Файл қосу
ГЗФ оқу - әдістемелік бюросының отырысында
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.37 | | | |/02-2012 | | | | | |Студентке арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.09. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № 3 | | |«Этнопедагогика» |13.09.12. | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Этнопедагогика» «5В0119» – «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “_28_____” _____08__ 2012 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «_05_»____09____ 2012 жыл Төрайымы _______ Г.Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_13_»____09____ 2012 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Этнопедагогика» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. Бағдарламаның теориялық-метадологиялық сипаттағы бірінші бөлімінде этнопедагогикаының объектісі пәні және міндеттері, отандық және шет елдік педагогика тарихындағы тәрбиенің халықтығы проблемасы педогоикалық ой дамуының түрлі кезеңдеріндегі этнопедогогикныңы мәселерлеін қойылу ы және шешілуіне түрлі көзқарастар, Қазақстан ғалымдарыныңы халықпедагогикасының түрлі аспектілері зерттеуг еқосқан үлексі, этникалық тәрбиенің ерекшеліктері және оныанықтаушы факторар, халықтың тұлға жалы көзқарастары ашып көосетуледі. Екінші бөлім жалыпы адамзаттық мәдениетттің құрамдас бқөлігі, күрделі әлеуметтік-педагогикалық құбылыс болып есептелетін халық педагогикасының мәнін оқып үйренуге арналған. Халық педагогикасының негізгі бағыттары, тәрибиенің халықтық құралдары мен әлістері де оыс бөлімде қарастырылады. Бағдарламаның үшінші бөлімінде халық педагогикасын педагогикалық процеске енгізудің теориетикалық және методологиялық проблемалары мектептегі этнопелчгогикалық жұмысты ұйымдастырудыағы мұғалімнің рөлі мен орны ашып көрсетілетід, этнопедагогика материалдарын оқу тәрбие прцесінде пайдалану жолдары баяндалыды. 1.2.Жүмыс оқу жоспарынан үзінді Кестесі |Курс |Семестр |Кредит Саны |ЛК | | | | |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Этнопедаго гиканың жалпы мәселелері. |1 |1 | |1 |1 | |2 |Тәрбие жұмысының методикасы. |2 |2 | |2 |2 | |3 |Халық педагогикасында тұлға қалыптастыру |2 |2 | |2 |2 | | |біртұтас процесс. | | | | | | |4 |Тұлға қалыптасуында халық тәжірибесі. |2 |2 | |2 |2 | |5 |Фольклор халық педагогикасының |2 |2 | |2 |2 | | |дидактикалық материалы. | | | | | | |6 |Қазақ этнопедагогикасының тарихи |2 |2 | |2 |2 | | |қалыптасуының негізгі аспектілері. | | | | | | |7 |Жазба ескерткіштер. |2 |2 | |2 |2 | |8 |Ғұламалар, ғалымдар еңбектеріндегі |2 |2 | |2 |2 | | |халықтық педагогика мәселелері. | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 | |15 |15 | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Этнопедаго гиканың жалпы |1. Этнопедагогика пәні.|Этнопедагогиканың | |мәселелері. |2.Этнопедагогиканың |ғылыми-зерттеу | | |негізгі үғымдары. |әдістері | | |3.Этнопедагогиканың | | | |міндеттері. | | |Тәрбие жұмысының |1. Тәрбие жұмысының |Дидактика білім | |методикасы. |методикасына жалпы |беру және оқыту | | |сипаттама. |теориясы | | |2. Тәрбие жұмысының | | | |моделі | | | |3. Әдіс ұғымы және оның| | | |түрлері | | |Халық педагогикасында тұлға|1. Тәрбиенің халықтық |Оқыту заңдылықтары| |қалыптастыру біртұтас |жүйесінің қалыптасуына |мен принциптері | |процесс. |ықпал еткен жағдайлар | | | |2. Дәстүрлердің келер | | | |ұрпақ үшін тарихи | | | |маңыздылығы | | |Тұлға қалыптасуында халық |1. Халық тәжірибесінде |Оқыту әдістерінің | |тәжірибесі. |ойындардың орны. |түрлері | | |2. Ойын түрлері | | |Фольклор халық |1. Фольклор киелі |Оқыту жүмысын | |педагогикасының |мұралардың бірі |үйымдастырудың | |дидактикалық материалы. |2. Фольклордың |формалары | | |ерекшелігі | | |Қазақ этнопедагогикасының |1. Халықтық тәрбие |Оқущылардың | |тарихи қалыптасуының |әлеуметтік-педагогикалы|оқу-танымдық | |негізгі аспектілері. |қ құбылыс ретінде. |әрекетін тексеру | | |2. Педагогикалық |және бағалау | | |мәдениеттің идеялары | | |Жазба ескерткіштер. |1. Орхон ескерткіші |Тәрбие әдістері | | |2. Қорқыт атаның қобызы| | | |арқылы өліммен алысқаны| | | |туралы аңыз. | | |Ғұламалар, ғалымдар |1. Әл-Фараби |Ақыл-ой тәрбиесі | |еңбектеріндегі халықтық |2. Ж. Баласұғуни | | |педагогика мәселелері. | | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар123456781РБ91011121314152РБ1Бақылау түрі1РК2РБ2Семинарлар0040404040404004040404040403СОӨЖ0033333303333334СӨЖ0022222202222225Ұпайлар004545454545452700454545454545270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz