Файл қосу

Жазба тіл мен ауызша тілдің өзіне тән ерекшеліктері










           5 В 020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған

                    «Қазақ жазуының теориясы мен тарихы»

                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    СЕМЕЙ
                                     2013
 КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семейдің Шәкәрім атындағы  мемлекеттік   қазақ тілінің теориясы мен
әдістемесі кафедрасының  доценті,п.ғ.к. Мұқанова Қаршыға Қайроллақызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филолгия  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

ОӘБ төрайымы_________________  Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Филология  факультетінің Ғылыми Кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.

Төрайым________________   Атантаева Б.Ж.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________200_жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Искакова Г.К.
4  200_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

№ 2 БАСЫЛЫМЫ











МАЗМҰНЫ


1  Жалпы ережелер
2  Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3  Курс саясаты мен форматы
4  Бағалау саясаты
5  Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6  ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7  Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі


1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:

Кафедра: Қазақ филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, ф.ғ.к. Кеңесбаева
Ш.С.
Кафедраның мекен-жайы: Глинки,  20а;  912- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон : 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: сағат: 9.00-17.00
Сабақ өтетін орын:  №911 дәрісхана

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1  Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)        |СПС (сағ) |ОСӨЖ          |
|         |         |          |                |          |(сағ)         |
|А        |     4,00|  95-100  | Үздік          |  22-7    |91-93,5       |
|А-       |     3,67|   90-94  | Өте жақсы      |20-21     |86-90         |
|В+       |     3,33|   85-89  |Жақсы           |  18-19   |  81-85       |
|В        |     3,00|    80-84 | Жақсы          |    16-17 |   76-80      |
|В-       |     2,67|     75-79|  Жақсы         |    14-15 |    71-75     |
|С+       |     2,33|     70-74|Қанағаттанарлық |     13   |    66-70     |
|С        |     2,00|     65-69|Қанағаттанарлық |      12  |    61-65     |
|С-       |     1,67|    60-64 |Қанағаттанарлық |      11  |     56-60    |
|Д+       |     1,33| 55-59    |    өту ұпайы   |   10     |    51-55     |
|Д        |     1,00| 50-54    |     өту ұпайы  |     9    |      48-50   |
|Ғ        |     0,00|  0-49    |      өту ұпайы |      8   |       47     |



    |Апта                                                   |1                 |
|                                                       |ДС   |СПС  |СӨЖ    |
|1                                                      |2    |3    |4      |
|№1-семинар. Тақырыбы: Жазу тілдің жазба жүйесі ме, әлде|     |2    |       |
|жазба формасы ма; Жазба тіл мен ауызша тілдің өзіне тән|     |     |       |
|ерекшеліктері                                          |     |     |       |
|№2-семинар. Тақырыбы: Жазба тіл мен ауызша тілдің өзара|     |2    |       |
|кодталу сатылары                                       |     |     |       |
|№3-семинар. Тақырыбы: Үндесім заңы мен жазу теориясының|     |2    |       |
|қатысы                                                 |     |     |       |
|№4-семинар. Тақырыбы: Сөздерді бірге, бөлек таңбалаудың|     |2    |       |
|ұғымдық және тілдік дискреттілікке қатысы              |     |     |       |
|№5-семинар. Тақырыбы: Қазақ тілі орфографиялық         |     |3    |       |
|сөздіктерінің түзілу принциптері мен жетілдіру         |     |     |       |
|бағыттары. ҚТОС-тың V-басылымындағы өзгерістердің      |     |     |       |
|сөзжасамдық, семантикалық уәждері.                     |     |     |       |
|№6-семинар. Тақырыбы: Әліпбиге и, у, я, ю әріптерін    |     |3    |       |
|алудағы емле қиындығы мен жазу экономиясы.             |     |     |       |
|№7-семинар. Тақырыбы: Дыбыстық емес графикалық         |     |4    |       |
|белгілер: босаралықпен, босаралықсыз және қосаралықпен |     |     |       |
|жазу. Өзгешеліктері мен ерекшеліктері. Бірге жазылатын |     |     |       |
|сөздердің формалды белгілері. Ұластыруыштар.           |     |     |       |
|Аффиксойдтар. Құрастыруыштар.                          |     |     |       |
|№8семинар. Тақырыбы: Бірге жазылатын сөздердің         |     |4    |       |
|семантикалық белгілері. Қосаралық (дефис) қызметі.     |     |     |       |
|Босаралық – қосаралық – босаралықсыз жазу эволюциясы.  |     |     |       |
|Дефиспен жазылатын сөздердің орфограммасы.             |     |     |       |
|№9-семинар. Тақырыбы: Бас әріп қызметі. Кіші әріп      |     |2    |       |
|қызметі. Символика. Қазақ тіліндегі бас әріппен        |     |     |       |
|жазылатын сөздердің типтері мен топтары.               |     |     |       |
|№10-семинар. Тақырыбы: Кірме сөздерге қазақ тілінің    |     |2    |       |
|қосымшаларын жалғаудағы ерекшеліктер.т.б. Дыбыстық     |     |     |       |
|жағынан толық игерілген және жартылай игерілген кірме  |     |     |       |
|сөздердің орфограммалары.                              |     |     |       |
|№11-семинар. Тақырыбы: Жазу тілдің жазба жүйесі ме,    |     |2    |       |
|әлде жазба формасы ма; Жазба тіл мен ауызша тілдің     |     |     |       |
|өзіне тән ерекшеліктері                                |     |     |       |
|Аралық бақылау жұмысы                                  |     |2    |       |
|Барлық сағат саны:                                     |     |30   |       |


6 ОСӨЖ  және СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары:

|ОСӨЖ                                             |СӨЖ                     |
|Аудиториялық             |Аудиториядан тыс      |                        |
|1                        |2                     |3                       |
|№1 сабақ тақырыбы:       |№1. Тақырыбы: Жазу    |1. Жазу мен ойлаудың    |
|Жазудың жалпы даму       |тілдің жазба жүйесі   |арақатынасы.            |
|тарихына шолу            |ме, әлде жазба формасы|                        |
|                         |ма; Жазба тіл мен     |                        |
|                         |ауызша тілдің өзіне   |                        |
|                         |тән ерекшеліктері     |                        |
|№2 сабақ тақырыбы: Жазу  |№2. Тақырыбы: Жазба   |2. Қазіргі қазақ        |
|процесін меңгерудің      |тіл мен ауызша тілдің |әліпбиінің құрамы. Әріп |
|физио-психологиялық      |өзара кодталу сатылары|аттары. Әріп реті. Қазақ|
|ерекшеліктері            |                      |тіліне тән дыбыстарды   |
|                         |                      |таңбалайтын әріптердің  |
|                         |                      |тұрпаты мен орналасу    |
|                         |                      |реті. Бір фонемаға бір  |
|                         |                      |әріп сәйкесетін         |
|                         |                      |таңбалар, екі дыбыс     |
|                         |                      |тіркесін беретін        |
|                         |                      |әріптер, үш дыбыс       |
|                         |                      |тіркесін беретін        |
|                         |                      |әріптер, кірме сөздерді |
|                         |                      |таңбалау үшін алынған   |
|                         |                      |әріптер, дәстүрлі жазу  |
|                         |                      |үшін алынған әріптер.   |
|№3 сабақ тақырыбы:       |№3. Тақырыбы: Үндесім |3. Қазіргі қазақ        |
|Бейүндес буынды сөздер.  |заңы мен жазу         |жазуындағы үндесімнің   |
|Кірме сөздер мен бірге   |теориясының қатысы    |буын шегінде таңбалану  |
|жазылатын сөздердің      |                      |уәждері. Қазақ ауызша   |
|шеніндегі бейүндесімділік|                      |тілінің негізгі дыбыстық|
|                         |                      |заңы. Тіл үндестігі.    |
|                         |                      |Ерін үндестігі. Тіл     |
|                         |                      |үндестігінің дауысты    |
|                         |                      |дыбыс әрпі арқылы       |
|                         |                      |берілуі. Тіл            |
|                         |                      |үндестігінің дауыссыз   |
|                         |                      |дыбыс әрпі арқылы       |
|                         |                      |берілуі. Тіл            |
|                         |                      |үндестігінің дәйекше    |
|                         |                      |арқылы берілуі.         |
|                         |                      |Артықшылықтары мен      |
|                         |                      |олқылықтары.            |
|№4 сабақ тақырыбы: Орыс  |№4. Тақырыбы: Сөздерді|4. Қазақ тіл біліміндегі|
|графикасына негізделген  |бірге, бөлек          |жазба тіл, тіл формасы, |
|қазақ әліпбиінің жобалары|таңбалаудың ұғымдық   |жазба дәстүр ұғымдарының|
|(ХІХғ.).                 |және тілдік           |сипаты                  |
|                         |дискреттілікке қатысы |                        |
|№5 сабақ тақырыбы: Төте  |№5. Тақырыбы: Қазақ   |5. Қазақ графикасын     |
|жазудың                  |тілі орфографиялық    |ауыстыру мәселесі:      |
|графика-орфографиялық    |сөздіктерінің түзілу  |ұсыныстар, жоба         |
|ерекшеліктері            |принциптері мен       |                        |
|                         |жетілдіру бағыттары.  |                        |
|                         |ҚТОС-тың              |                        |
|                         |V-басылымындағы       |                        |
|                         |өзгерістердің         |                        |
|                         |сөзжасамдық,          |                        |
|                         |семантикалық уәждері. |                        |
|№6  сабақ тақырыбы: Қазақ|№6. Тақырыбы: Әліпбиге|6. Жаңа қазақ әліпбиінің|
|жазба тілі мен ауызша    |и, у, я, ю әріптерін  |жобалары.               |
|тілінің айырмашылықтары  |алудағы емле қиындығы |                        |
|                         |мен жазу экономиясы.  |                        |
|№7  сабақ тақырыбы: Түркі|№7. Тақырыбы: Дыбыстық|7. Латын графикасына    |
|халықтарына ортақ әліпби |емес графикалық       |негізделген жаңа        |
|жасаудың 30ж. тәжірибесі |белгілер:             |әліпбидің негізгі       |
|                         |босаралықпен,         |жобасының тілдік және   |
|                         |босаралықсыз және     |тілдік емес негіздері   |
|                         |қосаралықпен жазу.    |                        |
|                         |Өзгешеліктері мен     |                        |
|                         |ерекшеліктері. Бірге  |                        |
|                         |жазылатын сөздердің   |                        |
|                         |формалды белгілері.   |                        |
|                         |Ұластыруыштар.        |                        |
|                         |Аффиксойдтар.         |                        |
|                         |Құрастыруыштар.       |                        |
|№8  сабақ тақырыбы:      |№8. Тақырыбы: Бірге   |8. Латын графикасына    |
|Орфографиядағы қосымша   |жазылатын сөздердің   |көшудің алғышарттары мен|
|жалғау арқылы тексеру    |семантикалық          |себептері               |
|әдісі.                   |белгілері. Қосаралық  |                        |
|Жұпсингармодауыстылар    |(дефис) қызметі.      |                        |
|сыртындағы жұпсыз е      |Босаралық – қосаралық |                        |
|дыбыс-әрпінің қазақ тілі |– босаралықсыз жазу   |                        |
|тіл үндесімімінің        |эволюциясы. Дефиспен  |                        |
|доминанталық сипатын     |жазылатын сөздердің   |                        |
|күшейтетенідігі туралы.  |орфограммасы.         |                        |
|№9  сабақ тақырыбы:      |№9. Тақырыбы: Бас әріп|9. Кірме сөздерді       |
|Қазіргі түркі            |қызметі. Кіші әріп    |таңбалаудың             |
|халықтарының әліпбилерін |қызметі. Символика.   |орфографиялық ережелері:|
|бірдейлестірудің         |Қазақ тіліндегі бас   |өткеніміз, бүгін және   |
|қажеттіліктері мен ортақ |әріппен жазылатын     |болашақ                 |
|әліпби жобасының  құрамы |сөздердің типтері мен |                        |
|                         |топтары.              |                        |
|№10  сабақ тақырыбы: Екі |№10. Тақырыбы: Кірме  |10. Халықаралық         |
|бітеу буын аралығында    |сөздерге қазақ тілінің|терминдерді таңбалау:   |
|жазылатын ы, і           |қосымшаларын          |тарих және бүгін.       |
|әріптерінің емлесі       |жалғаудағы            |                        |
|                         |ерекшеліктер.т.б.     |                        |
|                         |Дыбыстық жағынан толық|                        |
|                         |игерілген және        |                        |
|                         |жартылай игерілген    |                        |
|                         |кірме сөздердің       |                        |
|                         |орфограммалары.       |                        |
|№11 сабақ тақырыбы: Бірге|№11. Тақырыбы: Жазу   |11. Бірге не бөлек      |
|не бөлек және дефис      |тілдің жазба жүйесі   |жазылуы қиындық         |
|арқылы жазылуы қиындық   |ме, әлде жазба формасы|тудыратын тұрақты       |
|тудыратын үстеулердің    |ма; Жазба тіл мен     |тіркестердің орографиясы|
|және есімдіктердің емлесі|ауызша тілдің өзіне   |                        |
|                         |тән ерекшеліктері     |                        |
|№12 сабақ тақырыбы: Бас  |№12. Тақырыбы: Қазақ  |12. Ауызша ғылыми сөз   |
|әріппен жазылатын        |емлесіндегі ерін      |бен жазбаша ғылыми      |
|сөздердің типтері мен    |үндестігінің таңбалану|сөздің құрылымдық       |
|түрлері                  |уәждері               |ерекшеліктері           |
|№13 сабақ тақырыбы: Түрік|№13. Тақырыбы: Жазба  |13. Ауызша шаршысөз бен |
|жазуының әліпбиі,        |тіл мен ауызша тілдің |жазбаша шаршысөздің     |
|графикасы, емле ережесі, |өзара кодталу сатылары|құрылымдық ерекшеліктері|
|емле ережесіне енген     |                      |                        |
|өзгерістердің сипаты     |                      |                        |
|№14 сабақ тақырыбы:      |№14. Тақырыбы:        |14. Ауызша іскери сөз   |
|1929-1940жж. Латын       |А.Байтұрсынұлының емле|бен жазбаша іскерисөздің|
|графикасымен жазылған    |ұстанымы,             |құрылымдық ерекшеліктері|
|мәтіндердің орфографиялық|орфограммалау         |                        |
|ерекшеліктері            |тәсілдері             |                        |
|№15сабақ тақырыбы: Қазақ |№15. Тақырыбы:        |      15. Ауызша        |
|жазуындағы й, у          |Қ.Жұбановтың әліпби,  |монологтік сөз бен      |
|әріптерінің тарихы мен   |емле туралы           |жазбаша монологтік      |
|емлесі                   |тұжырымдамалары       |сөздің құрылымдық       |
|                         |                      |ерекшеліктері           |


7. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Уәлиев Н. Қазақ графикасы  мен  орфографиясының  фонологиялық  негiздерi:
фил. ғыл. канд. ... дисс. Алматы, 1993.–162 б.
2. Уәлиев  Н.,  Алдашева  А.  Қазақ  орфографиясындағы  қиындықтар.  Алматы:
Ғылым, 1988. – 113 б.
3. Қ.Күдеринова. Қазақ жазуының теориялық негіздері. Алматы, 2006.
4. Күдеринова Қ. Бiрге және бөлек жазылатын сөздердiң орфографиясы:  Алматы,
2005.–146 б.;
5. Истрин В.А. Развитие письма. М.: АН СССР, 1961. -394 с.
6. Щерба Л.В. Избранные работы по русскому языку. М., 1957.- 189 с.
7. Мамырбекова Г. XVIII-XIX ғғ. араб жазулы қазақ  жазбаларының  графикалық-
орфографиялық ерекшеліктері: фил. ғыл. канд. ... автореф. Алматы,  2006.–130
б.
8. Уәлиұлы Н. А.Байтұрсынұлы  және  қазақ  жазуының  онтогенездік  дамуы  //
Ұлттық рухтың ұлы тіні. Алматы: Ғылым, 1999.-566 б.
9.  Амирова  Т.А.  Общелингвистические  основания  графемики:  автореф.  ...
докт.фил.наук., 1981.-47 c.
10. Бодуэн де Куртенэ И.А. Введение в языковедение. М., 2004. – 320 с.
11.  Жак Деррида. О грамматологии. М., 2000-511с.
12. Амирова Т.А. Функциональная взаимосвязь письменного и  звукового  языка.
М, 1985.–283 с.
13.  Сүлейменов О. Язык письма. Алматы-Рим, 1998,– 497 с.
14.  Амиров Р. Особенности синтаксиса казахской разговорной речи.  Алма-Ата,
1972. –180 с.
15.  Русская разговорная речь.  Фонетика.  Морфология.  Лексика.  Жест.  М.:
Наука, 1983, -236 с.
16. Досмұхамедұлы Х. Қазақ қырғыз тілініндегі сингармонизм заңы. Таңдамалы.
Алматы: Ана тілі, 1998.-384 б.

17. Сыздықова Р. Орфоэпиялық нормалар жайлы // Өрелі өнер. Алматы: Ғылым,
1976.– 144 б.

18. Исаева Ж.  Ауызша  әдеби  тілдегі  стиль,  норма  мәселелері  //  Көркем
әдебиет тілінің өзекті мәселелері.  Алматы, 2003. –283 б.
19. Әміров  Р.  Ауызекі  сөйлеу  тілінің  синтаксистік  ерекшелігі.  Алматы:
Мектеп, 1977.– 91 б.
20. Аврамова А.Г. Электронный дискурс в зеркале оппозиции устный  письменный
// Вестник МГУ. Сер. Лингистика и культура коммуникации. 2004, №3.
21. Дедова О.В. Русский художественной текст  в  пространстве  интернета  //
Вестник Московского университета. Сер.филол.2004. №2.
22. Уәли Н., Жүнісбек Ә. Әліпби атауларының жүйесі жайлы // Мемлекеттік
тіл: терминология, ісқағаздар мен бұқаралық ақпарат құралдарының тілі.
Астана, 1999. – 464 б.

23. Айдаров Ғ. Көне түркі жазба ескерткіштерінің тілі. Алматы, Мектеп,1986.-
180 б.
24. Айдаров Г. Язык памятника Кюль-тегину. Алматы: Ғылым, 1993.- 280 с.
25. Аманжолов А. Графика  таласских,  енисейских  и  орхонских  надписей  //
Қазақ тілі мен әдебиеті. 1973, 3-шығуы.
26. Сыздыкова Р. Язык Жами ат-тауарих Жалаири. Алматы, 1989.-248 с.
27. Әбілқасымов Б. Алғашқы қазақ газеттерінің  тілі.  Алматы:  Ғылым,  1971.
–272 б.
28. Әліппе айтысы. Қарағанды, 1990. –106 б.

Қосымша әдебиеттер:
    1. Григорьев А.А. О передаче звуков киргизского  языка  буквами  русской
азбуки // Қазақ тілі туралы революциядан бұрынғы зерттеулер.  Алматы,  1993,
232 б.
2. Ильминский Н.И.Материалы к изучению  киргизских  наречий.  Казань,  1861.
–199 с.
3. Әбілқасымов Б. Қазақ жазбасында орыс графикасының қолданылу тарихынан  //
Известия АН Каз ССР. Сер. фил. 1977. №4.
4. Алтынсарин И. Киргизская хрестоматия. Изд. 2. Оренбург, 1906-160 с.
5. Байтұрсынұлы А. Тіл тағылымы. Алматы: Ана тілі, 1992. –414 б.
6.  Джусупов  М.  Фонемография  А.Байтурсынова  и  фонология  сингорманизма,
Ташкент, 1995.–176 с.
7. Байтұрсынұлы А.  Жазу мәселесі // Қазақ тілі туралы революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
8. Байтұрсынұлы А. Қазақша сөз жазушылар диққатына  сөз  жазушыға  //  Қазақ
тілі туралы революциядан бұрынғы зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
9. Мусин  Ғ.  Жазу  мәселесі  //  Қазақ  тілі  туралы  революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993 –232 б.
10. Сералин М. Емле мәселесі  //  Қазақ  тілі  туралы  революциядан  бұрынғы
зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
11. Жияшев Ш. Бірге қозғалайық мәселесі // Қазақ  тілі  туралы  революциядан
бұрынғы зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
12. Сұлтанғазин Д. Қазақ сөзін қалайша жазу  турасы  //  Қазақ  тілі  туралы
революциядан бұрынғы зерттеулер.  Алматы: Ғылым, 1993. –232 б.
13. Қазақ білімпаздарының тұңғыш сійезі. Алматы. 2005.–144 б.
14. Жұбанов Қ. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. Алматы: Ғылым, 1999.  –  581
б.
15. Байтұрсынұлы   А.    Емле   туралы   //    ҚР     БжҒМ    ҒА  Хабарлары.
2000, №3.
16. Омаров Е. Қазақша жазу жайы// Тілтаным. 2002. №3. 103-111 бб.
17. Мырзабеков С. Қазақ  тіліндегі  ұяң  дауыссыздар  тіркесімі//  Сөзтаным.
2003. №3.
18. Баданбекқызы З. Қазақ тіліндегі фонемалардың дыбыс  қорлары:  фил.  ғыл.
канд. ... автореф. Алматы, 2001.–103 б.
19. Бодуэн де Куртенэ И.А. Избранные труды по общему языкознанию. I, II  М.,
1963.-388 c.
20. Уәли Н. Біріккен сөз туралы // ҚР ҒА-ның хабарлары 2005. №5-6.
21. Н.Уәлиұлы. Бұқаралық коммуникация  және  сөз  мәдениеті  //  Қазақ  тілі
орфоэпиялық анықтағышы. Алматы: Арыс, 2004. –200 б.
22. Аманжолов Қ. Әңгіме әліппе туралы. Таңд. Алматы, 1955.– 316 б.
23. Есенов Қ. Біріккен сөздер // Социалистік Қазақстан. 11.02.1977.
24.  Балақаев  М.  Жазу  мәдениетіндегі  олқылықтар  туралы  //  Социалистік
Қазақстан.  20.01.1977.
25. Қалиев Б. Біріккен сөздердің  жазылуы  жайында  //  Сөз  өнері.  Алматы:
Ғылым, 1978.–184 б.; Қазақ орфографиясын оқытудың ғылыми негіздері.  Алматы,
1974. – 45 б.
26. Қалиұлы Б. Қазақ орфографиясындағы қайшылықтар. Алматы, 1994. –19 б.
27. Мырзабеков С. Қазақ орфографиясының арнаулы  курсы  бойынша  методикалық
нұсқаулар. Алматы: Қаз. Унив. 1991.- 39 б.






8. «ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ТАРИХЫ»  ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ
КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

4-Кесте. «Қазақ жазуының теориясы мен тарихы» пәні бойынша оқу үрдісінің
күнтізбелік кестесі

Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ1Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ2Балдар5+55+55+55+55+
55+55+55+55+55+55+
55+
55+55+
55+
5
Пәндер