Файл қосу
Қазақстандағы саяси процестер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЗАҢ ФАКУЛЬТЕТІ | |ФИЛОСОФИЯ КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |УМКД 042-18.1.03/02-2013| |«Қазақстанның саяси | | | |процессі және саяси |№ 2-басылым | | |қатынасы» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені | | | |(студенттер үшін) | | | «ҚАЗАҚСТАННЫҢ САЯСИ ПРОЦЕССІ ЖӘНЕ САЯСИ ҚАТЫНАСЫ» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ САЯСАТТАНУ МАМАНДЫҚТАРЫ ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушылар: «03» 09 2013ж ф.ғ.к., доцент м.а. Мұқатаева А.А., Болысова Қ.М., аға оқытушылар Кенжебулатова А.М., Камиева К.Р., Садыков Д.К., Татиев Е.Е. «Философия және саясаттану» кафедрасы 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің философия кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 03.09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Мұқатаева А.А./ 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 05.09.2013ж. Төрағасы: ________________ /ф.ғ.к. Кеңесбаева Ш.С./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 13.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы ережелер 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер ф.ғ.к., доцент м.а. Болысова Қ.М., аға оқытушылар; Камиева К.Р., Татиев Е.Е., Садыков Д.К. – Байланыс ақпараты – тел. 36-02-26, Глинки к-сі 20А, 1 ғимарат, 1205 ауд. – Сабақ өткізу орны – – Пән аты – «Қазақстанның саяси процессі және саяси қатынасы» – Кредит саны - 2 1.2. Курстың қысқаша мазмұны: Қазақстанның саяси процесі және саяси қатынасы пәні саясаттану мамандығының негізігі пәні болып табылады. Пән саясаттағы болып жататын күнделікті өзгерістерден бастап, қоғамның саяси жүйесінің түбегейлі өзгерісіне дейінгі аралықты қамтиды. Сонымен бірге пәнде Тәуелсіз Қазақстан саяси тарихы мен дамуы атап айтқанда XV-XII ғасырлардағы Қазақ хандығының тарихы, XІХ ғасырдағы қазақ даласында саяси оқиғалар мен жағдайлар, ХХ- ғасырдың басындағы Қазақстандағы саяси процестер,Тәуелсіз Қазақстан тарихы бар. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тәуелсіздігі, қоғамдық-саяси өмірі, саяси проблемалары, саяси-құқықтық режим, саяси ой-сана және оның дамуы саяси процесс ретінде қамтылған. 1.3. Курстың мақсаты : “Қазақстанның саяси процесі және саяси қатынасы” курсының мақсаты суденттерге саяси процестің құрылымы мен түсінігін, саяси процестің дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдерін, қазіргі қоғам дамуындағы саяси- әлеуметтік мәселелердің мәнін түсінуге, ҚР саяси процестердің тарихы мен қазіргі уақыттағы ерекшеліктері мен мазмұнын, саяси қатынас түсінігін түсіндіру және саяси болжау, бағамдау, саяси анализ-синтез жасай алуға үйрету болып табылады. 4. Пәннің негізгі міндеті: 2. - суденттер санасында қазіргі заманғы мемлекет, саясат пен қоғамтанудың негізін қалыптастыру; 3. -Қазақстанның саяси даму тарихын білу, оның мазмұнын ұғыну; 4. -болашақ мамандардың танымдық, азаматтық ой-өрісін дамыту; 5. -саясат пен мемлекеттің саяси мәселелер мәнін дұрыс түсінуге және дұрыс шешудің жолдарын таба білуді қалыптастыру 1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек: - саяси процесс және саяси қатынас пәні арқылы мемлекет пен қоғамның саяси- әлуеметтік дамуын білу - болашақ мамандық жайлы, оның ертеңгі өзі үшін пайдалануын, оның ғылымилық және практикалық мәнін айқындау барысында эмпирикалық саяси талғаммен зерттеулер жүргізе білу. - Қазақстанның саяси процесі және саяси қатынасы тарихи мазмұнын және қазіргі уақыттағы саяси процестердің мазмұнын айтып беру 1.6 Пререквизиттер: Қазақстан тарихы, саяси болжау, саяси модернизация, мелекеттік- әкімшілік басқару жүйесі. 1.7 Постреквизиттер: Қазақстанның саяси тарихын білу, мемлекеттің әлеуметтік шараларына қатынасу, қоғамның саяси-әлеуметтік мәселелерін шешуге ат салысу. 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Р/с|Тақырыптар |дәр/сағ|сем/сағ|СӨЖ(О) |СӨЖ |Әдебиеттер | | |атаулары | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |1. |Саяси процестің |1 |1 |1 |3 | | | |түсінігі мен | | | | | | | |құрылымы | | | | | | |2. |Саяси процесті |1 |1 |1 |3 | | | |талдау және оны | | | | | | | |зерттеудің | | | | | | | |әдістемелік | | | | | | | |жолдары | | | | | | |3. | Саяси қатынас |1 |1 |1 |3 | | | |түсінігі | | | | | | |4. |XV-XVIII ғғ. Қазақ|1 |1 |1 |3 | | | |хандығының тарихы | | | | | | | |және XІХ ғ. қазақ | | | | | | | |даласындағы саяси | | | | | | | |оқиғалар мен | | | | | | | |жағдайлар | | | | | | |5. |XV-XVIII ғғ. Қазақ|1 |1 |1 |3 | | | |хандығының тарихы | | | | | | | |және XІХ ғ. қазақ | | | | | | | |даласындағы саяси | | | | | | | |оқиғалар мен | | | | | | | |жағдайлар | | | | | | |6. |ХХ-ғасырдың басы |1 |1 |1 |3 | | | |Қазақстандағы | | | | | | | |саяси процестер | | | | | | | |Тәуелсіз Қазақстан| | | | | | | |тарихы мен саяси | | | | | | | |дамуы | | | | | | |7. |ХХ-ғасырдың басы |1 |1 |1 |3 | | | |Қазақстандағы | | | | | | | |саяси процестер | | | | | | | |Тәуелсіз Қазақстан| | | | | | | |тарихы мен саяси | | | | | | | |дамуы | | | | | | |8. |Әлемдік саяси | |1 |1 |3 | | | |процестер және | | | | | | | |қазіргі уақыттағы | | | | | | | |ерекшеліктері мен | | | | | | | |мазмұны | | | | | | |9. |Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |саяси жүйедегі | | | | | | | |жаңару процестер | | | | | | | |мәселелері | | | | | | |10.|Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |саяси жүйедегі | | | | | | | |жаңару процестер | | | | | | | |мәселелері | | | | | | |11.|Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |саяси процестің | | | | | | | |және саяси | | | | | | | |қатынастардың | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |12.|Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |саяси модернизация| | | | | | | |және саяси болжау | | | | | | | |оның саяси | | | | | | | |процестегі ролі | | | | | | |13.|Саяси процестің | |1 |1 |3 | | | |әлеуметтік негізі,| | | | | | | |мақсаты, | | | | | | | |ресурстары мен | | | | | | | |құралдары | | | | | | |14.|Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |билік институттары| | | | | | | |және саяси элита | | | | | | | |құрылымы | | | | | | |15.|Қазақстандағы |1 |1 |1 |3 | | | |билік институттары| | | | | | | |және саяси элита | | | | | | | |құрылымы | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |45 | | 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. Дәріс- оқытудың формасы, себебі теориялық сұрақтар қарастырылып, негізгі мақсаттары белгіленеді және логикалық мәселелер қарастырылады. Семинар – оқыту формасының бір түрі, студенттердің өзіндік ой дамытуы мен біліктілігін қалыптастырудағы бағыттары қарастырылады. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға және көпшілік алдында жауаптылыққа бағыттайды. Студенттердің өздік жұмысы- пән бойынша құрастырылған жұмыс бағдарламасы негізінде студент өздігінен пәннің қарастыратын мәселелері бойынша толық мағлұмат алуға үйренетін оқу формасының бір түрі. Студенттер өздерінің пән бойынша алған білім негізі саяси процестің құрылымы мен түсінігін, саяси процестің дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдерін, қазіргі қоғам дамуындағы саяси-әлеуметтік мәселелердің мәнін түсінуге, ҚР саяси процестердің тарихы мен қазіргі уақыттағы ерекшеліктері мен мазмұнын, саяси қатынас түсінігін түсіндіру және саяси болжау, бағамдау, саяси анализ-синтез жасай алуға үйрету бағыттау болып табылады. Қарастыратын пәннің негізін меңгермейінше, және де оған нақты жауапты шынайы түрде бермейінше мәселелердің шешімінің табылуы екі талай болмақ. Қорытындысында студент өз білімінің «өте жақсы» деп бағалануын өзінің білімділігімен біліктілігін арттырғанда ғана болатындығын ескергені дұрыс. Ал «жақсы» деген баға егерде студент берілген немесе зерттелудегі мәселелердің теориялық және пракутикалық деңгейінде аса көп қателіктер жібермеген жағдайда есепке алынады. Студент біліміне «қанағаттанарлық» деген баға жағдайы көтеріліп отырған мәселеленің ғылымилығын ашпаса және де өзіндік қысқа жауаптардың есебінде ескерілетін жайт. «Қанағаттанарлықсыз» деген бағаның қойылуы егерде студент пәннің мәселелерін зерттеумен бірге оны өздігінен талдай алмаса онда студент білімі осындай бағамен бағаланады. 4. Курс форматы 4.1. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны ОСӨЖ арналған тапсырмалар |№ |Студентке |Әдебиеттер |Орындалу |Сағат |Рейтинг |Орындалу | | |тапсырма | |түрлері |саны |шкаласы |мерзімі | | | | | | |бойынша | | | | | | | |балдық | | | | | | | |көрсеткіші| | |1 |Саяси процесс | |Реферат |1 | |1 апта | | |саяси биліктің | | | | | | | |негізгі | | | | | | | |субъектісі | | | | | | |2 |«Саяси құбылыс» | |Эссе |1 | |2 апта | | |«Саяси өзгеріс» | | | | | | |3 |Саяси | |Эссе |1 | |3 апта | | |қатынастардағы | | | | | | | |саяси дәстүр мен| | | | | | | |мәдениет. | | | | | | |4 |Қазақ хандығы | |Кросс |1 |20 |4 апта | | |құрылуы тарихы. | |ворд | | | | | |Әбілқайыр, Керей| |құрастыру | | | | | |мен Жәнібек | | | | | | | |сұлтандар. | | | | | | |5 |Қазақ хандығының| |Конспект |1 | |5 апта | | |басқару жүйесі. | | | | | | |6 |Алаш автономиясы| |Талдау |1 |23 |6 апта | | | | |сараптау | | | | |7 |Қазақстан | |Эссе |1 | |7 апта | | |Республикасының | | | | | | | |Мемлекеттік | | | | | | | |тәуелсіздігін | | | | | | | |жариялау. | | | | | | |8 |Адамзаттың XXI | |Өздік жұмыс |1 | |8 апта | | |ғасырдағы | | | | | | | |әлеуметгік-саяси| | | | | | | |дамуына болжам | | | | | | | |жасау. | | | | | | |9 |Дәстүрлі және | |Конспект |1 | |9 апта | | |қазіргі саяси | | | | | | | |жүйелер | | | | | | |10 |Қоғамды | |өз бетімен |1 | |10 апта | | |демократияландыр| |жұмыс | | | | | |у және саяси | | | | | | | |жаңару | | | | | | |11 |ҚР саяси | |өздік жұмыс |1 | |11 апта | | |әрекеттер | | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | | |Саяси | | | | | | | |әрекеттердің | | | | | | | |түрлері. | | | | | | |12 |Қазақстандағы | |Реферат |1 |20 |12 апта | | |саяси | | | | | | | |модернизация | | | | | | | |және | | | | | | | |тұрғындардың | | | | | | | |саяси үрдіске | | | | | | | |кеңінен қосылуы.| | | | | | |13 |Саяси бағытты | |Салыстырмалы |1 | |13 апта | | |анықтау мен іске| |талдау жасау | | | | | |асырудағы саяси | | | | | | | |институттардың | | | | | | | |рөлі оның | | | | | | | |республикадағы | | | | | | | |жағдайы. | | | | | | |14 |Парламентаризм | |Конспект, |1 |22 |14 апта | | |оны тарихы | |талдау | | | | | |Мәжіліс және | | | | | | | |сенат депуттары.| | | | | | |15 |Қазіргі | |Эссе |1 | |15 апта | | |Қазақстанның | | | | | | | |саяси | | | | | | | |көшбасшылары. | | | | | | 4.2 СӨЖ арналған тапсырмалар 1. Саяси процестің құрылымы мен түсінігі, саяси процестің дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдері 2. Саяси процесс саяси биліктің негізгі субъектісі. 3. Саяси процестің рөлдері мен функциялары 4. Қоғамнның саяси өмірі. 5. Саяси процесс олардың мазмұны мен формалары. 6. Қоғамның саяси белсенділік формасы. 7. Саяси процесті ғылыми тұрғыдан зерттеудің қиындығы мен мәселелері 8. Саяси процесс ұғымын және оның мәнін анықтау 9. «Процесс» термині оның табиғи заңдылығы. 10. Саяси процестің әлеуметтік және саяси құрылымдар мен қатынастары. 11. Саяси процестің әлеуметтанулық түсіндірмесі. 12. Саяси процесс және саяси жүйе. Жеке саяси процестер 13. Саяси процестің негізгі сатылары 14. Саяси процесті талдау және оны зерттеудің әдістемелік жолдары 15. Саяси процестің статикалық және динамикалық мазмұны оның саяси процесті талдаудағы ролі. 16. «Саяси жағдай». Бұқаралық көңіл-күй табиғаты. «Саяси құбылыс» «Саяси өзгеріс». 17. Саяси өзгеріс биліктің негізгі құрылымдары 18. Саяси өзгерістегі көшбасшылар, өкімет, жеке институттар факторлары 19. Әлеуметтік, әлеуметтік-мәдени факторлардың саяси процесті талдаудағы ролі. 20. Саяси қатынастар - саяси билікті пайдалану. Саясат субъектілерінің өзара қарым-қатынасы. Саяси қатынастар саласы. 21. Қазақ хандығы құрылуы тарихы. Әбілқайыр, Керей мен Жәнібек сұлтандар. Қазақ хандығының басқару жүйесі. 22. Қазақ хандығының мемлекеттік әкімшілік құрылымы. Қазақ хандығының саяси және әлеуметтік құрылымы. 23. Қасым ханның тұсындағы қазақ хандығы. Хақназар ханның тұсындағы қазақ хандығы. Тәуке хан және «Жеті жарғы». 24. Қазақстан Ресей империясы тұсында. Бөкей ордасы. Жәңгір хан. 25. Исатай мен Махамбет бастаған халық көтерілісі. Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. 26. Уақытша Кеңес оның тарихы. XІХ ғасырдағы қазақ даласындағы саяси- әлеуметтік және мәдени-қоғамдық оқу-ағарту жағдайы. 27. ХХ-ғасырдың басындағы Қазақстандағы саяси процесстер тарихы. Алаш автономиясы (1917-1920). Уақытша ұлттық кеңес «Алашорда» үкіметі. Автономиялық парламенттік республика. 28. Ә.Бөкейханов, А. Байтұрсынов, Х. Ғаббасов, М. Дулатов, Х. Досмұхамедов. С. Мендешов 29. Түркістан автономиясы (1917-1918) М. Тынышпаев, М. Шоқай. Қырғыз (Қазақ) АКСР-і (1920—1925). Қазақ АКСР-і (1925—1936). Қазақ КСР-і (1936—1991). Қазақстандағы саяси қуғын-сүргіннің зардаптары. 30. Тәуелсіз Қазақстан тарихы мен саяси дамуы. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тәуелсіздігін жариялау. Желтоқсан оқиғасы. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері. 31. Қазақстандағы саяси жүйедегі жаңару процестер мәселелері 32. Қазақстандағы саяси процестің және саяси қатынастардың ерекшеліктері 33. Саяси коммунакация. ҚР ішкі және сыртқы саясат оны саяси қатынастағы ролі. 34. Қазақстандағы саяси модернизация және саяси болжау оның саяси процестегі ролі. 35. Қазақстандағы билік институттары және саяси элита құрылымы 5. Курс саясаты. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6. Баға қою саясаты «Әлеуметтану» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады: • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: • дәріс сабағы – 0 баллға тең. • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 15 баллмен бағаланады. • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады – 40, 40 балл. • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады – 70,70 балл. Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады. |Оқу |Апта |Барл| |сағатының | |ығы | |түрі | | | | |1 |2 | Барлығы:758014575801451000 7. Әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: Қосымша әдебиеттер тізімі.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz