Файл қосу
Техника түсінігі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжат |ОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.16/02 -| | | |2013 | | | | | |ПОӘК | | | |«Тамақ өндірісі саласындағы |№1 басылым | | |прогрессивті техника және |«___»________2013 ж | | |технология» пәнінің | | | |магистранттарға арналған оқу| | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Тамақ өндірісі салаларындағы прогрессивті техника және технология» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6M072700– «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығына МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСШЫ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к профессор м.а Әсенова Бақытгүл Қажкенқызы _________28 тамыз 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 28 тамыз 2013ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 12 қыркүйек 2013ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы ____________ Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу|5 | | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |7 | | |4 |Курс форматы |9 | | |5 |Курс саясаты |10 | | |6 |Баға қою саясаты |10 | | |7 |Әдебиеттер | 11 | | 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мәліметтер Әсенова Бақытгүл Қажкенқызы т.ғ.к профессор м.а «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасы Байланысу ақпараты - тел.:35-48-56, оқу ғимараты №9, №204 кабинет Сабақты өткізу орны - №208 аудитория Пән бойынша несие саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Тамақ өндірісі саласындағы прогрессивті техника және технология » курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (МӨЖО) және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ және МӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Магистранттарға білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорындарында инженер – технолог ретінде жұмыс істеуде қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: Магистранттарды техника түсінігімен, өндіріс және еңбек құралдарының дамуымен және тағам өнімдері өндіріснде қолданылатын физикалық, биохимиялық,молекулалық-генетикалық, биологиялық әдістерімен және ақпараттық технологиялармен таныстыру. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білу керек: Магистрант өндіріс өнімдерінің түрлерін және олардың құрылымы мен қасиетін, алғаш өңдеу және сақтау процестерін, оларды өндіру технологиясын үйренеді. Магистранттар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірбие жүзінде кәсіпорындарда өңдеу және өндіру технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқу нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорындарында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Тамақ өндірісі саласындағы прогрессивті техника және технология » курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін өзіндік жұмыстар (МӨЖО) және магистранттың өздік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып саналады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгереді, ал зертханалық жұмыс бөлігі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді. Пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ және МӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. «Тамақ өндірісі саласындағы прогрессивті техника және технология » пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6N0727 – «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығы бойынша оқытылатын магистранттарға арналған. Магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен қажеттілігін, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқып-үйретудің негізі болып табылады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ кесте -1 |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат саны |Әдебиет| |тақыр| | | | | |ып | | | | | | | | |Дәріс|Зертх|МОӨЖ |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |9 | |1 |Кіріспе. Техника |Техника түсінігі |1 |2 |2 | | | | |түрлері. Техника |Техника анықтамалары| | | | | | | |түсінігі | | | | | | | |2 |Техникалық объект |Техникалық |1 | |2 | | | | |түсінігі |объектілер жалпы | | | | | | | | |сипаттамасы | | | | | | | | |Техникалық | | | | | | | | |объектілер түрлері | | | | | | |3 |Тарихи |Техниканың даму |1 |2 |2 | | | | |ректоспективадағы |тарихының басқа | | | | | | | |техника |ғылымдармен | | | | | | | | |байланысы | | | | | | |4 |Техника типологиясы |Техника типологиясы |1 | |2 | | | | | |туралы жалпы | | | | | | | | |мағлұматтар | | | | | | |5 |Техника шекаралары |Техника |1 |2 |2 | | | | | |мүмкіндіктері | | | | | | | | |Шекаралардың | | | | | | | | |болуының себептері | | | | | | |6 |Техниканың әлеуметтік|Техниканың негізгі |1 | |2 | | | | |функциялары . |функциялары | | | | | | | | |Техника | | | | | | | | |функцияларының | | | | | | | | |маңызы | | | | | | |7 |Табиғат және техника |Техниканың даму |1 |2 |2 | | | | | |жетістігі | | | | | | | | |Техникалық | | | | | | | | |жетістіктің | | | | | | | | |табиғаттағы алатын | | | | | | | | |орыны | | | | | | |8 |Қазіргі техниканың |Қазіргі техника |1 |2 |2 | | | | |даму тенденциялары |әлемінің даму | | | | | | | | |қарқыны | | | | | | | | |Техника дамуының | | | | | | | | |адамзат пен | | | | | | | | |табиғатқа әсері | | | | | | |9 |Технология түрлері. |Технология мағынасы |1 | |2 | | | | | |Анықтамалардың | | | | | | | | |ғылыми негізделуі | | | | | | |10 |Практикалық |Технология |1 |2 |2 | | | | |технология |Практикалық | | | | | | | | |технология түсінігі | | | | | | |11 |Технология |Технологиялық |1 |2 |2 | | | | |динамикалылығы |динамикалылық | | | | | | | | |түсінігі.Динамикалыл| | | | | | | | |ықтың өндіріс | | | | | | | | |сферасындағы алатын | | | | | | | | |орыны | | | | | | |12 |Технология нақтылығы |Нақтылықтың еңбек |1 | |2 | | | | | |процесінідегі ролі | | | | | | |13 |Технология |Материалдылықтың |1 | |2 | | | | |логикалылығы |негізделудің | | | | | | | | |қоршаған орта мен | | | | | | | | |еңбек өндірісімен | | | | | | | | |байланысы | | | | | | |14 |Технологияның |Технологиялық |1 | |2 | | | | |материалдық |логикалылық | | | | | | | |негізделуі |түсінігі.Логикалылық| | | | | | | | |тың негізі мақсаты | | | | | | |15 |Ғылыми технология. |Ғылыми технологияның|1 | |2 | | | | |Теориялық технология |қарастыратын | | | | | | | | |мәселелері.Теория | | | | | | | | |лық технологияның | | | | | | | | |практикалық | | | | | | | | |заңдылықтарда | | | | | | | | |пайдаланылуы | | | | | | | |Коллоквиум | | |1 | | | | | |Барлығы | |30 |15 | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР кесте - 2 |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат саны |Әдебиет| |тақыр| | | | | |ып | | | | | | | | |Дәріс|Зертх|МОӨЖ |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |9 | |1 |Кіріспе. Техника |Техника түсінігі |1 |2 |2 | | | | |түрлері. Техника |Техника анықтамалары| | | | | | | |түсінігі | | | | | | | |2 |Техникалық объект |Техникалық |1 | |2 | | | | |түсінігі |объектілер жалпы | | | | | | | | |сипаттамасы | | | | | | | | |Техникалық | | | | | | | | |объектілер түрлері | | | | | | |3 |Тарихи |Техниканың даму |1 |2 |2 | | | | |ректоспективадағы |тарихының басқа | | | | | | | |техника |ғылымдармен | | | | | | | | |байланысы | | | | | | |4 |Техника типологиясы |Техника типологиясы |1 | |2 | | | | | |туралы жалпы | | | | | | | | |мағлұматтар | | | | | | |5 |Техника шекаралары |Техника |1 |2 |2 | | | | | |мүмкіндіктері | | | | | | | | |Шекаралардың | | | | | | | | |болуының себептері | | | | | | |6 |Техниканың әлеуметтік|Техниканың негізгі |1 | |2 | | | | |функциялары . |функциялары | | | | | | | | |Техника | | | | | | | | |функцияларының | | | | | | | | |маңызы | | | | | | |7 |Табиғат және техника |Техниканың даму |1 |2 |2 | | | | | |жетістігі | | | | | | | | |Техникалық | | | | | | | | |жетістіктің | | | | | | | | |табиғаттағы алатын | | | | | | | | |орыны | | | | | | |8 |Қазіргі техниканың |Қазіргі техника |1 |2 |2 | | | | |даму тенденциялары |әлемінің даму | | | | | | | | |қарқыны | | | | | | | | |Техника дамуының | | | | | | | | |адамзат пен | | | | | | | | |табиғатқа әсері | | | | | | |9 |Технология түрлері. |Технология мағынасы |1 | |2 | | | | | |Анықтамалардың | | | | | | | | |ғылыми негізделуі | | | | | | |10 |Практикалық |Технология |1 |2 |2 | | | | |технология |Практикалық | | | | | | | | |технология түсінігі | | | | | | |11 |Технология |Технологиялық |1 |2 |2 | | | | |динамикалылығы |динамикалылық | | | | | | | | |түсінігі.Динамикалыл| | | | | | | | |ықтың өндіріс | | | | | | | | |сферасындағы алатын | | | | | | | | |орыны | | | | | | |12 |Технология нақтылығы |Нақтылықтың еңбек |1 | |2 | | | | | |процесінідегі ролі | | | | | | |13 |Технология |Материалдылықтың |1 | |2 | | | | |логикалылығы |негізделудің | | | | | | | | |қоршаған орта мен | | | | | | | | |еңбек өндірісімен | | | | | | | | |байланысы | | | | | | |14 |Технологияның |Технологиялық |1 | |2 | | | | |материалдық |логикалылық | | | | | | | |негізделуі |түсінігі.Логикалылық| | | | | | | | |тың негізі мақсаты | | | | | | |15 |Ғылыми технология. |Ғылыми технологияның|1 | |2 | | | | |Теориялық технология |қарастыратын | | | | | | | | |мәселелері.Теория | | | | | | | | |лық технологияның | | | | | | | | |практикалық | | | | | | | | |заңдылықтарда | | | | | | | | |пайдаланылуы | | | | | | | |Коллоквиум | | |1 | | | | | |Барлығы | |15 |15 | | | | 4 КУРС ФОРМАТЫ «Тамақ өндірісі салаларындағы прогрессивті техника және технология » курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (МӨЖО) және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ және МӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 5 КУРС САЯСАТЫ кесте - 3 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс | | | |саны |тер | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Б.Қ. Әсенова. Ғ.Т.Түменова, А.Н.Нұрғазезова, Л.С.Бакирова. - Шұжық және консерві өндірісі: Оқу құралы/ Семей: Шәкәрім ат. Семей мемлекеттік университеті, 2012 – 108 б. 7.1.2 М.Б.Ребезов, Е.П. Мирошникова, О.В.Богатова и др. – Физико- химические и биохимические основы производства мяса и мясных продуктов: учебное пособие/-Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011.- Ч.2. – 133 с. 7.1.3 Б.Қ.Әсенова, С.Қ.Қасымов / Ет және ет өнімдерінің технологиясы: Оқу құралы. – Семей: Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ, 2013 ж. – 142 бет. 7.1.4 Асенова Б.К., Ребезов М.Б., Амирханов К.Ж., Нұрғазезова А.Н., Бакирова Л.С., /Ет өнімдерін өндірудің физика-химиялық және биохимиялық негіздері: Оқу құралы/ - Алматы, 2013. 130 б. 7.1.5 М.Б.Ребезов, Е.П. Мирошникова, Н.Н. Максимюк и др. – Технохимический контроль и управление качеством производства мяса и мясопродуктов: -Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011.- Ч.2. – 107 с. 7.1.6 Құлажанов Қ., Күзембаев Қ. Тамақ өнеркәсібі мамандарына арналған орысша-қазақша сөздік. – Алматы: АТУ баспасы. 2004. – 304 б. 7.1.7 Смолякова В., Российский рынок мяса птицы: проблемы, тенденции, перспективы // Мясной ряд. – 2002. – № 2. – С. 26-29. 7.1.8 Назаренко Ю. Нам эти задачи по силам // Газета Рудный Алтай: опубл. 20.11.2009. – № 184-185 (18803). 7.1.9 Туменова Г.Т., Нурымхан Г.Н., Максимова Е. А. Современное состояние птицеперерабатывающей промышленности в Казахстане // Вестник Евразийского инновационного университета. – Павлодар, 2010.– №1.– Б. 90- 93. 7.1.10 Какимов А.К., Тулеуов Е.Т., Кудеринова Н.А/ Монография. Переработка мясокостного сырья на пищевых цели.- Семипалатинск, Тенгри, 2006- 130 с.: Ил. 30: 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Смирнов В. Куры. Утки. Гуси. – М.: Рипол Классик, 2001. – 381 с. 7.2.2 Ахметжанов Д.К., Жазылбеков Н.А., Ашанин А.И., Федосова Л.Н., Егеубаева Г.С. Методические рекомендации по составлению сбалансированных рационов кормления сельскохозяйственной птицы. – Алматы: «Нур-Принт», 2007. – 40 с. 7.2.3 Туменова Ғ.Т., Нұрымхан Г.Н. ІІ категориялы бройлер балапанының морфологиялық құрамы // Экономиканың жаһандануы жағдайында азық-түлік өнімдерін өндірудің өзекті мәселелері: халықар. ғылыми-тәжіриб. конф. материалдары – Семей: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті. – 2009. – Б. 81-82. 7.2.4 Антипова Л.В. Пути рационального использования продуктов разделки птицы для расширения ассортимента мясных продуктов, биологически активных препаратов и кормопродуктов // Междунар. науч.-практ. конф. – М.: ГУ ВНИИПП, 2006. – 280 с. 7.2.5 Бессарабов Б.Ф., Бондарев Э.И., Столяр Т.А. Птицеводство и технология производства яиц и мяса птиц. – М.: Издательство «Лань», 2005 - 352 с. 7.2.6 Антипова Л.В., Жеребцов Н. А. Биохимия мяса и мясных продуктов: Учебное пособие. – Воронеж: Из-во ВГУ, 1991. – 184 с. 7.2.7 Нұрымхан Г.Н., Туменова Ғ.Т. ІІ категориялы бройлер балапанының химиялық құрамы және құндылығы төмен бөліктерін тиімді пайдалану жолдары // Азық-түлік тағамдары және халықтық тұтыну тауарлары қауіпсіздігі мен сапасы: халықар. ғылыми-тәжіриб. конф. материалдары – Алматы: Алматы технологиялық университеті. – 2009. – Б. 201-204. 7.2.8 Туменова Г.Т., Нурымхан Г.Н. Особенности состава мяса птицы // Аналитический обзор. – Усть-Каменогорск, 2009 – 42 с. 7.2.9 Рогов И.А., Забашта А.Г., Казюлин Г.П. Общая технология мяса и мясопродуктов. – М.: Колос, 2000. – 368 с. 7.2.10 Нұрымхан Г.Н. Бройлер-балапаны етінің химиялық құрамы мен тағамдық құндылығы // Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің хабаршысы. – Семей, 2010. – №1. – Б. 34-38.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz