Файл қосу

Психологиялық ағарту жұмысы





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-18-16.1.51      |
|                         |                         |/01-2013                 |
|«Практикалық             |                         |                         |
|психологияның қазіргі    |Баспа №1   18.09.2013    |                         |
|мәселелрі» пәні бойынша  |                         |                         |
|оқу-әдістемелік кешен    |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|                         |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |                         |                         |







         «ПРАКТИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯНЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                   (5В050300 «Психология» мамандықтарына )



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей


                                    2013







                                  Алғы сөз

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің   “
Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова
                                                                  “_13_____”
 _____09_____ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №_1_____  «_13_»___09_____  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №_1_____   «_17_»____09____  2013 жыл

ОӘБ төрайымы_________ Ш. Кенесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №_1_____ «_18_»___09_____  2013 жыл

ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ





























                                   Мазмұны

   1. Қолданыс аймағы
   2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі)
    5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
    8. Әдебиеттер





































      1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
      «Практикалық  психологияның  қазіргі   мәселелері»   пәнінен   оқу   -
әдістемелік   кешеннің    құрамындағы   оқытушыға   арналған    бағдарламасы
«5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
          Осы   «Практикалық психологияның қазіргі мәселелері» пәнінен оқу -
әдістемелік кешен  төмендегі  құжаттардағы  барлық  талаптар  мен  ұсыныстар
бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
    - 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға  бірдей  Оқу
      Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006  Қазақстан  Республикасы  білім  және
      ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген;
    - 050503-«Психология» мамандығы бойынша  типтік оқу жоспары;
    -  СТУ  042-ГУ-4-2013  университет  стандарты  «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
    -  ДП  042-1.01-2013  Құжатталған  процедура   «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерінің құрылымы мен мазмұны».


     3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
     3.1  Пәннің қысқаша мазмұны
           Бұл  курстың  негізгі  мақсаты  психология  негіздерін   игеруге,
қойылған мақсатқа жетуде психологиялық факторлардың  маңыздылығын,  нарықтық
қатынаста тұлғаның өзін ұстауға және  ұмтылысқа  икемдеуге  жоғарғы  санатты
мамандарды  дайындау.  Сонымен  қатар,  бұл  курс   отандық   және   әлемдік
психологияны қамти отырып, қазіргі жаңа әдістемемен қамтылған.

      3.2  Пәннің мақсаты
      «Практикалық  психологияның  қазіргі  мәселелері»  пәнінің  мақсаты  –
студенттерге кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық  білімнің  негізін
қалыптастыру.


      3.3  Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
    - Практикалық психология және оның  категориялық  аппараты  туралы  ұғым
      беру;
    - Практикалық психология пәнінің мазмұнын ашып көрсету;
    - Психологияның басқа ғылымдармен байланысын көрсету;
    - Психологияны және психологиялық  пәндердің  әдістемесінің  мәнін  ашып
      көрсету.


      3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
      ­ Психологиялық ғылымдар жүйесі туралы, оның  қағидалары,  міндеттері
        мен құрылымы;
      ­ Практикалық психологияның зерттеу әдістерін;
      ­ Практикалық психология ғылымның категориялық құрылымын;
      ­ Практикалық психология жағдайларға талдау жасай білу;
      ­ Практикалық психологияны басқа ғылымдармен байланысын түсіну;
      ­ Практикалық психология білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы.

      3.5 Курс пререквизиттері:
      3.5.1 Жалпы психология
      3.5.2 Психологиялық практикум
      3.5.3 Психодиагностика
      3.5.4 Психотерапия
      3.5.5 Кеңес беру негіздері


      3.6 Курстың постреквизиті:
      3.6.1 Жеке адам писхологиясы
      3.6.2 Психология тарихы
      3.6.3 Психологиялық тренинг


      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                     Кесте 1
|Кур|Семестр                                                  |Кредит        |
|с  |                                                         |Саны          |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|1 Модуль Практик-психологтың түрлі жас кезеңіндегілермен жұмысы             |
|1  |Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсету        |1             |
|2  |Мектепке дейінгі мекемелердегі психолог қызметі          |1             |
|3  |Жалпы білім беретін мектептегі психолог                  |1             |
|4  |Психологтың мектепке даярлық тобындағы балалармен        |1             |
|   |жүргізілетін жұмысы                                      |              |
|5  |Бастауыш сынып оқушыларына психологиялық қызмет көрсету  |1             |
|6  |Жеткіншектерге психологиялық қызмет көрсету              |1             |
|7  |Жасөспірімдерге психологиялық қызмет көрсту              |1             |
|2 модуль Болашақ психологтар даярлау мәселелері                             |
|8  |Болашақ психолог мамандарын даярлау                      |1             |
|9  |Психолог құқықтыры мен міндеттері                        |1             |
|3 модуль Психолог қызметінің негізгі жұмыс бағыттары                        |
|10 |Балалар мен жасөспірімдердің психикалық және             |1             |
|   |психологиялық денсаулықтары                              |              |
|11 |Практик-психолог қызметіндегі диагностикалық және дамыту |1             |
|   |жұмыстары                                                |              |
|12 |Психологиялық кеңес беру жұмысының ерекшелігі            |1             |
|13 |Практик-психологтың отбасымен жұмысы                     |1             |
|14 |Психологиялық ағарту жұмысы                              |1             |
|15 |Психологиялық мәдениет                                   |1             |
|Практикалық (семинар) сабақтар                                              |
|1 Модуль Практик-психологтың түрлі жас кезеңіндегілермен жұмысы             |
|1  |Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсету        |1             |
|2  |Мектепке дейінгі мекемелердегі психолог қызметі          |1             |
|3  |Жалпы білім беретін мектептегі психолог                  |1             |
|4  |Психологтың мектепке даярлық тобындағы балалармен        |1             |
|   |жүргізілетін жұмысы                                      |              |
|5  |Бастауыш сынып оқушыларына психологиялық қызмет көрсету  |1             |
|6  |Жеткіншектерге психологиялық қызмет көрсету              |1             |
|7  |Жасөспірімдерге психологиялық қызмет көрсту              |1             |
|2 модуль Болашақ психологтар даярлау мәселелері                             |
|8  |Болашақ психолог мамандарын даярлау                      |1             |
|9  |Психолог құқықтыры мен міндеттері                        |1             |
|3 модуль Психолог қызметінің негізгі жұмыс бағыттары                        |
|10 |Балалар мен жасөспірімдердің психикалық және             |1             |
|   |психологиялық денсаулықтары                              |              |
|11 |Практик-психолог қызметіндегі диагностикалық және дамыту |1             |
|   |жұмыстары                                                |              |
|12 |Психологиялық кеңес беру жұмысының ерекшелігі            |1             |
|13 |Практик-психологтың отбасымен жұмысы                     |1             |
|14 |Психологиялық ағарту жұмысы                              |1             |
|15 |Психологиялық мәдениет                                   |1             |

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК  ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1.1 Психологтың негізгі жұмыс бағыттары
5.1.2 Психологтың мектеп жасына дейінгілермен жұмысы
5.1.3 Мектепке психологиялық даярлық
5.1.4 Мектепке бейімделу мәселелері
5.1.5 Психологтығ бастауыш сынып оқушыларымен жұмысы
5.1.6 13 жас дағдарысы
5.1.7 Алғашқы махаббат сезімдері
5.1.8 Педагогтың психологиялық портреті
5.1.9 Психолог құқықтыры мен міндеттері
5.1.10 Әлеуметтік педагогика және психология жайлы сараптама
5.1.11 Психодиагностқа қойылатын талаптар
5.1.12 Психокоррекция түрлері
5.1.13 Кеңес беру түрлері
5.1.14 Психологиялық ағарту шаралары
5.1.15 Психотехнологияларға шолу

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3

|Тақырыптар       |атауы           |          |Көрнекті        |Материалдарды|
|                 |                |          |                |жабдықтау    |
|Дәрістер         |Семинар,        |лабор     |құралдар, ТСО   |             |
|тақырыптары      |практикалық     |          |                |             |
|                 |сабақ           |          |                |             |
|                 |тақырыптары     |          |                |             |
|1                |2               |3         |4               |5            |
|Білім беру       |Білім беру      |          |Оқулықтар       | Практикалық |
|жүйесінде        |жүйесінде       |          |                |психология   |
|психологиялық    |психологиялық   |          |                |тарихы       |
|қызмет көрсету   |қызмет көрсету  |          |                |             |
|Психологтың      |Психологтың     |          |Схема           |Психологтың  |
|мектепке даярлық |мектепке даярлық|          |                |негізгі жұмыс|
|тобындағы        |тобындағы       |          |                |бағыттары    |
|балалармен       |балалармен      |          |                |             |
|жүргізілетін     |жүргізілетін    |          |                |             |
|жұмысы           |жұмысы          |          |                |             |
|Бастауыш сынып   |Бастауыш сынып  |          |«Миға шабуыл»   |Психологиялық|
|оқушыларына      |оқушыларына     |          |әдістемесі      |даярлықтың   |
|психологиялық    |психологиялық   |          |                |түрлері      |
|қызмет көрсету   |қызмет көрсету  |          |                |             |
|Жеткіншектерге   |Жеткіншектерге  |          |«БББ»           |Мектепке     |
|психологиялық    |психологиялық   |          |әдістемесі.     |барумен      |
|қызмет көрсету   |қызмет көрсету  |          |                |байланысты   |
|                 |                |          |                |болатын      |
|                 |                |          |                |қиыншылықтар |
|Жас өспірімдерге |Жас өспірімдерге|          |Жас ерекшклігіне|Он үш жас    |
|психологиялық    |психологиялық   |          |байланысты      |дағдарысы.   |
|қызмет көрсту    |қызмет көрсту   |          |оқулықтар.      |             |
|Оқушылардың      |Оқушылардың     |          |Пікір-талас     |Алғашқы      |
|жекелік          |жекелік         |          |                |махаббат     |
|психологиялық    |психологиялық   |          |                |сезімдері    |
|қасиеттерін      |қасиеттерін     |          |                |             |
|зерттеу          |зерттеу         |          |                |             |
|әдістемелері     |әдістемелері    |          |                |             |
|Мектеп           |Мектеп          |          |Таблица         |Педагогтың   |
|психологының     |психологының    |          |                |психологиялық|
|іс-қағаздары     |іс-қағаздары    |          |                |портреті     |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Оқулықтар  |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|құралдар атауы             |саны       |саны         |ету пайызы  |
|                           |           |             |            |
|1                          |2          |3            |4           |
|Дубровина  И. В.           |           |             |            |
|Практическая психология    |           |             |            |
|образования. М., 2006.     |           |             |            |
|Практикум по общей ,       |           |             |            |
|экспериментальной  и       |           |             |            |
|прикладной  психологии/ Под|           |             |            |
|общей ред. А.А.Крылова,    |           |             |            |
|С.А.Маничева. – 2-е        |           |             |            |
|изд.,доп. и перераб. –     |           |             |            |
|СПб.:Питер,2000.           |           |             |            |
|Психолог: введение в       |           |             |            |
|профессию. Под ред. Е.А.   |           |             |            |
|Климова. М., 2007.         |           |             |            |
|Бурлачук Л.                |           |             |            |
|Психодиагностика. –СПБ.,   |           |             |            |
|2005                       |           |             |            |
|Рамендик Д.М., Солонкина   |           |             |            |
|О.В., Слаква С.П.          |           |             |            |
|Психологический            |           |             |            |
|практикум.М.,2005          |           |             |            |
|Строгаева Л.В.Уроки        |           |             |            |
|практической психологии в  |           |             |            |
|начальной  школе..М.,2005  |           |             |            |
|Ратанова Т.А., Шляхта Н.Ф. |           |             |            |
|Психодиагностические методы|           |             |            |
|изучения личности.М.,2000  |           |             |            |
|Нұрмұхамбетова Т.Р.        |           |             |            |
|Тәжірибелік                |           |             |            |
|психология.Шымкент, 2006   |           |             |            |

8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Абрамова Г.С. Практическая психология. Екатеринбураг, 1998
8.1.2 Практикум по общей , экспериментальной  и прикладной  психологии/  Под
общей  ред.  А.А.Крылова,  С.А.Маничева.  –  2-е  изд.,доп.  и  перераб.   –
СПб.:Питер,2000.
8.1.3 Нұрмұхамбетова Т.Р. Тәжірибелік психология.Шымкент, 2006
8.1.4 Дубровина  И. В. Практическая психология образования. М., 2006
8.1.5 Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова.  М.,
2007
8.1.6 Психологическая служба в современном образований. Рабочая книга.
   /Под ред. И.В. Дубровиной.  М., 2009
8.1.7 Минигалиева М.Р. Практическая подготовка  психосоциального  работника.
Р.на- Дону. 2008

8.2 Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М.  словарь-справочник  по  психодиагностике.
Киев, 1990.
8.2.2 Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992
8.2.3 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990
8.2.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова  А.  Кәсіби  этика.  Астана.
2012
8.2.5 Литвак М. Е.  Профессия — психолог. —  Ростов  н/Д:  изд-во  «Феникс»,
1999
8.2.6 Бурлачук Л. Психодиагностика. –СПБ., 2005
8.2.7  Рамендик  Д.М.,   Солонкина   О.В.,   Слаква   С.П.   Психологический
практикум.М.,2005
8.2.8   Строгаева   Л.В.Уроки   практической    психологии    в    начальной
школе.М.,2005
8.2.9 Ратанова  Т.А.,  Шляхта  Н.Ф.  Психодиагностические  методы   изучения
личности.М.,2000
Пәндер