Файл қосу
Мектепке дейінгі балаларды оқыту
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК | 05.09. 2014 жылғы |ПОӘК 042-18.1.49/02-2014 | |«Оқу-танымдық әрекетін |№ 1 басылым | | |ұйымдастыру» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 4 курс мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х. ____________ « 25 » 06 . 2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03 »09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05 » 09 . 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11 » 09 . 2014ж. ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу |5 | |3 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары |7 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |8 | |6 |Бағалау саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі, аға оқытушы «Педагогикалық психология» кафедрасы Ақпараттық қатынас - телефон: 35-66-10, №2 оқу ғимараты Сабақ өтетін орын – №2 - аудитория, сабақ кестесіне сәйкес Пән туралы жалпы мәлімет атауы «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» 2014-2015 оқу жылы, 7 семестр, кредит саны - 3 2. Пәннің қысқаша мазмұны: «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәні мектепке дейінгі мамандарды дайындауға бағытталған, курсты меңгеру барысында студенттер балабақшада оқытуды ұйымдастыруға қажетті психология-педагогикалық білімдерді игереді, оның ерекшеліктерін, әдістерін, мазмұнын, формаларын. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» курсы білікті және жан-жақты болашақ тәрбиешіні, мектепке дейінгі мекеме әдіскерін дайындау, қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыруды меңгерген және мектепке дейінгілердің танымдықтарын дамыту. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: - студенттерде МҰ-да балаларды оқытуды ұйымдастырудың және мазмұны туралы білімдерін қалыптастыру; - тәжірибе жүзінде танымдық процестерін және мектепке дейінгілердің оқу іс-әрекетін дамытудың алғашқы дағды, біліктерін дамыту; - болашақ педагогтардың тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетте және педагогикалық білімдерін нақты іс-әрекетте қолдана білу қызығушылықтарын бекіту; - гуманистік қажеттіліктерін, шығармашылық жолда оқу-тәрбие процесінде балалармен өзараәрекеттестігін дамыту; - студенттердің инновациялық ойлауларын дамыту. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент: білу керек: - мектепке дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - мектепке дейінгілерді оқытудың психология-педагогикалық негіздерін; - сәби және мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшеліктерін білу; игеру керек: - балабақшада оқу әрекетін ұйымдастыру дағдысын; меңгеру керек: - мектепке дейінгі мекемелеріндегі жұмыс формаларын; қолдана білуі керек: - білім беру процесі барысында оқу-танымдық әрекетін әртүрлі субъективтік өзара әреттестікте ұйымдастыра білу; - әртүрлі жас кезеңдеріне байланысты – жоспар құра білу; - сабақ беру барысында түрлі оқыту технологияларын пайдалану (дамытушы, дифференциалды, жекелей оқыту және т.б.) түсіну керек: - балабақшада оқу әрекетін жоспарлаудың ерекшеліктерін; істей алуы керек: - педагогикалық білімдерді балабақшада тәжірибе барысында қолдану дағдысын; - оқытудың принциптерін, тәсілдерін және әдістерін. иемдену керек: - отбасы мектепке дейінгі балалардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыра білу біліктілігін. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Балалар психологиясы 1.6.2 Мектепке дейінгі педагогика 1.6.3 Жеке әдістемелер 1.7 Курстың постреквизиті: жоқ 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 1 | | |Сағат саны |Әдебиет| |№ |Тақырып атауы | |тер | | | |ДС |ЗС |ТС |СӨЖ | | |1 |Мектепке дейінгі дидактика. Мектеп | |- | | |2,3,6,7| | |дейінгі жастағылардың оқу-танымдық |2 | | | |,9 | | |әрекетінің ерекшеліктері. | | | | | | |2 |Балабақшада оқытудың психологиялық | |- | |№1 |2,3,6,7| | |негіздері. |2 | | | |,9 | |3 |Мектепке дейінгі балаларды оқытудың |2 |- | |№2 |1,3,11 | | |педагогикалық мәні. | | | | | | |4 |Оқытудың негізгі принциптері |2 |- | | |3,4,6,7| |5 |Мектепке дейінгі балаларды оқыту |4 |- | | №3|3,4,6,7| | |әдістемесі | | | | | | |6 |Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі |3 |- | | |3,6,10 | | |формасы | | | | | | |7 |Әртүрлі топтарда оқытуды ұйымдастырудың | |- |6 |№4 |3,4,7,1| | |спецификасы | | | | |2 | |8 |Мектепке дейінгі жастағы балаларда | |- |4 | |2,3,6,7| | |ақыл-ой тәрбиесі | | | | |,9 | |9 |Ақыл-ой тәрбиесі және оқыту | |- |4 | |3,4,6,7| | | | | | | |, | |10 |Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі | |- |4 |№5 |3,4,6,7| | |– сенсорлық тәрбиесі. | | | | |,10 | |11 |Оқыту технологиялары | |- |6 | |6,9,10 | |12 |Мектепке дейінгі балалардың | |- |6 | |9,10,11| | |танымдық-зерттеу әрекеті | | | | |,12,13,| | | | | | | |14 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқытушылар мен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Бақылау түрлері бойынша балды бөлу |Бақылау түрлері |% |Балл | |Барлық балл |100 |300 | |Сабаққа қатысу және аудиториялық сабаққа дайындық – |10 |30 | |электрондық журналға балл ретінде кіргізілмейді, | | | |оқытушы тек нақты сабақта жоқ білім алушыны | | | |белгілейді. | | | |Тәжірибелік (семинар) және зертханалық сабақтарда |25-35 |75-105 | |білімдерін тексеру - ауызша, жазбаша, тесттік | | | |бақылау, пікірталас т.б. | | | |Оқытушының жетекшілігімен студенттің өздік жұмысы |10-15 |30-45 | |(ОСӨЖ) – тренингтер, дөңгелек үстел, эссе жазу, | | | |бақылау жұмысы т.б. | | | |Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) – үй тапсырмаларын |20-25 |60-75 | |орындау – (курстық жұмыс, жоба, реферат т.б.) | | | |Межелік бақылау кезінде егерде компьютерлік тестпен |20-30 |60-90 | |өткізілетін болса (тезаурустық жолмен) көрсетілген | | | |балдар оқытушының журналының «Компьютерлік тестілеу» | | | |бағанасына кіргізіледі | | | Аралық аттестатциялаудың кейін емтиханға, қорытындыға 400 балл бөлінеді. Барлық академиялық кезеңге жалпы 1000 балл құрайды. Барлық аудиториялық (дәріс, тәжірибелік, зертханалық) сабақтың түрлеріне 30 балл бөлінеді, оқытушы тек сабаққа келмеген білім алушыны белгілейді, ал оның сабаққа қатысқанын автоматты жүйе өзі есептейді. Оқытушы қалған 270 балды жұмыс түрлеріне бөледі, пәнді оқуда білім алушы 6 кестеде берілген балл параметрлерін сақтауы керек. 1 межелік бақылау - 7 аптада жүргізіледі, ал 2 межелік бақылау – 15 аптада. «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |2 |Тәжірибелік |30 | | |3 |СӨЖ №1 |50 | | |4 |Тәжірибелік |30 | | |5 |СӨЖ №2 |50 | | |6 |Тәжірибелік |40 | | |7 |Межелік бақылау 1 |70 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | | |8-15 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |8 |Тәжірибелік |25 | | |9 |СӨЖ №3 |30 | | | 10 |Тәжірибелік |25 | | |11 |СӨЖ №4 |30 | | |12 |Тәжірибелік |25 | | |13 |СӨЖ №5 |40 | | |14 |Тәжірибелік |25 | | |15 |Межелік бақылау 2 |70 | | |8-15 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Жұмабаев М. Педагогика. –А.,1994 2. Мұқанов М. Жас және педагогикалық психология. А., «Мектеп»1981 3. Педагогикалық және жас ерекшелік психология. А., «Мектеп»1987 4. Сейдалиев К.Б. Тәрбие теориясы. А., 1986 5. Мухина В.С. Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы. А., 1986 6. Каптерев П.Ф. Детская и педагогическая психология. М-Воронеж, 1999 7. Мухина . М., 1972 8. Якока Л. Карьера менеджера. М., 1990. Қосымша әдебиеттер: 1. Жуков Ю.М. Ценности как детерминанты принятия решения. В кн: «Психологические проблемы социальной регуляции поведения». М., 1976 2. Зигерт В., Ланг Л. Руководить без конфликтов. М., 1975 3. Авдеев В.В. Психотехнология решений проблемных ситуаций. М., 1997. 4. Ковалевский С. Руководитель и подчиненный. М., 1973 5. Козелецкий Ю. Психологическая теория решений. М., 1979 6. Котарбинский Т. Трактат о хорошей работе. М., 1975 7. Ксенчук Е.В., Киянова М.К. Технология успеха. М., 1993 8. Ладензак К. Стиль работы и образ жизни руководителя. М., 1985 9. Ляхов И.И., Горячев Г.Д. Социологические и психологические методы управления. М., 1973 10. Управленческие консультирование. Т.1-2, М., 1992 11. Фалмер М.Р. Энциклопедия современного упарввления. Т.1-5, М., 1992 12. Бердалиев К.Б., Өмірзақов С.Ы., Есенғазиев Б.К., Ерғалиев Қ.Р. Басқару негіздері. (оқу құралы)- А., Экономика. 1997. 13. Ахметов К.Б. Менеджмент. А., 1997. 14. Прокофьева Ж.В. Менеджмент. М., изд-во «Знание»- 2000. 15. Психология управления. Курс лекций. /Л.К.Аверченко., Г.М.Залесов., Р.И.Мокшанцев., В.М.Николаенко. Отв.ред. М.В.Удальцова. – Новосибирск., изд-во НГАЭиУ: М:ИНФРА-М., 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz