Курс |Педагогикалық |Ауызша | |советтің |советтің |бағдарламасы|советтің |сұрау, | |ұйымдастырылуы |ұйымдастырылуы |, слайдтар, |ұйымдастырылуы |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Семинардың |Семинардың |Курс |Семинардың |Ауызша | |ұйымдастырылуы,пр|ұйымдастырылуы,пр|бағдарламасы|ұйымдастырылуы,пра|сұрау, | |актикумдық-семина|актикумдық-семина|, слайдтар, |ктикумдық-семинарл|жазбаша| |рлық |рлық |сызбалар, |ық |сұрау | | | |тесттер | | | |Кеңесті |Кеңесті |Курс |Кеңесті жүргізудің|Ауызша | |жүргізудің |жүргізудің |бағдарламасы|әдістемесі |сұрау, | |әдістемесі |әдістемесі |, слайдтар, | |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Ойын |Ойын |Курс |Ойын |Ауызша | |іс-әрекетіндегі |іс-әрекетіндегі |бағдарламасы|іс-әрекетіндегі |сұрау, | |басшылық |басшылық |, слайдтар, |басшылық |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Оқу іс-әрекетіне |Оқу іс-әрекетіне |Курс |Оқу іс-әрекетіне |Ауызша | |талдау жүргізу |талдау жүргізу |бағдарламасы|талдау жүргізу |сұрау, | | | |, слайдтар, | |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Еңбек |Еңбек |Курс |Еңбек іс-әрекетіне|Ауызша | |іс-әрекетіне |іс-әрекетіне |бағдарламасы|басшылық |сұрау, | |басшылық |басшылық |, слайдтар, | |жазбаша| | | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТIЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулық және оқу-әдiстемелiк |Кiтапханадағы|Студенттер|Қамтылу | |құралдарыны» атауы. |саны |саны |пайызы, % | |1.ҚРБілім туралы Заңы. |3 |8 |20 | |2.Концепция предшкольного | | | | |оброзования.А:1999г | | | | |1.Материалы по организации |2 |8 |20 | |функционирования дошкольных | | | | |учереждений.М1991г | | | | |1.Васильева А.И. и др. Старший |5 |8 |20 | |воспитатель детского сада. 1990 г. | | | | |Методист детского сада./ Буре Р.С.- |2 |8 |20 | |М.;АПО,1994-76с. | | | | |1.Анохина.Т. Педогогический совет: как|2 |8 |20 | |сделать эту форму работы | | | | |действенной?// -1991.-№1 С.25-32. | | | | |Белая.К.Ю. Методическая работа в |5 |8 |20 | |дошкольном учереждении.-М 1991 г. | | | | |.Анохина.Т. Педогогический совет: как |2 |8 |20 | |сделать эту форму работы | | | | |действенной?// -1991.-№1 С.25-32. | | | | |Андреева В., Стеркина Р. Проблемы |5 |8 |20 | |обновления системы дошкольного | | | | |образование на современном этапе/ | | | | |Дошкольное воспитание- 1991 №4. | | | | |С33-37. | | | | |1.«Тәй-тәй» бағдарламасы. |1 |8 |20 | |2.«Балбөбек» бағдарламасы. | | | | |3.5-6 жастағы балаларды мектеп алды | | | | |даярлық бағдарламасы | | | | |Әдебиеттер: |2 |8 |20 | |Материалы по организиции | | | | |функционирования дошкольных | | | | |учереждении.- М1991 г.на современном | | | | |этапе/ Дошкольное воспитание- 1991 №4.| | | | |Әдебиеттер: |3 |8 |20 | |Мальшакова В., Коинова Н. Поиск новых | | | | |подходов/ дошкольное воспитание- 1990 | | | | |№11 С 36-38 | | | | |Мальшакова В., Коинова Н. Поиск новых |1 |8 |20 | |подходов/ дошкольное воспитание- 1990 | | | | |№11 С 36-38. | | | | | | | | | |Михайленко Н.Я., Караткова Н.А. |3 |8 |20 | |Ориентиры и требования к обновлению | | | | |содержания дошкольного образование.. | | | | |Методы рекомендации – М 1991 г. | | | | 8.1 Әдебиеттер: 1. ҚР Білім туралы Заңы // Егемен Қазақстан 1999 ж. 2. Концепция предшкольного образования.-А-1999 г. 3. «Балбобек» бағдарламасы А 1999 ж. 4. Методист детского сада // Бурк Р.С. – М 1994 г. 5. Организация работы методиста детского сада . Спецкурс. М1994 г. 6. «Тәй-тәй» бағдарламасы 7. Программа развития и воспитания дошкольников в детском саду и семье. – А1997 г. 8. 5-6 жастағы балаларды мектеп алды дайындық бағдарламасы. Семей 1999 ж. 9. Андреева В., Стеркина Р. Проблемы обновления системы дошкольного образования на современном этапе // Дошкольное воспитание – 1991 №4 С 33-37 10. Анохина Т. Педагогический совет: как сделать эту форму работы действительной? // Дошкльное воспитания – 1991- №1 С 25-32 11. Атватер.И. Я вас слушаю... Советы руководителью, как правильно слушать собеседника. М.; 1988г. 12. Белая К.Ю. Методическая работа в дошкольном учереждении.- М.; 1991г 13. Бондоренко А.К., Поздняк Л.В., Шкатулла В.И . Заведующий дошкольным учереждением. М., 1994г. 14. Васильева. А.И. и. др. Старшый воспитатель детского сада. М.,1990г. 15. Кореева.В. Методическая работа с воспитателями по формираванию у детей эстетического воспитания.// Дошкольное воспитание,-1990.№10-С25- 27. 16. Лешли. Д. Работать с мальинкими детьми поощрять их развитие и решать проблемы//Пер с англ.-М.,1991. 17. Мальшакова.В., Коинова.Н. Поиск новх подходов // Дошкольное воспитание.-1990.-№11.С.36-38. 18. Материалы по организации функционирования дошкольных учереждений.- М.,1991г. 19. Михайленко Н.Я., Короткова.Н. А. Ориентиры и требования к обновлению содержания дошкольного оброзавания: Методы рекомендации.-1991г. 20. Новое педогогическое мышление// Под. Ред А.В. Петровского., М., 1998г. Пән бойынша студенттердің білімі аттестация (межелік бақылау) келесі шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады Кесте 5 | |1 |2 |3 | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттандырлыған |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |Д+ |55-59 |1,33 | | |Д |50-54 |1,00 | |Қанағаттадырылмаған |F |0-49 |0,00 | |Аяқталмаған |I |- |NA | |Пәнді өрындаған |Р |Өтті |- |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz