Файл қосу

Төменгі сатыдағы өсімдіктер




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                              |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|Оқу әдістемелік кешенінің құжаты|                 ПОӘК  |                           |
|3 деңгейлі                      |                       |                           |
|                                |                       |042-18-22.1.121/01-2014    |
|ПОӘК «Төменгі сатыдағы          |          №   басылым  |                           |
|өсімдіктер систематикасы»       |«__»__________         |                           |
|пәнінің оқытушыға арналған      |                       |                           |
|бағдарламасы                    |                       |                           |









                          5В060700 – "Биология" мамандығына арналған


                 «Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы»


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                               СЕМЕЙ , 2014




 .
 . Алғы сөз
                                      .
 . 1. құрастырылды
 . Құрастырушы: _______________  «____»___________20____   А.Б.  Исмагулова
   «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының
   аға оқытушы, биология магистрі
                                      .
 . 2. талқыланды
 .  «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология  негіздерімен»
   кафедрасының  отырысында
 .
 . Хаттама  №__    «__»_____20___ж
 .
 . Кафедра меңгерушісі ___________  Б.Ахметова
 .
                                      .
 . 2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
 . Хаттама  №__    «__»_____20___ж
 .
 . Төрағасы  __________ Г.Джаманова
 .
 .
 . 3. бекітілді
 . Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
 . отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
 . Хаттама  №__    «__»_____20___ж
 .
 . ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова
 .
 .
 . алғаш   рет  еҢгізілген
 .












                Мазмұны


   1. Қолдану саласы.
   2. Ереже белгілейтін сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны
   5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі
   6. Пәннің оқу әдістемелік картасы
   7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы
   8. Әдебиеттер

































1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ


   Пәннің  оқытушыға  арналған  бағдарламасы  «Төменгі  сатыдағы  өсімдіктер
систематикасы»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік   кешеннің   құрамына   еніп,
5В060700 «Биология» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы  «Төменгі  сатыдағы  өсімдіктер
систематикасы» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді:
Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің  элективті
пәндер каталогы 5В060700-«Биология» мамандықтарына  ҚР  мемлекеттік  жалпыға
міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 03.08.361-2006  ж.  бекітілген  және
іске енгізілген.
 «Өсімдіктер систематикасы» пәнінің оқу бағдарламасы
 СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің  жалпы  негізігі  талаптары»
туралы университет стандарты
ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны»

   3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы.
5В060700-«Биология»  мамандығының   студенті   түлегі    «Төменгі   сатыдағы
өсімдіктер   систематикасы»   пәні   өсімдіктердің   алуан   түрлілігі   мен
ерекшеліктерін,  систематикалық  топтар  өсімдіктерінің  құрылысындағы  және
көбеюіндегі ерекшеліктерін, жүйеленуін зерттейтін ғылым саласы.

     2. Пәнді оқытудың мақсаты:
Мақсаты- өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігімен, әр  түрлі  систематикалық
топтар  өсімдіктерінің   құрылысындағы   және   көбеюіндегі   ерекшеліктерін
студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту.

3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері:
      Студенттер пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу  қажет;  зертханалық
сабақтарда  студенттер  микроскоппен   жұмыс   жасау   әдістерін   үйренеді;
өсімдіктердің дүниесі эволюциясының негізі  туралы  ұғым  беру;  өсімдіктер,
сондай-ақ  басқа  да  тірі  организмдер  және  тіршілік  ортасы   арасындағы
байланыстарды  көрсету;  төменгі  сатыдағы   өсімдіктер   классификациясының
принциптерімен таныстыру.
3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті:
- білу студенттер пәнге тән  жоғарғы  және  төменгі  сатыдағы  өсімдіктердің
жүйеленуін, түрлерін, көбеюін, физиологиялық жүйелердің  атқару  қызметтерін
анықтап олардың механизмдерін толық білу
- игеру  игерген  білімдерін  практикалық  сабақтарда  және  эксперименталды
жұмыста пайдалана білу.;
- меңгеру фенологиялық бақылау әдістерін іс жүзінде меңгере білу;
-  істей  білу  ғылыми  мәселелерді   білуге,   зертханалық   және   далалық
жағдайларды зерттеу жұмыстарын іске асыруға тәжірибелік дағды алуды;
- иемдену  алған  білімін  ғылыми  және  тәжірибелік  мәселелерді  шешуге  ,
флораның және систематиканың маңызын,биологиялық ерекшеліктерін түсіну

3.5  Курстың пререквизиті:
          3.5.1 Ботаника
       3.5.2  Экология

3.6 Курc  постреквизиті:
        3.6.1 Өсімдіктер физиологиясы
      3.6.2  Геоботаника
      3.6.3  Қазақстан биоресурстары

3.7 оқу жоспарынан көшірме
                                                                     1 кесте


      |Курс |Семестр                                   |Кредит |Дәріс |Тәжір|СӨЖ  |СОӨЖ |
|     |                                          |       |      |ибелі|     |     |
|     |                                          |       |      |к    |     |     |
|1    |2                                         |3      |4     |5    |6    |7    |
|                                Модуль 1 Төменгі сатыдағы өсімдіктер –    |     |
|Thallobionta                                                              |     |
|                Блок1 Өсімдіктер дүниесінің талломды ядроға дейінгі тармағы     |
|1    |Төменгі сатыдағы өсімдіктер – Thallobionta|   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|2    |Өсімдіктер дүниесінің талломды ядроға     |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.3  |
|     |дейінгі тармағы (бактериялар)             |       |      |     |     |7.4  |
|                Блок 2 Саңырауқұлақтардың жалпы сипаттамасы                     |
|3    |Саңырауқұлақтар бөлімі.Саңырауқұлақтарға  |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.2  |
|     |жалпы сипаттама. Саңырауқұлақтардың көбею |       |      |     |     |7.4  |
|     |ерекшеліктері, классификациясы.           |       |      |     |     |     |
|4    |Хитридиомицеттер және оомицеттер бөлімі.  |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.2  |
|     |Көбею жолдары                             |       |      |     |     |7.4  |
|5    |Зигомицеттер және оомициттер класы. Жалпы |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |сипаттама. Көбею жолдары.                 |       |      |     |     |     |
|6    |Базидиомицеттер және жетілмеген           |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.3  |
|     |саңырауқұлақтар класына жалпы сипаттама.  |       |      |     |     |     |
|     |Олардың көбеюі мен классификациясы.       |       |      |     |     |     |
|7    |Аскомицеттер және қалталы саңырауқұлақтар |1      |2     |1.5  |4.5  |7.5  |
|     |Олардың көбеюі мен классификациясы.       |       |      |     |     |     |
|                            Модуль 2 Балдырлардың түрлері таралуы               |
|                            Блок 2 Көк жасыл балдырлар                          |
|8    |Көк жасыл, және дробянкалар бөлімі. Жалпы |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |сипаттамасы. Көбею жолдары.               |       |      |     |     |     |
|     |Классификациясы.                          |       |      |     |     |     |
|9    | Жасыл балдырлар бөлімі. Сипаттамасы.     |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |Көбею жолдары. Классификациясы.           |       |      |     |     |7.2  |
|     |                                          |       |      |     |     |7.5  |
|10   |Эвгленалы балдырлар Сипаттамасы. Көбею    |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |жолдары. Классификациясы.                 |       |      |     |     |7.2  |
|11   |Харалы және пирофитті  балдырлар бөлімі.  |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.17.|
|     |Сипаттамасы. Көбею жолдары.               |       |      |     |     |2    |
|     |Классификациясы.                          |       |      |     |     |     |
|12   |Диатомды балдырлар. Сипаттамасы. Диатомды |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |балдырлар көбею жолдары.                  |       |      |     |     |7.2  |
|     |                                          |       |      |     |     |7.5  |
|                                          Блок 2  Қыналар бөлімі                |
|13   |Қоңыр балдырлар бөлімі. Көбею жолдары.    |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |                                          |       |      |     |     |7.4  |
|14   |Қызыл балдырлар. Тұқымдастары. Өкілдері.  |   1   |2     |1.5  |4.5  |7.1  |
|     |Ерекшеліктері.                            |       |      |     |     |8.2  |
|     |                                          |       |      |     |     |7.3  |
|15   |Қыналар бөлімі. Сипаттамасы. Қыналардың   |  1    |2     |1.5  |4.5  |7.4  |
|     |көбею жолдары. Қыналардың классификациясы.|       |      |     |     |8.4  |
|     |                                          |       |      |     |     |8.5  |
|Барлы|                                          |15     |30    |22.5 |67.5 |     |
|ғы   |                                          |       |      |     |     |     |



5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ.

5.1. Төменгі  сатыдағы  өсімдіктер.  Ерекшеліктері.  Жынысты  және  жыныссыз
көбею жолдары.
5.2. Өсімдіктер дүниесінің талломды ядроға дейінгі тармағы (бактериялар)
5.3. Саңырауқұлақтар бөлімі.Саңырауқұлақтарға жалпы сипаттама.
       Саңырауқұлақтардың көбею ерекшеліктері, классификациясы.
5.4. Хитридиомицеттер және оомицеттер бөлімі. Көбею жолдары
5.5. Зигомицеттер және оомициттер класы.  Жалпы  сипаттама.  Көбею  жолдары.
5.6.Базидиомицеттер және жетілмеген саңырауқұлақтар класына жалпы
      сипаттама. Олардың көбеюі мен классификациясы.
5.7. Аскомицеттер және қалталы саңырауқұлақтар Олардың көбеюі мен
      классификациясы.
5.8. Көк жасыл, және дробянкалар бөлімі. Жалпы сипаттамасы. Көбею жолдары.
      Классификациясы.
5.9. Жасыл балдырлар бөлімі. Сипаттамасы. Көбею жолдары.
       Классификациясы.
5.10. Эвгленалы балдырлар Сипаттамасы. Көбею жолдары. Классификациясы.
5.11. Харалы және пирофитті  балдырлар бөлімі. Сипаттамасы. Көбею
         жолдары. Классификациясы.
5.12. Диатомды балдырлар. Сипаттамасы. Диатомды балдырлар көбею жолдары.
5.13. Қоңыр балдырлар бөлімі. Көбею жолдары
5.14. Қызыл балдырлар. Тұқымдастары. Өкілдері. Ерекшеліктері.
5.15. Қыналар бөлімі. Сипаттамасы. Қыналардың көбею жолдары. Қыналардың
        классификациясы.


6.ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА




                                             3 Кесте


|Тақырыбы                                    |Көрнекі    |Өз бетімен   |Бақылау|
|                                            |құралдар,  |дайындалуға  |түрлері|
|                                            |ТОҚ,       |арналған     |       |
|                                            |плакаттар  |сұрақтар     |       |
|Дәрістер                |Зертханалық        |           |             |       |
|                        |сабақтар           |           |             |       |
|Төменгі сатыдағы        |                   |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|өсімдіктер –            |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|Thallobionta            |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |           |             |реферат|
|Өсімдіктер дүниесінің   |Хитридиялық        |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|талломды ядроға дейінгі |саңырауқұлақтар    |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|тармағы (бактериялар)   |класы              |медиа      |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |техника    |             |реферат|
|                        |Оомицеттер класы.  |           |             |       |
|                        |Сапролигниялықтар  |           |             |       |
|                        |қатары             |           |             |       |
|Саңырауқұлақтар         |Зигомицеттер класы.|Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|бөлімі.Саңырауқұлақтарға|Мукорлар қатары    |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|жалпы сипаттама.        |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|Саңырауқұлақтардың көбею|                   |           |             |реферат|
|ерекшеліктері,          |                   |           |             |       |
|классификациясы.        |                   |           |             |       |
|                        |Базидиомицеттер    |           |             |       |
|                        |және               |           |             |       |
|                        |телобазидиомицеттер|           |             |       |
|                        |класы. Қаракүйе    |           |             |       |
|                        |және тат           |           |             |       |
|                        |саңырауқұлағы      |           |             |       |
|                        |қатары             |           |             |       |
|Хитридиомицеттер және   |Аскомициттер немесе|Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|оомицеттер бөлімі. Көбею|қалталы            |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|жолдары                 |саңырауқұлақтар    |           |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |           |             |реферат|
|                        |Гемиаскомициттер   |           |             |       |
|                        |немесе жалаңаш     |           |             |       |
|                        |қалталы            |           |             |       |
|                        |саңырауқұлақтар    |           |             |       |
|Зигомицеттер және       |Эуаскомициттер     |Плакаттар, |сабақтың     |Ағым,  |
|оомициттер класы. Жалпы |класс тармағы      |гербарий   |соңында      |шектік;|
|сипаттама. Көбею        |                   |           |келтірілген  |реферат|
|жолдары.                |                   |           |             |       |
|                        |Базидиомициттер    |           |             |       |
|                        |класы              |           |             |       |
|Базидиомицеттер және    |Телиобазидиомицитте|Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|жетілмеген              |р класс тармағы    |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|саңырауқұлақтар класына |фрагмобазидомицитте|           |келтірілген  |шектік;|
|жалпы сипаттама. Олардың|р                  |           |             |реферат|
|көбеюі мен              |                   |           |             |       |
|классификациясы.        |                   |           |             |       |
|Аскомицеттер және       |Тат саңырауқұлағы  |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|қалталы саңырауқұлақтар |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|Олардың көбеюі мен      |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|классификациясы.        |                   |           |             |реферат|
|Көк жасыл, және         |Көк жасыл балдырлар|Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|дробянкалар бөлімі.     |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|Жалпы сипаттамасы. Көбею|                   |           |келтірілген  |шектік;|
|жолдары.                |                   |           |             |реферат|
|Классификациясы.        |                   |           |             |       |
|Жасыл балдырлар бөлімі. |Жасыл балдырлар    |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|Сипаттамасы. Көбею      |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|жолдары.                |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|Классификациясы.        |                   |           |             |реферат|
|Эвгленалы балдырлар     |                   |           |             |       |
|Сипаттамасы. Көбею      |                   |           |             |       |
|жолдары.                |                   |           |             |       |
|Классификациясы.        |                   |           |             |       |
|Харалы және пирофитті   |Жасыл балдырлардың |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|балдырлар бөлімі.       |улотрикстер қатары |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|Сипаттамасы. Көбею      |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|жолдары.                |                   |           |             |реферат|
|Классификациясы.        |                   |           |             |       |
|                        |Коньюгаттар және   |           |             |       |
|                        |харалы балдырлар   |           |             |       |
|Диатомды балдырлар.     |Диатомды балдырлар |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|Сипаттамасы. Диатомды   |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|балдырлар көбею жолдары.|                   |           |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |           |             |реферат|
|Қоңыр балдырлар бөлімі. |Қоңыр балдырлар    |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|Көбею жолдары.          |бөлімі             |медиа      |соңында      |дағы,  |
|                        |                   |Техника,   |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |гербарий   |             |реферат|
|Қызыл балдырлар.        |Қызыл балдырлар    |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|Тұқымдастары. Өкілдері. |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|Ерекшеліктері.          |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|                        |                   |           |             |реферат|
|                        |Сары-жасыл         |           |             |       |
|                        |балдырлар          |           |             |       |
|Қыналар бөлімі.         |Қыналар бөлімі     |Плакаттар, |Әр сабақтың  |Ағым   |
|Сипаттамасы. Қыналардың |                   |гербарий   |соңында      |дағы,  |
|көбею жолдары.          |                   |           |келтірілген  |шектік;|
|Қыналардың              |                   |           |             |       |
|классификациясы.        |                   |           |             |       |


7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ

                                            4 Кесте



|Оқулықтардың,             |Экземпляр саны |Студент саны      |Қамтамасыздану|
|оқу-әдістемелік           |               |                  |%             |
|құралдарының атаулары     |               |                  |              |
|1                         |2              |3                 |4             |
|Қалекенов Ж. Өсімдіктер   |6              |6                 |100           |
|физиологиясы. - Алматы,   |               |                  |              |
|2000                      |               |                  |              |
|Ағелеуов Ботаника. Алматы,|6              |6                 |100           |
|2000                      |               |                  |              |
|Әметов Ә.Ә. Ботаника. -   |6              |6                 |100           |
|Алматы, 2000              |               |                  |              |
|Комарницкий Н.А., Кудряшов|25             |6                 |100           |
|Л.В., Уранов А.А.         |               |                  |              |
|Систематика растений.     |               |                  |              |
|–Москва, 1975             |               |                  |              |



   8. ӘДЕБИЕТТЕР

8.1  Әметов Ә.Ә. Ботаника. - Алматы, 2000
8.2 Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы 1972
8.3 Комарницкий Н.А., Кудряшов Л.В., Уранов А.А. Систематика растений.
–Москва, 1975
8.4 Курсенов Л7И7 и др7 Ботаника в 2-х Т., М., 1951
8.5 Вассер С.П., Кондратьева Н.В. Водоросли. 1971.
8.6 Шостаковский С.А. Систематика высших растений М., 1979
8.7. Буш Н. А. Систематика высших растений
8.8 Культисов И.М., Павлов  В.Н.  История  систематики  и  методы  филогении
покрытосеменных растений. Учебно-методические пособие. МГУ., 1972

Пәндер