Файл қосу

Оқытушы және пән туралы мәліметтер



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАЛЫҚ  ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|                                   |ОӘК                    |ПОӘК 042-18-24.1.|
|3 деңгейлі  СМЖ құжаты             |                       |2/02- 2013       |
|ПОӘК  «Профессиональный казахский (| 01.09.2013 № 1 басылым|                 |
|русский) язык пәнінің  студенттерге|                       |                 |
|арналған  жұмыс оқу-бағдарламасы   |                       |                 |





          «Профессиональный казахский ( русский) язык»  пәні бойынша

           5В120100»  « Ветеринариялық медицина» мамандығы   үшін


            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ   ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                     2013

                                    Алғы сөз
     Бұл оқу - әдістемелік  кешен   ветеринариялық  медицина  студенттерінің
топтарына   арналып,    студенттердің    кәсіби    лексикасын   тереңдетуді,
мамандықтарына байланысты терминдерді  меңгертуді көздейді.
      Аталмыш оқу-әдістемелік кешеннің негізгі  мақсаты -  студенттердің  өз
бетімен  тіл  байлығын  тереңдетуіне,  бұрын  алған  білімдерін   одан   әрі
жетілдіруіне мүмкіндік беру.
       Қазақ  тілі  заңдылықтарын  естеріне   түсіру   мақсатында   берілген
жаттығулар  мен тапсырмалардың, сөйлемдер мен   сөз  тіркестерінің  танымдық
маңызы зор. Грамматикалық тапсырмаларды игеру  мақсатында  қысқаша  ережелер
берілген.  Сонымен  қатар  студенттердің   ойлау  қабілетін   арттыру   үшін
сөзжұмбақтар  да  берілген.  Студенттердің  білім  деңгейін  ескере   отырып
тапсырмалар  жоғары  және  орташа   деңгейлерге   сай   орналастырылған.Оқу-
әдістемелік кешеннің ерекшілігі  –  ветеринариялық  медицина  мамандықтарына
арналған мәтіндермен жұмыс істеу.
1.ӘЗІРЛЕНДІ
Құрастырғандар:  Ахметжанова  А.Е.  в.ғ.магистрі   Семей   қалалық   Шәкәрім
атындағы   мемлекеттік   университеттінің   «    Ветеринариялық    медицина»
кафедрасының оқытушысы, Жайлаубаева А.Р. в.ғ.магистрі Семей қалалық  Шәкәрім
атындағы   мемлекеттік   университеттінің   «    Ветеринариялық    медицина»
кафедрасының оқытушысы
                                                                    «      »
қыркүйек  2013 ж.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеттінің  «Ветеринариялық
медицина» кафедрасының отырысында
«  »  қыркүйек  2013 жылы №     хаттама.
Кафедра меңгерушісі, профессор м.а.                          Тойкина Г.Н.
2.2 Аграрлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында
«  »  __________  2013 жылы № _______     хаттама
Төрайымы
   Тлеубаева А.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.
«  »  __________  2013 жылы № _______     хаттама

ОӘК төрайымы, ОЖ проректорі                                Искакова Г.К.

4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ  ( 2013 ж. «  »     №1басылым

                                              Мазмұны


   1. Жалпы ереже
   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің  мазмұны және сағаттарды бөлу
   3. Пәнді оқу бойынша  әдістемелік нұсқаулар
   4. Курс форматы және саясаты
   5. Бағалау саясаты
   6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
   7. Әдебиет
































Жалпы ереже
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
Жайлаубаева А.Р. ветеринария ғылымдарының магистрі, оқытушы
Кафедра – «Ветеринариялық медицина»;
Байланыс ақпараты- тел. 53-07-19, №6 оқу ғимараты, кабинет 6;
Сабақ өткізу орны- аудиториялар  203,
Пәннің атауы «Профессиональный казахский ( русский) язык» ;
Кредиттың саны – 2;
1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша шолуы.
«Қазақ тілі пәнінің мақсаты:

 1. Қатысымдық мақсаты: Үйренуші қазақ тілін сөйлеу құралы ретінде
     емін ( еркін меңгеріп, ауызша, жазбаша әдет ( дағдыларын қалыптас -
      тыруы тиіс.


 2. Танымдық мақсаты: Мамандыққа сай  білімді  игеріп,  дүниетанымдық  ой  (
    өрісін дамытуды қазақша тілдік деңгейде меңгеруі тиіс.


 3. Тәрбиелік мақсаты: Тіл үйренушінің жалпы тұлғалық әдеби, мәдени деңгейін
    көтеруге, қазақ елінің тарихы мен  мәдениетіне,  ұлттық  ерекшеліктеріне
    мән беріп, құрметтеуге бағытталуы тиіс.


      Курс аяқталғанда студенттер  төмендегі  көрсетілген  талаптарды  білуі
және істей ( білуі қажет:
(  қазақ тілінде ойын жеткізе білуі  керек;
 – қазақ тілінің  грамматикалық және фонетикалық жүйелерінің ерекшеліктерін
   білуі қажет;
(  елтану материалдарымен, қазақ халқының мәдениетімен, тарихымен таныс
   болуы керек;
( мамандығы бойынша терминологияны игеруі қажет.

 Пререквизиттер ( бұл пән генетика, латын терминологиясы, орыс тілі
Қазақстан тарихы, мәдениеттану, философия, педагогика т.б пәндерді,
мемлекеттік тілде іс жүргізу арнайы курсын игеруде септігін тигізетін
қажетті пәндердің бірі  болып табылады.

 Постреквизиттер( бұл курстан  алған білім  негіздері  қазақ тілін
жеткілікті дәрежеде меңгеруге(


( мамандыққа қатысты термин сөздермен кеңінен танысуға(
( ресми іс қағаздары үлгілерін мемлекеттік тілде еш қиындықсыз толтыра
білуге(
( мемлекеттік тілде жарық көретін басылымдарды, әдеби шығармаларды,
заң, үкім, қаулыларды оқып, түсіне алуға мүмкіндік береді.

Курстың саясаты
 • Сабаққа кешікпей келу, кешіккен жағдайда сабаққа жіберілмейді
 • Сабақ үстінде сөйлемеу, газет оқымау, сағыз шайнамау, ұялы телефонды
   сөндіріп қою
 • Сабаққа сай киіну
 • Сабақ босатқан жағдайда анықтама қағазын әкелу
 • Оқу үрдісіне белсене қатысу
 • Оқытушылармен, курстастарымен жақсы қарым – қатынаста болу
 • Берілген тапсырмаларды уақытында орындау
 • Оқу бөлмелерінде темекі шекпеу, ішімдікті пайдаланбау
11. Білімнің  бағалануы туралы ақпарат
Ағымдық бақылау
- бағдарлама  тақырыбы  бойынша  пікір  айта  білу;
- ситуативті  сұхбаттар  құрастыру;
- таңдаған  тақырып  бойынша  әңгіме  құрастыра білу;
- жазбаша  тапсырмаларды орындау;
- рольдік  ойындарға қатысу














                    Студенттердің білімін бағалау шкаласы

|Әріптік жүйемен     |Ұпайдың      |Ұпайдың      |Дәстүрлі жүйемен бағалау       |
|бағалау             |цифрлық      |проценттік   |                               |
|                    |баламасы     |мазмұны      |                               |
|А                   |4,0          |95-100       |өте жақсы                      |
|А-                  |3,67         |90-94        |                               |
|В+                  |3,33         |85-89        |                               |
|                    |             |             |жақсы                          |
|В                   |3,0          |80-84        |                               |
|В-                  |2,67         |75-79        |                               |
|С+                  |2,33         |70-74        |                               |
|                    |             |             |                               |
|                    |             |             |қанағаттанарлық                |
|С                   |2,0          |65-69        |                               |
|С-                  |1,67         |60-64        |                               |
|Д+                  |1,33         |55-59        |                               |
|Д                   |1,0          |50-54        |                               |
|Ғ                   |0            |0-49         |қанағаттанарлықсыз             |

                     Пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу


 |№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Лексикалық тақырып:Қазақстан Республикасының Ветеринария Заңы   |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Жай сөйлем. Сөйлем түрлері               |       |
|2        |Лексикалық тақырып: Ветеринария және адамзат                    |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Сұраулы сөйлем. Лепті сөйлем             |       |
|3        |Лексикалық тақырып: Қазіргі таңдағы Ветеринарияның өзекті       |2      |
|         |мәсілелері                                                      |       |
|         |Грамматикалық тақырып: Жай сөйлем түрлері                       |       |
|4        |Лексикалық тақырып: Стильжәне оны  ветеринарияда қолдану        |       |
|         |Грамматикалық тақырып: Сөйлем мүшелері                          |2      |
|5        |Лексикалық тақырып:  Жаңа ақпараттық технологияларды ветеринария|2      |
|         |саласында қолдану                                               |       |
|         |Грамматикалық тақырып: Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш               |       |
|6        |Лексикалық тақырып:  Ғылыми стиль                               |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Баяндауыш                                |       |
|7        |Лексикалық тақырып: Публистикалық стиль                         |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Тұрлаусыз мүшелер.                       |       |
|8.       |Грамматикалық тақырып: Жиі кездесетін аурулар                   |2      |
|         |Лексикалық тақырып: Толықтауыш. Анықтауыш                       |       |
|9.       |Лексикалық тақырып: Бруцеллез және оны алдын алу шаралары       |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Пысықтауыш                               |       |
|10       |Лексикалық тақырып: Сөйлесу қатынас құралдары                   |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Бірыңғай мүшелер                         |       |
|11       |Лексикалық тақырып:        Электрондық пошта                    |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Құрмалас сөйлем                          |       |
|12       |Лексикалық тақырып:                                             |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Ыңғайлас салалас сөйлем                  |       |
|13       |Лексикалық тақырып: Ветеринария және оның ұғымдары              |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Талғаулы салалас сөйлем                  |       |
|14       |Лексикалық тақырып: Ветеринария – және бүгінгі таң              |2      |
|         |.Грамматикалық тақырып: Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем    |       |
|15       |Лексикалық тақырып: Ветеринария саласындағы жаңа өзгерістер     |2      |
|         |Грамматикалық тақырып: Сабақтас құрмалас сөйлем                 |       |
|         |                                           Барлығы              |30     |


                              СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

|№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Ветеринария және  Заң                                           |2      |
|2        |Ветеринариялық медицина  және басқа мамандықтар                 |2      |
|3        |Мал дәрігер және табиғат                                        |2      |
|4        |Ветеринарияда жиі қолданылатын ғылыми ұғымдар                   |       |
|         |                                                                |2      |
|5        |Орыс тілі мен қазақ тілінің байланысы                           |2      |
|6        |Стиль және оның түрлері                                         |2      |
|7        |Публистикалық стиль                                             |2      |
|8.       |Толықтауыш. Анықтауыш                                           |2      |
|9.       |Пысықтауыш                                                      |2      |
|10       |Сөйлесу қатынас құралдары                                       |2      |
|11       |Құрмалас сөйлем                                                 |2      |
|12       |Ыңғайлас салалас сөйлем                                         |2      |
|13       |Талғаулы салалас сөйлем                                         |2      |
|14       |Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем                            |2      |
|15       |Сабақтас құрмалас сөйлем                                        |2      |
|         |                                           Барлығы              |30     |


                                            СӨЖ
|№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Ветеринария және медицина                                       |2      |
|2        |Ветеринариялық медицинаның мақсаты міндеті қоғамдағы            |2      |
|3        |Туберкулез және емдік шаралар                                   |2      |
|4        |Ветеринарияда жиі кездесетін дерт ол бруцеллез                  |       |
|         |                                                                |2      |
|5        |Шошқа обасы                                                     |2      |
|6        |Ауыз екі сөйлеу стилін қолдану тәсілі                           |2      |
|7        |Вакцина, препарат, штамм, реасобрция, коммуляция ұғымдары       |2      |
|8.       |Аусыл және алдын алушаралар                                     |2      |
|9.       |Карантин                                                        |2      |
|10       |Сөйлесу қатынас құралдарын ветеринария саласында қолдану        |2      |
|         |тәсілдері                                                       |       |
|11       |Қазақ тілінің қазіргі жағдайы                                   |2      |
|12       |Адам және табиғат                                               |2      |
|13       |Нормативтік құжаттар және олардың шығу тегі                     |2      |
|14       |Латын тілімен қазақ тілінің айырмашылықтары, ұқсастықтары       |2      |
|15       |Қазақ тілінің танымалдылығы                                     |2      |
|         |                                           Барлығы              |30     |

                            Негізгі   әдебиеттер:

(. Бектұров Ш., Бектұров А. Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж.
(. Бектуров Ш, Бектурова А . Қазақ тілі,- Алматы, 2004ж
3. Оралбаева Н., Мадина Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж.
4. Оралбаева Н., Әбдіғалиева Т.,  Шалабаев  Б.  Практикалық  қазақ  тілі.  –
Алматы, 1993 ж.
5. Балақаев М. Қазақ тілінің мәдениеті. – Алматы, 1971 ж.
6. Бектұров Ш., Бектұров А.  Қазақ  тілі  (ана  тілі  деңгейінде  оқыту).  –
Алматы, 1998 ж.
7. Мұрзалинова Б. Қазақ тілі. – Алматы, 1998 ж.
8. Алдашева А., Ахметжанова З., Қадашева Қ., Сүлейменова Э.  Қазақ  тілі.  –
Алматы, Рауан: 2000 ж.
9. Мусинов А., Мухаметкалиева М., Құдайбергенов Е.  Қазақ  тілі.  –  Алматы:
Қайнар, 1995 ж.
10. Алдашева А.,  Ахметжанова  З.,  Қадашева  Қ.,  Сүлейменов  Э.  Ресми  іс
қағаздары. – Астана, 2002 ж.
11. Қожахметова А. Қазақ тілі парктикалық курс. – Ақмола, 1995 ж.
12. Ахметова А.А., Джахина С.А., Серғазина  Қ.Ж.  Қазақ  тілінен  жаттығулар
жинағы. – Астана, 2002 ж.
13. Исаев С. Қазақ әдеби тілінің тарихы. – Алматы: Ана тілі, 19996ж.
14. Хасенова С. Қазақ тілінің стилистикасы. –Алматы, 1999 ж.
15. Баймақанқызы А., Абильмажинова А.Ә. Мәтіндер мен  жаттығулар  жинағы.  –
Астана, 2003 ж.
Қосымша әдебиеттер:

1. Бектаев Н,  Қазақша- орысша сөздігі. - Алматы, 1999 ж
2. Айтбаев О.  Терминдер және олардың аудармалары. - Алматы, 1990 ж.
3.  Мемлекеттік  тіл:  терминология,  Іс  қағаздары  мен  бұқаралық   апарат
құралдарының тілі. Астана,1999 ж
4. Қожахметова А. Тіл ұстарту жаттығулары. – Астана, 2002 ж.
5. Кенжетаев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі мен  әдет-ғұрыптары.  –  Алматы:
Анна тілі, 1994 ж.
6. Рустемова С. Баспасөз материалдарымен жұмыс. – Астана, 2002 ж.
7. Мақал-мәтелдер жинағы. – Алматы, 2001 ж.
8. М.Әуезов «Абай жолы» романы. – Алматы, 1996 ж.
9. Жолдасбеков М., Салғараұлы Қ., Сейдімбек А. Елтұтқа. – Астана, 2001 ж.
10. БайтұрсыновА. Тіл тағылымы. – Алматы, 1992 ж.
11. Құнанбаев А. Өлеңдер жинағы. –Алматы, 1996 ж.
12. Уалиханов Ш. Таңдамалы шығармалар жинағы. 5 том. – Алматы, 1985 ж.
13. Алтынсарин Ы. Таңдамалы шығармалар жинағы. – Алматы, 1991 ж.

















Пәндер