Файл қосу
Қос интегралды есептеу
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.169/02-2013 | |ПОӘК |29.08.2013 ж. | | |Студенттерге арналған|№1басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | |«Математикалық анализ| | | |4» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математикалық анализ 4» 5B060100-Математика мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________ «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының, физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент, Вильданова Ф.Х. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы отырысында «____» _______________ 2013ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 201__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер…………………………………………………………4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.........................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ........5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ....................6 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу....7 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны............................................................. .........8 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері.................................11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi – Вильданова Ф.Х., физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент • Кафедра – «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» • Ақпарат – № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны – сабақ кестесі бойынша • Пәннiң атауы – Математикалық анализ 4; • Кредит саны – 4; 1.2 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау «Математикалық анализ-4» әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 1.4 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 1.5Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 1.6 Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 1.7 Курстың постреквизитері: функционалдық анализ. 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1кесте |№ |Тақырыптың аты |Сағаттр саны |Әдебиетт| | | | |ер | | | |Дәріс |Машықта|СОӨЖ |СӨЖ | | | | | |ну | | | | |Математикалық анализ-4 | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |1 |Цилиндрлік кесектің көлемітұралы|2 |2 |3 |3 | | | |есеп. Қос интегралды қайталанған| | | | | | | |интегралға келтіру. Қос | | | | | | | |интегралдың анықтамасы. Қос | | | | | | | |интегралдың бар болуының шарты. | | | | | | | |Интегралданатын функциялар | | | | | | | |кластары. Қос интегралдардың | | | | | | | |қасиеттері. | | | | | | |2 |Қос интегралды есептеу. Тік |2 |2 |1 |2 | | | |бұрышты облыс жағдайында қос | | | | | | | |интегралды қайталанған | | | | | | | |интегралға келтіру. Қисық | | | | | | | |сызықты облыс жағдайында қос | | | | | | | |интегралды қайталанған | | | | | | | |интегралға келтіру | | | | | | |3 |Қос интегралдарда айнымалыларды |2 |2 |1 |2 | | | |ауыстыру | | | | | | |4 |Геометриялық және механикалық |2 |2 |1 |2 | | | |қолданулары. | | | | | | |5 |Дененің массасын есептеу тұралы |2 |2 |1 |2 | | | |есеп. Үш еселі интеграл және | | | | | | | |оның бар болу шарты. Қассиетері.| | | | | | |6 |Үш еселік интегралды есептеу. |2 |2 |1 |2 | | |7 |Үш еселік интегралдарда |2 |2 |1 |2 | | | |айнымалыларды ауыстыру | | | | | | |8 |Үш еселік интегралдарды |2 |2 |1 |2 | | | |қолданулары. | | | | | | |9 |Бірінші және екінші типті |2 |2 |1 |2 | | | |қисықсызықты интеграл. | | | | | | |10 |Бірінші және екінші типтік |2 |2 |1 |2 | | | |беттік интегралдары. | | | | | | |11 |Грина. Остроградский-Гаусс және |2 |2 |1 |2 | | | |Стокс формулары. | | | | | | |12 |Скаляр өрістер. Берілген бағыт |2 |2 |1 |2 | | | |бойынша туынды. Градиент. | | | | | | |13 |Векторлық өрістер. Дивергенция. |2 |2 |1 |2 | | | |Циркуляциясы және құйын. | | | | | | |14 |Фурье Қатарлары. Функциялардың |2 |2 |1 |2 | | | |ортогональды системалары. | | | | | | |15 |Фукцияларды Фурье қатарға |2 |2 |1 |2 | | | |жиктеу. Периодты емес функция | | | | | | | |жағдайы. Кез келген аралықта | | | | | | | |Фурье қатарға жиктеу. | | | | | | | |Барлығы |30 |30 |45 |45 | | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты бастамас бұрын ең алдымен студент ұсынылып отырған оқу- әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан студенттің кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін студенттің өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде студент міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтары аптасына 4 рет, әрқайсысы 50 минуттан өтеді. Курс форматы – аралас. Дәріс сабақтары аса күрделі тақырыптарды талдауға араналады. Сабақты өткізудің мұндай құрылымы студенттің жүйелі түрде ұсынылған әдебиеттермен өз бетімен жұмыс жасуын талап етеді. Тәжірибелік сабақтар күрделі теориялық материалдарды қамтитын есептерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ кезінде студенттердің дәріс және тәжірибелік сабақтарына және сондай-ақ, үй жұмысын орындаған кезінде туындайтын сұрақарға байланысты өткізіледі. Қажет болған жағдайда СОӨЖ мен жеке немесе топтық консультация түрінде өткізем. Сабақтың негізгі бөлігі пәнді өз бетімен меңгеруге арналған (яғни СӨЖ). 5. КУРС САЯСАТЫ Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер студент қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) студент тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: Пән бойынша бағалау келесі формада жүзеге асырылады: - ағымдық бақылау («Дифференциалдық геометрия және топология» пәні бойынша оқу процессінің календарлық кестесіне сәйкес жүргізіледі); -аралық бақылау (7 және 15 аптада); -қорытынды бақылау – емтихан (бір рет академиялық аралық соңында өткізіледі) Емтиханға аралық бақылаудан кейінгі бағасы >50% болатын студенттер ғана жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға аралық бақылауды 0,6 (60%) және емтихан қорытындысын 0,4 (40%) көбейтіп екеуін қосу арқылы алынады. 4 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Баллдарды апта және бақылау түрлері бойынша бөлу келесі кестеде көрсетілген «Математикалық анализ-4» пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 және 7 апталардағы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу.| | | |2 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |3 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |4 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №1 |30 |СӨЖ | |5 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |6 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №2 |30 |СӨЖ | |7 |Бақылау жұмысы |60 |Аралық бақылау | |8 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |9 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |10 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |11 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №3 |30 |СӨЖ | |12 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |13 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |14 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №4 |30 |СӨЖ | |15 |Бақылау жұмысы |60 |Аралық бақылау | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Фихтенгольц Г. М. Математикалық анализ негіздері, 2 Том. 8.1.2. Демидович Б. П.Задачи и упражнения по математическому анализу, 1978, Наука 8.1.3. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М. «Высшая школа», 1984. 8.1.4. Қадықайырұлы Қ. Дифференциалдық және интегралдық есептеулер, 1972, Мектеп Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., 8.2.2. Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу. 8.2.3. С. М. Никольский Курс математического анализа. Том 1. М. «Высшая школа», 1978. 8.2.4. Уваренков И. М. Маллер М.З. Курс математического анализа 1966, 2том Просвещение
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz