Файл қосу
Практикалық сабаққа
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |ПОӘК | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | | | | | |УМКД 042-18-2.1 | | | |/03-2014 | | «Кәсіби қазақ тілі» пәнінің| | | |оқу- әдістемелік материалы | | | | | | | «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару» мамандықтарына арналған ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛЫ Семей 2014 Мазмұны 1.Глоссарий 2.Практикалық сабақтар 3.Студенттердің өздік жұмысы 1 Глоссарий 2.Практикалық сабақтың құрылымы «Кәсіби қазақ тілі» пәнінің практикалық сабақтарында кәсіби мәтіндер, сөздіктерді талқылау қарастырылады. Практикалық сабақ он тақырыптан тұрады.Мұнда әрбір сабақтың мақсаты, оқу - әдістемелік нұсқаулары ұсынылған. Модуль 1 Кәсіби қызметі, сөздері және стильдері 1 тақырып. Менеджердің кәсіби қызметі мен коммуникациясы. Кәсіби қызметтің сфералары |Сабақтың мақсаты: |Кәсіби қазақ тілін оқытудың ғылыми негізі. | | |Мамандық тілі туралы түсінік. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау |Кәсіби қызмет, экономисттің кәсіби қызметінің | |сұрақтары: |сферасы. Мамандық стандарты | | | | | |[1-16] | |Ұсынылатын әдебиет | | 2 тақырып. Мемлекеттік басқару саласындағы мамандардың кәсіби сөздері |Сабақтың мақсаты: |Терминдік сөздер туралы ұғым. Термин сөздер | | |категориясы. Әр мамандық пен ғылым саласындағы | | |терминдердің жасалу жүйесі. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: |Терминдердің баламалық ұғымдары және аудармасы,| | |қолданылу аясы. Экономика саласындағы кәсіби | | |сөздер | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 3 тақырып. Мамандық бойынша мәтінмен жұмыс |Сабақтың мақсаты: |Кәсіби мәтіннің мазмұнын түсіндіру әдістемесі. | | |Кәсіби тілдегі мәтін және оның ерекшеліктері. | | |Мамандық бойынша мәтінмен жұмыс: аударма, сөз | | |тіркестерімен сөйлем құрастыру, кәсіби | | |сөздердің сәйкестігін табу, мәтінге сұрақ | | |құрастыру, мәтінге жоспар құру, аңдатпа жазу, | | |түйіндеме жазу, ойды жалғастыру және т.б. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: |Кәсіби мәтінмен жұмыс | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 4 тақырып. Ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық стильдердегі мәтіндер |Сабақтың мақсаты: |Кәсіби қазақ тіліндегі стильдік ерекшелік. | | |Ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық | | |стильдердегі мәтіндермен жұмыс. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: | | | |Ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық | | |стильдердегі мәтіндер | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 5 тақырып. Қарым-қатынас стильдері – ресми, жартылай ресми, бейресми |Сабақтың мақсаты: |Қарым-қатынас стильдері – ресми, жартылай | | |ресми, бейресми. | | | | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау |Қарым-қатынас стильдері | |сұрақтары: | | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 6 тақырып. «Экономист (менеджер) мамандығы» тақырыбы шеңберінде терминологиялық минимум |Сабақтың мақсаты: |Кәсіби сала мамандығы бойынша терминдер. | | |Кәсіби сала мамандарына көмекші құралдар: | | |орысша-қазақша және қазақша-орысша сөздіктері, | | |фразеологиялық тіркестердің қазақша-орысша, | | |орысша-қазақша сөздіктері. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік|Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | |Өзін-өзі бақылау |қажет. | |сұрақтары: |Кәсіби қызметтің объектілері мен пәні. Кәсіби | | |қызметтің функциялары. Кәсіби қызметтің | | |түрлері. Кәсіби қызметтің мазмұны. | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | Модуль 2 Іс қағаздары және оларды жүргізу 7 тақырып. Қызметтік құжаттардың типтері. Қаулы. Шешім. Бұйрық. Жарғы. Нұсқаулық. Акт. Анықтама. Өтініш |Сабақтың мақсаты: |Қызметтік құжаттардың типтері – ішкі және | | |сыртқы, жарлық, есептік, жоспарлы, өндірістік. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: | | | |Қаулы. Шешім. Бұйрық. Жарғы. Нұсқаулық. Акт. | | |Анықтама. Өтініш. | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 8 тақырып. Ресми хаттар – іскерлік және коммерциялық. Коммерциялық корреспонденциялардың негізгі. Құжаттардың тілі мен стилі – құжаттағы тіл формулалары, сөз этикеті |Сабақтың мақсаты: |Ресми хаттар – іскерлік және коммерциялық. | | |Коммерциялық корреспонденциялардың негізгі | | |түрлері – коммерциялық сұрау, сұрауға жауап, | | |ұсыныс-хат (оферта), ұсынысқа жауап, | | |хат-презентация (арыз), арызға жауап, | | |ақпараттық-жарнамалық хаттар.. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: |Құжаттардың тілі мен стилі – құжаттағы тіл | | |формулалары, сөз этикеті | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 9 тақырып. Шарт, келісім, меморандум, мәміле. Презентация. Резюме. Жарнама. Кепілдеме хат |Сабақтың мақсаты: |Шарт, келісім, меморандум, мәміле. Презентация.| | |Резюме. Жарнама. Кепілдеме хат. | |Практикалық сабаққа |Бұл тақырып бойынша сабақтың мақсаты ұсынылған.| |арналған оқу-әдістемелік |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |нұсқаулар |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | | |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы | | |қажет. | |Өзін-өзі бақылау | | |сұрақтары: |Қаржылық құжаттар, келісімдер | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 10 тақырып. Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті. Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды |Сабақтың мақсаты: |Сөйлеу әдебі. Тіл әдебін сақтаудың жолдары, | | |тәртібі, этикеті. | |Практикалық сабаққа |Студенттің тақырыпты терең игеруі үшін өзін өзі| |арналған оқу-әдістемелік |бақылау сұрақтары ұсынылған. Жоғарыда | |нұсқаулар |көрсетілген негізгі және қосымша әдебиеттерді | | |қосымша сұрақтарға дайындалғанда қолдануы қажет| | | | |Өзін-өзі бақылау |Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды. | |сұрақтары: | | |Ұсынылатын әдебиет |[1-16] | 3. Студенттердің өздік жұмысы СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Кәсіби қазақ тілі» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ кәсіби мәтіндер беріліп, сол мәтіндерді орыс тіліне аударуғ және мәтіндер бойынша глоссарий, сөздік құру түрінде орындалады. Сонымен қатар мемлекеттік тілде мамандыққа қатысты құжаттар үлгілерін толтыру түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тапсырманың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. СӨЖ тапсырмасын өзінің жеке логин парольдері арқылы студенттік порталға кіріп, электронды журналға жібереді. Өздік жұмысын уақытында жібермесе, білімдері бағаланбайды. Сондықтан берілген тапсырманы уақытында, толық жіберу қажет. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Мамандық бойынша мәтінмен жұмыс. Кәсіби мәтін. Сөздік.(3апта) 2. Ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық стильдердегі мәтіндер Кәсіби мәтін. Сөздік. (5апта) 3.Қарым-қатынас стильдері – ресми, жартылай ресми, бейресми. Кәсіби мәтін. Сөздік. (6апта) 4.«Мемлекеттік және жергілікті басқару» тақырыбы шеңберінде терминологиялық минимум. (8апта) Кәсіби мәтін. Сөздік. 5.Ресми хаттар – іскерлік және коммерциялық. Коммерциялық корреспонденциялардың негізгі. Құжаттардың тілі мен стилі – құжаттағы тіл формулалары, сөз этикеті. (10апта) Кәсіби мәтін. Сөздік. 6. Шарт, келісім, меморандум, мәміле. Презентация. Резюме. Жарнама. Кепілдеме хат. (12 апта) Кәсіби мәтін. Сөздік. 7. Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті. Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды. (14 апта) Кәсіби мәтін.Сөздік.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz