Файл қосу
Қабылдаудың негізгі қасиеттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.01. | | | |02-2013 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|№1 басылым 02.09.2008 орнына| | |жұмыс оқу бағдарламасы |_______________ №2 басылым | | |«Жалпы психология -І» | | | «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ - І» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (Sillabus) (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Жоғары мектеп психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелрі,әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 1.1 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 1. І МОДУЛЬ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БОЙЫНША ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Кесте 3 |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Психология пәніне кіріспе. |2 | | |1,5 |1,5 | |2 |Психология ғылым саласы ретінде. | |1 | |1,5 |1,5 | |3 |Психология дамушы ғылымдар жүйесі ретінде. |2 | | |1,5 |1,5 | |4 |Психологияның негізгі салалары. | |1 | |1,5 |1,5 | |5 |Психологиядағы зерттеу әдістері. |2 | | |1,5 |1,5 | |6 |Психологиядағы зерттеу әдістері. | |1 | |1,5 |1,5 | |7 |Психологияның жаратылыстану-ғылыми |2 | | |1,5 |1,5 | | |негіздері. | | | | | | |8 |Психологияның жаратылыстану-ғылыми | |1 | |1,5 |1,5 | | |негіздері. | | | | | | |9 |Бас миының құрылысы. |2 | | |1,5 |1,5 | |10|Бас миының құрылысы. | |1 | |1,5 |1,5 | |11|Адам миы және психи-ка: байланыс принципі |2 | | |1,5 |1,5 | | |және жалпы механизмі. | | | | | | |12|Адам миы және психика. | |1 | |1,5 |1,5 | |13|Мидағы психикалық процестер және адам |2 | | |1,5 |1,5 | | |жағдайының анатомия-лық-физиологиялық | | | | | | | |көріністері. | | | | | | |14|Адам миы және психика туралы ілімдер. | |1 | |1,5 |1,5 | |15|Психика мен әрекет-қылықтың төменгі |2 | | |1,5 |1,5 | | |формаларының қалыптасуы. | | | | | | |16|Психика мен әрекет-қылықтың төменгі | |1 | |1,5 |1,5 | | |формаларының қалыптасуы | | | | | | |17|Адамның жоғары психикалық функцияларының |2 | | |1,5 |1,5 | | |дамуы. | | | | | | |18|Адам және жануарлар психикасын салыстыру. | |1 | |1,5 |1,5 | |19|Сананың пайда болуы және дамуы. |2 | | |1,5 |1,5 | |20|Сананың пайда болуы және дамуы | |1 | |1,5 |1,5 | |21|Сана және бейсана |2 | | |1,5 |1,5 | |22|Сана және бейсана | |1 | |1,5 |1,5 | |23|Психология және адам туралы ғылымдар. |2 | | |1,5 |1,5 | |24|Психология және педагогика. | |1 | |1,5 |1,5 | |25|Психологияның дамуының тарихи кезеңдері. |2 | | |1,5 |1,5 | |26|Қайта өрлеу дәуірінен 19-ғасырдың ортасына | |1 | |1,5 |1,5 | | |дейінгі психологияның дамуы | | | | | | |27|19-ғасырдың ортасынан 20-ғасырдың екінші |2 | | |1,5 |1,5 | | |жартысына дейінгі психологиялық білімдердің| | | | | | | |дамуы. | | | | | | |28|19-ғасырдың ортасынан 20-ғасырдың екінші | |1 | |1,5 |1,5 | | |жартысына дейінгі психологиялық білімдердің| | | | | | | |дамуы. | | | | | | |29|Кеңестік психологияның қалыптасуы және |2 | | |1,5 |1,5 | | |қазіргі психологияның жағдайы. | | | | | | |30|Кеңестік психологияның қалыптасуы. | |1 | |1,5 |1,5 | | |Барлығы: |30 |15 | |45 |45 | 2. ІІ-МОДУЛЬ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Кесте 4 |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Іс-әрекет. |2 | | |1,5 |1,5 | |2 |Іс-әрекет. | |1 | |1,5 |1,5 | |3 |Іс-әрекет түрлері және олардың дамуы.|2 | | |1,5 |1,5 | |4 |Іс-әрекет түрлері. | |1 | |1,5 |1,5 | |5 |Түйсік туралы ұғым. |2 | | |1,5 |1,5 | |6 |.Түйсік. | |1 | |1,5 |1,5 | |7 |Түйсктің қасиеттері. |2 | | |1,5 |1,5 | |8 |Түйсіктің сандық анықтамасы. | |1 | |1,5 |1,5 | |9 |Қабылдау. |2 | | |1,5 |1,5 | |10 |Қабылдаудың негізгі қасиеттері. | |1 | |1,5 |1,5 | |11 |Қабылдаудың күрделі формалары. |2 | | |1,5 |1,5 | |12 |Қабылдау және тұлғаның бағыттылығы. | |1 | |1,5 |1,5 | |13 |Ес. |2 | | |1,5 |1,5 | |14 |Естің маңызы. | |1 | |1,5 |1,5 | |15 |Естің түрлері. |2 | | |1,5 |1,5 | |16 |Естің қалыптасуы және дамуы. | |1 | |1,5 |1,5 | |17 |Қиял және оның түрлері. |2 | | |1,5 |1,5 | |18 |Қиялдың қызметі. | |1 | |1,5 |1,5 | |19 |Қиял және шығармашылық.. |2 | | |1,5 |1,5 | |20 |Қиял және жеке тұлға. | |1 | |1,5 |1,5 | |21 |Ойлау және оның түрлері. |2 | | |1,5 |1,5 | |22 |Ойлаудың психологиялық теориялары. | |1 | |1,5 |1,5 | |23 |Ойлау түрлерінің өзіндік |2 | | |1,5 |1,5 | | |ерекшеліктері. | | | | | | |24 |Ойлаудың дамуы. | |1 | |1,5 |1,5 | |25 |Сөйлеу және оның қызметтері. |2 | | |1,5 |1,5 | |26 |Сөйлеудің қызметтері. | |1 | |1,5 |1,5 | |27 |Сөйлеу мен ойлаудың байланысы. |2 | | |1,5 |1,5 | |28 |Сөйлеудің дамуы. | |1 | |1,5 |1,5 | |29 |Зейін.Зейіннің түрлері. |2 | | |1,5 |1,5 | |30 |Зейіннің қасиеттері | |1 | |1,5 |1,5 | | |Барлығы: |30 |15 | |45 |45 | 6.1 СӨЖ ХАБАРЛАМАЛАРЫ, РЕФЕРАТТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ Кесте 5 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Қазіргі заман |Келесі ұғымдарды |С.Л. Рубинштейн б-ша жеке| |психологиясында зерттелуші |салыстыру: индивид, |тұлға құрылымы. | |құбылыстар жүйесі. |жеке тұлға, даралық. |(конспект) | | |(Терминологиялық | | | |сөздікпен жұмыс) | | |Психологиялық білімдердің |(Терминологиялық |Жеке тұлғаны зерттеудегі | |педагогикалық теория мен |сөздікпен жұмыс) |негізгі үш кезеңге | |практика үшін | |салыстырмалы сараптама | |маңызы. | |жасау. | |Психологиялық зерттеу |Монографиямен жұмыс: |Р.С.Немов б-ша жеке | |әдістері |Леонтьв А.Н. |тұлғаның қазіргі | |және онтогенездік дамуы. |Деятельность. Сознание.|теорияларын | | |Личность. – М., 1982 |классификациялау схемасын| | | |сызу. | |Адамның психологиялық қалпы|Монаграфиямен жұмыс: |Р.С.Немов бойынша жеке | |мен қасиеттері және |Братусь Б.С. Аномалии |тұлғаның қазіргі | |физиологиялық факторлар . |личности. – М., 1998 |теорияларын | | | |классификациялау кестесін| | | |сызу. | |Ми және психика. |Рубинштейн С.Л. Основы |(Терминологиялық | | |общей психологий. – |сөздікпен жұмыс) | | |СПБ., 1999 551-583 | | | |беттерді конспектілеу. | | |Адам психикасы мен |Адам психикасы мен |(Терминологиялық | |әрекет-қылығы |әрекет-қылығының |сөздікпен жұмыс) | |ның дамуында биологиялық |физиологиялық | | |және әлеуметтік |негіздерін | | |факторлардың ролі. |түсіндірудегі түрлі | | | |концепцияларды | | | |салыстыру. | | |Мидың құрылым бірліктері |Психология. Словарь |Мидың құрылым бірліктері | |қызметінің адамның |/Под общ ред. |қызметі туралы. (еркін | |психикалық процестері мен |А.В.Петровского, М.Г. |шығарма) | |қалыбына байланыстылығы. |Ярошевского | | |Адам санасының қызметіндегі|Рубинштейн С.Л. Основы |Адамда сөйлеудің көрінуі | |сөйлеудің ролі. |общей психологий. – |мен белгілеріне мысалдар | | |СПБ., 1999 587-606 |келтіру. | | |беттерді конспектілеу. | | |Психология және әлеуметтану|Психология. Словарь |Психология және | |салаларының түйісуінде |/Под общ ред. |әлеуметтанудың көрінуі | |пайда болатын адам |А.В.Петровского, М.Г. |мен белгілеріне мысалдар | |психологиясындағы негізгі |Ярошевского |келтіру. | |проблемалар. | | | |Мекендік теориясының ғылыми|Мекендік теориясының |Мекендік теориясының | |негізі және оған қарсы |ғылыми негізі, |ғылыми негізінің көрінуі | |көзқарастар. |қажеттігі және |мен белгілеріне мысалдар | | |мотивациясымен |келтіру. | | |байланысын теориялық | | | |тұрғыда дәлелдеу. | | | 19-ғасырдың ортасына |19-ғасырдың ортасына |(Терминологиялық | |дейінгі психология дамуының|дейінгі әрекетке |сөздікпен жұмыс) | |негізгі кезеңдері. |теориялық талдау жасау.| | |Психологияның дербес |Психологияның дербес |Адамның психология | |ғылымға айналу тарихы. |ғылымға айналу тарихы |ның дербес ғылымға айналу| | |ұғымдарына анықтама |тарихы сферасының | | |беру. (Терминологиялық |құрылысымен танысу. | | |сөздікпен жұмыс) | | |Психологиялық зерттеудің |Психологиялық |Психологиялық зерттеудің | |қазіргі кезең бағыттары. |зерттеудің қазіргі |қазіргі кезең бағыттары | | |кезең бағыттары |зерттеудің қысқаша | | | |тарихи талдауын жасау. | 6.2 СӨЖ ХАБАРЛАМАЛАРЫ, РЕФЕРАТТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ Кесте 6 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Адам іс-әрекетінің фило |Адам және жануарлар |Конспект | |және онтогенездік дамуы. |іс-әрекеттерінің | | | |айырмашылықтары. | | |Психикалық процестер адам |Монографиямен жұмыс |Конспект | |іс-әрекеттерінің формалары |Леонтьев А.Н. Деятельность.| | |ретінде. |Сознание . Личность. – М., | | | |1982 74-79 беттер | | |Адам іс-әрекеттеріне |Адам іс-әрекеттеріне |Хабарлама | |психологиялық талдау. |психологиялық талдау. | | |Түйсіктердің ағзалық ішкі |Психология. Словарь /Под |Глоссарий әзірлеу | |және сыртқы жағдайлармен |общ ред. А.В.Петровского, | | |байланысы. |М.Г. Ярошевского | | |Адамның көру қабылдауына |Адамның көру қабылдауына |Хабарлама | |байланысты заңдылықтар мен |байланысты заңдылықтар мен | | |жұмбақтар. |жұмбақтар. | | |Қиял және жеке |«Мен және мені қоршаған |Еркін шығармашылық | |шығармашылық. |әлем» |жұмыс | |Шығармашылық ойлаудың |Ойлау және қиялдың ара |Реферат | |психологиясы. |қатынасы | | |Ойлауды дамыту құралдары. |Ойлауды дамытуға байланысты|Сараптамалық кесте | | |түрлі концепцияларды | | | |топтастырып, оларға талдау | | | |жасау | | |Тіл мен сөйлеудің даму |Түрлі интеллектуалды |Хабарлама | |теориясы. |міндеттерді шешудегі дыбыс | | | |аппаратының қызметіне | | | |сипаттама беру | | |Ана тілінде сөйлеп |Ана тілінде сөйлеудің |Ана тілінде сөйлеудің | |үйренудің маңызы. |маңызы |маңызы (реферат) | |Зейін және оның |Гамезо М.В., Домашенко И.Л.|Кесте жасау | |психологиялық қасиеттері. |Атлас по психологии. – | | | |М.,1998 | | |Балаларда зейіннің даму |Зейінділікті күшейтуші |Әдістемелерді таңдау. | |этаптары |факторларды топтастыру. | | 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Кесте 7 №Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz